No niin, nyt sitten Woltilla yt:t

Anonyymi-ap

12

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Luitko linkkisi tekstin? Vai oliko se aivan liian pitkä?

    • Anonyymi00002

      Aivan liian isona homma, tehty, olis päälikkö itse vienyt pitsoja viereisestä pitseriasta asiakkaille, niin kuin hämähäkkimies. Mutta näin ei-- ei mitään järkeä. Suomi vaan antoi kauheat tuet firmalle, ihmisten verorahoista

      • Ihan uteliaisuudesta, niin mitä tukia Wolt saa Suomen valtiolta ja kuinka paljon?
        Kun ei ole itselleni kyseistä tietoa vastaan tullut, niin olisi hauska tietää.


      • Anonyymi00004

        Missä "yrittäjä", siellä kansalaisten hyväksikäyttö.


      • Anonyymi00006
        santtu_1975X kirjoitti:

        Ihan uteliaisuudesta, niin mitä tukia Wolt saa Suomen valtiolta ja kuinka paljon?
        Kun ei ole itselleni kyseistä tietoa vastaan tullut, niin olisi hauska tietää.

        No en ole niin asiaan marvel sarjakuvilta kerjennyt perehtyä, mutta eikö se ollut jonkun vuoden Slush voittaja, ja tää mikä suomen akatemia vai mikä sitä rahoittaa antoi sille miljoonaziljoonaa niin että, ekanavuonna sillä oli maksaa yhdelle virolaiselle kuskille 4donaa kuussa.


    • Anonyymi00003

      Aivan turha firma.

      • Anonyymi00008

        https://yle.fi/a/74-20210736
        Muun muassa Tampereella ja Kemissä JHL:n lakkovahdit olivat liikkeellä jo aamuvarhaisella.

        J ulkisesti
        H uvittelevat
        L esbot


    • Anonyymi00005

      Nyt boikottiin tuo matufirma.

    • Anonyymi00010

      Wolt pitäisi levittää jokaiseen pikkukyläänkin, jos halutaan saada katetta.
      Suomessa ei ole tarpeeksi ostaja-asiakkaita pienelle alueelle, jos asiakkaita on 5000, lähettejä 10000 niin selvää on, että töitä ei ihan joka hetki riitä kaikille.
      Varsinkaan siten, että eläisivät säällisesti palkallaan.
      Suoraan sanottuna lähettitoiminto on melkoista riistoa, siksi en edes periaatteessa tilaa. Ruuat pystyy itsekin hakemaan, ja usein kaupoilla on omaakin kuljetuspalvelua, on postia ym jakelufirmaa. Liikaa palveluja liian pienelle markkinalle. Näin se vaan on.

      • Anonyymi00011

        Liian isoa se on, ei liian pientä.


      • Anonyymi00012

        Noo kun lääkäreille ruvetaan maksamaan vain tehdystä työstä eikä kiinteää kuukausipalkkaa niin voi ne rahan saamiseksi toimia Voltin lähtteinä...ja voltin lähetit lääkäreinä.

        Kysehän on vaan tuosta että jotkut paskaammatin tekijät luulee olevansa osaajia ja korvaamattomia. Lentäjille voidaan maksaa vain tehdystä työstä. Voivat voltin ruokalähettinä tienata loput elämiseensä.


    • Anonyymi00013

      Tuohan on aivan täysin orjatyöllä toimiva firma, jossa johtajat ovat plantaasin omistajia.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      202
      2133
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      22
      824
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe