mun kotisivut

DarkFear (aito)

25

1199

Vastaukset 25

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kurre_Orava

Vähän jo odottelinkin.

Tuohan on kunnianosoitus. Darkkis on päässyt samaan sarjaan factumin ja hömmin kanssa. Siis raskaan sarjan hyysäriksi.

Onnittelemme Darkkista suorituksesta.

PS:
      Veikkaan, että Darkkis jopa allekirjoittaa sivun mielipiteet.

• Joku idiootti on mennyt tekemään nettisivut minun nimimerkillä kun ei ole kyseisellä tyypillä ollut näköjään muuta tekemistä. Pyytäisinkin ystävällisesti palstan valvojaa poistamaan tuon viestin aloittajan nettiosoitteen ja mielellään koko tämän kyseisen aiheen, koska nuo nettisivut eivät ole edes minun tekemät.

Siitä todisteena se että kirjoitan itse aina rekistöröidyn nimimerkin takaa, kun taas tuo raukka on joutunut tyytymään pelkästään kirjoittaakseen minun nimimerkkini tuohon nimen kohdalle.

Kyllä näitä typeryksiä vaan näyttää aina riittävän, heidän on aina pakko keksiä jotain tuon tapaisia typeriä tekoja kun eivät enää muuta keksi. Joskus se suorasanaisten mielipiteiden kuuleminen voi loukata jotain niin pahasti että täytyy alentua tuollaisiin lapsellisuuksiin.

• Ateisti
        DarkFear kirjoitti:

Joku idiootti on mennyt tekemään nettisivut minun nimimerkillä kun ei ole kyseisellä tyypillä ollut näköjään muuta tekemistä. Pyytäisinkin ystävällisesti palstan valvojaa poistamaan tuon viestin aloittajan nettiosoitteen ja mielellään koko tämän kyseisen aiheen, koska nuo nettisivut eivät ole edes minun tekemät.

Siitä todisteena se että kirjoitan itse aina rekistöröidyn nimimerkin takaa, kun taas tuo raukka on joutunut tyytymään pelkästään kirjoittaakseen minun nimimerkkini tuohon nimen kohdalle.

Kyllä näitä typeryksiä vaan näyttää aina riittävän, heidän on aina pakko keksiä jotain tuon tapaisia typeriä tekoja kun eivät enää muuta keksi. Joskus se suorasanaisten mielipiteiden kuuleminen voi loukata jotain niin pahasti että täytyy alentua tuollaisiin lapsellisuuksiin.

Samaa juttua kuulee sinulta

Kommunisti/natsi murhaaja

Terv: Demokraatti

• aye-serene
        DarkFear kirjoitti:

Joku idiootti on mennyt tekemään nettisivut minun nimimerkillä kun ei ole kyseisellä tyypillä ollut näköjään muuta tekemistä. Pyytäisinkin ystävällisesti palstan valvojaa poistamaan tuon viestin aloittajan nettiosoitteen ja mielellään koko tämän kyseisen aiheen, koska nuo nettisivut eivät ole edes minun tekemät.

...joillan on huvinsa :) Mutta kyllä sivun tekijällä täytyy olla suuri kiinnostus persoonaasi/mielipiteitäsi kohtaan...tuo sivu ei nyt niin kauhea ollut mitä monelle muulle täällä on tehty...

Kumarra...kiitä saamastasi huomiosta ja hymyile. ;))

/skrattande aye

• §123
        aye-serene kirjoitti:

...joillan on huvinsa :) Mutta kyllä sivun tekijällä täytyy olla suuri kiinnostus persoonaasi/mielipiteitäsi kohtaan...tuo sivu ei nyt niin kauhea ollut mitä monelle muulle täällä on tehty...

/skrattande aye

Milloinkohan näemme aye-serenen "kotisivun"?

• hahahaa
        DarkFear kirjoitti:

"Pyytäisinkin ystävällisesti palstan valvojaa poistamaan tuon viestin aloittajan nettiosoitteen ja mielellään koko tämän kyseisen aiheen, koska nuo nettisivut eivät ole edes minun tekemät."

Ja miksi tuo oikeuttaisi poistoon? Eikö Suomessa olekaan sanavapautta? Sinun nimimerkkisihän on eri kuin aloittajan? Eikä sinulla ole mitään oikeutta estää toisia käyttämästä nimimerkki DarkFearia. Tosin varmasti toivomassasi sosialistivaltiossa asiat olisivat toisin.

• provosoimaan
        DarkFear kirjoitti:

Kuka käskee lähtää tietoisesti provoilemaan ja vääristelemään asioita ja selvällä ärsyttämisasenteella näille palstoille? Dark Fear: mitä kylvää, sitä niittää.

• provosoimaan kirjoitti:

Kuka käskee lähtää tietoisesti provoilemaan ja vääristelemään asioita ja selvällä ärsyttämisasenteella näille palstoille? Dark Fear: mitä kylvää, sitä niittää.

En ole lähtenyt tänne mitään provoilemaan ja vääristelemään asioita, vaan tarkoitukseni on ainoastaan sanoa asioista ne suorat mielipiteeni mitään turhia kaunistelematta.

Tätä taas ei kaikki näytä täällä kestävän, joten sen vuoksi pitää sitten keksiä tuollaisia typeryyksiä kun ei enää muuta keksitä. Toisille se suorasanaisuus ja totuuden kuuleminen voi olla melkoista myrkkyä, kuten myös tälle idiootille joka oli mennyt tekemään kotisivunsa minun nimimerkilläni.

• aye-serene kirjoitti:

/skrattande aye

Minun mielipiteeni ja kannanottoni ovat olleet täällä liian suorasanaisia, joten se johtaa aina siihen että joku idiootti ei sitä kestä, vaan sitten pitää heti keksiä jotain tuollaista kun ei ole enää muuta tehtävissä.

Tässä huomaa mielestäni hyvin juuri sen kuinka suomalaiset eivät kestä suorasanaisuutta, vaan kaikki asiat pitäisi aina sanoa hieman kaunistellen joka taas ei kuulu minun tapoihini.

Tästä johtuu myös se että suomen eduskunnassa todella harva poliitikko on rehellinen ja suorasanainen, näitä asioiden kaunistelijoita ja muita selittelijöitä siellä kyllä riittää sitäkin enemmän.

Aika suurella todennäköisyydellä tuon sivun tekijä on ollut joku rasistinen uusnatsi joka ei ole kestänyt kuulla minun herjauksiani heidän roskajärjestöistään.

Mutta kaikki minun tekstejäni lukeneet kyllä tietävät sen että suorasanaisena ja rehellisenä minä kirjoitan tänne aina rekisteröityneen nimimerkin takaa, johon kaikki pelkurit eivät näytä aina pystyvän.

• aye-serene
        DarkFear kirjoitti:

Minun mielipiteeni ja kannanottoni ovat olleet täällä liian suorasanaisia, joten se johtaa aina siihen että joku idiootti ei sitä kestä, vaan sitten pitää heti keksiä jotain tuollaista kun ei ole enää muuta tehtävissä.

Tässä huomaa mielestäni hyvin juuri sen kuinka suomalaiset eivät kestä suorasanaisuutta, vaan kaikki asiat pitäisi aina sanoa hieman kaunistellen joka taas ei kuulu minun tapoihini.

Tästä johtuu myös se että suomen eduskunnassa todella harva poliitikko on rehellinen ja suorasanainen, näitä asioiden kaunistelijoita ja muita selittelijöitä siellä kyllä riittää sitäkin enemmän.

Aika suurella todennäköisyydellä tuon sivun tekijä on ollut joku rasistinen uusnatsi joka ei ole kestänyt kuulla minun herjauksiani heidän roskajärjestöistään.

Mutta kaikki minun tekstejäni lukeneet kyllä tietävät sen että suorasanaisena ja rehellisenä minä kirjoitan tänne aina rekisteröityneen nimimerkin takaa, johon kaikki pelkurit eivät näytä aina pystyvän.

...kaikki ei voi sietää että puhuu paljon ja että on avoin...minusta usein sanotaan että olen aivan liian avoin...uskallan siis myös kertoa itsestäni...yksi terroristi palstalla ärisi siitä minulle :) sinä en paljoa kertoile itsestäsi...mutta kirjoittelet paljon ja avoimesti...kai sitä ei sitten kaikki voi sietää...mutta ole vaan oma itsesi...eihän meidän kaikkien pidä olla ja käyttäytyä samalla tavoin...

...ollaan itse kukin oma itsemme omalla tavallamme...me ollaan sitä me ollaan ;))

/skrattande aye

• aye-serene kirjoitti:

...kaikki ei voi sietää että puhuu paljon ja että on avoin...minusta usein sanotaan että olen aivan liian avoin...uskallan siis myös kertoa itsestäni...yksi terroristi palstalla ärisi siitä minulle :) sinä en paljoa kertoile itsestäsi...mutta kirjoittelet paljon ja avoimesti...kai sitä ei sitten kaikki voi sietää...mutta ole vaan oma itsesi...eihän meidän kaikkien pidä olla ja käyttäytyä samalla tavoin...

...ollaan itse kukin oma itsemme omalla tavallamme...me ollaan sitä me ollaan ;))

/skrattande aye

Minusta on hienoa että jotkut uskaltavat sanoa suoraan mitä ajattelevat, eivätkä turhaan kaunistele puheitaan sen vuoksi että se miellyttäisi toisia. Voin kyllä kertoa myös itsestäni jos niin haluat, sano vain mitä haluat tietää? :D

Ei vaan ole oikein ollut sellaisia tilanteita joissa olisi katsonut niin tarpeelliseksi kertoa itsestäni. Minä taas en ole ikinä tykännyt näistä "En ole puolesta, enkä vastaan" tyypeistä jotka eivät sano selvää mielipidettään asioihin vaan yrittävät kaikin tavoin kaunistella puheitaan toisia miellyttääkseen.

Mielestäni on parempi sanoa asiat ja mielipiteensä suoraan, niin saa selvemmän kuvan mitä todella tarkoittaa. Valitettavasti nämä rasistiset uusnatsit eivät vaan aina kestä kuunnella kun heistä aletaan sanoa totuuksia julki heidän mustamaalaamisekseen.

• aye-serene
        DarkFear kirjoitti:

Minusta on hienoa että jotkut uskaltavat sanoa suoraan mitä ajattelevat, eivätkä turhaan kaunistele puheitaan sen vuoksi että se miellyttäisi toisia. Voin kyllä kertoa myös itsestäni jos niin haluat, sano vain mitä haluat tietää? :D

Ei vaan ole oikein ollut sellaisia tilanteita joissa olisi katsonut niin tarpeelliseksi kertoa itsestäni. Minä taas en ole ikinä tykännyt näistä "En ole puolesta, enkä vastaan" tyypeistä jotka eivät sano selvää mielipidettään asioihin vaan yrittävät kaikin tavoin kaunistella puheitaan toisia miellyttääkseen.

Mielestäni on parempi sanoa asiat ja mielipiteensä suoraan, niin saa selvemmän kuvan mitä todella tarkoittaa. Valitettavasti nämä rasistiset uusnatsit eivät vaan aina kestä kuunnella kun heistä aletaan sanoa totuuksia julki heidän mustamaalaamisekseen.

...minun mielestäni on hyvä olla avoin kirjoituksissaan...mutta minun kohdallani se on niin että en näe maailmaa ainoastaan vain MUSTANA tai VAlKOISENA...minä näen *MUITA VÄREJÄ* siellä välissä...ja sitäkös monen on vaikea tajuta musta/valkoisella älyllään ;))

Tarkoitin etupäässä sitä että tuonne galleriasivuun voisi kirjoitella enemmän itsestään...joskus kun aukaisen joskun galleriasivun....on tyhjää täyteen vain...ei kuvaa...ei mitään tekstiä...vain ammottava tyhjyys :)
        Ei sen puoleen, itsellänikään ei ole mitään tekstiä siellä...mutta kehoitan lukemaan vieraskirjaani ;))

Oletkos muuten nähnyt sivun mikä on tehty Factumille? Itse pääsit helpolla ;))

mvh/aye

• Mr.White
        DarkFear kirjoitti:

Onhan tämä meidän darkfear todellinen rauhan ystävä. Haukkunut sisällisodan valkoisetkin natseiksi ja hyödyttömiksi tappajiksi. Ainoa asia mitä hän todella vihaa on Suomen armeija.

Katsos hänen kirjoituksia lukiessaan sana "idiootti" saa aivan uuden merkityksen. Kyllä on poika parkaa varmaan koulussa kiusattu oikein kunnolla;)

• Hmmmz

minä ole saanut omia kotisivuja vielä, perkele. >:/

• Hmmmz

• aye-serene kirjoitti:

...minun mielestäni on hyvä olla avoin kirjoituksissaan...mutta minun kohdallani se on niin että en näe maailmaa ainoastaan vain MUSTANA tai VAlKOISENA...minä näen *MUITA VÄREJÄ* siellä välissä...ja sitäkös monen on vaikea tajuta musta/valkoisella älyllään ;))

Tarkoitin etupäässä sitä että tuonne galleriasivuun voisi kirjoitella enemmän itsestään...joskus kun aukaisen joskun galleriasivun....on tyhjää täyteen vain...ei kuvaa...ei mitään tekstiä...vain ammottava tyhjyys :)
        Ei sen puoleen, itsellänikään ei ole mitään tekstiä siellä...mutta kehoitan lukemaan vieraskirjaani ;))

Oletkos muuten nähnyt sivun mikä on tehty Factumille? Itse pääsit helpolla ;))

mvh/aye

Suomalaiset ovat yleensä varsin kapeakatseisia ja näin ollen heidän on vaikea ymmärtää erilaisia mielipiteitä ja maailmankatsomuksia.

Täytyy katsoa jos keksisin joskus tuonne galleriasivulleni jotain juttua itsestäni, mutta olen yleensä kertonut jotain itsestäni viesteissäni. Olen sentään edes laittanut linkkejä ja pientä tekstiä jota kaikki eivät edes vaivaudu laittamaan tuonne gallariasivullensa.

Joo tsekkasin kyllä tuon Factumin sivun jonka joku typerys oli hänelle mennyt tekemään.

• aye-serene
        DarkFear kirjoitti:

Suomalaiset ovat yleensä varsin kapeakatseisia ja näin ollen heidän on vaikea ymmärtää erilaisia mielipiteitä ja maailmankatsomuksia.

Täytyy katsoa jos keksisin joskus tuonne galleriasivulleni jotain juttua itsestäni, mutta olen yleensä kertonut jotain itsestäni viesteissäni. Olen sentään edes laittanut linkkejä ja pientä tekstiä jota kaikki eivät edes vaivaudu laittamaan tuonne gallariasivullensa.

Joo tsekkasin kyllä tuon Factumin sivun jonka joku typerys oli hänelle mennyt tekemään.

...että suomalaiset on sen enemmän *kapeakatseisia* kuin muutkaan...vähättelet suomalaisia turhaan :)

mvh/aye

• tämä itkijä
        DarkFear kirjoitti:

En ole lähtenyt tänne mitään provoilemaan ja vääristelemään asioita, vaan tarkoitukseni on ainoastaan sanoa asioista ne suorat mielipiteeni mitään turhia kaunistelematta.

Tätä taas ei kaikki näytä täällä kestävän, joten sen vuoksi pitää sitten keksiä tuollaisia typeryyksiä kun ei enää muuta keksitä. Toisille se suorasanaisuus ja totuuden kuuleminen voi olla melkoista myrkkyä, kuten myös tälle idiootille joka oli mennyt tekemään kotisivunsa minun nimimerkilläni.

, joka pitää näköjään itseään sananvapauden marttyyrinä tms. se, että joku on tekaissut hänestä sivuston on hänen merkityksensä yliarvioimista. hänen mielipiteensä todistavat totuudenpuhumisen sijaan henkilön yleissivistyksen umpikujasta tai vaihtoehtoisesti taipumuksesta patologiseen valehteluun, joten eiköhän tämä asia ole loppuunkäsitelty ja olisi syytä keskittyä oleelliseen.

• huhhuhh
        DarkFear kirjoitti:

... että me suomalaiset olemme kapeakatseisia.

Sinä olet joka tapauksessa matalaotsainen idiootti.

• Pena
        Mr.White kirjoitti:

Onhan tämä meidän darkfear todellinen rauhan ystävä. Haukkunut sisällisodan valkoisetkin natseiksi ja hyödyttömiksi tappajiksi. Ainoa asia mitä hän todella vihaa on Suomen armeija.

Katsos hänen kirjoituksia lukiessaan sana "idiootti" saa aivan uuden merkityksen. Kyllä on poika parkaa varmaan koulussa kiusattu oikein kunnolla;)

Ja mene töihin saatanan loiseläjä.

• Kurre_Orava
        Hmmmz kirjoitti:

http://www.geocities.com/antirasisti_hmmmz/

:D

Kyllähän ne sielät löytyvät.

Tuntuu jollakin olevan mielenkiintoa ja liikaa aikaa. :D

Minua on vasta ehditty tyrkyttää erään hinttikerhon jäseneksi jonkun hyysärin toimesta.

• suosaselkäinen suomalainen ...
        DarkFear kirjoitti:

Yhtä anonyymi olet silti. Laita kuvasi näkyviin ja seiso sanojesi takana kuin miehen pitääkin eläkä inise jos omilla tekemisilläsi aiheutat itsesi liriin. Tiesitkö että aina ei voi sanoa asioita suoraan kuin ne ovat? Viitaten eduskuntaan. Joku häpy pitää hommassa olla mutta virtuaalinaama on mukava juttu

• Kyssäri

Kuka mahtaa tehtailla näitä "kotisivuja"?

Ainoa varma tapaus on niistä ensimmäinen: "Freestylerin kotisivut". Ne teki Iku-Turso, innokas nettisivujen tekijä.

Mitäs luulette?

• Andronikos

• Iku - Turso
        Andronikos kirjoitti:

Tuomas Tähti web design.

http://www.tuomastahti.cjb.net/

Ei oo Tähti, vaikka voisi hyvin ollakin. Ja Freestylerin ensimmäiset sivut (freestyler_antiracism) teki kyllä f-herra itse joista innostuin vääntämään omat versioni. Jotka tuntuvat väärennöksiltä, aitoon antirasistin ajatusmaailmaan kun en päässyt tarpeeksi sisälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lehtikankaan oppilas kuolema

Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞
      Kajaani
      28
      1097
    2. Uskallanko laittaa sulle viestiä?

Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S
      Ikävä
      65
      978
    3. Mikä tekee kaivatustasi

Haluttavan?
      Ikävä
      35
      867
    4. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      839
    5. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      125
      816
    6. Vieläkin saat

Sydämen tykyttämään. Vaikka emme näe
      Ikävä
      38
      723
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      77
      622
    8. En tahallaan sua välttele...

Olis niin kiva nähdä jossain muualla kuin kaupassa!
      Ikävä
      51
      606
    9. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      601
    10. 42
      599
    11. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      31
      586
    12. Nyt kaatuu Kuisla

Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee
      Seinäjoki
      27
      533
    13. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      2
      522
    14. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      49
      508
    15. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      117
      498
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      94
      486
    17. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      60