Iran melkein pudotti F -35 hävittäjän

Anonyymi-ap

Vaurioitui kuitenkin tulituksessa ja teki hätälaskun.
Ja tälläisiä luuseri hävittäjiä meillekkin on tulossa.

14

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eli USA:n ja Israelin F-35 koneet ovat tehneet kyseisen sodan aikana tuhansia lento-operaatioita Iranin kohteita vastaan ja nyt sitten Iran on osunut yhteen F-35 koneeseen niin että se on saatu kuitenkin turvallisesti lennetyä USA:n lentotukikohtaan.

      Itse pidän suhdelukua kuitenkin hyvin erinomaisena kyseiselle konemallille.

      • Anonyymi00013

        Toisaalta kun Iranin ilmatorjunta tuhottiin jo aluksi.
        Niin Iranin suoritustakin voi pitää hyvänä.


    • Anonyymi00001

      Ei niitä meille tule, Kiina ei myy harvinaisia maametaleja enää Usalle, varastot loppumassa ja yhteen koneeseen tarvitaan 450 kg.

    • Anonyymi00002

      Minäkin melkein ajoin mutkassa ojaan mutta onneksi osasin kääntää rattia mutkan suuntaan.

    • Anonyymi00004

      ritsalla oli ampunut alas tuon koneen, tosi hyviä vehkeitä.

      • Anonyymi00005

        Kuvittele vain, millaisen lahjuksen suomalaiset virkamiehet saivat tästä diilistä.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Kuvittele vain, millaisen lahjuksen suomalaiset virkamiehet saivat tästä diilistä.

        Tuo on totta eläkeläiskenraalit teki kovan tilin myymällä sotasalaisuuksia vieraille.


    • Anonyymi00006
      • Anonyymi00008

        Jossain väittivät AD-08 Majid ym. Lyhyenkantaman it-ohjus.


    • Anonyymi00007

      Kone laskeutui turvallisesti ja helikopterit hravoivat aavikkoa kuin olisi kultaharkkoja kuljetuskoneesta tippunut, lontojen seurantasivustoa vilkaisemalla.

      Mutta hei, onko niitä kaksi F-35 konetta?

      • Anonyymi00009

        EM giet
        Puhuin avauksessani

        Battlefield pelisrö


    • Anonyymi00011

      >>Jossain väittivät AD-08 Majid ym. Lyhyenkantaman it-ohjus.

      No silleen. Iranilaisten oman ohjustuotannon tekninen kehitys saa sodasta jättimäisen boostauksen itselleen.
      https://en.wikipedia.org/wiki/Majid_(Air_Defense_System)

      Ukraina on 4 vuodessa kehittänyt itsensä maailman kärkivaltioiksi hyökkäys- ja torjuntadroonien käytössä. Nytkin jo 5 eri arabivaltiota ovat pyytäneet ja saaneet Ukrainalta laitteita ja opastusta oman puolustuksensa parantamiseksi

      Jos Iranin sota ja konflikti kestää muutamankin vuoden, on USA:n F-35 koneilla siinä vaiheessa ihan eri kykyluokan iranilaisia ilmatorjuntohjuksia vastassansa.

    • Anonyymi00012

      Pakkolasku johtui wc putkien tukkeutumisesta ja 30 tunnin tulipalosta koneen pesulassa.

    • Anonyymi00014

      Melkein onnistui pudottamaan...?
      Suomikin osti näitä melkein kullan arvoisia romuja jotka ovat melkein taisteluvalmiita mutta eivät ole vielä pitkään aikaan. Niitä on melkein kaksi jo valmiina, tutkajärjestelmän valmistumiseen menee melkein kaksi vuotta vielä aikaa. Teimme melkein hyvät kaupat, jotka on melkein peruttavissa jos uskallettaisi niin tehdä.
      Kun f-35 näytöskoneet Suomessa Porin lentokentällä muutama vuosi sitten tekivät kotiinlähtöä, niin ne lähti melkein käyntiin, mutta ei ihan. Ihan alkoi melkein vituttamaan että taasko suomipoikaa kustiin silmään.
      Trumpetti on melkein luotettava mies.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe