Meinaatko vasemmistolainen elää koko ikäsi tukien varassa?

Anonyymi-ap

Onko sulla varaa kustantaa edes omia hautajaisiasi, vai pitääkö yhteiskunnan maksaa nekin?

Palstavasemmistolaisen elämää ei millään tavalla paranna se, että hän jauhaa täällä joka päivä hallituksesta tai jostain persuista. Kelasta ei tule yhtään enempää rahaa sillä tavalla.

Mutta kun on laiska ja tyhmä, niin köyhänä pysyy.

37

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Minkä lapsena jo oppii, sen vanhempana taitaa eli Kelan tuilla elämisen.

      • Anonyymi00024

        Mitä vanhemmat edellä, sitä lapset perässä.


    • Anonyymi00002

      No kun Minja Koskela sanoi, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä jos ei halua, sitä minä ajattelin noudattaa.

      • Anonyymi00014

        Niin se muuten sanoi.


      • Anonyymi00036

        Koskelaa ei varmasti äänestä kukaan töitä tekevä veronmaksaja, on mielipiteet hänellä niin omituisia, Kelan tuilla elävien suosimista.
        Miten voi eduskunnassa olla noin työtävieroksuvien kannattaja.


    • Anonyymi00003

      Aloittaja puhuu itsestään!

    • Anonyymi00004

      Ajattelin olla menemättä töihin, jossa joku riistää minua. Miksi menisin?

    • Anonyymi00005

      Hautajaisteni kustannuksista en jaksa olla kovasti huolissani. Kuten sanottu, kuolema on elävien ongelma. Eikä noita raatoja tuolla kaduilla näytä ihmeemmin makoilevan.

      Niin sinulla kuin minulla, töissä käyvillä ja työttömillä, näin väitän, elämä on aina tullut kuolemaa kalliimmaksi.

    • Anonyymi00007

      Onko paska Kelassa töissä vai miksi asia kiinostaa?

    • Anonyymi00009

      Suurmiehet ja sosiaalipummit haudataan aina yhteiskunnan varoilla ja toimesta.

      Kuolema on tosiaankin elävien ongelma.

    • Anonyymi00010

      Tukia pitää alentaa niin, että nälkä opettaa.

      • Toivon sinulle nälkäkuolemaa.☠️⚰️🪦👎


    • Anonyymi00011

      Ööö....itsehän sinä elät tukien varassa!!!

      • Anonyymi00016

        En todellakaan elä.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        En todellakaan elä.

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣...........


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣...........

        Katos vassari, kun me oikeistolaiset emme tapaa elää tukien varassa kuten sinä.


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣...........

        Kerroppa koska vassu olit viimeksi töissä.....hehehehehee?


    • Anonyymi00018

      Helisinki rok city kela maksaa kaiken!!!!!!!!!!!

    • Anonyymi00019

      Persun hautajaiset ovat varattomuudetsaan johtuen, raato kauhakuormaajalla muun jätteen sekaan rottien syötäväksi.

      • Anonyymi00020

        Niistä tehdään vassareille tarjousjauhelihaa, kun laki kieltää tarhaketuille syöttämisen.


      • Anonyymi00026

        Vihervasuri vääntää vitsiä.
        Wallah vaan, sano vassari.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Niistä tehdään vassareille tarjousjauhelihaa, kun laki kieltää tarhaketuille syöttämisen.

        Ei persun raadot on ongelma jätettä ja ne upotetaan 500m syvyyteen .


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Niistä tehdään vassareille tarjousjauhelihaa, kun laki kieltää tarhaketuille syöttämisen.

        Lihan sekaan pannaan puolet herneitä, niin maistuu paremmin vihreille vassareille.


    • Anonyymi00021

      Vihapuhetta

    • Anonyymi00023

      Hyvä avaus todella.

    • Anonyymi00025

      Niinkuin sanoit kun on laiska ja tyhmä niin köyhänä pysyy ,no se on hienoa että persu tunnustaa päivänselvää asian joka on teidän piireissä arkipäivää.

    • Anonyymi00032

      Oikeistolaisen pitää maksaa vain sen verran minkä arvoisena se henkeään pitää. Jos ei pidä minkään arvoisena ollaan asiasta samaa mieltä ja tietenkään silloin ei tarvi maksaa.

    • Anonyymi00033

      Kyllä se meinaa.

    • Anonyymi00034

      Vasureissa on paljon kelapummeja.

    • Anonyymi00035

      Kokoomus trolli taitaa täällä veronmaksajien rahalla päivät pitkät jotain paskaa suoltaa.

    • Anonyymi00037

      Ja tuskin tulee ensi vuonnakaan kelasta lisää rahaa, vaikka tulisi sosialistihallitus.

    • Anonyymi00039

      Yhteiskunta maksaa vassun hautajaiset.

      • Anonyymi00040

        Eikö hänellä ole sukulaisia tai ystäviä?


    • Anonyymi00041

      Todella hyvä avaus.

    • Anonyymi00042

      Nyt ottaa vassua päähän.

      • Anonyymi00043

        Miksi ottaisi sinun isä äiti kehittänyt nykyisen leikkaus kohteena olevan sosiaalijärjestelmän minkä valtio taloutta rassaavan ongelman ydin on yksityisien perusduunariin verraten triplasti isompi palkkaiset akateemisesti koulutettujen virakaa tekevät sekä niiden julkisentalouden eläkekassaan maksamat öky eläkkeet vuosi kymmenien taakaksi valtiolle jo että ratkaisuna eläke ikää pitää nosta sosseilta saavuttamattomiin 70 vuotta koska anemisina kuolevat kuin juutalaiset auschwitz leirille.


    • Anonyymi00044

      Kelarahoilla ei arkkua ostella.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe