Ukrainan vakoiludroonit saaneet jo kuvattua matskua

Anonyymi-ap

...jossa venäjän sotilaat syövät kuolleita tovereitaan ja paistavat eri ruumiinosia nuotiolla.....upea maa tuo venäjä, mitään ei tuhlata....hi hihi hi hi......joko Ano rintamalla, olisi monelle soltulle monta ateriaa.....

12

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ukrainan tietotoimiston kertoman mukaan. Vahvistusta väitteille ei kuitenkaan ole. Kun muistetaan tapaukset, jotka osoittautuikin valheiksi, niin se myös herättää epäilyksiä onko tämäkään kyseinen väittämä totta.

      • Anonyymi00001

        Miksi Riikka Purra ja Perussuomalaisten johto hyväksyy lapsipornosta tuomitut pedofiliarikolliset edustamaan Perussuomalaisia ja Suomea?

        Kerro nyt jo viimeinkin.


      • Anonyymi00002

        Koskaan ei ole käyty tällaista sotaa, veäläisiä kaatuu kuin heinää, ilman ukrainalaisten tappioita.


      • Anonyymi00002 kirjoitti:

        Koskaan ei ole käyty tällaista sotaa, veäläisiä kaatuu kuin heinää, ilman ukrainalaisten tappioita.

        Juu luodit ihan kiertää ukrot joku mystinen voima omg!


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Koskaan ei ole käyty tällaista sotaa, veäläisiä kaatuu kuin heinää, ilman ukrainalaisten tappioita.

        Totta
        Koskaan ei ole käyty tällaista sotaa,sillä
        edes Ukrainan sodanjohto ei vahvista väitettäsi.


    • Anonyymi00003

      Venäjän armeijassa ollut henkilöitä, joilla on vankilataustaa ties mistä rikoksista murhista lähtien.

      • Anonyymi00004

        "Anonyymi00003
        2026-04-28 13:38:44
        Venäjän armeijassa ollut henkilöitä, joilla on vankilataustaa ties mistä rikoksista murhista lähtien."
        xxxxxxxxxxxxxx
        Tosin ne eivät ole sotaan lähtijöitä vaan
        Lähetettyjä.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        "Anonyymi00003
        2026-04-28 13:38:44
        Venäjän armeijassa ollut henkilöitä, joilla on vankilataustaa ties mistä rikoksista murhista lähtien."
        xxxxxxxxxxxxxx
        Tosin ne eivät ole sotaan lähtijöitä vaan
        Lähetettyjä.

        ok
        venäjän armeija on paska, kykenemätön ym.

        MIKSI V ITUSSA EUROOPAN PITÄÄ LAITTAA VIIMEISET RAHAT ASEVARUSTELUUN VENÄJÄÄ VASTAAN ?????????????????????????????????????????????????


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        ok
        venäjän armeija on paska, kykenemätön ym.

        MIKSI V ITUSSA EUROOPAN PITÄÄ LAITTAA VIIMEISET RAHAT ASEVARUSTELUUN VENÄJÄÄ VASTAAN ?????????????????????????????????????????????????

        "2026-04-28 17:15:05
        MIKSI V ITUSSA EUROOPAN PITÄÄ LAITTAA VIIMEISET RAHAT ASEVARUSTELUUN VENÄJÄÄ VASTAAN ??"
        eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
        Euroopan asevarustelu johtuu rajojen turvaamisesta
        mahdollista hyökkääjää vastaan.
        puuttinin toimeen panemilla hyökkäyksillä Ukrainaan put`in on myös
        valmiina jatkamaan sitä muihin rajamaihinsa.

        No onneksi sen valta on murenemassa.
        Se onkin jo yleinen käsitys.


    • Anonyymi00007

      Ennen sanottiin, että ryzzä myy vaikka mummonsa, nyt ryzzä syö vaikka mum..,,

      • Anonyymi00008

        Toveri Toveria syö on nyt iskulauseena Puna-armeijalla.


      • Anonyymi00009

        Vinkki ryssille että kokeilkaa voissa paistamista.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 54
      741
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      673
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      564
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe