Purra otti vastaan 800 euron samppanjapullon, ei ole saanut

Anonyymi-ap

38

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Purra ilmoitti 800 euron pullon 400 euron arvoiseksi.

      • Anonyymi00024

        Avattu ja puoliksi juotu ei ole edes tuon 400 arvoinen.


    • Anonyymi00002

      Korruptiota.

      • Anonyymi00025

        Lahjukset niille kelpaa. Onko veronalaista.


    • Anonyymi00003

      Orpo otti, purra pani sileäksi.
      Aquaruis

    • Anonyymi00004

      Se tuotiin avattuna koko työporukalle. Purra ei tiennyt. Oi oi
      Pikku vahinko. Niitä sattuu.

      Mutta enää ei leikata! Sakset laatikkoon ja vaaleja kohti! Paitsi se 400 miljoonaa ihan heikoilta. Sotesta, lastensuojelusta ja semmosista, mutt Wille on luvannut asian hoitaa. Sillä kuin ei ole mitään tunnepuolta eikä tieto asiasta, käy näppärästi!

      Purran mukaan ihmisten ostovoimaan tai orastavaan kasvuun heikentävästi vaikuttavia toimia ei ole yksinkertaisesti järkevää tehdä tässä vaiheessa.

      Hehehheehhhhehehhehhhheeee! Orastavaan kasvuun.

    • Anonyymi00005

      Oikaisu 19.3. kello 12.10: Artikkelissa kirjoitettiin aiemmin virheellisesti, että lahja oli annettu nimenomaisesti yksin Purralle. Tosiasiassa pullon vastaanotti Purra pöytäseurueineen. Valtioneuvoston kanslia ilmoitti ohjeistuksesta kysyneelle HS:lle, että ohjeet eivät ole oikeudellisesti sitovia.

      • Anonyymi00006

        Juuri näin. Siitä on ilmoitettu myös hinta merkittynä.
        Omistajan hölmö temppu. Olisi antanut janoisille ketjussa ulisijoille.


      • Anonyymi00010

        "ohjeet eivät ole oikeudellisesti sitovia"

        No voi vittujen kevät!

        Lahjonnan vastaanotttamista vain kehotetaan välttämään ellei ihan hirveästi tee mieli ottaa sitä vastaan?!? NIINKÖ?


    • Anonyymi00007

      Eikö tuolle olisi halpa punkkupullo riittänyt? Eikö silläkin saa rapsakat kännit vedettyä vitutukseen?

    • Anonyymi00008

      Purra on korruptoitunut paskiainen!

      • Anonyymi00009

        Ja kenelle se on yllätys?


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Ja kenelle se on yllätys?

        Aivan varmasti mukana oli jotain jauhoja,Kuulin Purran suun liikkeistä, että sanoi, lisää jauhoja.


    • Jos pullo on tarjottu koko pyötäseurueelle eikä nimenomaan Purralle (oletuksellisesti koko pöytäseurue sitä joi), niin eikö pullon arvo silloin pitäisi jakaa pöytäseurueessa olleiden henkilöiden pääluvun mukaan?

      • Anonyymi00022

        800/10=80. Ei mitään ongelmaa.


    • Anonyymi00013

      Miettikääpä mikä valtava persuhuuto tällä palstalla olisi ollut jos uutisessa Purran tilalla olisikin Marin.

      • Tällä hetkellä Marinilla ei ole mitään sellaista asemaa miksi ei voisi kyseistä pulloa vastaanottaa.


      • Anonyymi00016
        santtu_1975X kirjoitti:

        Tällä hetkellä Marinilla ei ole mitään sellaista asemaa miksi ei voisi kyseistä pulloa vastaanottaa.

        Sillähän ei ole asian kanssa mitään merkitystä. Sillä on, että persut kyllä sallivat omalle eliitilleen kaiken sen minkä kieltäisivät muilta.


      • Anonyymi00020

        Demarit ovat henkilökohtaisia isoja lahjoja vastaan ottaneetkin. Erityisesti putinilta ja putinin lähipiiriltä. Mutta sitähän on pidetty normaalina.


    • Anonyymi00014

      Tyhjänä sen srvo on sitten 15 centtiä

    • Anonyymi00015

      Eikös ollut kokonainen seurue kun shampanjan vastaan otti? Eikä ole mikään rikos, kuten on jo selvitetty, mutta Hamasin Sanomat ja Mätä Yle haluaa hiillostaa kun eivät pidä perussuomalaisten mielipiteistä.

      Tyhjästä siis nyhjäisty kuten demarien gallup kannatus ja että Suomi AINA maailman onnellisin maa !

    • Anonyymi00017

      Vihervassarit oli jo kiimassa hyökkäämässä Purran kimppuun vain taas todetakseen olevansa pölhökustaita

    • Anonyymi00018

      Kyse uskottavuudesta. Jos otti tuon lahjuksen vastaan niin paljonko on jo aiemmin ottanut lahjuksia. Ja paljonko ottaa mikäli ura viellä jatkuu.

      Tuossa kun selkeät säännöt niin miksei noudata niitä.

      • Anonyymi00019

        Paljonkos se Ohisalon ukon firma saikaan koronatukia, oliko miljoonia?


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Paljonkos se Ohisalon ukon firma saikaan koronatukia, oliko miljoonia?

        Sekin kupru vaiettiin kuoliaaksi.


    • Anonyymi00021

      Taas tällainen väkisin väännetty "kohu".

    • Anonyymi00023

      Purralle shampaja on tuttua! Ei tässä mitään pahaa, kun kerran tarjotaan!

      Mutta nyt vaaleja kohti!
      Mutta enää ei leikata! Sakset laatikkoon ja vaaleja kohti! Paitsi se 400 miljoonaa ihan heikoilta. Sotesta, lastensuojelusta ja semmosista, mutt Wille on luvannut asian hoitaa. Sillä kuin ei ole mitään tunnepuolta eikä tieto asiasta, käy näppärästi!

      Purran mukaan ihmisten ostovoimaan tai orastavaan kasvuun heikentävästi vaikuttavia toimia ei ole yksinkertaisesti järkevää tehdä tässä vaiheessa.

      Hehehheehhhhehehhehhhheeee! Orastavaan kasvuun.

    • Anonyymi00026

      Kokoomus ihannoin homozelenkyitä!

      NATSIA, SOTARIKOLLISTA, PSYKOPAATTIA.

      Niin että antoi suomen rahat hänelle, jotta sai ostaa hotelleja ja huviloita pitkin mailmaa!

    • Anonyymi00027

      Petterin kello issey miyake maksaa 575 € Ei 225€!

    • Anonyymi00028

      Patarouvan markkinointi osui taas ja julkisuus taattu.

    • Anonyymi00029

      Riikka on korruptoitunut ja pahasti.

    • Anonyymi00030

      Ei se mitään. Vaan entäpä jos olisi ollut kelan rahoilla elävä, heti olisi selvityksen paikka.

    • Anonyymi00031

      Sosiaalinen tapa on sekoittaa boolinsa itse ja juottaa sillä sekalainen seurakunta. Pikkuhutikassa heiluminen lisää poliittista arvostusta. Tämän me vasemmistokin tiedämme.

    • Anonyymi00032

      "HS:n mukaan Purra kirjautti avattuna saamansa
      alkoholijuomapullon valtioneuvoston lahjarekisteriin,
      jossa sen arvoksi merkittiin 400 euroa. "

      Mitäpä Purra olisi muuta voinuy tehdä? Jos joku tuo avattuna shampanjapullon pöytään, niin ei siinä ensimmäiseksi kysytä, että paljonks tää pullo maksoi.

      Tarjotut sahampanjat on asiallsesti ja kohteliaasti juotu. Mutta säntillisenä ihmsenä Purra on kirjauttanut sen avattuna tuodun pullon Valtion Lahjarekisteriin.

      • Anonyymi00035

        Jos Venäjä tarjoaa persulle miljoonaa niin se on kohteliasta ottaa vastaan?


    • Anonyymi00034

      Baarista sai ja joi samantien, ilmoitti väärän hinnan.

      • Anonyymi00036

        Olisi pitänyt heti kieltäytyä. Korruptiota


      • Anonyymi00037

        Sihteerit laittoi Alkon hinnan kuten kuuluu


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      659
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      631
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      88
      438
    Aihe