Miten tässä nyt näin kävikään? Harmittaako?

Anonyymi-ap

25

320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Orbán =TRUMP

      Magyar = VANCE ?

    • Anonyymi00002

      Pilaako kumminkin Unkarin katukuvan esteettisillä haitoilla ja seksuaalisesti kieroutuneilla on suuri kysymys.

    • Anonyymi00003

      Ei saanut Orpo tai Stub leikkikaveria rahojen jakamiseen. Joillekkin oman maan asiat ovat tärkeimpiä.

    • Lue juttu uudestaan
      Orban ESTI lainan myöntämisen (tarvitsee yksimielisyyden päätökseen) kun Magyar ei ole lainan myöntämistä estämässä sinänsä, mutta Unkari ei itse siihen ole osallistumassa.
      Tuossa on iso ero kuitenkin.

      • Anonyymi00004

        On on, mutta tärkeysjärjestys. Jos ei ole rahaa mitä jakaa, niin silloin sitä ei jaeta.


      • Anonyymi00005

        "Slovakian pääministeri Robert Fico on ilmaissut vastustavansa EU:n lainan tai muun vastaavan tuen myöntämistä Ukrainalle ja uhannut torpata tällaiset päätökset."

        Jos Unkari rupeaa hinthapuloimaan niin on niitä muitakin miehiä.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        On on, mutta tärkeysjärjestys. Jos ei ole rahaa mitä jakaa, niin silloin sitä ei jaeta.

        Suomessa jaetaan aina rahaa ja kaikkialle oli sitä tai ei, Riikan ihan tyhjässä laarissa jaettavaa riittää.
        Oman maan kansalaisille ei tietenkään mitään jaeta.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        "Slovakian pääministeri Robert Fico on ilmaissut vastustavansa EU:n lainan tai muun vastaavan tuen myöntämistä Ukrainalle ja uhannut torpata tällaiset päätökset."

        Jos Unkari rupeaa hinthapuloimaan niin on niitä muitakin miehiä.

        Ei penniäkään Ukrainalle. Korruptoitunut maa, niin se Suomi veljeilee kuin korruptoitunut rosvojoukko. Kyllä koira koiran tuntee.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Ei penniäkään Ukrainalle. Korruptoitunut maa, niin se Suomi veljeilee kuin korruptoitunut rosvojoukko. Kyllä koira koiran tuntee.

        Jos Unkari halajaa niitä sille jäädytettyjä varoja, täytyy sen toimia EU:n hyväksymällä tavalla. Mitäpä luulet, taipuuko Unkari vai taantuuko edelleen. ❓️


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Jos Unkari halajaa niitä sille jäädytettyjä varoja, täytyy sen toimia EU:n hyväksymällä tavalla. Mitäpä luulet, taipuuko Unkari vai taantuuko edelleen. ❓️

        Unkari kieltäytyy osallistumasta Ukrainan apurahoitukseen mutta ei estä sen myöntämistä Ukrainalle.

        Orban esti rahojen antamista Ukrainalle, Magyar ei.


    • Anonyymi00008

      EU ei mitään lainoja rupee jakeleen Jokainen siihen kuuluva maa saa tietysti itsenäisin päätöksin jaella rahojaan niinpaljon kuin haluaa.

      Unkarille kiitos ja Slovakialle Ottakoon vittu vastuun joka maan politikot rahan jakamisesta eikä nimetön kasvoton EU.

    • Anonyymi00009

      Valeuutinen. Noita riittää.

    • Koko ajan on ollut selvää, että Unkari ei osallistu lainan ottoon. Ei siinä mitään uutta ole. Mediat ovat ihan useinkin tästä kirjoittaneet. Outoa, jos et tiennyt asiaa.

      EU-jäsenyyden kannalta hötkyily on ihan turhaa. Minun mielipiteeni on, että jokaisen itäisen Euroopan maan suhteen olisi kannattanut pohtia pitkään. Ukraina ei ole vielä aikoihin valmis.

      • Anonyymi00011

        EU on tarpeeton rahannielijä.


      • Anonyymi00011 kirjoitti:

        EU on tarpeeton rahannielijä.

        En usko, että sinulla on osaamista arvioida asiaa.


      • Anonyymi00022
        TässäLyhytLausunto kirjoitti:

        En usko, että sinulla on osaamista arvioida asiaa.

        Kuten ei sinullakaan.


      • Anonyymi00022 kirjoitti:

        Kuten ei sinullakaan.

        Paremmin kuin sinulla.


    • Anonyymi00010

      Stupido, Valtonen, Orpo, Häkkänen = Aku Ankka.

      Anteeksipyyntöni Akulle, olet kuitenkin tosimies noihin pelleihin nähden.

      Huh huh.

    • Anonyymi00012

      Putinistipersujahan noissa entisissä Varsovan liiton maissa riittää.

    • Anonyymi00015

      Orbania on pitkälti kiittäminen siitä että hän on pitänyt huolta ettei brysselin pakkomielteiset.ole mamuttaneet eurooppaa kuoliaaksi. 0 matua unkarissa. Magyar jatkaa hänen linjaansa

      • Anonyymi00016

        Hieno maa tuo Unkari! Mutta venäjä on vielä hienompi...


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Hieno maa tuo Unkari! Mutta venäjä on vielä hienompi...

        Kannatan molempia.

        T: Moskovan trolli


      • Anonyymi00020

        Onneksi se sammakkonaama lähti.


    • Anonyymi00021

      Orbanin vaalitappiosta ollaan kovin hiljaa Suoli24-keskusteluissa.

      Harmittaako" patriootteja"?

    • Anonyymi00023

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe