Kaksisuuntainen mielialahäiriö on vakava asia

Anonyymi-ap

Voin kertoa teille pienen salaisuuden tästä trollaavasta vasemmistolaisesta, jonka päivätyö siis on trollata.

Hän kärsii kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä, siihen liittyy maaniset vaiheet(jota siis on ollut näkyvissä tuolla trollilla)

Maanisuuden keskeisimpiä piirteitä ovat mm.

- Kohonnut mieliala tai ärtyisyys: Ihminen voi kokea itsensä voittamattomaksi, euforiseksi tai erittäin herkästi suuttuvaksi.

- Lisääntynyt aktiivisuus: Puheliaisuus kasvaa, ajatukset rientävät nopeasti, ja unentarve vähenee merkittävästi.

Kun osaa asiansa, niin paljon voi saada ihmisestä selville.

49

285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Kommeltiltasi vie uskottavuuden kun nimittelet kohdetta vasemmistolaiseksi vaikka et tiedä hänen poliittista kantaansa.

      Siitä saa vaikutelman, että olet tyypillinen änkyräpersu, joka nimittelee kaikkia kriittisesti persuhin suhtautuvia vasemmistolaisiksi.

      • Anonyymi00002

        Katsos kun tämän trollin kaikki jutut kohdistuu juuri persuihin, niin kyseessä on vasemmistolainen, se nyt on ihan selvää.


      • Anonyymi00005

        Perus "jos olet mistään eri mieltä kanssani, olet siis kommunisti!"

        Koulutus on kommunismia. Sairaanhoito on kommunismia. Töissä palkankorotuksen vaatiminen on kommunismia. Työttömyys on kommunismia. Eihän tässä maailmassa ole enää jäljellä mitään muuta kuin kommunismia.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Katsos kun tämän trollin kaikki jutut kohdistuu juuri persuihin, niin kyseessä on vasemmistolainen, se nyt on ihan selvää.

        Perussuomalaiset eivät ole kovinkaan monen puolueen mieleen. Joten sieltä tulee varmasti kritiikkiä myös muualta kuin punikeilta.

        Ja lisäksi meitä expersuja on jo enemmän kuin teitä nykypersuja.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Katsos kun tämän trollin kaikki jutut kohdistuu juuri persuihin, niin kyseessä on vasemmistolainen, se nyt on ihan selvää.

        Ei epäilystä.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Perussuomalaiset eivät ole kovinkaan monen puolueen mieleen. Joten sieltä tulee varmasti kritiikkiä myös muualta kuin punikeilta.

        Ja lisäksi meitä expersuja on jo enemmän kuin teitä nykypersuja.

        Trolli yrittää selittää.....heheheee.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Katsos kun tämän trollin kaikki jutut kohdistuu juuri persuihin, niin kyseessä on vasemmistolainen, se nyt on ihan selvää.

        Olipa hän kuka onkaan, mutta hänen kaksisuuntainen mielialahäiriönsä ei voi olla kovinkaan vakavaa laatua, kun hän pystyy hoitamaan päivätyönsä kerrassaan loistavasti.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Perussuomalaiset eivät ole kovinkaan monen puolueen mieleen. Joten sieltä tulee varmasti kritiikkiä myös muualta kuin punikeilta.

        Ja lisäksi meitä expersuja on jo enemmän kuin teitä nykypersuja.

        87 prosenttia aikuisista ihmisistä kannattaa jotakin muuta puoluetta kuin persuja, niin että kyllä persuille sataa kritiikkiä joka taholta.


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Olipa hän kuka onkaan, mutta hänen kaksisuuntainen mielialahäiriönsä ei voi olla kovinkaan vakavaa laatua, kun hän pystyy hoitamaan päivätyönsä kerrassaan loistavasti.

        Teitkö persujen mutudiagnoosin persukoulupudokkaan älämölöopin taidoilla?

        Kyllä, kyllä. Siellä suljetulla se on helppoa, kun voi kysellä omasta diagnoosista oikeilta lääkäreiltä.

        Mutta petsujen mutudiagnoosit on todettu olevs


      • Anonyymi00043

        Oletko noin tyhmä?


    • Anonyymi00003

      Se trolli tuli muuten taas paikalle toistaan samaa asiaa.

      • Anonyymi00004

        Hullu mikä hullu se on.


      • Anonyymi00017

        Eihän se muuta osaa.


    • Anonyymi00006

      Aika maanisiahan täällä alkaa olla kaikki aloitukset. Puoluekannasta riippumatta.

      • Anonyymi00025

        Vaalit alkaa olla ovella ja maaniset vallanneet palstan pelkoineen.


    • Tunnen erään sellaisen tapauksen. Sai diagnoosin 2005 ja joutui myös tahdonvastaiseen hoitoon. Hän on nykyisen puolisoni ex-puoliso. Hän on aika lailla samankaltainen kuin nämä palstan vasemmistohäiriköt.... aggressiivinen, mielivaltainen, ei aina käsitystä todellisuudesta, salaliittoteorioihin taipuvainen, narsistinen, ylivertaisuusharhainen jne. Hän myös kannattaa vasemmistopuolueita ja vihaa persuja. Yritti haastaa riitaakin mun kanssa, kun *ittuilin sille, että miltä tuntuu, kun persu vei sun naises. Säälittäviä on nämä vasemmalle horjuneet reppanat.

      • Anonyymi00011

        Mutta kertotko miksi Riikka Purra ja Perussuomalaisten johto hyväksyy lapsipornosta tuomitut pedofiliarikolliset puolueeseen?

        Ja miksi sinä puolustat heitä?

        Oletko kenties itse idolisi lapsipornon vapauttamista ajava Mr. Oula Lintula?


      • Anonyymi00012

        "Mr.Perfect
        2026-04-28 13:32:02
        Hän on nykyisen puolisoni ex-puoliso"
        ;;;;;;;;;
        Sitävaan että kumpaa sukupuolta puolisosi on ?


      • Anonyymi00012 kirjoitti:

        "Mr.Perfect
        2026-04-28 13:32:02
        Hän on nykyisen puolisoni ex-puoliso"
        ;;;;;;;;;
        Sitävaan että kumpaa sukupuolta puolisosi on ?

        Hän on vastakkaista sukupuolta.

        ☝️😉


      • Anonyymi00015
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Hän on vastakkaista sukupuolta.

        ☝️😉

        Oula on siis miehesi.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Oula on siis miehesi.

        Perfect on yhä kaapissa🤣


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Mutta kertotko miksi Riikka Purra ja Perussuomalaisten johto hyväksyy lapsipornosta tuomitut pedofiliarikolliset puolueeseen?

        Ja miksi sinä puolustat heitä?

        Oletko kenties itse idolisi lapsipornon vapauttamista ajava Mr. Oula Lintula?

        Ei ole hyväksynyt. Mutta miltä tuntuu olla mielenterveysongelmainen vassu, jonka ainoa seura on tää palsta?


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        "Mr.Perfect
        2026-04-28 13:32:02
        Hän on nykyisen puolisoni ex-puoliso"
        ;;;;;;;;;
        Sitävaan että kumpaa sukupuolta puolisosi on ?

        Miksi sinä et koskaan saa naista(miestä)?


      • Anonyymi00030

        Ei uskota. Se uskotaan, että osaat olla hankala kaikille. Jopa lähimmäisillekkin ihmisille, jos niitä edes on?


      • Anonyymi00033

        Vaikuttaa siltä, että sinä olet ollut nykyisen puoliso kanssa jo niin kauan, että sinä olet hyvää vauhtia tulossa samanlaiseksi kuin hänen ex-puolisonsa.

        Koita pitää varasi tai huomaat pian olevasi huoneessa, jonka ovessa on kahva vain ulkopuolella.


      • Anonyymi00033 kirjoitti:

        Vaikuttaa siltä, että sinä olet ollut nykyisen puoliso kanssa jo niin kauan, että sinä olet hyvää vauhtia tulossa samanlaiseksi kuin hänen ex-puolisonsa.

        Koita pitää varasi tai huomaat pian olevasi huoneessa, jonka ovessa on kahva vain ulkopuolella.

        Jospa et nyt päästelisi tuollaisia mädännäisyyksiä puolisostani. Hän on normaali ja hyväsydäminen persoona, jolla on ihan päinvastaiset vaikutukset. Ehkä sitten ymmärrät, jos joskus tapaat samanlaisen. Jos!


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Ei ole hyväksynyt. Mutta miltä tuntuu olla mielenterveysongelmainen vassu, jonka ainoa seura on tää palsta?

        Siis sun ainoaa seuraa tää palsta.


    • Anonyymi00010

      Trolli on liian tyhmä ollakseen maanisdepressiivinen.

    • Anonyymi00013

      Herkkänahkaiset ja neitimäiset persut jakamassa otsat kurtussa vihaisia diagnooseja anonyymisti kirjoittavista on kyllä yhdenlainen hilpeyden ja myös tyhmyyden multihuipentuma.

      • Anonyymi00026

        Puna-trolli ei kestänyt kun hänestä sanottiin totuus, vaan itki ylläpitoon.

        Mutta miksi sinä olet köyhä ja syrjäytynyt vassari?


    • Anonyymi00018

      Eikö nykyisin pitäisi olla myös kolmisuuntainen mielialahäiriö, kun on se kolmaskin sukupuoli olemassa ?

      • Anonyymi00019

        Reilun 10% kannatuksella Sebastian Tynkkynen ja Perussuomalaisten Trollitehdas trollaa 80% Persuviestejä.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Reilun 10% kannatuksella Sebastian Tynkkynen ja Perussuomalaisten Trollitehdas trollaa 80% Persuviestejä.

        Tuollaista se on kun sulla on se kaksisuuntainen....


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Reilun 10% kannatuksella Sebastian Tynkkynen ja Perussuomalaisten Trollitehdas trollaa 80% Persuviestejä.

        Tynkkysen johtama ersujen trollitehdas trollaa kymmenen prosentin kannatuksella ja kymmenen veronmaksajien sponsoroiman trollausavustajan voimin.


      • Anonyymi00019 kirjoitti:

        Reilun 10% kannatuksella Sebastian Tynkkynen ja Perussuomalaisten Trollitehdas trollaa 80% Persuviestejä.

        Yksi isänmaallinen persu vastaa sataa Puten Iapaan peIaavaa vihervassaria. Näin se vain on, eikä muuksi muutu vaikka kuinka kiIjuisit ja polkisit maata. Mut miten sulla noin muuten menee?

        ☝️😉


      • Anonyymi00039
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Yksi isänmaallinen persu vastaa sataa Puten Iapaan peIaavaa vihervassaria. Näin se vain on, eikä muuksi muutu vaikka kuinka kiIjuisit ja polkisit maata. Mut miten sulla noin muuten menee?

        ☝️😉

        Kerro nyt viimeinkin miksi Riikka Purra ja Perussuomalaisten johto hyväksyy lapsipornosta tuomitut pedofiliarikolliset?

        Miksi puolustat Perussuomalaisten lapsipornon vapauttamista ajavaa Oula Lintulaa kuin itseäsi?


    • Anonyymi00020

      Täyttä asiaa.

    • Anonyymi00029

      No oli millainen tahansa, niin yksi ihminen ei vain ehdi enempäänsä, kuin persujen trollitoimisto. Systemaattinen keskustelun tappamisyritys heille, jotka arvostelevat vähääkään persuja.

      Kiinnittäkää huomiota. Joka ainoa keskustelu pyritään torppaamaan. Sairas, Venäjältä opittu tapa.

    • Anonyymi00034

      Asiaa asiaa!

    • Anonyymi00035

      Saako se palsta trolli mitään hoitoa?

    • Anonyymi00037

      Ja aloittaja ei jatkuvasti kirjoita omia persuoikeisto fantasioitaan, ei varmaan ei.

    • Anonyymi00040

      Nyt osui ja uppos siihen puna-trolliin.

    • Anonyymi00041

      Takuulla viettää Vapunkin täällä.

    • Alottaja voi haistaa pitkän paskan.💩

    • Anonyymi00044

      Varmuudenvuoksi hulluksihan sitä on aina haukuttu toisen mielipiteen omaajia. Ei ole mitään uutta..

    • Anonyymi00045

      Hullu se vaan on.

      • Anonyymi00046

        Jos siitä on diagnoosikin...


    • Anonyymi00047

      Se on tänäänkin ollut vauhdissa.

    • Anonyymi00048

      Hieno avaus.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 54
      741
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      673
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      564
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe