Ukrainan persu varasti

Anonyymi-ap

Viktor Orbánin kaudella epäillään kadonneen 160 miljardia euroa – tekoäly jäljittää rahoja - Verkkouutiset https://share.google/eJ0PQrAzk9CRwFtjA
Kun persu pääsee hillotolpalle,jälki on rumaa.

38

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Orban oli unkarilainen poliitikko, on ehkä vieläkin :))

      • Anonyymi00020

        Suomessakin katoaa tällä oikeistopersustaniakaudella SE-määrä 60-70 mrd euroa velkarahaa, ja Valtion eläkerahaston ja asuntorahaston rahat, jolla ei saada kuin leikkauksia, hyvinvointipalveluiden ja sosiaaliturvan alasajoa, sekä suurituloisten ja elinkeinoelämän veronalennuksia. Selvittääkö tekoäly myös Suomessa kauden jälkeen, mihin ennätysmäärä velkarahaa katosi?


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Suomessakin katoaa tällä oikeistopersustaniakaudella SE-määrä 60-70 mrd euroa velkarahaa, ja Valtion eläkerahaston ja asuntorahaston rahat, jolla ei saada kuin leikkauksia, hyvinvointipalveluiden ja sosiaaliturvan alasajoa, sekä suurituloisten ja elinkeinoelämän veronalennuksia. Selvittääkö tekoäly myös Suomessa kauden jälkeen, mihin ennätysmäärä velkarahaa katosi?

        Olis kiva tietää mihin Riikkuli on survonut rahat.. Lainaa otetaan, mutta kukaan ei tiedä mihin se menee.

        IL - Purra myönsi: Orpon hallitus ottaa enemmän velkaa kuin Rinteen ja Marinin hallitukset
        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4214333e-eb34-4895-afc0-9f660ef5f9f2


      • Anonyymi00023

        Ja kun Trumpin ja Mileyn kaudet päättyvät, tekoäly saa taas lisää tutkittavaa mihin anarkokapitalistipersujen hallituskaudella rahaa katosi ennätyksellisesti. Myös Brasilian Bolsonaron jäljiltä tätä tutkittiin ja mies istuu nyt linnassa.


      • Anonyymi00026

        Oishan se hienoa nähdä koko yllä viesteissä mainittu äärioikeistosakki häkissä verovarojen kavalluksesta 👌


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Suomessakin katoaa tällä oikeistopersustaniakaudella SE-määrä 60-70 mrd euroa velkarahaa, ja Valtion eläkerahaston ja asuntorahaston rahat, jolla ei saada kuin leikkauksia, hyvinvointipalveluiden ja sosiaaliturvan alasajoa, sekä suurituloisten ja elinkeinoelämän veronalennuksia. Selvittääkö tekoäly myös Suomessa kauden jälkeen, mihin ennätysmäärä velkarahaa katosi?

        Minne meni kuka hyötyi????


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Oishan se hienoa nähdä koko yllä viesteissä mainittu äärioikeistosakki häkissä verovarojen kavalluksesta 👌

        Paha saa palkkansa, ei tuomiota, maailmahan on pahan vallassa.


      • Anonyymi00035

        Missä persu siellä aina rikos


    • Anonyymi00002

      Unkarin persua tarkoitat? Ukrainassa ei ole toistaiseksi persuja. Mutta persujen ihailun kohde, Venäjän persu, kyllä yrittää kovasti muuttaa tilannetta

      • Anonyymi00011

        Putin on demareiden ylipiispa.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Putin on demareiden ylipiispa.

        Persu projisoi omaa Venäjämielisyyttään muihin? Vielä tulee aika kun persut laitetaan oikeuden eteen vastuuseen aiheuttamistaan haitoista. Se aika voi olla pian tai se on pitkän ajan päästä. Mutta se aika on tulossa.


    • Anonyymi00003

      Persu mikä persu. Persu=populisti=vahvan johtan kaipuu= tyranni,nepotismi,varojen varastelu.

      • Anonyymi00004

        natsi + juntti = persu


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        natsi juntti = persu

        Demari=kopioryshä.


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Demari=kopioryshä.

        Persu = haiseva tunkio.


    • Anonyymi00005

      Onkohan yhdessäkään maassa onnistunutta persuhallitusta?

      • Anonyymi00008

        Toki on, mutta onko yhtään onnistunutta vasurikommarihallitusta?


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Toki on, mutta onko yhtään onnistunutta vasurikommarihallitusta?

        Suomen punamultahallitukset. Persujen mielestä ne oli kommarihallituksia.


    • Anonyymi00006

      Normi sejkoilua antipersulta - ei oikein tiedä kenelle ja miksi räkii - mutta antipersulle tärkeintä onkin se räkiminen, ei totuus, ei paikkaansa pitävyys.

      • Anonyymi00010

        Persuus ja totuus ei sovi samaan lauseeseen. Muistapa tämä ensi kerralla.
        Ps. Osta nenäliinä.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Persuus ja totuus ei sovi samaan lauseeseen. Muistapa tämä ensi kerralla.
        Ps. Osta nenäliinä.

        Hulipuppas vaan antipersu.


    • Anonyymi00007

      Demarin ja mannen käsissä rahat katoaa, tavalla tai toisella, rosvogeenit?

      • Anonyymi00017

        Ei Unkarissa ole persuja, mutta Suomessa on kommaridemareita.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Ei Unkarissa ole persuja, mutta Suomessa on kommaridemareita.

        Mutta Orban onkin Ukrainan persuja…


    • Anonyymi00015

      Jos ei tiedä, edes missä maassa Orban on ollut vallassa - tuskin on kovinkaan suurta luottamus idiootin itkuihin. Joten, jatka itsesi tyydyttämistä.

    • Anonyymi00028

      Orban on tyypillinen persu, kaikki lähtee mitä ei ole pultattu kiinni betoniin😂

    • Anonyymi00031

      Niin Zelekin on varas!

    • Anonyymi00032

      PASKAROSVOJA

    • Unkari 🇷🇼= Ukraina.🇷🇼 Samaa slaavimaata.🇷🇼 SLOBO UNKARI!🇷🇼👍🎖🎈🧨

      • Anonyymi00033

        MENISIT HOITOON!


      • Anonyymi00039

        LÄÄKKEET ⚠️💊💊💊💊


      • Anonyymi00039 kirjoitti:

        LÄÄKKEET ⚠️💊💊💊💊

        Ota ne lääkkeet suuhengittäjä.💊💊💊💊🎃🪵


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        LÄÄKKEET ⚠️💊💊💊💊

        Kansan on aika vaihtaa orpo johonkin toiseen urpoon.


    • Anonyymi00034

      KOMMUNISTEJA UKRAINALAISET ON!

      • Anonyymi00037

        Höpönlöpö, tahtoo EU:hun, eli demokraatteja.


      • Anonyymi00037 kirjoitti:

        Höpönlöpö, tahtoo EU:hun, eli demokraatteja.

        Rysiä ne on ne unkrainalaiset.🇷🇼


    • Anonyymi00036

      Tyystin rosvoja!

    • Anonyymi00040

      Lapset, lapset. Persu tarkoittaa Perus-suomalaista. Se on suomalainen puolue.
      Siis....Suomessa.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe