Tänään on suuri päivä ihmiskunnalle, Elon Muskista tulee biljonääri!!

Anonyymi-ap

Ensimmäinen ihminen joka on biljonääri. Oletko sinäkin ylpeä maailman kyvykkäimmästä ihmisestä, Elon Muskista?

30

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Wow,Mahtavaaa!
      Erikonen,mutta Erittäin viisas Mies!

      Kaltaisiaan tarvittaisiin enemmän,eikä graffitituruajia,tielläistuvia naismiehiä🫣

      • Anonyymi00006

        Josta on viisaus kovin kaukana mutta rahanahneus loistaa kaikissa toimissaan ja edelleenkään käärinliinoissa ei ole taskuja.
        Ihmiskunta kärsii noista "viisauksista" vielä pitkään.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Josta on viisaus kovin kaukana mutta rahanahneus loistaa kaikissa toimissaan ja edelleenkään käärinliinoissa ei ole taskuja.
        Ihmiskunta kärsii noista "viisauksista" vielä pitkään.

        Harmi että maailmassa on ollut näitä Sir Isaac Newtoneja, Edisoneja, Muskeja, Einsteineja Jos heitä ei olisi ollut, saisimme nyt lekotella mukavasti maakuopassa.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Harmi että maailmassa on ollut näitä Sir Isaac Newtoneja, Edisoneja, Muskeja, Einsteineja Jos heitä ei olisi ollut, saisimme nyt lekotella mukavasti maakuopassa.

        Se olisi hienoa.


    • Anonyymi00002

      Minulle on Mestari Halla-aho merkitysellisempi ihminen kuin tuollainen maasta pakenimesta yrittävä vastuun välttelijä huumeveikko.

      • Anonyymi00003

        Minulle molemmat ovat erittäin merkityksellisiä, molemmat äärimmäisen kyvykkäitä 👍👍


    • Kukapa ei haluaisi olla biljardööri?🎩💰💵💸🇺🇸

      • Anonyymi00004

        Minä haluaisin piIIua. Muulla ei ole mitään merkitystä.
        🍆😩💦
        ( ͜.人 ͜.)
        🫱🏼(‿ώ‿)🫲🏼


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Minä haluaisin piIIua. Muulla ei ole mitään merkitystä.
        🍆😩💦
        ( ͜.人 ͜.)
        🫱🏼(‿ώ‿)🫲🏼

        Sinulla on elämän arvot kohdallaan!


    • Anonyymi00005

      Ihan ok. Kuinkahan monta ihmistä hän on saanut leivän syrjään kiinni? Valtavasti

      • Anonyymi00009

        Vassari ei ikinä ole saanut ketään leivän syrjään, Elon lukemattoman määrän ihmisiä.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Vassari ei ikinä ole saanut ketään leivän syrjään, Elon lukemattoman määrän ihmisiä.

        Ainakin Sanna M on saanut yritystoiminnallasn sekä itselleen, että työkavereilleen ansiotasoa.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Ainakin Sanna M on saanut yritystoiminnallasn sekä itselleen, että työkavereilleen ansiotasoa.

        SpaceX listautumisen myötä tuhansista työntekijöistä tulee miljonäärejä. Montako miljonääriä Sanna teki?


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        SpaceX listautumisen myötä tuhansista työntekijöistä tulee miljonäärejä. Montako miljonääriä Sanna teki?

        Espanjassa ja Italiassa vaikka kuinka monista.


      • Anonyymi00025

        Hänen yritykset työllistävät noin 100 000 fiksua ja ahkeraa.


    • Anonyymi00011

      Onpa typerä aloitus.

    • Anonyymi00013

      Musk on suuruudenhullu mielipuoli. Uskokaa pois, hän tulee olemaan todella vaarallinen mies! Trump on myös vaarallinen kaheli mutta jo iäkäs eikä enää montaa vuotta jaksa. Musk sen sijaan jaksaa kauan ja ehtii tuhota maapallomme, ihmiskunnan sekä johtaa jopa uusiin sotiin. Hänen yksi hullu ideologia on se, että hän pelkää ihmisten lukumäärän romahdusta vaikka väkeä on liki 8,5 miljardia ja väkiluku kasvaa yli 10 miljardiin ennen vuosisadan loppua. Muskilla itsellään on 14 kakaraa 4 eri naisen kanssa, hullu.

    • Anonyymi00014

      Elon Musk on viestittellyt naisille X-viestipalvelussa tehdäkseen heidän kanssaan lapsia osana suunnitelmaansa pelastaa ”sivilisaatio”, väittää Wall Street Journal pitkässä selvityksessään miehen perhekuvioista.

      Musk, joka on ainakin 14 lapsen isä, haluaa lehdelle puhuneiden lähteiden mukaan luoda ”legioonan” huippuälykkäitä jälkeläisiä, koska hän uskoo ihmiskunnan olevan vaarassa laskevan syntyvyyden vuoksi.

      Musk on puhunut avoimesti julkisuudessa kansoitushuolestaan.

      Lehden selvityksen mukaan Muskilla saattaa täten olla paljon enemmän lapsia kuin tällä hetkellä tunnetut 14.
      ---
      Minkähänlaisia lapsia epävakaan persoonan huumecoctailgeeneillä aikaansaadaan?

      • Anonyymi00018

        Maailman kyvykkäimmän ihmisen geenejä kannattaa levitellä.


    • Anonyymi00015

      Yksi biljoona tuntuu kovin vähältä, mutta jos olisi tuhat miljardia, niin sitten voisi retostella määrällä.

      • Anonyymi00020

        Joo 🤭


      • Anonyymi00029

        Öhöm tuota kuinka monta miljardia luulet sen biljoonan olevan?


    • Anonyymi00019

      Musk on rikkaampi kuin koko vararikossa oleva Suomi,
      mutta ei lähelläkään Norjaa!!
      Kaikki on suhteellista mutta ei hyvää Suomelle!

    • Ei hirveästi jaksa fanittaa Myskiä. Avaruushommat tietysti asia erikseen mutta persoonana aika juntti kuten Trump.

      • Anonyymi00026

        Niin, etkö sinä ollutkin se wokettaja, ymmärrettävästi et pidä Elonista.


      • Anonyymi00026 kirjoitti:

        Niin, etkö sinä ollutkin se wokettaja, ymmärrettävästi et pidä Elonista.

        Woket, Myskit ja Trumpit eivät ole fanituslistalla ainakaan tällä hetkellä.


    • Anonyymi00021

      Hahaha........pahempia juntteja kuin Orpo ja Stubb ei kyllä
      edes Euroopan junttilasta löydy kunnon nukke-urpot!

    • Anonyymi00023

      Minä vauraana porvarina olen ylpeä Muskista go go Elon !

      • Anonyymi00027

        😁😁👍👍


    • Anonyymi00028

      Työmies on palkkansa ansainnut 🤣

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe