Venäjän hyökkäyksen puolustaminen järkevin argumentein on mahdotonta. Kuitenkin täällä monet puolustavat Putinia suuna päänä. Täysin järjetöntä.
Sellainen propaganda tehoaa vain venäjällä, ei Suomessa.
Oli oikein että Suomi liittyi NATOon. Venäjän takia. Ja nyt Trumpin petoksesta huolimatta Eurooppa pystyy tarpeeksi tukemaan Ukrainaa, ja nyt juuri on sodassa tapahtunut käänne Ukrainan eduksi. Se pakottaa venäjän rauhaan ja Putinin valta Venäjällä horjuu.
Argumentit venäjän puolesta
9
251
Vastaukset
- Anonyymi00001
Venäjä on ainoa maa joka toimii oikeudenmukaisesti.Länsi Eurooppa mukaan lukien Suomi, syöttävät kansalaisilleen pajunköyttä. Joskus se myös Santtunen tulee ymmärtämään. Venäjällä on täysi oikeus erikoisoperaatiolle. Toivon vain kovasti, että Venäjä tuhoaa Kiovan hallinnon ja samalla myös Brysselin ja UK. Hienoa Venäjä, että puolustat kansallisvaltioita ja moraalia tässä moralittomassa maailmassa.
Venäjän trolli tehtaasta. Kaatakaa nyt vaan se Putin! Ei sotaa! Takinkääntö vasta oikealla hetkellä.
- Anonyymi00002
1 kaikista yhdestä Strelkovista on samaa mieltä kanssasi.
https://www.themoscowtimes.com/2014/11/21/russias-igor-strelkov-i-am-responsible-for-war-in-eastern-ukraine-a41598 - Anonyymi00003
santtunen2 kirjoitti:
Venäjän trolli tehtaasta. Kaatakaa nyt vaan se Putin! Ei sotaa! Takinkääntö vasta oikealla hetkellä.
Etkö todella osaa muuta sanoa,kuin Venäjän trolli?? Voi sinua olet todella lännen narratiivin syönyt karvoineen päivineen. Olen kuule vähän iäkkäämpi kanta Suomalainen jolla vielä järki pelaa... Et ymmärrä selvästikkään mistä tässä koko sodassa on kyse. Ymmärrätkös sanaa geopolitiikka???????????
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Etkö todella osaa muuta sanoa,kuin Venäjän trolli?? Voi sinua olet todella lännen narratiivin syönyt karvoineen päivineen. Olen kuule vähän iäkkäämpi kanta Suomalainen jolla vielä järki pelaa... Et ymmärrä selvästikkään mistä tässä koko sodassa on kyse. Ymmärrätkös sanaa geopolitiikka???????????
Siinä tapauksessa sinulta voi vaatia vapaaehtoisena osallistumista erikoisoperaatioon, johon niin voimakkaasti uskot. Älä huoli siitä iästäsi, voit kuitenkin vähintään kaksi droonia ottaa Putinin puolesta.
Anonyymi00002 kirjoitti:
1 kaikista yhdestä Strelkovista on samaa mieltä kanssasi.
https://www.themoscowtimes.com/2014/11/21/russias-igor-strelkov-i-am-responsible-for-war-in-eastern-ukraine-a41598Hieno artikkeli ja asia.
Anonyymi00003 kirjoitti:
Etkö todella osaa muuta sanoa,kuin Venäjän trolli?? Voi sinua olet todella lännen narratiivin syönyt karvoineen päivineen. Olen kuule vähän iäkkäämpi kanta Suomalainen jolla vielä järki pelaa... Et ymmärrä selvästikkään mistä tässä koko sodassa on kyse. Ymmärrätkös sanaa geopolitiikka???????????
Olet venäjän trolli, kun levität heidän sanomaansa. Ihan järjettömiä mielipiteitä. Et edes perustele niitä, väität vaan: geopolitiikka, lännen narratiivi.
>>Venäjän hyökkäyksen puolustaminen järkevin argumentein on mahdotonta. Kuitenkin täällä monet puolustavat Putinia suuna päänä. Täysin järjetöntä.>>
Putin ei tykkää mormoneista.
Siinä riittävästi syytä kannattaa Putinia.
😊😊😊😊😊Tuossa on selviä argumenttivirheitä. Ei ollenkaan riitä Putinin kannattamiseen. Ja täysin asiatonta.
Poliittisesti tiedottomat tosiaan kannattavat Putinia tai/ja Trumpia, kun luulevat että he edistävät kristinuskoa ja vastustavat pahaa maallistumista ja moraalittomuutta jne.
Eivät edusta Jeesusta ja ovat poliittisesti väärien ja pahojen asioiden puolella. Toinen asia on, että Jeesus päättää kaikkien maailman armeijoiden kohtalosta. Jos Trump voittaa jotakin, se ei ole Trumpin ansio, vaan Jumalan sallimus tai halu silloin, siinä tilanteessa. Jumala puolustaa Israelia varsin näkyvästi. Israel voittaa aina kaikki sotansa, vaikka olisi kuinka epätoivoisessa tilanteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482
