Perussuomalaisten uusnatsi sympatiat

Anonyymi-ap

Suomen Sisun uusnatsit pitivät kokouksen Perussuomalaisten hallinnoimissa ja maksamissa tiloissa. Ilmaiseksi tietenkin.

37

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ihmiskunta on eksynyt, eikä enää muista, että ihminen on ihminen.

      • Anonyymi00004

        Uusnatsismi on kunnia 🇫🇮💪💪🇫🇮

        Valkoinen Voima on Suomen tulevaisuus!


      • Anonyymi00005

        '
        - S S -

        - - - - SDP:n " isoPoika " antti -KARJUU - "" Heil Hitler - Meil Lindtman ""

        - - - - ja Käsi Ylös Tervehdys = = Kansallis Sosisalistien tapaan - !

        - S S -
        ,


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        '
        - S S -

        - - - - SDP:n " isoPoika " antti -KARJUU - "" Heil Hitler - Meil Lindtman ""

        - - - - ja Käsi Ylös Tervehdys = = Kansallis Sosisalistien tapaan - !

        - S S -
        ,

        Jussi Halla-ahon tytär on tullut kuuluisaksi natsisymboleista vaatteissaan ja tietenkin myös natsilippu kuuluu asiaan!


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Jussi Halla-ahon tytär on tullut kuuluisaksi natsisymboleista vaatteissaan ja tietenkin myös natsilippu kuuluu asiaan!

        Jussi Halla-aho sai kunniajäsenyyden Suomen Sisun uusnatseilta.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Jussi Halla-aho sai kunniajäsenyyden Suomen Sisun uusnatseilta.

        Teemu Keskisarja on ollut useita kertoja mukana äärioikeiston uusnatsien marsseilla. Oli jopa kunniapuhujana.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        '
        - S S -

        - - - - SDP:n " isoPoika " antti -KARJUU - "" Heil Hitler - Meil Lindtman ""

        - - - - ja Käsi Ylös Tervehdys = = Kansallis Sosisalistien tapaan - !

        - S S -
        ,

        Jussi Halla-ahon tytär on tullut kuuluisaksi natsisymboleista vaatteissaan.

        Ja tietysti myös natsilippu kuuluu asiaan!


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Jussi Halla-ahon tytär on tullut kuuluisaksi natsisymboleista vaatteissaan.

        Ja tietysti myös natsilippu kuuluu asiaan!

        Ei omena kauas puusta putoa...


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        '
        - S S -

        - - - - SDP:n " isoPoika " antti -KARJUU - "" Heil Hitler - Meil Lindtman ""

        - - - - ja Käsi Ylös Tervehdys = = Kansallis Sosisalistien tapaan - !

        - S S -
        ,

        Hae hyvä ihmisoletettu apua.


    • Anonyymi00002

      Näin pääsi käymään puoluekokouksen yhteydessä.

      • Anonyymi00003

        Jussi Halla-ahon kunniajäsenyys Suomen Sisun uusnatseilta vaatii myös palveluksia.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Jussi Halla-ahon kunniajäsenyys Suomen Sisun uusnatseilta vaatii myös palveluksia.

        Demuilla on Putinin antamia kunniamerkkejä… se tietenkin on #eriasia 🤷‍♂️, vai mitä?


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Demuilla on Putinin antamia kunniamerkkejä… se tietenkin on #eriasia 🤷‍♂️, vai mitä?

        Jussi Halla-aho kuului Eu-parlamentissa Venäjänmielisen liittoumaan muiden Euroopan äärioikeistolaisten kanssa.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Jussi Halla-aho kuului Eu-parlamentissa Venäjänmielisen liittoumaan muiden Euroopan äärioikeistolaisten kanssa.

        Ja nyt sellaiseen venäjämieliseen porukkaan kuuluu Suomesta vassarit. Eli Li on siis putinisti?


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Demuilla on Putinin antamia kunniamerkkejä… se tietenkin on #eriasia 🤷‍♂️, vai mitä?

        Vasemmisto ja vihreät sympatoisovat puolestaan Venäjää ja muslimimatuja.


    • Anonyymi00006

      Persut eivät ole natseja. He siunaa juutalaisia. Siunaako vassut

      • Anonyymi00007

        Vassut eivät voi sietää että Israel puolustaa itseään


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Vassut eivät voi sietää että Israel puolustaa itseään

        Onko aloitus kiihoittamista äänestäjäryhmää vastaan ?


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Onko aloitus kiihoittamista äänestäjäryhmää vastaan ?

        Perussuomalaisten natsihenkisyydestä kertominen ei kuulu sananvapauden piiriin.


      • Pers ovat kyllä hieman hassuja🐷
        mutta olkoot pers silti siunatut.🙏🇮🇱👍


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Onko aloitus kiihoittamista äänestäjäryhmää vastaan ?

        Perussuomalaisten natsikytköksistä kertominen ei kuulu sananvapauden piiriin.


    • Anonyymi00014
      • Anonyymi00017

        Onneksi sinä et pidä persuja väärämielisinä, koska olet suvaitsevainen, vai mitä?


      • Anonyymi00020

        Suomen äärioikeisto ja Perussuomalaiset puhdistaa Suomen heikkolaatuisista matuista.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Suomen äärioikeisto ja Perussuomalaiset puhdistaa Suomen heikkolaatuisista matuista.

        Valkoinen Voima on Suomen tulevaisuus!
        🇫🇮💪💪🇫🇮


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Valkoinen Voima on Suomen tulevaisuus!
        🇫🇮💪💪🇫🇮

        Puhdas Natsismi on kunnia!
        🇫🇮💪💪🇫🇮


    • Anonyymi00025

      Kukaan järkevä Persu ei hyväksy natsismia.

      • Anonyymi00026

        Antisemitismia ilmentävää liikettä.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Antisemitismia ilmentävää liikettä.

        Jussi Halla-ahon tytär tuli kuuluisaksi natsilipusta ja natsisymboleista vaatteissaan.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Jussi Halla-ahon tytär tuli kuuluisaksi natsilipusta ja natsisymboleista vaatteissaan.

        Jussi Halla-aho sai kunniajäsenyyden Suomen Sisun uusnatseilta.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Antisemitismia ilmentävää liikettä.

        En voi käsittää miksi ei muka voisi olla isänmaallinen ilman antisemitismia. Mitä helvettiä tämä on?


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Jussi Halla-aho sai kunniajäsenyyden Suomen Sisun uusnatseilta.

        Teemu Keskisarja on ollut kunniapuhujana Suomen uusnatsien marsseilla.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        En voi käsittää miksi ei muka voisi olla isänmaallinen ilman antisemitismia. Mitä helvettiä tämä on?

        Mitä ne juutalaiset ovat teille/heille tehneet että heitä vihataan?


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Mitä ne juutalaiset ovat teille/heille tehneet että heitä vihataan?

        No tietysti sitä samaa mitä muslimit, sikhit ja kaikki muutkin!


    • Anonyymi00035

      Mitkä tahansa,on parempi vaihtoehto kuin vassarit.

      • Anonyymi00036

        Valkoinen Voima on Suomen tulevaisuus!
        🇫🇮💪💪🇫🇮

        Puhdas Natsismi on kunnia


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Valkoinen Voima on Suomen tulevaisuus!
        🇫🇮💪💪🇫🇮

        Puhdas Natsismi on kunnia

        Puhdas Natsismi on kunnia!

        Mitkä tahansa,on parempi vaihtoehto kuin vassarit.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe