Hehheh, "persujärjestö" konkurssiin

Anonyymi-ap

24

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ihan oikein persuille.

      • Anonyymi00006

        Juurikin näin.


    • Anonyymi00002

      Tuo sinun ”persujärjestö” on kylläkin demujärjestö.

      • Anonyymi00003

        Eipä taida olla. persu valehtelee jälleen kerran.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Eipä taida olla. persu valehtelee jälleen kerran.

        Juurikin näin.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Eipä taida olla. persu valehtelee jälleen kerran.

        Älä vassari valehtele!


    • Anonyymi00004

      Juuri tälläisiin "Järjestöihin" annettuja määrärahoja karsitaan , -Valtion ja Kuntien myöntämiä ovat .

      - tämä Hesalainen on SDP:n ja Vasemmiston ja Vihreiden tekemä hanke - !

    • Anonyymi00005

      Eipä yllätä.

    • Anonyymi00008

      Heh heh heh, Helsingin kaupunki rahoittanut, keitäs siellä häärääkään, ei ainakaan persut...heh heh heh

    • Sun Ray ry. on vihervasemmiston tukema yhdistys, joka toimii osana Venäjän propagandakoneistoa. Sen tarkoitus oli houkutella lapsia leireille, joissa heille syötettiin venäjämyönteisyyttä vahvistavia näkemyksiä. Vihervasemmisto vaikeni yhdistyksen todellisesta tarkoituksesta.

      • Anonyymi00010

        Enpä usko uskomuksiasi.


      • Anonyymi00010 kirjoitti:

        Enpä usko uskomuksiasi.

        Et varmaan usko sitäkään, että demareita on palkittu Venäjän ystävyysmitalein ja tekee bisnestä Venäjän kanssa ja haluaa itärajan auki?


      • Anonyymi00014
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Et varmaan usko sitäkään, että demareita on palkittu Venäjän ystävyysmitalein ja tekee bisnestä Venäjän kanssa ja haluaa itärajan auki?

        Persuilla on kova tarve vaihtaa aihetta ... ja aina hölmöillä jutuilla.


      • Anonyymi00014 kirjoitti:

        Persuilla on kova tarve vaihtaa aihetta ... ja aina hölmöillä jutuilla.

        Vaihtaa aihetta?? Siis mitä?


    • Anonyymi00011

      Ei ihme. Koko maan ovat ajaneet konkurssiin saksillaan.

      • Anonyymi00016

        Tahallaan.


    • Anonyymi00012
      • Anonyymi00015

        "Myös Krimillä sijaitsevaa Artek-leirikeskusta on sittemmin käytetty propagandan välineenä. Pidän erittäin huolestuttavana, että myös suomalaislapsia on osallistunut tällaiselle leirille miehitetyllä alueella. Jo lastensuojelun näkökulmasta on väärin"

        No tekikö hallitus, edes persut mitään?

        Ei, kun lisää vaan syötti Suomalaisia rys*sän propagandaa!
        Sitäkö ne persut tosiaankin haluaa?


    • Anonyymi00013

      Jos annat persulle vaikka vaan kilon punnuksen hoidettavaksi niin kyllä se onneton tunari sen hukkaa tai saa ainakin hajalle.

    • Anonyymi00018

      Uutinen veljesriidasta laittomin kahviloin oli kyllä mainio esitys.

    • Anonyymi00019

      Helsingin kaupunkihan tuota järjestöä on rahoittanut. Kukas siellä näistä päättää, ei ainakaan yksikään persu.

    • Anonyymi00020

      Somppujen järjestöillä miljoonatuet!!

      65" telkkareita ostellaan

    • Anonyymi00021

      Jenkeissä sompuilla feikki päivähoitoa lapsille, todellisuudessa käärivät vain miljoonatuet, näitä on takuulla jo suomessakin

      Tämä on vain yksi esimerkki, yhteensä 19 miljardia dollaria kavallettu valtion rahaa Minnesotassa!!! Niillä on jopa omia suihkukoneita joilla kuskaavat rahasäkkejä Afrikkaan, Trumpin hallinto laittelee kuriin!!!

      https://www.youtube.com/shorts/yJq28tblqJk

    • Anonyymi00022

      Velkoja ei tarvitse maksaa, kaikki vaan ulosottoon ja turvapaikkahakemus venäjälle!

      Ano sano.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 54
      741
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      673
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      564
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe