Radiossa sota-asiantuntijanakin tunnettua Eemil Kastehelmeä haastatellut YLE:n uutistoimittaja kertoi mielipiteensä minkä mukaan Suomeen saisi lentää mielummin Ukrainan kuin Venäjän Drooneja? Myös pääministeri Petteri Orpo kiirehti kertomaan, että hän ymmärtää Ukrainaa, että syy olisikin ollut Venäjän joka olisi häirinnyt Ukrainan ampumaa Dronea minkä todennäkoinen tarkoitus oli iskeytyä Venäjälle.
YLE:n naistoimittajan mielestä mielummin Ukrainan Droneja kuin Venäjän?
31
246
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kaikkein mieluiten Drooneja saisi Suomeen ampua ehkä Ruotsi ja Norja? Myös Viron tai muiden balttian maiden Suomeen ampumat Droonit olisivat ok. Ehkä Yhdysvaltojen Droonit olisivat niitä mieluisimpia, niitä, joista uutiset ja muu media vaikenisivat tyystin, että eii, ei tänne ole mitään pommikoneita lennellyt!
- Anonyymi00002
Jokainen loogiseen ajatteluun kykenevät varmaan tuohon johtopäätökseen päätyy, sillä Ukrainan droonit ovat tänne lentäneet vahingossa kohteidensa sijaan, Venäjän dronet olisi täällä tarkoituksella
Ei sillä että kukaan realistisen näkemyksen omaava kuvittelis Venäjällä olevan tippaakaan kykyä eskaloida sotaa, kun ei se pärjää edes Ukrainaa vastaan - Anonyymi00003
Sitten kun.ihmisiä kuolee, voi omaisille sanoa että onneksi se oli Ukrainan drooni. Sehän lohduttaakin.
Älykääpiöitä nämä kommentoijat, syy on aina droonien lähettäjässä joka ei osaa sitä oikein käyttää tai tahallaan laittaa liian kauas.
Onko Ukraina tai zele pahoitelleet edes.- Anonyymi00004
Kukaan ei ole kuollut. Mitä jos pitäisit vaan sen idioottimaisen turpas kiinni jossei ole edes puoljärjellistä sanottava
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kukaan ei ole kuollut. Mitä jos pitäisit vaan sen idioottimaisen turpas kiinni jossei ole edes puoljärjellistä sanottava
Kukaan ei ole kuollut, siihenkö pitisi tyytyä? Antaa Ukrainan ampua Drooneja vaan Suomeen kunhan kukaan ei kuole. Siihen asti pidetään turpa kiinni?
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kukaan ei ole kuollut. Mitä jos pitäisit vaan sen idioottimaisen turpas kiinni jossei ole edes puoljärjellistä sanottava
Minusta Ukrainan droonit ovat kauniimpia kuin Venäjän Droonit. Siksi toivotan Ukrainan Droonit mieluummin Suomeen..
- Anonyymi00010
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kukaan ei ole kuollut. Mitä jos pitäisit vaan sen idioottimaisen turpas kiinni jossei ole edes puoljärjellistä sanottava
Ehkä Ukrainan erikoisjoukot ovat laukaisseet Kouvollaan tippuneet Dronet alunperinkin Suomesta?
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minusta Ukrainan droonit ovat kauniimpia kuin Venäjän Droonit. Siksi toivotan Ukrainan Droonit mieluummin Suomeen..
Ja sitä paitsi nehän on meidän droneja kun mehän ne ollaan maksettu kun.
- Anonyymi00019
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kukaan ei ole kuollut. Mitä jos pitäisit vaan sen idioottimaisen turpas kiinni jossei ole edes puoljärjellistä sanottava
Niin ei kuollut vielä mutta jos kun kuolee niin se on Venäjän syy
- Anonyymi00020
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minusta Ukrainan droonit ovat kauniimpia kuin Venäjän Droonit. Siksi toivotan Ukrainan Droonit mieluummin Suomeen..
Mä toivon jokaisen Ukrainan paskan helvettiin suomesta
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kukaan ei ole kuollut, siihenkö pitisi tyytyä? Antaa Ukrainan ampua Drooneja vaan Suomeen kunhan kukaan ei kuole. Siihen asti pidetään turpa kiinni?
Ukraina ei kohdista dronejaan Suomeen. Niiden kohteet ovat Venäjällä. Kun Ukraina ja Venäjä ovat kuitenkin Sodassa keskenään ja Droneja ammutaan isoja määriä, niin aina voi käydä niin että jotkut niistä osuvatkin muualla kuin niiden olisi pitänyt.
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ehkä Ukrainan erikoisjoukot ovat laukaisseet Kouvollaan tippuneet Dronet alunperinkin Suomesta?
Etelästä pohjoisen suuntaan... Miksi näin olisivat tehneet?
- Anonyymi00005
Ei vielä, mutta varautuminen olisi ehkä tarpeen.
- Anonyymi00006
suomi kun joutuisi sotaan niin koko ilmatila täynnä pommeja 🤣
ei minkäänlaista torjutavalmiutta , mutta kyllä vitusti rahaa uppoaa tähän imbesillien pokkutointiin 😠- Anonyymi00008
Ukraina pyysi jo sortseja (sorry) joten se siitä kai sitten? Venäjän syy koko homma..
- Anonyymi00011
Kaikkein mieluiten ylen toimittajat vahdettaisiin Suomalaisiin jotka arvostavat pohjoismaisia kristittyjä arvoja.
- Anonyymi00012
Pohjoismaihin ovat levinneet uudet "kristityt arvot" Pohjois-Amerikasta. Näille kristityt arvot ovat vain välttämätön velvoite kun pääasiassa ovat raha ja poliittinen valta jota ohjataan viimekädessä Yhdysvalloista.
- Anonyymi00015
Kaikki uskonnot pitäisi lailla kieltää.
- Anonyymi00021
Nimenomaan
- Anonyymi00014
Onhan se tietenkin parempi, jos muutama Ukrainan drooni eksyy tänne, kuin se, että venäjä hyökkää tuhansilla drooneilla.
- Anonyymi00022
Niin Suomi itse osallistui sotaan Venäjää vastaan mutta ei se mitään kunhan zelenesky saa rahaa
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Niin Suomi itse osallistui sotaan Venäjää vastaan mutta ei se mitään kunhan zelenesky saa rahaa
Suomi ei ole venäjän aloittaman hyökkäyssodan osapuoli.
- Anonyymi00016
Suomi on itsenäinen valtio jonka alue ja ilmatila ovat koskemattomia.
Vai onko annettu vieraille valtioille lupa lennättää pommidrooneja meidän alueella?? - Anonyymi00017
Jotenkin yritetään vääntää tämäkin tapaus Venäjän syyksi.
- Anonyymi00025
Joo, aivan kuten Putinin aloittama hyökkäyssodan pitää saada näyttämään siltä, että joku muu aloitti.
- Anonyymi00018
Niin näin ihmisiä aivopestään todellisuudessa se oli Ukraina mutta nyt sitä jopa väitetään Venäjän syyksi
Venäjän huristin on vaaraton. 🚀🇷🇺🎖🎈🧨Venäjän huristin ei toimi.🎃🇷🇺
- Anonyymi00023
Suomessa Tuppuraisella vaikuttaa olevan muna jalkojen välissä.
Hukassa olemme ja jäämme nykyisten johtajien johdossa. - Anonyymi00026
Naistoimittajien ymmärryksessä on pientä hiomista. Ylen ylimääräisessä lähetyksessä Rosa Kettumäki kysyi Kosolalta, miksi Suomi ei seurannut droonin matkaa Kiovasta tänne, jolloin olisi havainnut aikaisemmin sen tulevan Suomeen.
- Anonyymi00028
Eihän puolustusvoimat paljasta sitä, että mistä asti näkevät ja havaitsevat.
- Anonyymi00029
Kuka puolueellisessa maassa paljastaa mitään ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664