Onko sulla varaa kustantaa edes omia hautajaisiasi, vai pitääkö yhteiskunnan maksaa nekin?
Palstavasemmistolaisen elämää ei millään tavalla paranna se, että hän jauhaa täällä joka päivä hallituksesta tai jostain persuista. Kelasta ei tule yhtään enempää rahaa sillä tavalla.
Mutta kun on laiska ja tyhmä, niin köyhänä pysyy.
Meinaatko vasemmistolainen elää koko ikäsi tukien varassa?
37
238
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minkä lapsena jo oppii, sen vanhempana taitaa eli Kelan tuilla elämisen.
- Anonyymi00024
Mitä vanhemmat edellä, sitä lapset perässä.
- Anonyymi00002
No kun Minja Koskela sanoi, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä jos ei halua, sitä minä ajattelin noudattaa.
- Anonyymi00014
Niin se muuten sanoi.
- Anonyymi00036
Koskelaa ei varmasti äänestä kukaan töitä tekevä veronmaksaja, on mielipiteet hänellä niin omituisia, Kelan tuilla elävien suosimista.
Miten voi eduskunnassa olla noin työtävieroksuvien kannattaja.
- Anonyymi00003
Aloittaja puhuu itsestään!
- Anonyymi00004
Ajattelin olla menemättä töihin, jossa joku riistää minua. Miksi menisin?
- Anonyymi00005
Hautajaisteni kustannuksista en jaksa olla kovasti huolissani. Kuten sanottu, kuolema on elävien ongelma. Eikä noita raatoja tuolla kaduilla näytä ihmeemmin makoilevan.
Niin sinulla kuin minulla, töissä käyvillä ja työttömillä, näin väitän, elämä on aina tullut kuolemaa kalliimmaksi. - Anonyymi00007
Onko paska Kelassa töissä vai miksi asia kiinostaa?
- Anonyymi00009
Suurmiehet ja sosiaalipummit haudataan aina yhteiskunnan varoilla ja toimesta.
Kuolema on tosiaankin elävien ongelma. - Anonyymi00010
Tukia pitää alentaa niin, että nälkä opettaa.
- Anonyymi00011
Ööö....itsehän sinä elät tukien varassa!!!
- Anonyymi00016
En todellakaan elä.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
En todellakaan elä.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣...........
- Anonyymi00031
Anonyymi00017 kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣...........
Katos vassari, kun me oikeistolaiset emme tapaa elää tukien varassa kuten sinä.
- Anonyymi00038
Anonyymi00017 kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣...........
Kerroppa koska vassu olit viimeksi töissä.....hehehehehee?
- Anonyymi00018
Helisinki rok city kela maksaa kaiken!!!!!!!!!!!
- Anonyymi00019
Persun hautajaiset ovat varattomuudetsaan johtuen, raato kauhakuormaajalla muun jätteen sekaan rottien syötäväksi.
- Anonyymi00020
Niistä tehdään vassareille tarjousjauhelihaa, kun laki kieltää tarhaketuille syöttämisen.
- Anonyymi00026
Vihervasuri vääntää vitsiä.
Wallah vaan, sano vassari. - Anonyymi00027
Anonyymi00020 kirjoitti:
Niistä tehdään vassareille tarjousjauhelihaa, kun laki kieltää tarhaketuille syöttämisen.
Ei persun raadot on ongelma jätettä ja ne upotetaan 500m syvyyteen .
- Anonyymi00028
Anonyymi00020 kirjoitti:
Niistä tehdään vassareille tarjousjauhelihaa, kun laki kieltää tarhaketuille syöttämisen.
Lihan sekaan pannaan puolet herneitä, niin maistuu paremmin vihreille vassareille.
- Anonyymi00021
Vihapuhetta
- Anonyymi00023
Hyvä avaus todella.
- Anonyymi00025
Niinkuin sanoit kun on laiska ja tyhmä niin köyhänä pysyy ,no se on hienoa että persu tunnustaa päivänselvää asian joka on teidän piireissä arkipäivää.
- Anonyymi00032
Oikeistolaisen pitää maksaa vain sen verran minkä arvoisena se henkeään pitää. Jos ei pidä minkään arvoisena ollaan asiasta samaa mieltä ja tietenkään silloin ei tarvi maksaa.
- Anonyymi00033
Kyllä se meinaa.
- Anonyymi00034
Vasureissa on paljon kelapummeja.
- Anonyymi00035
Kokoomus trolli taitaa täällä veronmaksajien rahalla päivät pitkät jotain paskaa suoltaa.
- Anonyymi00037
Ja tuskin tulee ensi vuonnakaan kelasta lisää rahaa, vaikka tulisi sosialistihallitus.
- Anonyymi00039
Yhteiskunta maksaa vassun hautajaiset.
- Anonyymi00040
Eikö hänellä ole sukulaisia tai ystäviä?
- Anonyymi00041
Todella hyvä avaus.
- Anonyymi00042
Nyt ottaa vassua päähän.
- Anonyymi00043
Miksi ottaisi sinun isä äiti kehittänyt nykyisen leikkaus kohteena olevan sosiaalijärjestelmän minkä valtio taloutta rassaavan ongelman ydin on yksityisien perusduunariin verraten triplasti isompi palkkaiset akateemisesti koulutettujen virakaa tekevät sekä niiden julkisentalouden eläkekassaan maksamat öky eläkkeet vuosi kymmenien taakaksi valtiolle jo että ratkaisuna eläke ikää pitää nosta sosseilta saavuttamattomiin 70 vuotta koska anemisina kuolevat kuin juutalaiset auschwitz leirille.
- Anonyymi00044
Kelarahoilla ei arkkua ostella.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 53720
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32663ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492