Vasemmistoliitto on perustettu kommunistiselle pohjalle

Anonyymi-ap

ja se on kommaripuolue todellisuudessa edelleen, eli äärivasemmistolainen puolue.

Ja juuri sen puolueen naamioituneita kannattajia on aina itsenäisyyspäivänä häiriköimässä rauhallisia marsseja.

115

469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Lääkkeet!

      • Anonyymi00002

        Ei vasemmistotautiin ole lääkettä keksitty sitten sisällissodan.


      • Anonyymi00005

        Avauksen totuus sattuu.


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Avauksen totuus sattuu.

        Avauksen totuus on vain osatotuus.

        Vasemmistoliitto perustettiin sosialistiselle/kommunistiselle (SKDL/SKP) pohjalle ja sen toimintaan pettyneet kommunistit lähtivät lätkimään siitä muutama vuosi perustamisen jälkeen.


      • Anonyymi00057

        Pyydä lääkäriltä.


      • Anonyymi00060
        Anonyymi00057 kirjoitti:

        Pyydä lääkäriltä.

        Vassujen lippu on nähty, se ei ole siniristilippu.


    • Anonyymi00003

      Sullon edelleenkin puurot ja vellit sekaisin.

      • Anonyymi00004

        Kiistätkö, että vasliitto ei ole perustettu kommunistiselle pohjalle?


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Kiistätkö, että vasliitto ei ole perustettu kommunistiselle pohjalle?

        Ei tietenkään ole niin.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Ei tietenkään ole niin.

        Puolue syntyi, kun Suomen Kansan Demokraattinen Liitto (SKDL), Suomen Kommunistinen Puolue (SKP) ja Suomen Naisten Demokraattinen Liitto (SNDL) sulauttivat toimintansa uuteen yhteiseen puolueeseen huhtikuussa 1990.

        Revi siitä.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Puolue syntyi, kun Suomen Kansan Demokraattinen Liitto (SKDL), Suomen Kommunistinen Puolue (SKP) ja Suomen Naisten Demokraattinen Liitto (SNDL) sulauttivat toimintansa uuteen yhteiseen puolueeseen huhtikuussa 1990.

        Revi siitä.

        Niin, siis ei ole perustettu SKP:n "pohjalle".


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Puolue syntyi, kun Suomen Kansan Demokraattinen Liitto (SKDL), Suomen Kommunistinen Puolue (SKP) ja Suomen Naisten Demokraattinen Liitto (SNDL) sulauttivat toimintansa uuteen yhteiseen puolueeseen huhtikuussa 1990.

        Revi siitä.

        Vaikka olisikin, niin sillä ei ole merkitystä koska SDP ei nykyisellään ole kommunistinen puolue.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Puolue syntyi, kun Suomen Kansan Demokraattinen Liitto (SKDL), Suomen Kommunistinen Puolue (SKP) ja Suomen Naisten Demokraattinen Liitto (SNDL) sulauttivat toimintansa uuteen yhteiseen puolueeseen huhtikuussa 1990.

        Revi siitä.

        100% faktaa.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Vaikka olisikin, niin sillä ei ole merkitystä koska SDP ei nykyisellään ole kommunistinen puolue.

        Ai, onko ne nykyään pelkästään tyhmiä?


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Vaikka olisikin, niin sillä ei ole merkitystä koska SDP ei nykyisellään ole kommunistinen puolue.

        Ei ole kyse demareista.


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Vaikka olisikin, niin sillä ei ole merkitystä koska SDP ei nykyisellään ole kommunistinen puolue.

        Ei ole koskaan ollutkaan. Punakapinan aikaan jyrkän linjan demarit eriytyivät kommunismiin ja pakenivat Venäjälle. Maltilliset kehittivät Suomesta hyvinvointi valtion, jonka aikaansaannoksia nautit sinäkin.


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Puolue syntyi, kun Suomen Kansan Demokraattinen Liitto (SKDL), Suomen Kommunistinen Puolue (SKP) ja Suomen Naisten Demokraattinen Liitto (SNDL) sulauttivat toimintansa uuteen yhteiseen puolueeseen huhtikuussa 1990.

        Revi siitä.

        Sitten oli vielä kommari-riekkuja Halkolan vetämä DEVA !( Demokratian Vaihtoehto )


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Vaikka olisikin, niin sillä ei ole merkitystä koska SDP ei nykyisellään ole kommunistinen puolue.

        Samoja aatteita on molemmilla, syleilevät liikaa koko maailmaa. joka on paha.


      • Anonyymi00058
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Ei tietenkään ole niin.

        Olet nuori,tietämätön.


      • Anonyymi00059
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Vaikka olisikin, niin sillä ei ole merkitystä koska SDP ei nykyisellään ole kommunistinen puolue.

        Se on kierompi,kun ulkomaiden sdp...


      • Anonyymi00064
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Niin, siis ei ole perustettu SKP:n "pohjalle".

        Vuoden 1918 merkittävimmät puolueet ja niiden toiminta:Suomen Sosialidemokraattinen Puolue (SDP): Vuoden 1917 vaaleissa eduskunnan enemmistön saanut puolue, jonka johto ja monet kansanedustajat osallistuivat vuoden 1918 punaisten kapinaan ja kansanvaltuuskunnan toimintaan. Sodan jälkeen puolueen toiminta oli kriisissä ja sitä alettiin rakentaa uudelleen maltillisemmalle pohjalle.Maalaisliitto: Ajoi maaseudun ja pientalonpoikien asiaa. Puolue vastusti jyrkästi sosialismia ja oli mukana rakentamassa itsenäisen Suomen valkoista hallintoa.Ruotsalainen kansanpuolue (RKP): Porvarillinen puolue, joka ajoi ruotsinkielisen väestön etuja ja tuki vahvaa valtiovaltaa.Kansallinen Kokoomus: Perustettiin joulukuussa 1918 yhdistämällä vanhoillinen Suomalainen puolue ja osa liberaalimmasta Nuorsuomalaisesta puolueesta. Uuden puolueen tavoitteena oli koota kaikki porvarilliset voimat.Kansallinen Edistyspuolue: Perustettiin joulukuussa 1918 nuorsuomalaisten enemmistön ja Kansanpuolueen pohjalta. Se edusti liberaalia ja tasavaltalaista suuntausta.Suomen Kommunistinen Puolue (SKP): Perustettiin Moskovassa elokuussa 1918. Se toimi maanalaisena puolueena ja kanavana niille radikaaleille sosialisteille, jotka olivat pettyneet SDP:n toimintaan.


      • Anonyymi00068
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Vaikka olisikin, niin sillä ei ole merkitystä koska SDP ei nykyisellään ole kommunistinen puolue.

        Demarit just on kommunisteja, kävin joskus hakanieman sudenpesässä kommunisti työkaverin kanssa ja järkytyi missä ollaan. Saatana mitä porukkaa, kirppiskansaa.


      • Anonyymi00080
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Vaikka olisikin, niin sillä ei ole merkitystä koska SDP ei nykyisellään ole kommunistinen puolue.

        Kyse olikin vasemmistoliitosta.


      • Anonyymi00106
        Anonyymi00068 kirjoitti:

        Demarit just on kommunisteja, kävin joskus hakanieman sudenpesässä kommunisti työkaverin kanssa ja järkytyi missä ollaan. Saatana mitä porukkaa, kirppiskansaa.

        "Sosialidemokraateissa toveriksi kutsuminen on perinteinen, aatteelliseen yhteenkuuluvuuteen viittaava tapa. Käytäntö on kuitenkin vähentynyt huomattavasti, ja nykyään monet demarit puhuttelevat toisiaan mieluummin esimerkiksi ystäviksi tai kanssaihmisiksi"
        Kova kilpailu on tovereilla hallitus- ym. paikoista, kuten kaikilla puolueilla. Tokko siinä maan etu on etusijalla missään.


      • Anonyymi00110
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Vaikka olisikin, niin sillä ei ole merkitystä koska SDP ei nykyisellään ole kommunistinen puolue.

        SDP ei ole koskaan ollut kommunistipuolue. Puppupuhetta jos joku niin väittää.


    • Alottaja vaikuttaa natsilta☠️⚡️⚡️✋️

      • Anonyymi00008

        Natsit katosi jo vuonna 1945, mutta teitä komuja vielä on.


      • Anonyymi00008 kirjoitti:

        Natsit katosi jo vuonna 1945, mutta teitä komuja vielä on.

        Vaikutat oikeasti natsilta.☠️⚡️⚡️✋️


      • Anonyymi00017
        Demokrates kirjoitti:

        Vaikutat oikeasti natsilta.☠️⚡️⚡️✋️

        Sinusta nyt suolapurkkikin vaikuttaa natsilta, mutta onko se purkin vika?


      • Anonyymi00017 kirjoitti:

        Sinusta nyt suolapurkkikin vaikuttaa natsilta, mutta onko se purkin vika?

        On.🧂


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Natsit katosi jo vuonna 1945, mutta teitä komuja vielä on.

        Ei natsit mihinkään ole kadonneet! Venäjällä on natsismi voimissaan Kremlin Putlerin toimesta! Venäjällä kommarien sirppivasaraliput liehuvat rinnan Z-natsitunnusten kanssa.

        Kommut ja natsit yhteisvoimin haluavat natsi-Venäjällä Ukrainan kansan hävittämistä!


      • Anonyymi00053
        Demokrates kirjoitti:

        Vaikutat oikeasti natsilta.☠️⚡️⚡️✋️

        Mikä on mielestäsi natsi? Ettet itse olisi sen määritelmän mukaan? Viaton ihmisryhmä vaan aina valitaan kohteeksi, Naiset, afrikkalaiset, epämiellyttävät naapurit vapaavalintaisesti, demokraatit, vammaiset, sateenkaari-ihmiset jne. Pääasia on, että saa jotakuta monottaa. Ja Venäjä kannustaa siihen joka käänteessä. Oikea natsivaltio. Yllytyshullut ovat innoissaan.


      • Anonyymi00061
        Demokrates kirjoitti:

        On.🧂

        Natrium...


    • Anonyymi00009

      Mistä näitä idiootteja sikiää? Onko Persujen perspanot syynä?

      • Anonyymi00011

        Mitä vasemmistoliiton kommunisti on mieltä kun Neuvostoliitto kaatui?


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Mitä vasemmistoliiton kommunisti on mieltä kun Neuvostoliitto kaatui?

        Älä kysy niiltä noin vaikeita ja kipeitä asioita. 😂


      • Anonyymi00063

        Sulla se on " siittä puhe,mistä puute"🫣


    • Anonyymi00014

      Persut ovat Suomen venäläisiä. Rakastavat Putinin fasismia ja diktatuuria. Kaikki rajan taakse! Siellä Ano jo odottaa.

      • Anonyymi00015

        Siinä puhuu demari putin trolli joka on putinin kalsareitten virallinen ykkös nuuhkija putinin armosta. Vastustaa henkeen ja vereen ukrainan tukemista, natoa ja rajalakia. Sitten syyttelee ukrainan tukijoita venäjänmielisiksi..miettikääs miten voi noin sairas tyyppi ollakkaan.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Siinä puhuu demari putin trolli joka on putinin kalsareitten virallinen ykkös nuuhkija putinin armosta. Vastustaa henkeen ja vereen ukrainan tukemista, natoa ja rajalakia. Sitten syyttelee ukrainan tukijoita venäjänmielisiksi..miettikääs miten voi noin sairas tyyppi ollakkaan.

        Ei tuollaisia kannata miettiä, ei käyttää ajatustakaan. Hukkaan se menee jos noita pohtii.


    • Anonyymi00016

      Punikkeja ovat.

      • Anonyymi00020

        Pimahtaako ihminen ensin ja muuttuu siksi punaiseksi, vai saako punainen ideologia ihmisen pimahtamaan?


      • Anonyymi00081
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Pimahtaako ihminen ensin ja muuttuu siksi punaiseksi, vai saako punainen ideologia ihmisen pimahtamaan?

        Niin, pitäisikö asiaa kysyä republikaanin punaiselta Trumpilta?


    • Anonyymi00021
      • Anonyymi00022

        Tässä keskustelussa sekoittuu hieman oikeisto ja oikeassa oleminen: Eli käytännössä: persut on merkittävistä puoluesta lähimpänä oikeaa yläkulmaa.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Tässä keskustelussa sekoittuu hieman oikeisto ja oikeassa oleminen: Eli käytännössä: persut on merkittävistä puoluesta lähimpänä oikeaa yläkulmaa.

        Konservatiivisuus vie ylös, liberaalius alas.


      • Anonyymi00032

        Heh, heh. Eihän tuollaista pysty kunnolla mittaamaan.


    • Anonyymi00023

      Samaa sakkia kun demareiden vasen laita.

    • Anonyymi00026

      Totuus tekee kipeää.

    • Anonyymi00027

      Kommaripuolue se on edelleen.

    • Anonyymi00028

      Pitää kyllä paikkansa.

    • Anonyymi00029

      Olen päättänyt alkaa kommariksi. Se on hyvä aate ja moderni kommunismi on ainoa pelastus tässä hullussa oukeisto maassa.

      • Anonyymi00072

        Moderni kommunismi? Johan vitsin väänsit. En ole sellaisesta lukenutkaan.
        Kaikki aatteet ovat vain niin hyvät, kuin niiden toteuttajat ja ilmeisesti ihmiskunta on läpimätä oikealta vasemmalle ja takaisin, kun ei ihmisten omatunto toimi enää. Maailma loppuu ihmisten pahuuteen.


    • Anonyymi00030

      Punikit pois kaduilta....

    • Anonyymi00033

      Leninillä oli myös ihan hyviä näkemyksiä.

      • Anonyymi00041

        Ja Hitlerillä sitten kai myös?


    • Anonyymi00034

      Vasemmistoliitto on perustettu SKP/SKDL:n rauniolle.

      Demla eli Demokraattiset lakimiehet on perustettu SKP/SKDI:n toimivaksi välineeksi suomalaisen demokraattisen yhteiskunnan murtamiseksi.

      Siksi demlalaiset perustuslakiasiantuntijat ovat pyrkineet ja päässeet avainasemaan Suomen yhteiskuntajärjestyksen kehittämisessä.
      Etevimmät normaalisti ajattelevat juristit toimivat yrityselämässä, pankinjohtajina yms.

    • Anonyymi00035

      Palstallahan näitä päästään kipeitä vassuja roikkuu.

    • Anonyymi00036

      Aloittaja on juutalaisia vihaava antisemitisti, sillä kaikki tietävät että kommunismin perustaja Karl Marx oli juutalainen.

    • Anonyymi00037

      Se on tosiasia.

    • Anonyymi00038

      Ei ole. Vas liitto on skdl:n jälkeläinen ja se oli aito sosialistinen puolue. Skp ei ollut, koska se ajaa kommunismia. Mitä se sitten on. Ehkä se on lähellä perussuomalaisuutta?

    • Anonyymi00042

      Jeesus on kommunisti, pitäisi elää Jeesuskommunismia että maailma pelastuu tuholta.
      Apt: 2:44 Ja kaikki, jotka uskoivat, olivat yhdessä ja pitivät kaikkea yhteisenä,
      2:45 ja he myivät maansa ja tavaransa ja jakelivat kaikille, sen mukaan kuin kukin tarvitsi.
      2:46 Ja he olivat alati, joka päivä, yksimielisesti pyhäkössä ja mursivat kodeissa leipää ja nauttivat ruokansa riemulla ja sydämen yksinkertaisuudella,
      2:47 kiittäen Jumalaa ja ollen kaiken kansan suosiossa. Ja Herra lisäsi heidän yhteyteensä joka päivä niitä, jotka saivat pelastuksen.

      Lahjaksi olette saaneet lahjaksi antaa.

      Jumala siunasi elämäntavan Jeesuskommunismin: Herra lisäsi heidän yhteyteensä joka päivä niitä, jotka saivat pelastuksen. Ilman Jeesusta ette voi tehdä mitään,
      Jeesus edustaa taivaallista altruistista pyyteetöntä hyvä hyvyyttä armoa ja anteeksiantoa.

      • Anonyymi00086

        Kumma kyllä kommunismin pari positiivista prinsiippiä ei koskaan toteudu vassuilla käytännössä.

        Omasta antaminen ja lähimmäisen palveleminen ilman korvausta.


      • Anonyymi00087
        Anonyymi00086 kirjoitti:

        Kumma kyllä kommunismin pari positiivista prinsiippiä ei koskaan toteudu vassuilla käytännössä.

        Omasta antaminen ja lähimmäisen palveleminen ilman korvausta.

        SAK suurine ja mahtavine lakkoaseineen on heidän ikoni johon on hyvä turvautua kun pitää saada itselleen hilloa.


    • Anonyymi00044

      mutta he marssivat aina vasemmalla puolella ja siksi on turhaa väittää, että teille ei ole tilaa

    • Anonyymi00045

      Ihan punikkipuolue on.

    • Anonyymi00046

      Paha kiistää....

    • Anonyymi00048

      Tätä ei pysty kiistään.

      • Anonyymi00050

        Kiistämään. Opettavat koulussa kirjoittamaankin, suosittelen.


    • Anonyymi00049

      Kommunismi on hengenvaarallinen aate ja on aina ollut. Se ei toimi kun ihmisillä on paha perusluonto, jota pitää suitsia eikä yllyttää.

    • Anonyymi00051

      KOMMUNISMI TIETÄÄ KUOLEMAA

      • Anonyymi00055

        Koskas sinä kuolit ja jäikö caps lock silloin päälle?


      • Anonyymi00067
        Anonyymi00055 kirjoitti:

        Koskas sinä kuolit ja jäikö caps lock silloin päälle?

        Reeepsss🤣😂😂😂🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi00054

      Aloittaja valhtelee persut on luusereita vaaöessa kannatus 2027 alle 10 %

      • Anonyymi00066

        Islam on Suurin uhka euroopalle.


    • Anonyymi00056

      Tutkimuksen mukaan äärivasemmisto ja äärioikeisto ovat yhtälailla uhka.
      Miksei tästä uutisoida?

      • Anonyymi00089

        Suomessa ei juurikaan ole natseja, onneksi. Muutama hassu kaljupää voi olla.


      • Anonyymi00090
        Anonyymi00089 kirjoitti:

        Suomessa ei juurikaan ole natseja, onneksi. Muutama hassu kaljupää voi olla.

        Mutta vassuja sitäkin enemmän


    • Anonyymi00062

      Mielummin kommunisti kuin joku helvetin oikeisto pelle

      • Anonyymi00073

        Ei kumpikaan, apua!


    • Anonyymi00065

      Ideologinen oikeamielinen kommunismi on eri asia kuin rikollinen riistokommunismi, jonka historiaa tunnemme hyvin.

      • Anonyymi00091

        Tarkoitat varmaan Stalinia


      • Anonyymi00093
        Anonyymi00091 kirjoitti:

        Tarkoitat varmaan Stalinia

        Olenko oikeassa?


    • Anonyymi00069

      Kokoomus kommunismia hyvä veli ja ettiitti kommunismia.
      Kansa käsii se tuotta mielihyvää natseille, kun se ei ole heitä!
      näin se vain jakaantuu kansa, sille voi tehdä mitä vaa sille ei sääliä !

      • Anonyymi00070

        Eräs suomalainen yhteiskuntakriitikko ja ajattelija totesi aikoinaan, että NL-kommunismikin oli itseasiassa valtiollista kapitalismia, jossa eliitti korjasi hedelmät ja tavallinen kansa kärsi.


      • Anonyymi00076
        Anonyymi00070 kirjoitti:

        Eräs suomalainen yhteiskuntakriitikko ja ajattelija totesi aikoinaan, että NL-kommunismikin oli itseasiassa valtiollista kapitalismia, jossa eliitti korjasi hedelmät ja tavallinen kansa kärsi.

        Sama tapahtuisi aina uudestaan. Siksi maa siirtyikin niin sulavasti oikeaan valtiokapitalismiin. Koneisto ja riistäjät olivat valmiina. Ihan sama, minkä nimikkeen alla.


    • Anonyymi00071

      Vasemmistoliitto pitäis kieltää

    • Anonyymi00075

      Muutama päivä sitten Vasemmistoliiton vaalikojuilla Hakaniemen torilla, eräs mies sanoi kameran kuvatessa jotenkin niin että " kunhan kommunismiin päästään" jne jne.

      Tämä todistaa että se on kotisatama näillä.

      • Anonyymi00077

        Siitä on olemassa video tubessa. Ellette usko, kerron kanavan nimen ja ajankohdan videossa.


      • Anonyymi00078

        Hän on näitä puoleen toimitsijoita siellä kojulla.


      • Anonyymi00079
        Anonyymi00078 kirjoitti:

        Hän on näitä puoleen toimitsijoita siellä kojulla.

        Ei ollut kommunistien kojulla vaan Vasemmistoliiton.


      • Anonyymi00082

        "Sanotaan että silloin kun me eletään kommunismissa...."

        Tarkemmin näillä sanoilla hän puhui erään henkilön haastattelussa.

        "Silloin kun me eletään kommunismissa". Kuvitelkaa mitä nämä ajavat. Kommunismia. Mitäs minä olen sanonut.


      • Anonyymi00083
        Anonyymi00082 kirjoitti:

        "Sanotaan että silloin kun me eletään kommunismissa...."

        Tarkemmin näillä sanoilla hän puhui erään henkilön haastattelussa.

        "Silloin kun me eletään kommunismissa". Kuvitelkaa mitä nämä ajavat. Kommunismia. Mitäs minä olen sanonut.

        Enkä usko että demarit sitä vastaan nousisivat.


      • Anonyymi00084
        Anonyymi00083 kirjoitti:

        Enkä usko että demarit sitä vastaan nousisivat.

        Heillä lienee sama unelma


      • Anonyymi00085
        Anonyymi00079 kirjoitti:

        Ei ollut kommunistien kojulla vaan Vasemmistoliiton.

        SKDL:n kommunistit vaihtoivat nimensä vasemmistoliitoksi.


      • Anonyymi00088
        Anonyymi00085 kirjoitti:

        SKDL:n kommunistit vaihtoivat nimensä vasemmistoliitoksi.

        Tarkoitin että myös kommunisteilla lienee tuolla torilla omakin koju.


      • Anonyymi00092
        Anonyymi00077 kirjoitti:

        Siitä on olemassa video tubessa. Ellette usko, kerron kanavan nimen ja ajankohdan videossa.

        Kerro ihmeessä.


      • Anonyymi00094
        Anonyymi00088 kirjoitti:

        Tarkoitin että myös kommunisteilla lienee tuolla torilla omakin koju.

        Siinä puhuttiin vasemmistoliiton kommunisteista.


      • Anonyymi00095
        Anonyymi00082 kirjoitti:

        "Sanotaan että silloin kun me eletään kommunismissa...."

        Tarkemmin näillä sanoilla hän puhui erään henkilön haastattelussa.

        "Silloin kun me eletään kommunismissa". Kuvitelkaa mitä nämä ajavat. Kommunismia. Mitäs minä olen sanonut.

        Kommunismi toimiakseen edes jotenkin, tarvitsee aina hirmuhallinnon. Tämä totuus ei pala tulessa.


      • Anonyymi00096
        Anonyymi00095 kirjoitti:

        Kommunismi toimiakseen edes jotenkin, tarvitsee aina hirmuhallinnon. Tämä totuus ei pala tulessa.

        Näin on sanonut Ivan Puopolo myös kanavallaan.


      • Anonyymi00097
        Anonyymi00095 kirjoitti:

        Kommunismi toimiakseen edes jotenkin, tarvitsee aina hirmuhallinnon. Tämä totuus ei pala tulessa.

        Mitä me nähdään? Kiinaa,Venäjää, neukkulaa pohjoiskoreaa, eurostoliittoa jonka hirmuhallinto on kehitysasteella vielä. Toivottavasti olen väärässä eu:n suhteen.


      • Anonyymi00099
        Anonyymi00097 kirjoitti:

        Mitä me nähdään? Kiinaa,Venäjää, neukkulaa pohjoiskoreaa, eurostoliittoa jonka hirmuhallinto on kehitysasteella vielä. Toivottavasti olen väärässä eu:n suhteen.

        Toivottavasti kansat havahtuisi vastustamaan tätä maailman vaarallisinta aatetta eikä eu kehittyisi hirmuhallintoa kohti kuten pahasti näyttää.


      • Anonyymi00100
        Anonyymi00099 kirjoitti:

        Toivottavasti kansat havahtuisi vastustamaan tätä maailman vaarallisinta aatetta eikä eu kehittyisi hirmuhallintoa kohti kuten pahasti näyttää.

        Onhan sillä aatteella hirmuinen historia


      • Anonyymi00101
        Anonyymi00100 kirjoitti:

        Onhan sillä aatteella hirmuinen historia

        Natsit joka on läheistä sukua vassuaatteen kanssa, olivat tavallaan "pyhäkoulupoikia" uhrien määrässä mitattuna.


      • Anonyymi00102
        Anonyymi00100 kirjoitti:

        Onhan sillä aatteella hirmuinen historia

        Ei humaani ihminen voi tuollaista aatetta kannattaa.


      • Anonyymi00103
        Anonyymi00102 kirjoitti:

        Ei humaani ihminen voi tuollaista aatetta kannattaa.

        Ei kumpaakaan


      • Anonyymi00104
        Anonyymi00102 kirjoitti:

        Ei humaani ihminen voi tuollaista aatetta kannattaa.

        Käytännössä kommunismi ei voi koskaan toimia koska ihminen on mikä on, ahne, itsekäs, vallanhaluinen, väkivaltaan taipuvainen, mukavuudenhaluinen jne jne. Aina tulee joku joka kähmii, käyttää väkivaltaa, ahnehtii, ja pyrkii diktaattoriksi. Sitten loppu on historiaa.


      • Anonyymi00105
        Anonyymi00104 kirjoitti:

        Käytännössä kommunismi ei voi koskaan toimia koska ihminen on mikä on, ahne, itsekäs, vallanhaluinen, väkivaltaan taipuvainen, mukavuudenhaluinen jne jne. Aina tulee joku joka kähmii, käyttää väkivaltaa, ahnehtii, ja pyrkii diktaattoriksi. Sitten loppu on historiaa.

        Miksi tätä pitää uudelleen ja uudelleen koettaa että toimiiko se tällä kertaa. Ei toimi ja piste. Ihmisen täytyy muuttua totaalisesti 180 astetta.


    • Alottaja on hieman yksinkertainen historiaa lukematon pöhlö.🎃🪵

    • Anonyymi00107

      Vassut on vaarallinen ääripuolue.

    • Anonyymi00108

      Asiaa asiaa!

    • Anonyymi00109

      Persut ovat alkujaan SMP apinoita jotka eivät osaa muuta , kuin syödä banaania. Nyt tulee lähtö ja ensi vuonna puolue on 5% puolue. Taitaa banaanit loppua keplottelijoilta.

    • Anonyymi00111

      "--ja se on kommaripuolue todellisuudessa edelleen, eli äärivasemmistolainen puolue."
      ++++++++++++++

      Suomen äärioikeistolaisin puolue on peruSSuomalaiset:
      Populismiinhan kuuluu vankasti syyttää muita omista
      teoistaan.

      "Palosen mukaan perussuomalaisten tarkoituksena on puhutella pienpuolueiden äänestäjiä ja niitä, jotka harkitsevat sellaisten äänestämistä. Suomeen on syntynyt viime vuosina useita äärioikeistolaisia puolueita, joihin voi valua ääniä perussuomalaisilta, Palonen sano"
      https://yle.fi/a/74-20038914

    • Anonyymi00112

      Kieltää se pitäis.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe