Kylmää vettä Brysselille: Unkari ei lämpene Ukrainan tukipaketille
Péter Magyar ilmoittaa vastustavansa sekä EU-lainaa että nopeutettua jäsenyyttä, jatkaen pitkälti Orbánin linjaa.
Lue muutakin kuin IL,IS,HS ja YLE:ä, niin tiedät missä mennään.
https://verkkosanomat.com/ulkomaat/kylmaa-vetta-brysselille-unkari-ei-lampene-ukrainan-tukipaketille/
Miten tässä nyt näin kävikään? Harmittaako?
25
320
Vastaukset
- Anonyymi00001
Orbán =TRUMP
Magyar = VANCE ? - Anonyymi00002
Pilaako kumminkin Unkarin katukuvan esteettisillä haitoilla ja seksuaalisesti kieroutuneilla on suuri kysymys.
- Anonyymi00003
Ei saanut Orpo tai Stub leikkikaveria rahojen jakamiseen. Joillekkin oman maan asiat ovat tärkeimpiä.
Lue juttu uudestaan
Orban ESTI lainan myöntämisen (tarvitsee yksimielisyyden päätökseen) kun Magyar ei ole lainan myöntämistä estämässä sinänsä, mutta Unkari ei itse siihen ole osallistumassa.
Tuossa on iso ero kuitenkin.- Anonyymi00004
On on, mutta tärkeysjärjestys. Jos ei ole rahaa mitä jakaa, niin silloin sitä ei jaeta.
- Anonyymi00005
"Slovakian pääministeri Robert Fico on ilmaissut vastustavansa EU:n lainan tai muun vastaavan tuen myöntämistä Ukrainalle ja uhannut torpata tällaiset päätökset."
Jos Unkari rupeaa hinthapuloimaan niin on niitä muitakin miehiä. - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
On on, mutta tärkeysjärjestys. Jos ei ole rahaa mitä jakaa, niin silloin sitä ei jaeta.
Suomessa jaetaan aina rahaa ja kaikkialle oli sitä tai ei, Riikan ihan tyhjässä laarissa jaettavaa riittää.
Oman maan kansalaisille ei tietenkään mitään jaeta. - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
"Slovakian pääministeri Robert Fico on ilmaissut vastustavansa EU:n lainan tai muun vastaavan tuen myöntämistä Ukrainalle ja uhannut torpata tällaiset päätökset."
Jos Unkari rupeaa hinthapuloimaan niin on niitä muitakin miehiä.Ei penniäkään Ukrainalle. Korruptoitunut maa, niin se Suomi veljeilee kuin korruptoitunut rosvojoukko. Kyllä koira koiran tuntee.
- Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei penniäkään Ukrainalle. Korruptoitunut maa, niin se Suomi veljeilee kuin korruptoitunut rosvojoukko. Kyllä koira koiran tuntee.
Jos Unkari halajaa niitä sille jäädytettyjä varoja, täytyy sen toimia EU:n hyväksymällä tavalla. Mitäpä luulet, taipuuko Unkari vai taantuuko edelleen. ❓️
- Anonyymi00024
Anonyymi00013 kirjoitti:
Jos Unkari halajaa niitä sille jäädytettyjä varoja, täytyy sen toimia EU:n hyväksymällä tavalla. Mitäpä luulet, taipuuko Unkari vai taantuuko edelleen. ❓️
Unkari kieltäytyy osallistumasta Ukrainan apurahoitukseen mutta ei estä sen myöntämistä Ukrainalle.
Orban esti rahojen antamista Ukrainalle, Magyar ei.
- Anonyymi00008
EU ei mitään lainoja rupee jakeleen Jokainen siihen kuuluva maa saa tietysti itsenäisin päätöksin jaella rahojaan niinpaljon kuin haluaa.
Unkarille kiitos ja Slovakialle Ottakoon vittu vastuun joka maan politikot rahan jakamisesta eikä nimetön kasvoton EU. - Anonyymi00009
Valeuutinen. Noita riittää.
Koko ajan on ollut selvää, että Unkari ei osallistu lainan ottoon. Ei siinä mitään uutta ole. Mediat ovat ihan useinkin tästä kirjoittaneet. Outoa, jos et tiennyt asiaa.
EU-jäsenyyden kannalta hötkyily on ihan turhaa. Minun mielipiteeni on, että jokaisen itäisen Euroopan maan suhteen olisi kannattanut pohtia pitkään. Ukraina ei ole vielä aikoihin valmis.- Anonyymi00011
EU on tarpeeton rahannielijä.
Anonyymi00011 kirjoitti:
EU on tarpeeton rahannielijä.
En usko, että sinulla on osaamista arvioida asiaa.
- Anonyymi00022
TässäLyhytLausunto kirjoitti:
En usko, että sinulla on osaamista arvioida asiaa.
Kuten ei sinullakaan.
- Anonyymi00010
Stupido, Valtonen, Orpo, Häkkänen = Aku Ankka.
Anteeksipyyntöni Akulle, olet kuitenkin tosimies noihin pelleihin nähden.
Huh huh. - Anonyymi00012
Putinistipersujahan noissa entisissä Varsovan liiton maissa riittää.
- Anonyymi00015
Orbania on pitkälti kiittäminen siitä että hän on pitänyt huolta ettei brysselin pakkomielteiset.ole mamuttaneet eurooppaa kuoliaaksi. 0 matua unkarissa. Magyar jatkaa hänen linjaansa
- Anonyymi00016
Hieno maa tuo Unkari! Mutta venäjä on vielä hienompi...
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Hieno maa tuo Unkari! Mutta venäjä on vielä hienompi...
Kannatan molempia.
T: Moskovan trolli - Anonyymi00020
Onneksi se sammakkonaama lähti.
- Anonyymi00021
Orbanin vaalitappiosta ollaan kovin hiljaa Suoli24-keskusteluissa.
Harmittaako" patriootteja"? - Anonyymi00023
Sepä loistavaa. Korruptio maahan ei rahaa kuulu mennä, vain materiaali tuki ja jotain.
https://www.newsweek.com/nato-says-it-didnt-notice-ukraine-soldiers-apparent-nazi-symbol-tweet-1686523
Hyvä huomioida että myös Naton mukaan Putin oikeassa ollut alusta asti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592