Miksi Suomi on ollut hiljaa asiasta.Taidetaan olla
Suomettuneita kun ikävä tapaturma sattui YYA
ystävän maaperällä.
Koiviston sataman isku vaivaa ruotsalaisia?
16
230
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuka nuo pommit pudotti. On vielä epä varmaa.
- Anonyymi00002
Öljykatastrofi merialueella on vakava asia. Tästä ei ole kuitenkaan mainittu sanallakaan Suomessa.
Suomenlahden rannoilla on kolme suurta öljysatamaa Venäjän puolella. Näitä on pommitettu.- Anonyymi00006
toinen vai kolmas kerta?
Viimevuonna video jossa dronet ammuttiin alas> suomessa TÄYS mediahiljaisuus. - Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
toinen vai kolmas kerta?
Viimevuonna video jossa dronet ammuttiin alas> suomessa TÄYS mediahiljaisuus.Tahattoman öljyonnettomuuden mahdollisuudesta pidetään ääntä, mutta tahallisista pommituksista ei mainita mitään.
- Anonyymi00003
Vasemmistotoimittelijoiden media vaikenee aina tietyistä asioista.
- Anonyymi00004
Miksi Suomen pitäisi Ruotsille Venäjän sisäisistä asioista raportoida? Se ei meillä mitenkään kuulu ja vielä vähemmän Ruotsille. RyZZä hoitakoon omat ansaitsemansa katastrofit ihan itse.
Jos asia ruotsalaisia toimittelijoita vaivaa, soittakoot Kremliin ja tiedustelkoot asiaa sieltä. - Anonyymi00005
Vaivaa se. Miksi noin vaatimaton isku.
- Anonyymi00007
Luultavast Suomi hiljaa koska isku toteutettiin Suomesta käsin.
- Anonyymi00010
Tuo on hyvin todennäköistä että Suomet on avustettu Ukrainaa terrori iskussa.
Toivottavasti Suomen sotilastiedustelu ei ole teon takana. - Anonyymi00012
Tiltu veistelee Mainila kakkosta 🤔
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tuo on hyvin todennäköistä että Suomet on avustettu Ukrainaa terrori iskussa.
Toivottavasti Suomen sotilastiedustelu ei ole teon takana.Kerrotko miksi miksi pidät todennäköisenä että Suomi on avustanut iskussa.
Ja jos olet sitä mieltä niin kerrotko millä tavoin Suomi tuon on tehnyt ja mitä apuja Ukraina ylipäätänsä iskuissaan tarvitsee? (Mitä Suomi pystyisi antamaan.- Anonyymi00014
santtu_1975X kirjoitti:
Kerrotko miksi miksi pidät todennäköisenä että Suomi on avustanut iskussa.
Ja jos olet sitä mieltä niin kerrotko millä tavoin Suomi tuon on tehnyt ja mitä apuja Ukraina ylipäätänsä iskuissaan tarvitsee? (Mitä Suomi pystyisi antamaan.Aluehan oli aikoinaan osa Suomea ja edelleen Suomella on karttoja yms. tietoa alueesta.
- Anonyymi00015
santtu_1975X kirjoitti:
Kerrotko miksi miksi pidät todennäköisenä että Suomi on avustanut iskussa.
Ja jos olet sitä mieltä niin kerrotko millä tavoin Suomi tuon on tehnyt ja mitä apuja Ukraina ylipäätänsä iskuissaan tarvitsee? (Mitä Suomi pystyisi antamaan.Suljetko joskus tuon alkaneen sulun?
- Anonyymi00008
Niinhän se tieto Tsernobylistakin tuli muualta, kun täällä salattiin. Yllättikö?
Ihmeellinen Zelensky, tuo koijari pistää sodan Suomeenkin. Ilmeisesti ei ole riittävästi miljardeja saanut? - Anonyymi00011
Ukraina räjäytti NORD STREAM kaasuputken, siitä YLE syytti Venäjää.
- Anonyymi00013
Pietari ja Itämeri on meidän alue-ulkopolitiikkaa. Ei kukaan halua lähialueelle häiriöitä ja turvallisuusuhkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683