Suomen Sisun uusnatsit pitivät kokouksen Perussuomalaisten hallinnoimissa ja maksamissa tiloissa. Ilmaiseksi tietenkin.
Perussuomalaisten uusnatsi sympatiat
37
191
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ihmiskunta on eksynyt, eikä enää muista, että ihminen on ihminen.
- Anonyymi00004
Uusnatsismi on kunnia 🇫🇮💪💪🇫🇮
Valkoinen Voima on Suomen tulevaisuus! - Anonyymi00005
'
- S S -
- - - - SDP:n " isoPoika " antti -KARJUU - "" Heil Hitler - Meil Lindtman ""
- - - - ja Käsi Ylös Tervehdys = = Kansallis Sosisalistien tapaan - !
- S S -
, - Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
'
- S S -
- - - - SDP:n " isoPoika " antti -KARJUU - "" Heil Hitler - Meil Lindtman ""
- - - - ja Käsi Ylös Tervehdys = = Kansallis Sosisalistien tapaan - !
- S S -
,Jussi Halla-ahon tytär on tullut kuuluisaksi natsisymboleista vaatteissaan ja tietenkin myös natsilippu kuuluu asiaan!
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jussi Halla-ahon tytär on tullut kuuluisaksi natsisymboleista vaatteissaan ja tietenkin myös natsilippu kuuluu asiaan!
Jussi Halla-aho sai kunniajäsenyyden Suomen Sisun uusnatseilta.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jussi Halla-aho sai kunniajäsenyyden Suomen Sisun uusnatseilta.
Teemu Keskisarja on ollut useita kertoja mukana äärioikeiston uusnatsien marsseilla. Oli jopa kunniapuhujana.
- Anonyymi00015
Anonyymi00005 kirjoitti:
'
- S S -
- - - - SDP:n " isoPoika " antti -KARJUU - "" Heil Hitler - Meil Lindtman ""
- - - - ja Käsi Ylös Tervehdys = = Kansallis Sosisalistien tapaan - !
- S S -
,Jussi Halla-ahon tytär on tullut kuuluisaksi natsisymboleista vaatteissaan.
Ja tietysti myös natsilippu kuuluu asiaan! - Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jussi Halla-ahon tytär on tullut kuuluisaksi natsisymboleista vaatteissaan.
Ja tietysti myös natsilippu kuuluu asiaan!Ei omena kauas puusta putoa...
- Anonyymi00032
Anonyymi00005 kirjoitti:
'
- S S -
- - - - SDP:n " isoPoika " antti -KARJUU - "" Heil Hitler - Meil Lindtman ""
- - - - ja Käsi Ylös Tervehdys = = Kansallis Sosisalistien tapaan - !
- S S -
,Hae hyvä ihmisoletettu apua.
- Anonyymi00002
Näin pääsi käymään puoluekokouksen yhteydessä.
- Anonyymi00003
Jussi Halla-ahon kunniajäsenyys Suomen Sisun uusnatseilta vaatii myös palveluksia.
- Anonyymi00013
Anonyymi00003 kirjoitti:
Jussi Halla-ahon kunniajäsenyys Suomen Sisun uusnatseilta vaatii myös palveluksia.
Demuilla on Putinin antamia kunniamerkkejä… se tietenkin on #eriasia 🤷♂️, vai mitä?
- Anonyymi00019
Anonyymi00013 kirjoitti:
Demuilla on Putinin antamia kunniamerkkejä… se tietenkin on #eriasia 🤷♂️, vai mitä?
Jussi Halla-aho kuului Eu-parlamentissa Venäjänmielisen liittoumaan muiden Euroopan äärioikeistolaisten kanssa.
- Anonyymi00024
Anonyymi00019 kirjoitti:
Jussi Halla-aho kuului Eu-parlamentissa Venäjänmielisen liittoumaan muiden Euroopan äärioikeistolaisten kanssa.
Ja nyt sellaiseen venäjämieliseen porukkaan kuuluu Suomesta vassarit. Eli Li on siis putinisti?
- Anonyymi00034
Anonyymi00013 kirjoitti:
Demuilla on Putinin antamia kunniamerkkejä… se tietenkin on #eriasia 🤷♂️, vai mitä?
Vasemmisto ja vihreät sympatoisovat puolestaan Venäjää ja muslimimatuja.
- Anonyymi00006
Persut eivät ole natseja. He siunaa juutalaisia. Siunaako vassut
- Anonyymi00007
Vassut eivät voi sietää että Israel puolustaa itseään
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Vassut eivät voi sietää että Israel puolustaa itseään
Onko aloitus kiihoittamista äänestäjäryhmää vastaan ?
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Onko aloitus kiihoittamista äänestäjäryhmää vastaan ?
Perussuomalaisten natsihenkisyydestä kertominen ei kuulu sananvapauden piiriin.
- Anonyymi00016
Anonyymi00008 kirjoitti:
Onko aloitus kiihoittamista äänestäjäryhmää vastaan ?
Perussuomalaisten natsikytköksistä kertominen ei kuulu sananvapauden piiriin.
- Anonyymi00014
Äärioikeisto pahoinpiteli joukolla väärämielisen naisen ja loput äärioikeistolaiset taputtivat.
https://yle.fi/a/74-20223785- Anonyymi00017
Onneksi sinä et pidä persuja väärämielisinä, koska olet suvaitsevainen, vai mitä?
- Anonyymi00020
Suomen äärioikeisto ja Perussuomalaiset puhdistaa Suomen heikkolaatuisista matuista.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Suomen äärioikeisto ja Perussuomalaiset puhdistaa Suomen heikkolaatuisista matuista.
Valkoinen Voima on Suomen tulevaisuus!
🇫🇮💪💪🇫🇮 - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Valkoinen Voima on Suomen tulevaisuus!
🇫🇮💪💪🇫🇮Puhdas Natsismi on kunnia!
🇫🇮💪💪🇫🇮
- Anonyymi00025
Kukaan järkevä Persu ei hyväksy natsismia.
- Anonyymi00026
Antisemitismia ilmentävää liikettä.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Antisemitismia ilmentävää liikettä.
Jussi Halla-ahon tytär tuli kuuluisaksi natsilipusta ja natsisymboleista vaatteissaan.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Jussi Halla-ahon tytär tuli kuuluisaksi natsilipusta ja natsisymboleista vaatteissaan.
Jussi Halla-aho sai kunniajäsenyyden Suomen Sisun uusnatseilta.
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
Antisemitismia ilmentävää liikettä.
En voi käsittää miksi ei muka voisi olla isänmaallinen ilman antisemitismia. Mitä helvettiä tämä on?
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Jussi Halla-aho sai kunniajäsenyyden Suomen Sisun uusnatseilta.
Teemu Keskisarja on ollut kunniapuhujana Suomen uusnatsien marsseilla.
- Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
En voi käsittää miksi ei muka voisi olla isänmaallinen ilman antisemitismia. Mitä helvettiä tämä on?
Mitä ne juutalaiset ovat teille/heille tehneet että heitä vihataan?
- Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Mitä ne juutalaiset ovat teille/heille tehneet että heitä vihataan?
No tietysti sitä samaa mitä muslimit, sikhit ja kaikki muutkin!
- Anonyymi00035
Mitkä tahansa,on parempi vaihtoehto kuin vassarit.
- Anonyymi00036
Valkoinen Voima on Suomen tulevaisuus!
🇫🇮💪💪🇫🇮
Puhdas Natsismi on kunnia - Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Valkoinen Voima on Suomen tulevaisuus!
🇫🇮💪💪🇫🇮
Puhdas Natsismi on kunniaPuhdas Natsismi on kunnia!
Mitkä tahansa,on parempi vaihtoehto kuin vassarit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482