YLE:n naistoimittajan mielestä mielummin Ukrainan Droneja kuin Venäjän?

Anonyymi-ap

Radiossa sota-asiantuntijanakin tunnettua Eemil Kastehelmeä haastatellut YLE:n uutistoimittaja kertoi mielipiteensä minkä mukaan Suomeen saisi lentää mielummin Ukrainan kuin Venäjän Drooneja? Myös pääministeri Petteri Orpo kiirehti kertomaan, että hän ymmärtää Ukrainaa, että syy olisikin ollut Venäjän joka olisi häirinnyt Ukrainan ampumaa Dronea minkä todennäkoinen tarkoitus oli iskeytyä Venäjälle.

31

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Kaikkein mieluiten Drooneja saisi Suomeen ampua ehkä Ruotsi ja Norja? Myös Viron tai muiden balttian maiden Suomeen ampumat Droonit olisivat ok. Ehkä Yhdysvaltojen Droonit olisivat niitä mieluisimpia, niitä, joista uutiset ja muu media vaikenisivat tyystin, että eii, ei tänne ole mitään pommikoneita lennellyt!

    • Anonyymi00002

      Jokainen loogiseen ajatteluun kykenevät varmaan tuohon johtopäätökseen päätyy, sillä Ukrainan droonit ovat tänne lentäneet vahingossa kohteidensa sijaan, Venäjän dronet olisi täällä tarkoituksella
      Ei sillä että kukaan realistisen näkemyksen omaava kuvittelis Venäjällä olevan tippaakaan kykyä eskaloida sotaa, kun ei se pärjää edes Ukrainaa vastaan

    • Anonyymi00003

      Sitten kun.ihmisiä kuolee, voi omaisille sanoa että onneksi se oli Ukrainan drooni. Sehän lohduttaakin.
      Älykääpiöitä nämä kommentoijat, syy on aina droonien lähettäjässä joka ei osaa sitä oikein käyttää tai tahallaan laittaa liian kauas.
      Onko Ukraina tai zele pahoitelleet edes.

      • Anonyymi00004

        Kukaan ei ole kuollut. Mitä jos pitäisit vaan sen idioottimaisen turpas kiinni jossei ole edes puoljärjellistä sanottava


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Kukaan ei ole kuollut. Mitä jos pitäisit vaan sen idioottimaisen turpas kiinni jossei ole edes puoljärjellistä sanottava

        Kukaan ei ole kuollut, siihenkö pitisi tyytyä? Antaa Ukrainan ampua Drooneja vaan Suomeen kunhan kukaan ei kuole. Siihen asti pidetään turpa kiinni?


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Kukaan ei ole kuollut. Mitä jos pitäisit vaan sen idioottimaisen turpas kiinni jossei ole edes puoljärjellistä sanottava

        Minusta Ukrainan droonit ovat kauniimpia kuin Venäjän Droonit. Siksi toivotan Ukrainan Droonit mieluummin Suomeen..


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Kukaan ei ole kuollut. Mitä jos pitäisit vaan sen idioottimaisen turpas kiinni jossei ole edes puoljärjellistä sanottava

        Ehkä Ukrainan erikoisjoukot ovat laukaisseet Kouvollaan tippuneet Dronet alunperinkin Suomesta?


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Minusta Ukrainan droonit ovat kauniimpia kuin Venäjän Droonit. Siksi toivotan Ukrainan Droonit mieluummin Suomeen..

        Ja sitä paitsi nehän on meidän droneja kun mehän ne ollaan maksettu kun.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Kukaan ei ole kuollut. Mitä jos pitäisit vaan sen idioottimaisen turpas kiinni jossei ole edes puoljärjellistä sanottava

        Niin ei kuollut vielä mutta jos kun kuolee niin se on Venäjän syy


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Minusta Ukrainan droonit ovat kauniimpia kuin Venäjän Droonit. Siksi toivotan Ukrainan Droonit mieluummin Suomeen..

        Mä toivon jokaisen Ukrainan paskan helvettiin suomesta


      • Anonyymi00007 kirjoitti:

        Kukaan ei ole kuollut, siihenkö pitisi tyytyä? Antaa Ukrainan ampua Drooneja vaan Suomeen kunhan kukaan ei kuole. Siihen asti pidetään turpa kiinni?

        Ukraina ei kohdista dronejaan Suomeen. Niiden kohteet ovat Venäjällä. Kun Ukraina ja Venäjä ovat kuitenkin Sodassa keskenään ja Droneja ammutaan isoja määriä, niin aina voi käydä niin että jotkut niistä osuvatkin muualla kuin niiden olisi pitänyt.


      • Anonyymi00010 kirjoitti:

        Ehkä Ukrainan erikoisjoukot ovat laukaisseet Kouvollaan tippuneet Dronet alunperinkin Suomesta?

        Etelästä pohjoisen suuntaan... Miksi näin olisivat tehneet?


    • Anonyymi00005

      Ei vielä, mutta varautuminen olisi ehkä tarpeen.

    • Anonyymi00006

      suomi kun joutuisi sotaan niin koko ilmatila täynnä pommeja 🤣
      ei minkäänlaista torjutavalmiutta , mutta kyllä vitusti rahaa uppoaa tähän imbesillien pokkutointiin 😠

      • Anonyymi00008

        Ukraina pyysi jo sortseja (sorry) joten se siitä kai sitten? Venäjän syy koko homma..


    • Anonyymi00011

      Kaikkein mieluiten ylen toimittajat vahdettaisiin Suomalaisiin jotka arvostavat pohjoismaisia kristittyjä arvoja.

      • Anonyymi00012

        Pohjoismaihin ovat levinneet uudet "kristityt arvot" Pohjois-Amerikasta. Näille kristityt arvot ovat vain välttämätön velvoite kun pääasiassa ovat raha ja poliittinen valta jota ohjataan viimekädessä Yhdysvalloista.


      • Anonyymi00015

        Kaikki uskonnot pitäisi lailla kieltää.


      • Anonyymi00021

        Nimenomaan


    • Anonyymi00014

      Onhan se tietenkin parempi, jos muutama Ukrainan drooni eksyy tänne, kuin se, että venäjä hyökkää tuhansilla drooneilla.

      • Anonyymi00022

        Niin Suomi itse osallistui sotaan Venäjää vastaan mutta ei se mitään kunhan zelenesky saa rahaa


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Niin Suomi itse osallistui sotaan Venäjää vastaan mutta ei se mitään kunhan zelenesky saa rahaa

        Suomi ei ole venäjän aloittaman hyökkäyssodan osapuoli.


    • Anonyymi00016

      Suomi on itsenäinen valtio jonka alue ja ilmatila ovat koskemattomia.

      Vai onko annettu vieraille valtioille lupa lennättää pommidrooneja meidän alueella??

    • Anonyymi00017

      Jotenkin yritetään vääntää tämäkin tapaus Venäjän syyksi.

      • Anonyymi00025

        Joo, aivan kuten Putinin aloittama hyökkäyssodan pitää saada näyttämään siltä, että joku muu aloitti.


    • Anonyymi00018

      Niin näin ihmisiä aivopestään todellisuudessa se oli Ukraina mutta nyt sitä jopa väitetään Venäjän syyksi

    • Venäjän huristin on vaaraton. 🚀🇷🇺🎖🎈🧨Venäjän huristin ei toimi.🎃🇷🇺

    • Anonyymi00023

      Suomessa Tuppuraisella vaikuttaa olevan muna jalkojen välissä.
      Hukassa olemme ja jäämme nykyisten johtajien johdossa.

    • Anonyymi00026

      Naistoimittajien ymmärryksessä on pientä hiomista. Ylen ylimääräisessä lähetyksessä Rosa Kettumäki kysyi Kosolalta, miksi Suomi ei seurannut droonin matkaa Kiovasta tänne, jolloin olisi havainnut aikaisemmin sen tulevan Suomeen.

      • Anonyymi00028

        Eihän puolustusvoimat paljasta sitä, että mistä asti näkevät ja havaitsevat.


    • Anonyymi00029

      Kuka puolueellisessa maassa paljastaa mitään ?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe