Äidin poika lähtee armeijaan

Anonyymi-ap

Äidin poika lähtee Suomessa armeijaan. Varmaan äidillä tulee syntymästä asti kaikki mieleen. Poika käy armeijan ja sinä aikana hän on vähemmän altis tapaturmaiselle kuolemalle kuin siviilissä olevat ikätoverinsa. Poika palaa kotiin huomattavasti kokeneempana kuin lähti. Äiti on tyytyväinen.

Venäläisen äidin poika lähtee armeijaan. Tunteet lienevät samat kuin suomalaisellakin äidillä. Äidin poika komennetaan rintamalle ja tekemään rynnäkkö pellon yli. Poika kaatuu, eikä palaa kotiin. Äitiä ylistetään, että hän antoi suuren uhrin suuren isänmaan puolesta. Äiti saa kiitokseksi lihamyllyn. Äidin tulisi olla tyytyväinen.

Putin pitää puheen ja vaatii uhrivalmiutta. Hän aikoo jatkaa sotaa nyt viidettä vuotta. Samalla Putin on erittäin kiinnostunut ihmisiän pidentämisestä lääketieteen keinoin. Hän haaveilee elävänsä ikuisesti.

88

654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Siinähän se pähkinänkuoressa.

    • Anonyymi00002

      Milloin Venäjällä kutsunnat kutsuvat liikekannallepanon merkeissä?

      • Anonyymi00015

        Toivottavasti pian, että koko maa syöksyy täydelliseen kaaokseen.


      • Anonyymi00083

        Spämmipete havaittu.


    • Anonyymi00003

      Venäjällä äiti jos on varakas niin maksaa värvääjille sievoisen summan, sen jälkeen saa poika olla rauhassa.
      Tosin pitää varoa huijareita, voi maksaa jollekkin valekenraalille ja poika joutuu silti armeijaan.

      • Anonyymi00004

        Yhteinen asia luo yhteishenkeä. Edetkää! Takaisin palaavat ammutaan! Edessä olevatkin ammutaan, mutta äiti saa korvauksen.


      • Anonyymi00128

        ” Venäjällä äiti jos on varakas niin maksaa värvääjille sievoisen summan, sen jälkeen saa poika olla rauhassa.”

        Eli Venäjä onkin salaa korruptoitunut ja kapitalistinen maa, jossa vain köyhät uhraa henkensä Puten vallanhimon eteen!?

        Loisto-oppia muinaisille Suomen taistolaisille!


    • Anonyymi00008

      Tiltujen äidit lähtivät Moskovaan:

      Suomalaiset kommunistit matkustivat Moskovaan ja riitautuivat keskenään
      Puoluetapahtumaan osallistuneet suomalaiset yöpyivät viiden tähden hotellissa. ”Venäjä ymmärtää, missä sen ystävät ovat”, sanoo toinen HS:lle.

      Kaksi suomalaista kommunistia matkusti toukokuun lopussa kutsuvieraina Venäjän kommunistisen puolueen (KPRF) tapahtumaan Moskovassa.

      Tapahtuma järjestettiin luksushotelli Carltonissa, jossa myös suomalaiskaksikko yöpyi.

      Toinen heistä, Liisa Taskinen, edusti tilaisuudessa Suomen kommunistista puoluetta (SKP). Eläköitynyt lääkäri on puolueen entinen puheenjohtaja ja nykyinen keskuskomitean jäsen. Toinen vieras oli kommunistisen Sodan ja fasismin vastainen työ -järjestön sihteeri, eläkkeellä oleva toimittaja Leena Hietanen.

      Kaikki meni suunnitelmien mukaan!!

      • Anonyymi00009

        Tuo ZLeena ei ole kyllä ihminen.


      • Anonyymi00012

        Leena Hietanen toivotti Putinin panssarit tervetulleeksi Tallinnaan. Tämä rauhanenkeli on klooripesun kestävä kommunisti.


      • Anonyymi00012 kirjoitti:

        Leena Hietanen toivotti Putinin panssarit tervetulleeksi Tallinnaan. Tämä rauhanenkeli on klooripesun kestävä kommunisti.

        Suomen onneksi, evoluutio toimii vääjämättä ja kerää ajallaan, kaikki kommarit pois kuleksimasta. :-)


    • Anonyymi00019

      Venäläisiä ei palauteta. He saavat maatua rauhassa.

      • Anonyymi00021

      • Eikä palstan suomalaisia pro-venäjä trolleja. Luonnon Puhtaanapito Oy hoitaa hommat ... vuosisatojen mittaisella kokemuksella. :-)


      • Anonyymi00124
        44.Div kirjoitti:

        Eikä palstan suomalaisia pro-venäjä trolleja. Luonnon Puhtaanapito Oy hoitaa hommat ... vuosisatojen mittaisella kokemuksella. :-)

        Vaan sinä entinen vartiomies et ole ollut kymmeniin vuosiin missään reservissä😜


    • Anonyymi00025

      Kyllä nuo tiltujen jutut on säälittäviä.
      😂😂😂

      • Anonyymi00027

        Ikäviä kohtaloita ja vain pakko-asevelvollisuuden takia.


      • Anonyymi00029

        Mitä odotamme valhemaan kasvateilta?


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Mitä odotamme valhemaan kasvateilta?

        Kuolemaan varusmiehet ainakin komennetaan.


      • Anonyymi00129
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Ikäviä kohtaloita ja vain pakko-asevelvollisuuden takia.

        Suomen asevelvollisuudelle on useita vaihtoehtoja! Neukuissa aseistakieltäytyjä suljettiin mielisairaalaan! Tiltu unohtaa aina ’ikävät asiat’!?


      • Anonyymi00130
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Kuolemaan varusmiehet ainakin komennetaan.

        Niinkö? Valehtelet! Kävin aikoinaan 11 kuukautta ja palasin hengissä?


    • Anonyymi00031

      Varusmiehille sattuu jonkin verran liikenneonnettomuuksia armeijassa. Mutta siviilissä niitä sattuu vielä enemmän. Suomen armeija säästää ihmishenkiä. On turvallisempaa olla armeijassa kuin siviilissä.

      Venäjällä tilanne lienee toinen ja juuri nyt varmasti.

      • Anonyymi00085

        Spämmipete havaittu.


    • Anonyymi00036

      😂😂😂 Selvästi huomaa, että kirjoittaja on äidin poika, jota äiti ei peloissaan ole laskenut armeijaan ja poikaa pelottaa vielä enemmän. Epätoivoinen yritys esittää, että armeija olisi nuorelle miehelle vaaraksi. Mutta kun se ei ole. Vaaraksi on se, jos jää äidin helmoihin pyörimäään ja samalla asenteella koko elämä muodostuu pettymykseksi. Sitten pitääkin omaa epäonnistumistaan elämässä lievittääkseen spämmätä netissä 7/24 😂😂😂.

      • Anonyymi00042

        Spämmäämiseen ei kuole, varusmiespalvelukseen kuolee. 😉✌


      • Anonyymi00047

        Tuossa väitteessä on useita ongelmia, eikä sille ole tukea julkisesti saatavilla olevassa tiedossa.

        1) Onko Naton jälkeen tapahtunut “enenevässä määrin” kuolemantapauksia?

        Ei. Puolustusvoimat varusmiespalveluksen turvallisuustilastot eivät osoita mitään sellaista kehitystä, että vakavat onnettomuudet tai kuolemat olisivat lisääntyneet NATO-jäsenyyden seurauksena.

        Suomen NATO-jäsenyys on hyvin tuore (2023–), ja varusmiespalveluksen turvallisuusjärjestelmä:

        koulutus
        valvonta
        harjoitusten turvallisuusprotokollat
        ovat pysyneet pitkälti samoina tai kehittyneet vähitellen pitkällä aikavälillä, eivät “kääntyneet huonompaan suuntaan”.
        2) “Friendly fire” varusmiespalveluksessa?

        Tämä on erityisen epäuskottava väite.

        “Friendly fire” eli oman joukon tulitus:

        liittyy yleensä sotatoimiin tai taistelutilanteisiin
        ei normaaliin varusmieskoulutukseen Suomessa

        Suomessa varusmiespalveluksessa:

        käytetään tiukkoja turvallisuussääntöjä ampumaharjoituksissa
        ammunnat ovat valvottuja
        oikeita taistelutilanteita ei ole

        👉 Eli “friendly fire syynä varusmieskuolemiin” ei vastaa Suomen koulutusympäristöä.

        3) Mikä on realistinen selitys vakaville onnettomuuksille?

        Kun vakavia tapauksia harvoin sattuu, ne liittyvät yleensä:

        ajoneuvoihin (kuljetukset, maastoajot)
        harjoitustilanteiden inhimillisiin virheisiin
        fyysiseen kuormitukseen / sairaskohtauksiin
        turvallisuuspoikkeamiin harjoituksissa

        Ei järjestelmälliseen väkivaltaan tai “friendly fireen”.

        Yhteenveto
        Väite lisääntyvistä kuolemantapauksista NATO-jäsenyyden jälkeen: ei tue tilastot
        “Friendly fire” varusmiespalveluksen syynä: ei käytännössä relevantti Suomessa
        Todellisuus: onnettomuudet ovat harvinaisia ja yksittäistapauksia, ei trendi


      • Anonyymi00060

        Spämmipete havaittu.


      • Anonyymi00121
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Spämmäämiseen ei kuole, varusmiespalvelukseen kuolee. 😉✌

        Netissä paskanjauhaminen, johtaa useasti päätymiseen "vastaajaksi", TURPAKÄRÄJILLE.

        Onnekkaimmat "vastaajat" selviävät päikkäpolin reissulla.


      • Anonyymi00131
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Spämmäämiseen ei kuole, varusmiespalvelukseen kuolee. 😉✌

        ”varusmiespalvelukseen kuolee. ”

        Ylen harvoin! Miksi aina valehtelet? Ukrainan rintamalla on kuollut jo yli 300.000 venäläistä!


    • Anonyymi00043

      Liikuttavaa miten huolissaan Venäjän trollit on Suomen varusmiehistä.😪😪😪
      Jännää sinänsä kun venäläisiä on Ukrainassa kuollut satoja tuhansia, Suomessa kuolee ehkä 1 varusmies kymmenessä vuodessa.

      • Anonyymi00059

        Spämmipete havaittu.


      • Anonyymi00062

        😂😂😂
        🤡🤡🤡


    • Anonyymi00044

      Lomille lähteminen väsyneenä? Eikös loma sitten ole lepäilyä ja toipumista varten?

      Väsymys ja kurinpito: Jos varusmies joutuu väsyneenä onnettomuuteen loma-aikana, asia voidaan ottaa kurinpidolliseen käsittelyyn varuskuntaan palattaessa, mikäli onnettomuus vaikuttaa palveluskelpoisuuteen tai edustaa puolustusvoimia huonossa valossa, niin varusmies on korvausvelvollinen.

      • Anonyymi00046

        Hevonpaskaa.


      • Anonyymi00048

        Tuo kuvaus ei vastaa sitä, miten varusmieskoulutus Suomessa oikeasti toimii.

        1) “Pakotettiin kiipeämään mastoon ilman turvavaljaita”

        Puolustusvoimat koulutuksessa ei saa eikä voi olla hyväksyttäviä tilanteita, joissa:

        koulutettava pakotetaan työskentelemään korkealla ilman putoamissuojausta
        turvallisuusmääräyksiä rikotaan tarkoituksella
        tai annetaan käskyjä, jotka tietoisesti vaarantavat hengen

        Työturvallisuus- ja palvelusturvallisuusvelvoitteet ovat nimenomaan ehdottomia. Jos joku toimisi noin, se olisi vakava turvallisuuspoikkeama ja mahdollisesti rikosvastuun asia, ei normaalia koulutusta.

        2) “Rangaistuksella uhaten”

        Varusmies ei voi saada laillista rangaistusta siitä, että kieltäytyy hengenvaarallisesta tai selvästi vaarallisesta käskystä. Sotilaskäskyjärjestelmässä:

        käskyn pitää olla lain ja turvallisuusmääräysten mukainen
        selvästi vaarallista käskyä ei tarvitse noudattaa
        3) Mistä tällainen kokemus voi syntyä?

        On muutama realistinen selitys:

        tilanne on voitu muistaa väärin tai liioitellen ajan kanssa
        kyse on voinut olla harjoiteltu matalakorkea/valvottu tehtävä, jossa valjaat ovat olleet esimerkiksi koulutuksen eri vaiheessa
        tai kyse on ollut yksittäisestä väärinkäytöksestä / huonosta johtamisesta, ei järjestelmästä

        Suomen varusmieskoulutuksessa on ollut yksittäisiä turvallisuusongelmia historian aikana, mutta ne johtavat yleensä:

        tutkintaan
        ohjeiden kiristämiseen
        ja vastuuhenkilöiden seuraamuksiin

        Ei pysyvään “normikäytäntöön”.

        4) Oleellinen pointti

        Yksi asia on tärkeä erottaa:

        yksittäinen huono kokemus tai virhe ≠ Puolustusvoimien normaali toiminta
        järjestelmä tasolla turvallisuus on erittäin tiukasti säädelty


      • Anonyymi00054

        Spämmipete havaittu


      • Anonyymi00061

        Yksilö väittelee jo tekoälyn antamien analyysien kanssa. Huvittavaa. Siinäpä puuhaa, niin ei tarvitsisi roikkua palstalla 😂.


    • Anonyymi00071

      Siitä ei hyvä seuraa kun ihminen syrjäytyy. Pitkäaikaistyöttymyys ja syvä pettymys omaan elämään tekee katkeraksi. Elämänpiiri kutistuu ja alkaa kiertää kehää..., kehää, kehää..., kehää...

    • Frans Frangen joutas kylä Suomen Armeijaan MIEHISTYMÄÄN.⚔️💪🦁🇫🇮👍

      • Anonyymi00079

        Otetaan Vihreä Roosa Meriläinen ja pelleilevä alivaltiosihteeri, niin mitä yhdistelmästä saadaan? Poika, tyttö, mikä??


      • Anonyymi00087

        Kovan urakan annoit armeijalle.


    • Anonyymi00077

      Äänestäkää KommariDemareita ja Vassareita, niin Suomi liitetään ryssään ja kaikilla on mukavaa; ja Sofia ajelee matkailuautollaan ja heiluttelee lippalakkia ja kertoo, taas, eroistaan.

      • Kuulostaa mukavalta.😇💚


    • Anonyymi00093

      Ottiko se äitin poika vaipat mukaan?jos se on rusakko ,,niin vaipat menevät hukkaan..putin kyllä maksaa aiteelle kaaleilla

      • Anonyymi00094

        Lihamylly äideille, jotka ovat antaneet hyvän uhrin.


      • Anonyymi00103
        Anonyymi00094 kirjoitti:

        Lihamylly äideille, jotka ovat antaneet hyvän uhrin.

        Iao KÄSI äideille joiden poika menetti kätensä varusmiespalveluksen aikana.


    • Anonyymi00095

      Lihamyllytehdas käy kolmessa vuorossa.

    • Anonyymi00104

      Armeija on Suomessa joka tapauksessa nuorelle miehelle turvallisempi paikka kuin siviili. Että ihan turha yrittää säveltää 😂.

      Venäjällä tilanne on aivan toinen 😐.

    • Anonyymi00108

      Entä Venäjällä?

    • Anonyymi00119

      Tänäänkin venäläiset äidit ovat itkeneet monta litraa. Putin toteaa vain, että antakaa äidille lihamylly, jatketaan sotimista.

    • Anonyymi00120

      Näin Naapurissa.

    • Anonyymi00127

      Tänäänkin kaatuu yli 1 000 venäläistä. Keskikesän juhla.

    • Anonyymi00132

      Äidin pojalta lähtee asevelvollisuus armeijassa käsi tai jalka tai molemmat ja HENKI!

      • Anonyymi00133

        Niin. Venäjällä 😂


    • Anonyymi00134

      Suomessa armeija-aika on nuorelle miehelle turvallisempaa kuin siviili. Js tätä tosiasiaa ei yksittäinen suunsoittopojunen muuksi muuta 😂.

      • Anonyymi00135

        Varusmieheksi pakotetulta Äidin pojalta lähtee asevelvollisuus armeijassa käsi tai jalka tai molemmat ja joiltain HENKI!


      • Anonyymi00137
        Anonyymi00135 kirjoitti:

        Varusmieheksi pakotetulta Äidin pojalta lähtee asevelvollisuus armeijassa käsi tai jalka tai molemmat ja joiltain HENKI!

        Puhut Venäjästä 😊


    • Anonyymi00136

      Äidin poika lähtee Venäjällä armeijaan.

      Äidillä tuli mieleen että miksi en pyöräyttänyt kymmentä poikaa níin olisin rikas korvauksista.

      • Anonyymi00139

        10 lihamyllyä 🙂


    • Anonyymi00140

      Poistoprosentti yli 40 %. Aihe osui ja upposi ihan ytimeen 😊. Mutta niin se on rakkaat Putinistit, että Venäjän armeijatouhuissa ei ole päätä eikä häntää. Lihamylly vain jauhaa nuoria vanhojen ukkojen houreiden vuoksi. Putin ja Shoigu eivät itse ole edes käyneet armeijaa 😂.

    Ketjusta on poistettu 62 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe