SosiaIistiset liikkeet ovat kaivaneet omaa hautaansa

Sosialististen liikkeiden kannatus nuorten keskuudessa on nonissa maissa laskenut useista syistä. Yksi esille nostettu tekijä on sekä henkisten että fyysisten rajojen ja kansallisen identiteetin korostuksen heikentäminen, sekä vahvojen perinteisten roolimallien katoaminen. Nuorille on tästä seurannut turvallisuuden tunteen ja arvostuksen kokemuksen heikentyminen. Perinteisesti yhteiskunnallisessa elämässä on ollut roolimalleja, jotka painottavat kurinalaisuutta, rohkeutta ja valmistautumista tuleviin haasteisiin. Sosialistiset liikkeet ovat viime vuosien aikana hylänneet nämä perinteiset arvot ja korvanneet sitä pehmeillä, osallistavilla ja monikulttuurisilla arvoilla, sekä tiedettä kyseenalaistavilla ja häpäisevillä arvoilla. Nuorille kokemus perinteisten rajojen ja auktoriteettihahmojen katoaminen, sekä elämän normaaliuden häviäminen, on heikentänyt turvallisuutta ja jopa elämän tarkoitusta.

Nuorten epävarmuus ja kaipuu hyviksi ja toimiviksi hioutuneisiin perinteisiin arvoihin ja elämään ovat nostaneet konservatiivisia arvoja ja kansanliikkeitä uuteen suosioon. Monet kokevat, että konservatiivien tarjoama “isällinen” hahmo – rehti, rajoja asettava ja vastuuta korostava – tarjoaa jotain, mitä he eivät enää tunnista muista suunnista. Tämä hahmo johtaa nuoria hakemaan turvaa maailmassa, jossa rajat, roolit ja yhteiset arvot ovat tarkoituksella hämärretty.

Konservatiiviset liikkeet tarjoavat sitä, mikä on hyväksi todettu: he rakentavat yhteisöllisyyttä ja toimintaa, johon liittyy järjestystä, itsenäisyyttä ja velvollisuudentuntoa. Siinä missä osa nuorista vieraantuu jatkuvasta arvojen relativismista ja identiteettipolitiikan moninaisuudesta, konservatiivinen retoriikka vetoaa selkeydellään ja tunteeseen, että jossain on edelleen pysyvää – perhe, kieli, kansakunta, maa ja kunnia.

Samalla tämä liikehdintä ei ole pelkkää vastareaktiota, vaan etsimistä. Nuoret kokeilevat roolejaan ja arvojaan uudessa maailmassa, jossa miehisyys, naisellisuus ja auktoriteetti hahmottuvat uudelleen. Konservatiivinen “isällinen” auktoriteetti ja perinteinen maskuliinisuus toimii monille symbolina vakaudesta ja tarkoituksesta, turvaverkosta tulevaisuuden epävarmuudessa.

Sosialisteille tämä on karvas pettymys, sillä he ovat laittaneet paljon resursseja ja aikaa muokatakseen nuorista oman ideologiansa resursseja ja tulevaisuutta. Sen sijaan, että sosialistit menisivät itseensä ja kohtaisivat epäonnistuneisuutensa nöyrästi, he ovatkin osoittaneet jopa täydellistä muutos- ja kehityshaluttomuutta mm. turvautumalla avoimiin hyökkäyksiin oikeistokonservatismia vastaan; sen sijaan, että sosialistit tarjoaisivat nuorille sitä, mikä heille on parasta, turvallisinta, sitä mitä nuoret itsekin haluavat, sosialistien ratkaisu onkin eliminoida oikeistokonservatismi demonisoimalla sitä, uskottelemalla, että se on vihollinen, jotta nuoret saataisiinkin pelkäämään oikeistokonservatismia ja kääntymään sosialistien puoleen omaksumaan sen tarjoaman 'uuden normaalin'. Nuorille kasvaville ja kehittyville ihmisille tämä voi olla äärimmäisenkin haitallista, sillä toistuvat viholliskuvien syöttämiset, uhkailut ja kiristykset, voivat johtaa näkemykseen synkästä maailmasta, jossa uhkaajia on joka puolella, ja jopa vakavaan eksyneisyyteen ja harkintakyvyn katoamiseen, sekä vihan ja pelkojen voimistuessa jopa äärimmäisten peruuttamattomien tekojen toteuttamiseen.

Juuri siksi tavalliset ihmiset, jotka haluavat nähdä terveen ja menestyvän yhteiskunnan, eivät koskaan saa antaa valtaa sosialistien itsekkäille ja vahingollisille pyrkimyksille, eikä heidän suunnitelmilleen muuttaa maailma sosialismin ikeen alla toimivaksi yhden ideologian "tsaarivaltioksi". Vapaudet ja demokratia, sekä terve arvomaailma on kaikkien ihmisten ihmisoikeuksia.

74

342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sosialistit lähti väärälle polulle. Marksismi alunperin oli talousoppi, oikea vai väärä, voi kiistellä. Mutta siinä ei ollut mitään wokea. Nyky sosialistit taas pelaa moraalikentällä, kun ei pystyy talouteen. Ja moraaleja on kaikennäkoisiä.

      • Anonyymi

        Sossut huutaa muut ensin.


    • Lausunto: kerro toki "konservatiivien" tavoitteista, joiden toivot toteutuvan Suomessa.

      • En tiedä mitä "konservatiivit" tavoittelee. En edes tiedä, mikä tämä "konservatiivi" on. Ilman lainausmerkkejä olevan sanan ja sen merkityksen kyllä tunnistan.


      • Anonyymi
        Mr.Perfect kirjoitti:

        En tiedä mitä "konservatiivit" tavoittelee. En edes tiedä, mikä tämä "konservatiivi" on. Ilman lainausmerkkejä olevan sanan ja sen merkityksen kyllä tunnistan.

        Konservatiivi eli persu tai kokoomuslainen, yleensä tavoittelevat valtaa ilman (edes)vastuuta.

        Jos he tavoittelisivat jotain muuta, he kertoisivat sen. Aloittaja sen sijaan Sakari Puiston Ameriikassa oppiman tyylin mukaisesti keskittyy kuvitteellisen vastustajan, "sosialistien" haukkumiseen ja demonisointiin, koska persuilla itsellään ei ole tarjota muuta kuin Venäjän mallia.


      • Anonyymi
        Mr.Perfect kirjoitti:

        En tiedä mitä "konservatiivit" tavoittelee. En edes tiedä, mikä tämä "konservatiivi" on. Ilman lainausmerkkejä olevan sanan ja sen merkityksen kyllä tunnistan.

        No niin, saivartelun mestari vauhdissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Konservatiivi eli persu tai kokoomuslainen, yleensä tavoittelevat valtaa ilman (edes)vastuuta.

        Jos he tavoittelisivat jotain muuta, he kertoisivat sen. Aloittaja sen sijaan Sakari Puiston Ameriikassa oppiman tyylin mukaisesti keskittyy kuvitteellisen vastustajan, "sosialistien" haukkumiseen ja demonisointiin, koska persuilla itsellään ei ole tarjota muuta kuin Venäjän mallia.

        Totta, esim Ruotsissa demareilla oli yksin enemmistöhallitus vuosikymmeniä ja teki Ruotsista rikkaan hyvinvointivaltion.

        Noiden trumppilaisten jutut ei uppoa kuin Esson baarin poikamiehiin ja heikkenevästi niihinkin. Niinpä oletakin, että jo seuraavissa ek-vaaleissa suuri osa persujen potentiaalisista kannattajista jättää vaalit väliin. Kuten kävi EU-vaaleissa, persut sai jotain 7% äänistä.

        On kuvaavaa, että Purra halusi alentaa keppanan veroa, sitä kun kuluu siellä Esson baarissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Konservatiivi eli persu tai kokoomuslainen, yleensä tavoittelevat valtaa ilman (edes)vastuuta.

        Jos he tavoittelisivat jotain muuta, he kertoisivat sen. Aloittaja sen sijaan Sakari Puiston Ameriikassa oppiman tyylin mukaisesti keskittyy kuvitteellisen vastustajan, "sosialistien" haukkumiseen ja demonisointiin, koska persuilla itsellään ei ole tarjota muuta kuin Venäjän mallia.

        Miksi koet suurta vaikeutta paneutua tosiasioihin ja sen sijaan viljelet samoja provokatiivisia kliseitä, joita muutkin kollektiivinne toverit? Kuten sanoin, olette muutos- ja kehityshaluttomia ja aina hyökkäämässä ja demonisoimassa. Ja levittämässä disinformaatiota, kuten tuo tarinasi "Sakari Puistosta" ja väittämäsi kuvitteellisesta vastustajasta ja höpinät "venäjän mallista". Etkö oikeasti muuhun kykene?

        Yli 30% suomalaisista on sosialisteja tai sosialistisia arvoja seuraavia, eli tämä konklaavi on se, mistä syntyy todellinen vastustaja, joka näkyvästi ja kuuluvasti vastustaa perussuomalaisuutta, oikeistolaisuutta ja konservatismia, ja osa jopa markkinataloutta. Onneksi kuitenkin yli 60% suomalaisista kannattaa markkinataloutta ja siihen liittyviä arvoja. Yritä nyt vain hyväksyä se, että teidän kollektiivinne kaivaa omaa hautaansa jatkuvalla vihan ja eriarvoisuuden lietsomisella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Konservatiivi eli persu tai kokoomuslainen, yleensä tavoittelevat valtaa ilman (edes)vastuuta.

        Jos he tavoittelisivat jotain muuta, he kertoisivat sen. Aloittaja sen sijaan Sakari Puiston Ameriikassa oppiman tyylin mukaisesti keskittyy kuvitteellisen vastustajan, "sosialistien" haukkumiseen ja demonisointiin, koska persuilla itsellään ei ole tarjota muuta kuin Venäjän mallia.

        Konservatiivien päävastustaja on olkiukko.


      • Anonyymi
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Miksi koet suurta vaikeutta paneutua tosiasioihin ja sen sijaan viljelet samoja provokatiivisia kliseitä, joita muutkin kollektiivinne toverit? Kuten sanoin, olette muutos- ja kehityshaluttomia ja aina hyökkäämässä ja demonisoimassa. Ja levittämässä disinformaatiota, kuten tuo tarinasi "Sakari Puistosta" ja väittämäsi kuvitteellisesta vastustajasta ja höpinät "venäjän mallista". Etkö oikeasti muuhun kykene?

        Yli 30% suomalaisista on sosialisteja tai sosialistisia arvoja seuraavia, eli tämä konklaavi on se, mistä syntyy todellinen vastustaja, joka näkyvästi ja kuuluvasti vastustaa perussuomalaisuutta, oikeistolaisuutta ja konservatismia, ja osa jopa markkinataloutta. Onneksi kuitenkin yli 60% suomalaisista kannattaa markkinataloutta ja siihen liittyviä arvoja. Yritä nyt vain hyväksyä se, että teidän kollektiivinne kaivaa omaa hautaansa jatkuvalla vihan ja eriarvoisuuden lietsomisella.

        Anteeksi, että käytin tuollaista provokatiivista sanaa kuin sosialismi. Yritän välttää sitä jatkossa, ettei joku konservatiivis-republikaaninen salaliitto-persu saa päähänsä tehdä pommi-iskua vaikka jonnekin valtion virastoon.

        Ymmärrän, etteivät perinteisesti hyvin konservatiiviset persut ja kokoomuslaiset halua mihinkään haudankaivajan p.askaduuniin, vaan kaivattavat oman hautansa mieluummin myöntämällä ennätysmäärät oleskelulupia Venäjän eliittisotilaille ja muille vakoojille sekä desanteille.

        Pakkohan tässä on suomalaisen silloin turvautua muslimeihin, afgaaneilla on uusinta kokemusta siitä, miten r*ssä ajetaan maasta niin, ettei jää edes hajukaan jälkeen. Tosin konservatismista eivät hekään ole päässeet eroon, mutta on se kuitenkin hieman erilaista kuin Venäjällä ja perussuomalaisilla.


      • Anonyymi

        Vajukki, nykyisin ei ole kuin gl0balistit ja lokalistit tai kansallismieliset. Esim. Suomen koko eduskunta on täysin gl0balistinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Konservatiivi eli persu tai kokoomuslainen, yleensä tavoittelevat valtaa ilman (edes)vastuuta.

        Jos he tavoittelisivat jotain muuta, he kertoisivat sen. Aloittaja sen sijaan Sakari Puiston Ameriikassa oppiman tyylin mukaisesti keskittyy kuvitteellisen vastustajan, "sosialistien" haukkumiseen ja demonisointiin, koska persuilla itsellään ei ole tarjota muuta kuin Venäjän mallia.

        Miksi vasemmistolla on venäjämielisiä medioita kuten Naapuriseuran Sanomat?


      • Mr.Perfect kirjoitti:

        En tiedä mitä "konservatiivit" tavoittelee. En edes tiedä, mikä tämä "konservatiivi" on. Ilman lainausmerkkejä olevan sanan ja sen merkityksen kyllä tunnistan.

        Lausunto: ikävää, että et kykene normaaliin keskusteluun.


    • Anonyymi

      Nuoret miehet ovat kasvavasti kiinnostuneita konservatiivisista arvoista ja uskosta, mutta naiset eivät.

      Ei siis kumma, varsinkin kun naisten osuus yliopistoista valmistuvista on 60% ja esim lääkäreistä jo 2/3 osaa.

      Pojat siis useammin kiinnostuu Raamatun myyteitä ja naiset urakehityksestä.

      Syynä poikien ja nuorten miesten konservatiivisuuteen on pidetty poikien oman mieskuvan heikkenemistä.
      Eikä kumma kun muistaa vaikka sen, että 2/3 miehistä on tyytymättömiä omaan penikseensä. Liian pieni tms ;-(

      Summa summarum, poikien lisääntynyt kiinnostus konservatiivisuuteen vähentää parinmuodostumisia ja siten lasten määrää

      • Anonyymi

        Kumma juttu, kun miehetkin voi nykyään synnyttää. Luulisi syntyvyyden kasvavan, kun synnyttäjien määrä yhtäkkiä tuplaantui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumma juttu, kun miehetkin voi nykyään synnyttää. Luulisi syntyvyyden kasvavan, kun synnyttäjien määrä yhtäkkiä tuplaantui.

        Kokeile vaikka Esson baarin tuttusi Villen kanssa lapsentekoa, mielesi tekee kuitenkin... ainakin isäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumma juttu, kun miehetkin voi nykyään synnyttää. Luulisi syntyvyyden kasvavan, kun synnyttäjien määrä yhtäkkiä tuplaantui.

        Syntyykö Vigeliuksen perheeseen piankin kummankin isän synnyttämät kaksoset?


      • Vastauksesi on laitavasemmistosta tuttu tyypillinen subjektiivinen ja provokatiivinen mielipidekirjoitus, ehkä silkkaa copypastea, joissa toistuvasti käytetään provokatiivisia stereotypioita, yleistyksiä ja huuhaata. Ja kyllä, kuten viittasinkin, nuorten ongelmana on auktoriteettisen mieskuvan puute, joka todellakin heikentää mieskuvaa. Kerroit miten asia on, mutta ilman ymmärrystä, mistä on kyse. Älyn puutteesi korvaat "peniksellä". Tiedoksesi, että nuoret naiset altistuvat herkemmin politiikan ja median viestinnälle, eli jos liberaalit arvot ovat toistuvasti esillä yleisessä kommunikaatiossa, sillä on merkittävä vaikutus nuoriin naisiin, jotka ovat muutenkin herkempiä liberaaleille arvoille. Sulla tuo ajatuselin on vain erikoistunut niin suppealle alueelle, että et pysty hahmottamaan suurempia kuvia. Osaat parhaiten provosoinnin ja parodioinnin. Ja nähtävästi tavallisesti väärässä paikassa.

        ☝🏻😏


      • Anonyymi
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Vastauksesi on laitavasemmistosta tuttu tyypillinen subjektiivinen ja provokatiivinen mielipidekirjoitus, ehkä silkkaa copypastea, joissa toistuvasti käytetään provokatiivisia stereotypioita, yleistyksiä ja huuhaata. Ja kyllä, kuten viittasinkin, nuorten ongelmana on auktoriteettisen mieskuvan puute, joka todellakin heikentää mieskuvaa. Kerroit miten asia on, mutta ilman ymmärrystä, mistä on kyse. Älyn puutteesi korvaat "peniksellä". Tiedoksesi, että nuoret naiset altistuvat herkemmin politiikan ja median viestinnälle, eli jos liberaalit arvot ovat toistuvasti esillä yleisessä kommunikaatiossa, sillä on merkittävä vaikutus nuoriin naisiin, jotka ovat muutenkin herkempiä liberaaleille arvoille. Sulla tuo ajatuselin on vain erikoistunut niin suppealle alueelle, että et pysty hahmottamaan suurempia kuvia. Osaat parhaiten provosoinnin ja parodioinnin. Ja nähtävästi tavallisesti väärässä paikassa.

        ☝🏻😏

        Voiko konservatiiviksi alkamalla päästä eroon tuollaisista sosialistisista ja suorastaan progressiivisista tavoista kuin parodiointi ja provosointi?

        Onhan se varmaankin hyvin vapauttava kokemus kirjoittaa täysin tosissaan sellaisia, mitä Rydman tai Peltokangas.


      • Anonyymi
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Vastauksesi on laitavasemmistosta tuttu tyypillinen subjektiivinen ja provokatiivinen mielipidekirjoitus, ehkä silkkaa copypastea, joissa toistuvasti käytetään provokatiivisia stereotypioita, yleistyksiä ja huuhaata. Ja kyllä, kuten viittasinkin, nuorten ongelmana on auktoriteettisen mieskuvan puute, joka todellakin heikentää mieskuvaa. Kerroit miten asia on, mutta ilman ymmärrystä, mistä on kyse. Älyn puutteesi korvaat "peniksellä". Tiedoksesi, että nuoret naiset altistuvat herkemmin politiikan ja median viestinnälle, eli jos liberaalit arvot ovat toistuvasti esillä yleisessä kommunikaatiossa, sillä on merkittävä vaikutus nuoriin naisiin, jotka ovat muutenkin herkempiä liberaaleille arvoille. Sulla tuo ajatuselin on vain erikoistunut niin suppealle alueelle, että et pysty hahmottamaan suurempia kuvia. Osaat parhaiten provosoinnin ja parodioinnin. Ja nähtävästi tavallisesti väärässä paikassa.

        ☝🏻😏

        Tiedän oman ÄO:ni ja että se on ihan riittävä ;-)

        Copypastaajat löytyy sieltä persuista tyyliin Huhtasaari.

        Kaikki on alttiita median viestinnälle, mutta kyllä jumaluskoon hurahtaminen on sen ääri-ilmiö.

        Ei tuo penisjuttu mikään turha ole, nuoret pojat katselee nettipornoa ja vertaa omaa keskiarvopenistään niihin videoissa näkyviin megapeniksiin ja moni nuori poika valitettavasti uskoo, että hänellä on todella pieni.

        Peniksen merkityksen huomaa jo siitä sanonnasta, että "mitä isompi, sen parempi".

        Isiltä opittua maskuliinisuutta, sitä toksista ;-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeile vaikka Esson baarin tuttusi Villen kanssa lapsentekoa, mielesi tekee kuitenkin... ainakin isäksi.

        Moktar.Gubta vaatii Suomen islamisaatiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän oman ÄO:ni ja että se on ihan riittävä ;-)

        Copypastaajat löytyy sieltä persuista tyyliin Huhtasaari.

        Kaikki on alttiita median viestinnälle, mutta kyllä jumaluskoon hurahtaminen on sen ääri-ilmiö.

        Ei tuo penisjuttu mikään turha ole, nuoret pojat katselee nettipornoa ja vertaa omaa keskiarvopenistään niihin videoissa näkyviin megapeniksiin ja moni nuori poika valitettavasti uskoo, että hänellä on todella pieni.

        Peniksen merkityksen huomaa jo siitä sanonnasta, että "mitä isompi, sen parempi".

        Isiltä opittua maskuliinisuutta, sitä toksista ;-)

        Älä Gubta viitsi.


      • Anonyymi

        Kyllä nuoret naiset suurelta osin, ovat kiinnostuneita konservatiivisista arvoista. Vain pieni osa, huonoista, sukupolvia jatkuneesta syrjäytyneestä elätti elämästä lähtöiset naiset jatkavat sukunsasurullista, sivistymätöntä perinnettä. Nuoret miehet jotka loistavat itse hankitulla vauraalla elämällä ja sivistyneellä elämänasenteella ovat nuorten naisten mieleen. Uusi sukupolvi nuoria naisia vierastaa kelan tuilla loisivia"miehiä". Nousussa on KOTI, USKONTO JA ISÄNMAA! Roisi ja pervo, muiden siivellä lokkeilu ei enää kanna!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän oman ÄO:ni ja että se on ihan riittävä ;-)

        Copypastaajat löytyy sieltä persuista tyyliin Huhtasaari.

        Kaikki on alttiita median viestinnälle, mutta kyllä jumaluskoon hurahtaminen on sen ääri-ilmiö.

        Ei tuo penisjuttu mikään turha ole, nuoret pojat katselee nettipornoa ja vertaa omaa keskiarvopenistään niihin videoissa näkyviin megapeniksiin ja moni nuori poika valitettavasti uskoo, että hänellä on todella pieni.

        Peniksen merkityksen huomaa jo siitä sanonnasta, että "mitä isompi, sen parempi".

        Isiltä opittua maskuliinisuutta, sitä toksista ;-)

        Kommenttisi on itseasiassa erinomaisen hyvää näyttöä, miten konkreettisesti todistetaan oma heikko älykkyys ja vääristynyt maailmankuva. Et ajattele itse, vaan toistat kollektiivinne vakiintuneita propagoituneita fraaseja, ja myös elät sellaisessa fiktiivisessä maailmassa.

        ☝🏻😏


    • Anonyymi

      Vihreiden kannattajat on pääosin naisia ja persujen kannattajat on valtaosin miehiä.

      Lisäksi tiedämme, että persut konservatiivis-rasistisine arvoineen ovat vähiten haluttuja puolisokandidaatteja.

      Joten siinä käy niin, että persumiehet ovat usein naimisissa vain oman nyrkkinsä kanssa ;-(

      • Vihreiden kannattajat on pääosin naisia, koska puolue on profiloitunut sellaisilla teemoilla, jotka vetoaa naisiin, eikä juurikaan miehiin.

        Ei ole olemassa mitään "persujen konservatiivis-rasistisia" arvoja. Tällaisella harhatiedolla syötätte itsenne ja toverinne turvoksiin ja sitten ulostatte sen mukaisia "totuuksia". Näin ei synny keskustelua, vaan riidan ja vihan lietsontaa.

        Mitä tulee tuohon viimeiseen aivotuhnuusi, se kertoo paljon mielentilastasi.


      • Anonyymi

        Vigelius ja Tynkkynen ovat näyttäneet esimerkkiä, miten konservatiivisten arvojensa takia hylätyt miehet voivat löytää turvallisen perinteisen parisuhteen.


      • Anonyymi
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Vihreiden kannattajat on pääosin naisia, koska puolue on profiloitunut sellaisilla teemoilla, jotka vetoaa naisiin, eikä juurikaan miehiin.

        Ei ole olemassa mitään "persujen konservatiivis-rasistisia" arvoja. Tällaisella harhatiedolla syötätte itsenne ja toverinne turvoksiin ja sitten ulostatte sen mukaisia "totuuksia". Näin ei synny keskustelua, vaan riidan ja vihan lietsontaa.

        Mitä tulee tuohon viimeiseen aivotuhnuusi, se kertoo paljon mielentilastasi.

        " Näin ei synny keskustelua, vaan riidan ja vihan lietsontaa. "

        Johan vitsin murjaisit. Ei kukaan vakavasti otettava edes kuvittele, että persujen ja konservatiivien kanssa edes kannattaisi keskustella. Päinvastoin!

        Siinä olet oikeassa, että tarkoitukseni on yksinomaan korostaa konservatiivisten rasistipersujen naurettavuutta. Ne tosin tekee sen itse todella helpoksi.

        t eläkeläisdemari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vigelius ja Tynkkynen ovat näyttäneet esimerkkiä, miten konservatiivisten arvojensa takia hylätyt miehet voivat löytää turvallisen perinteisen parisuhteen.

        Jos persut pikkuisen vielä jalostuu konservatiivisemmaksi puolueeksi, niin siellä voi alkaa "puhdistus".


      • Anonyymi
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Vihreiden kannattajat on pääosin naisia, koska puolue on profiloitunut sellaisilla teemoilla, jotka vetoaa naisiin, eikä juurikaan miehiin.

        Ei ole olemassa mitään "persujen konservatiivis-rasistisia" arvoja. Tällaisella harhatiedolla syötätte itsenne ja toverinne turvoksiin ja sitten ulostatte sen mukaisia "totuuksia". Näin ei synny keskustelua, vaan riidan ja vihan lietsontaa.

        Mitä tulee tuohon viimeiseen aivotuhnuusi, se kertoo paljon mielentilastasi.

        Eihän persujen höpinöitä tietenkään minään oikeina arvoina voi pitää, mutta parodiaa ja huumoriakaan ne eivät kuulema ole.

        Minusta on kiva, kun persut lietsovat vihan sijasta rauhaa kertomalla ihmisille heidän olevan sosilisteja ja mamujennuoijoita ja vielä joku aika sitten myös termi n__kerinpalvoja oli ahkerassa käytössä. Tuollaiset sanat kuvastavat selkeää faktaperäistä konservatismia, jossa ei olke sijaa rasismille eikä ihmisten eriarvoistamiselle.


      • Anonyymi
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Vihreiden kannattajat on pääosin naisia, koska puolue on profiloitunut sellaisilla teemoilla, jotka vetoaa naisiin, eikä juurikaan miehiin.

        Ei ole olemassa mitään "persujen konservatiivis-rasistisia" arvoja. Tällaisella harhatiedolla syötätte itsenne ja toverinne turvoksiin ja sitten ulostatte sen mukaisia "totuuksia". Näin ei synny keskustelua, vaan riidan ja vihan lietsontaa.

        Mitä tulee tuohon viimeiseen aivotuhnuusi, se kertoo paljon mielentilastasi.

        Onhan tuo selvä asia, että kun persumies jää ilman puolisoa ja pimpsaa, niin hän joutuu tyytymään omaan nyrkkiinsä ;-)

        Itse saan päivittäin omalta kreationistiselta vaimoltani suuseksiä, tänäänkin jo kahdesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän persujen höpinöitä tietenkään minään oikeina arvoina voi pitää, mutta parodiaa ja huumoriakaan ne eivät kuulema ole.

        Minusta on kiva, kun persut lietsovat vihan sijasta rauhaa kertomalla ihmisille heidän olevan sosilisteja ja mamujennuoijoita ja vielä joku aika sitten myös termi n__kerinpalvoja oli ahkerassa käytössä. Tuollaiset sanat kuvastavat selkeää faktaperäistä konservatismia, jossa ei olke sijaa rasismille eikä ihmisten eriarvoistamiselle.

        Minusta persujen uhriutuminen pilkan osuessa heihin on omalla hauskalla tavallaan humoristista.

        Esim Mauri Peltokangas nimitti edellisen hallituksen ministereitä perserei'iksi, mutta kun samaa määritelmää käytettiin persuista, niin seurasi itku ja vollotus.

        Vähän se rauhoittui ja ehkä hämmentyi, kun kerroin, että kuka ja milloin asetti poliittiselle debatille uudet sopivuuden rajat.

        ps persujen ansioksi voitaneen lukea ainakin se, ettei politiikka ole tylsää ;-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vigelius ja Tynkkynen ovat näyttäneet esimerkkiä, miten konservatiivisten arvojensa takia hylätyt miehet voivat löytää turvallisen perinteisen parisuhteen.

        Sieltä se taas pilkistää, se viha, halveksunta ja suvaitsemattomuus, itseään suvaitsevaisena ja sateenkaariaktiivina markkinoivan punikin kyhäelmästä. Kyllä punikki vaan on niin punikki, on se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Näin ei synny keskustelua, vaan riidan ja vihan lietsontaa. "

        Johan vitsin murjaisit. Ei kukaan vakavasti otettava edes kuvittele, että persujen ja konservatiivien kanssa edes kannattaisi keskustella. Päinvastoin!

        Siinä olet oikeassa, että tarkoitukseni on yksinomaan korostaa konservatiivisten rasistipersujen naurettavuutta. Ne tosin tekee sen itse todella helpoksi.

        t eläkeläisdemari

        Häpäistynä ja huijattuna, porvariksi muuttuneen idolinsa toimesta naurunalaiseksi velanmaksajaksi tuomittu vanha boomeri on vain muiden säälin kohde. Missä oman arvon tunto ja omien aivojen käyttö. Arvosta itseäsi, edes noin elämäsi illassa. Jokainen on sen velkaa itselleen.


    • Anonyymi

      "toistuvat viholliskuvien syöttämiset, uhkailut ja kiristykset, voivat johtaa näkemykseen synkästä maailmasta, jossa uhkaajia on joka puolella, ja jopa vakavaan eksyneisyyteen ja harkintakyvyn katoamiseen, sekä vihan ja pelkojen voimistuessa jopa äärimmäisten peruuttamattomien tekojen toteuttamiseen"

      Pitää paikkansa. Kun nuorelle kerrotaan, että hänen ympärillään vilisee kommunisteja ja wokettajia, että hän voi muuttua homoksi tai transgenderiksi katsomalla televisota ja että kaikki palestiinalaiset ovat terroristeja ja alle 3-vuotiaatkin hamasin jäseniä, saattaa pelokas ja typertynyt nuori hakeutua perussuomalaisten ja nuorkokoomuksen jäseneksi, vaikka hän on työtön ja tuon päätöksensä jälkeen tulee sellaisena pysymäänkin.

      Kuin huomaamattaan nuori saattaa päätyä kannattamaan ukrainalaispakolaisten karkottamista "sosiaaliturvaloisina", samaan aikaan kun kannattaa sisäministeriä, joka jatkuvasti myöntää lisää oleskelulupia Venäjän federaation erikoisjoukkojen sotilaille kyselemättä heiltä yhtään mitään.

      Nuorella saattaa kestää pitkälle keski-ikään ennen kuin hän tajuaa, millaisen poliittisen petoksen uhriksi hän on joutunut ja miten väärin äänestänyt itsensä ja oman maansa kannalta.

    • Kiitos, vasemmistolaiset, että vahvistatte avaustani. Hyökkäykset on väistämättömiä ja jopa vaistomaisia, mikä kertoo juuri siitä, miten sosialistinen syvin ydin tunkeutuu syvälle mieleen ja ensimmäisenä tuhoaa moraalin ja sitten muokkaa ihmisestä kulttuurisotilaan.

      ☝🏻😏

      • Anonyymi

        Niin, kukapa sitä enää oikeaksi sotilaaksi alkaisi, kun konservatiivisen perinteisen miehekkään miehen esikuva nykyisin on siviilipalvelumies ja kasvissyöjä Jussi Halla-aho.

        Kulttuurisotilaana netissä ei tule kuin henkisiä haavoja, mutta nekin voi desinfioida alkoholilla, mikäli Teemu Keskisarjaa on uskominen. Ainakin hän on sen näköinen olemukseltaan, että on uskominen, vaikka jotku väittävät sen olevan vain näyteltyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kukapa sitä enää oikeaksi sotilaaksi alkaisi, kun konservatiivisen perinteisen miehekkään miehen esikuva nykyisin on siviilipalvelumies ja kasvissyöjä Jussi Halla-aho.

        Kulttuurisotilaana netissä ei tule kuin henkisiä haavoja, mutta nekin voi desinfioida alkoholilla, mikäli Teemu Keskisarjaa on uskominen. Ainakin hän on sen näköinen olemukseltaan, että on uskominen, vaikka jotku väittävät sen olevan vain näyteltyä.

        Mestari on myös kertonut olevansa autistinen ja todistanut olevansa huorapukki.

        Huorapukki kaalimaan vartijana ;-)

        Mestari on myös ateisti ja halveksii sionistisia kristittyjä, jotka nostaa holokaustin uudelleen ja uudelleen keskusteluun.

        Mestari nimitti heitä holohölisijöiksi ja juttujaan holohölinäksi.

        ps onkohan Mestarilla Adolfin kuva kultaraameissa, kertoihan hän olevansa ylpeästi arjalainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mestari on myös kertonut olevansa autistinen ja todistanut olevansa huorapukki.

        Huorapukki kaalimaan vartijana ;-)

        Mestari on myös ateisti ja halveksii sionistisia kristittyjä, jotka nostaa holokaustin uudelleen ja uudelleen keskusteluun.

        Mestari nimitti heitä holohölisijöiksi ja juttujaan holohölinäksi.

        ps onkohan Mestarilla Adolfin kuva kultaraameissa, kertoihan hän olevansa ylpeästi arjalainen

        Sekaisin on pääsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kukapa sitä enää oikeaksi sotilaaksi alkaisi, kun konservatiivisen perinteisen miehekkään miehen esikuva nykyisin on siviilipalvelumies ja kasvissyöjä Jussi Halla-aho.

        Kulttuurisotilaana netissä ei tule kuin henkisiä haavoja, mutta nekin voi desinfioida alkoholilla, mikäli Teemu Keskisarjaa on uskominen. Ainakin hän on sen näköinen olemukseltaan, että on uskominen, vaikka jotku väittävät sen olevan vain näyteltyä.

        Eiköhän se ole kuitenkin se pääasia että kaikenkaikkiaan edes nimittää itsensä mieheksi. Vasemmistonviherpiiperöiset ja demarit kun markkinoivat nykyään vain henkilöitä. Se on rohkea teko tänäpäivänä olla ihan vaan tavallinen mies tai näistä taviksista pitävä naisellinen nainen.


    • Anonyymi

      Tämä esiintyy Luterilaisuus palstalla Heimo.Vesa :na
      Runsauden lähde.

      • Anonyymi

        Hän on myös Aito_lainen


      • Anonyymi

        Tuo nimimerkkivalinta "Mr.Perfect" taas viittaa mahdolliseen narsistiseen persoonallisuushäiriöön. Jos asia on näin, niin mahtaako tietää itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo nimimerkkivalinta "Mr.Perfect" taas viittaa mahdolliseen narsistiseen persoonallisuushäiriöön. Jos asia on näin, niin mahtaako tietää itse?

        Matala itsetunto jota pönkittelee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo nimimerkkivalinta "Mr.Perfect" taas viittaa mahdolliseen narsistiseen persoonallisuushäiriöön. Jos asia on näin, niin mahtaako tietää itse?

        Kokkari-poikahan se, propagandistien porukoita, ei muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on myös Aito_lainen

        Aito-avioliittolainen eli patmoslainen, ainakin tuossa asiassa.

        Aito-avioliittolaisia voisi verrata Suomen armeijaan Talvisodassa.

        Molempia kun yhdistää vain yksi asia, Suomen armeijaa yhdisti ryssän hyökkäyksen vastustaminen ja Aito-avioliittolaisia Suvakkiarmeijan hyökkäyksen vastustaminen.

        Aa-laiset huitoo netissä sanan miekalla kaikkea joka haiskahtaakaan tasa-arvolle, wokelle, feminismille, maallistumiselle, ateismille tai muulle vastaavalle. Lista olisi piiitkä.

        Aa-laisten harmiksi kovinta ääntä pitää heidän kognitiivisesti heikoin desiilinsä ja niinpä lopputulos näyttää parodialta, vaikkakin tekijöidensä sitä ymmärtämättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matala itsetunto jota pönkittelee

        Narsistilla ei itsetuntoa edes ole, on vain sen tilalle luomansa illuusio.

        ps olen kerran tuollaisen narsistisen illuusiokuplan puhkaissut ja vaikutus oli hämmentävä. Noin 30-vuotias miesoletettu purskahti itkemään ja käyttäytyi muutenkin kuin erittäin loukkaantunut 3-vuotias.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsistilla ei itsetuntoa edes ole, on vain sen tilalle luomansa illuusio.

        ps olen kerran tuollaisen narsistisen illuusiokuplan puhkaissut ja vaikutus oli hämmentävä. Noin 30-vuotias miesoletettu purskahti itkemään ja käyttäytyi muutenkin kuin erittäin loukkaantunut 3-vuotias.

        Jeesus olisi innostunut hänestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsistilla ei itsetuntoa edes ole, on vain sen tilalle luomansa illuusio.

        ps olen kerran tuollaisen narsistisen illuusiokuplan puhkaissut ja vaikutus oli hämmentävä. Noin 30-vuotias miesoletettu purskahti itkemään ja käyttäytyi muutenkin kuin erittäin loukkaantunut 3-vuotias.

        MoktarGupta maahanmuutosta onpi narsissi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokkari-poikahan se, propagandistien porukoita, ei muuta.

        Ai miten kihelmöivää lukea, kun viha vassarit säpisee hädissään kuin paska kärpäset kärpäspaperissa. Mr perfectiltä loistavaa, asiallista tekstiä, ja niin sivistynyt ote👍


    • Anonyymi

      Fiksu ja analyyttinen avaus.

      Jonka merkitystä vain alleviivaa vasemmistolaisille tyypillinen apinanraivo ja pökäleidensä heitteleminen. Muuhun heistä ei ole.

      • Anonyymi

        tv ap

        ;-)


    • Anonyymi

      Mitä tarkoitat sosialististen liikkeiden "tiedettä kyseenalaistavilla ja häpäisevillä arvoilla"?

      • Anonyymi

        Hihun mielestä evoluutioteoria on tieteen häpäisyä. Tämän pistin arvaamalla.


      • Se oli neutraalimpi ilmaisumuoto termistä "seksuaalisuus- ja sukupuolivallankumous".


      • Anonyymi
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Se oli neutraalimpi ilmaisumuoto termistä "seksuaalisuus- ja sukupuolivallankumous".

        Hihujen arvot on vedetty pöntöstä alas ja sekös hihuja harmittaa.

        Ajat muuttuu, ne muuttuneet aina.


      • Anonyymi
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Se oli neutraalimpi ilmaisumuoto termistä "seksuaalisuus- ja sukupuolivallankumous".

        Se, pitääkö transnaista kutsua naiseksi tai transmiestä mieheksi, on arvovalinta johon tiede ei voi ottaa kantaa. Esim. sekin on arvovalinta että pitääkö puhua "synnyttävästä miehestä" vai ei kun transmies, jolle on jätetty kohtu yms. synnyttää.

        Yritäppä uudelleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se, pitääkö transnaista kutsua naiseksi tai transmiestä mieheksi, on arvovalinta johon tiede ei voi ottaa kantaa. Esim. sekin on arvovalinta että pitääkö puhua "synnyttävästä miehestä" vai ei kun transmies, jolle on jätetty kohtu yms. synnyttää.

        Yritäppä uudelleen.

        Suppea on näkemyksesi. SeksuaaIi- ja sukupuolivallankumous on järjellisestä yhteiskuntajärjestyksestä irronneen mentaalisen häiriötilan tulos:

        - translaki
        - biologisen binäärisen järjestelmän yliajaminen
        - tieteen korvaaminen pseudotieteellä
        - "mieskin voi synnyttää" -hulluttelu
        - "miehelläkin voi olla kuukautiset" -hulluttelu
        - "kolmannen" (eli muun) sukupuolen olemassaolosta valehtelu
        - valheet, että hermafroditismi on "kolmas" sukupuoli
        - virallinen identifioituminen miksi haluaa pelkällä ilmoituksella
        - pronominihärdelli
        - "sex"/"gender" -merkityksen hämärtyminen
        - joidenkin lähteiden mukaan on jopa yli 200 erilaista "sukupuolta"
        - pride, eli kapinallis-ideologis-poliittis-kaupallistetut homokarnevaaIit.
        - sateenkaari-ideologia
        - woke, eli mentaalinen häiriötila, joka yllyttää hyökkäämään normeja vastaan
        - yleinen asennemuutos, joka enemmän rikkoo kuin rakentaa....

        Yritäppä uudelleen.


    • Anonyymi

      Persut ja kokopersehallitus on tuhonnut järkyttävällä tavalla suomea

      • Anonyymi

        Siinä sen ideologian tulokset nähdään parhaimmillaan. Pelkkää alamäkeä ja tulonsiirtoja rikkaille.
        Historiassa on monia maita tuhottu samalla tavalla kautta historian kun eliitin ahneus käy liian kovaksi, eikä ole tajuttu, että keskiluokka ja köyhemmät taloutta oikeasti pyörittää ja tuo vaurautta rikkaille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä sen ideologian tulokset nähdään parhaimmillaan. Pelkkää alamäkeä ja tulonsiirtoja rikkaille.
        Historiassa on monia maita tuhottu samalla tavalla kautta historian kun eliitin ahneus käy liian kovaksi, eikä ole tajuttu, että keskiluokka ja köyhemmät taloutta oikeasti pyörittää ja tuo vaurautta rikkaille.

        Rikkaan bisnekset kyykkää, kun kukaan ei osta sen tuotteita.


      • Kerrotko vielä mitä järkyttäviä tuhoja on aiheutettu. Tyhjä syytös on tyhjien tynnyreiden kuminaa.


      • Anonyymi
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Kerrotko vielä mitä järkyttäviä tuhoja on aiheutettu. Tyhjä syytös on tyhjien tynnyreiden kuminaa.

        Sinulla se on kolinaa ja nautit Eau De Colinaa Tallinnan viiinojen loputtua säännöllisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla se on kolinaa ja nautit Eau De Colinaa Tallinnan viiinojen loputtua säännöllisesti.

        Ihan vaan halusin tietää mitä järkyttäviä tuhoja on aiheutettu. Koska perusteluita ei tule, päädyymme johtopäätöksen, että väittämä "järkyttävät uhot" on silkkaa propagandaa.


    • Ja lisää vain tulee vahvistuksia. Kiitos.

      ☝🏻😏

      • Anonyymi

        Koska menet aito_lainen tai Heimo.Vesa tekstejä vässäämhään taas?


    • Anonyymi

      Hyvä avaus.

      • Anonyymi

        Aamun avaus?


    • Anonyymi

      Menkää punikit töitä hakemaan.
      Joutilaat pökäleet.

      • Anonyymi

        Mr Huru-ukko kanssa


    • Anonyymi

      Sosialismi on niin 1900 lukua

    • Anonyymi

      Loistavaa!

    • Anonyymi

      Rautaa rautaa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1850
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1016
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      97
      912
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      534
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe