Sitten huomasi että golfin peluu Trumpin kanssa ,toisi lisäarvoa ,ongelmia ratkottaessa .
Nurkan takana odottikin pian Iranin pommitukset .
Hormuzin Salmi tuli ongelmaksi ja sinnekin pitäisi saada apua.
Stubbille lienee siihenkin ratkaisu?Kun vaan ehtisi lennellä maasta toiseen .
Stubb oli innolla avustamassa zelenskyitä Ukrainassa,vei rahamme ja aseemme.
13
184
Vastaukset
- Anonyymi00001
Voi sentään ja me muut kun niin toivoimme joutuvamme itse niiden rynnäreiden kanssa Putinia vastaan!
Mikä harmi, että ukrainalaiset pääsevät listimään niillä vihollisiamme. - Anonyymi00002
Stubb kuuluu Lindsay Grahamin uskonlahkoon.
- Anonyymi00004
onko se epstein pyllyilijöiden kiva klubi ?
- Anonyymi00005
Stubb lupasi mennä Trumpin kanssa saunaan. Lontoon tiedotustilaisuudessaan.
- Anonyymi00006
Ja kasvatti velkamme järjettömäksi ja vei työmme ja tuhosi talouden ja rauhan tästä maasta.
- Anonyymi00007
Mene sitten sotimaan, jos rauhaa ei kerran ole.
Ja kaikista hauskinta asiassa on se että et näillä kirjoituksillasi voi asialle yhtään mitään, todellakaan yhtään mitään.
Presidentti Stubb:lla on erittäin kova kansansusio jolle sinä et vain yksinkertaisesti voi mitään.- Anonyymi00009
Tuo kansansuosio on median luoma illuusio
🌀🌀🌀🌀 - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tuo kansansuosio on median luoma illuusio
🌀🌀🌀🌀Närsistihan saa tunnetusti aivopestyä porukan palvomaan sitä.
Näinhän Koulukiusaajatkin toimii.
Urheilu seuran johtajat jne.. - Anonyymi00012
Meillä on Suomessa mm. kumeniä tuhansia naisia jotka on Narsistin komennossa ja puolustelevat sen hullun tekoja vaikka se naistaan hakkaa ja raiskaa jne...
On myös nais Narsisteja ,on ollut aina siitä käytetään nimitystä on naisen tossun alla...
Sekin on hirveää katsottavaa sivullisesta osa niiden miehistä kokee jopa väki valtaa johon ne ei uskalla vastata edes vaikka olisi mahdollisuus,koska silloin homma käännettäisiin niin että mies on syyllinen ja naisen hakkaaja. tällaisiakin tapauksia Suomessa on tuhansia ellei kymmeniä tuhansia...
- Anonyymi00014
Trump on varmaan yksi maailman pahimmista Narsisteista
- Anonyymi00015
Israelin jota hallitsee Narsisti myös , koko kansa on aivan sota hulluja ,se johtuu siitä että ne yrittää kostaa koko maailmalle Hitlerin tekoset. Ne ei pääse irti vihasta ja koston halusta ,sijais kärsijöiksi on joutuneet Muslimit.
Varsinkin kun Saksalaiset (josta Natsismi ei ole hävinnyt mihinkään) on Israelin tukijoita .
Natsismi on muuttunut vuosien varrella niin että nyt se on Venäläis ja Muslimi vastaisuutta.
Tämä sopii hyvin Usa:n politiikan ja Israelin nuolemisen kanssa.
Pitää muistaa että Muslimien uskonto ja nais käsitys ja siihen kun liitty narsismi niin on kaikkein kauhein asia ja narsimin muoto ! Ne pukee naisensa mustaan kaapuun lihomaan muodottomaksi möykyksi kieltämällä urheilun ja liikunnan .
Sairasta on myös Usa:ssa nämä abortin kieltämis jutut jne..
Sairasta on Euroopassa kansan Homotus ja Huumeistus !
Afrikka on aivan katastrofi.
Kun tarkemmin asiaa ajattelee niin Aasiassa (Kiinassa) ja myös Venäjällä toteutuu parhaiten Naiseten oikeudet ja moraali kysymykset.
Eikö Suomen pitäisi katsoa vähän Itään ja katsoa mallia Moraali kysymyksissä ?
Vai meinaako joku että Syntyvyys,velka ,Työttömyys ,Rauha ym ongelmat korjaantuu Homotuksella ja Huumeistuksella ????? Ei usko ainakaan !
Kyllä moraali pitää olla tärkein ensimmäinen asia ,ei " Miehillä "saa olla Vasemmassa korvassa Rengasta ,silloin moraalista ei voi puhua mitään.
Miten ne ei osaa edes hävetä nyky aikana ?
Ei Venäläisillä tai Kiinalaisilla Miehillä koskaan ole vasemmassa korvassa rengasta !
Se olisi hirveä häpeä koko suvulle jos joku sellaisen virheen tekisi ! Siellä Moraali on paljon korkeammalla tasolla. - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Israelin jota hallitsee Narsisti myös , koko kansa on aivan sota hulluja ,se johtuu siitä että ne yrittää kostaa koko maailmalle Hitlerin tekoset. Ne ei pääse irti vihasta ja koston halusta ,sijais kärsijöiksi on joutuneet Muslimit.
Varsinkin kun Saksalaiset (josta Natsismi ei ole hävinnyt mihinkään) on Israelin tukijoita .
Natsismi on muuttunut vuosien varrella niin että nyt se on Venäläis ja Muslimi vastaisuutta.
Tämä sopii hyvin Usa:n politiikan ja Israelin nuolemisen kanssa.
Pitää muistaa että Muslimien uskonto ja nais käsitys ja siihen kun liitty narsismi niin on kaikkein kauhein asia ja narsimin muoto ! Ne pukee naisensa mustaan kaapuun lihomaan muodottomaksi möykyksi kieltämällä urheilun ja liikunnan .
Sairasta on myös Usa:ssa nämä abortin kieltämis jutut jne..
Sairasta on Euroopassa kansan Homotus ja Huumeistus !
Afrikka on aivan katastrofi.
Kun tarkemmin asiaa ajattelee niin Aasiassa (Kiinassa) ja myös Venäjällä toteutuu parhaiten Naiseten oikeudet ja moraali kysymykset.
Eikö Suomen pitäisi katsoa vähän Itään ja katsoa mallia Moraali kysymyksissä ?
Vai meinaako joku että Syntyvyys,velka ,Työttömyys ,Rauha ym ongelmat korjaantuu Homotuksella ja Huumeistuksella ????? Ei usko ainakaan !
Kyllä moraali pitää olla tärkein ensimmäinen asia ,ei " Miehillä "saa olla Vasemmassa korvassa Rengasta ,silloin moraalista ei voi puhua mitään.
Miten ne ei osaa edes hävetä nyky aikana ?
Ei Venäläisillä tai Kiinalaisilla Miehillä koskaan ole vasemmassa korvassa rengasta !
Se olisi hirveä häpeä koko suvulle jos joku sellaisen virheen tekisi ! Siellä Moraali on paljon korkeammalla tasolla.Jos haluat mennä noin kovasti Putinin puolustusvoimiin niin senkun hiivit vain sinne. Eiköhän siellä juna kuljeta sinut Ukrainaan puolustamaan naistenoikeuksia tai minkä ikinä tarinan vuoksi haluat kuolla.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18659Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat271631- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet88438