Ukrainan johto on itse syyllinen että Ukrainan kansa kärsii!

Anonyymi-ap

Odessan verilöyly – Kolmannen maailmansodan liekkien syttymisestä 13 vuotta

Lännen tukeman Kiovan vallankaappauksen jälkeen 2014 tapahtui massiivinen rikos ja tragedia, kun äärioikeiston uusnatsit hyökkäsivät Odessassa anti-Maidan kansanliikettä vastaan 2. toukokuuta. Mielenosoittajat pakenivat ammattiliittojen rakennukseen, joka sytytettiin tuleen ja natsihuligaanit tappoivat arviolta 45 aktivistia ilman rangaistuksia. Veriteko nosti Itä-Ukrainan venäläiset vastarintaan ja Kiovan määrättyä ATO-sotilasoperaation, Ukrainan sisällissota syttyi, jossa on ollut geopoliittiset kolmannen maailmansodan ainekset yli 13 vuoden ajan.

Kun histoariassa kysytään, mistä vihollisuudet alkoi – Odessasta, 2. toukokuuta 2014.
Odessassa tapahtui traagisia tapahtumia 2. toukokuuta 2014. Kaupungin keskustassa ukrainalaiset nationalistit, mukaan lukien jalkapallofanit – ”ultrat” ja Maidanilla muodostetun ”oikeistosektori” -liikkeen jäsenet, hyökkäsivät anti-Maidan liikkeen telttaleiriin Kulikovon kentällä.

”Antimaidan”-aktivistit suojautuivat ammattiliittojen taloon, joka sytytettiin tuleen polttopulloilla. Rakennuksessa syttyi tulipalo, jossa kuoli virallisten tietojen mukaan 48 ihmisiä. Liekeistä pakenevat hakattiin kuoliaaksi ja jopa ammuttiin kadulla, Kiovan uutta junttahallintoa palvelleiden poliisien katsellessa sivusta ja päästämättä pelastushenkilökuntaa paikalle.

Silminnäkijöiden mukaan rakennuksen sisällä oleva savu oli epätavallista ja aiheutti tajunnan menetyksen. Myös hyökkääjät estivät palomiesten työtä. Hyökkääjät tappoivat ja polttivat ihmisiä tahallaan ja teloittivat julmasti pakenemista yrittäneet. Yhtään natsia ei ole koskaan tuomittu murhista Odessassa eikä viranomaisia ole asetettu syytteeseen.

Tragedian järjestämisestä vastanneet Kiovan vallankaappauksella valtaan nostetut Turchynov, Avakov, Parubiy, Kolomoisky ja Nalyvaichenko, eivät ole koskaan joutuneet vastaamaan joukkomurhasta. Virallisesti ammattiliittojen talossa ilmoitettiin kuolleen 48 ihmistä, mukaan lukien naisia ​​ja lapsia, mutta silminnäkijöiden mukaan uhrien määrä oli huomattavasti suurempi.

Odessan verilöylyn jälkeen Ukrainan liittovaltioitumista kannattavan anti-Maidan liikkeen oli pakko perustaa itsepuolustusjoukot, jotka muodostettiin Donetskissa ja Luganskissa. Odessan hyökkäyksen jälkeen Kiova lähetti samaisista ”ultrista” koottuja natsipataljoonia, kuten Azov, Dniepr ja Aidar, terrorismin vastaiseen operaatioon taltuttamaan LPR:n ja DPR:n perustamista kansanäänestyksillä. Tämä sytytti Ukrainan sisällissodan ja sytytti siitä lähtien roihunneet sodan liekit Eurooppaan.


Tänään me muistamme Odessan uhreja, rauha heidän sielulleen. Saapukoon rauha Eurooppaan ja välttyköömme kaikki kolmannen maailmansodan liekkien eskalaatiolta Ukrainan ja Venäjän ulkopuolelle.

42

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Syyllinen on Kremlin Klonkku.

      • Anonyymi00004

        Etkö ymmärrä Ukraina on itse syyllinen sisällissotaan mikä eskaloitui Venäjälle 2022.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Etkö ymmärrä Ukraina on itse syyllinen sisällissotaan mikä eskaloitui Venäjälle 2022.

        Täyttä schaissea kuten Mainilan laukaukset. Tuo putinin tekosyiden määrä on naurettavan typerä. Natseja, fasisteja, EUn ja lännen salalitto, Nato ei saa tulla lähemmäksi venäjän ulkopuolella, länsi aloitti vallanvaihdon Ukrainassa, venäjänkielisten syrjiminen, Krim on historisllinen osa venäjää ja sitten myös Itä Ukraina kun vesi loppui Krimiltä....täyttä schaissea alusta loppuun ja kuvaa vain sitä mitä venäjä juuri nyt Ukrainassa tekee.

        Putin haluaa varastaa Ukrainan maametallit kuten Nikkelikaivoksen Suomelta. Mikään ei ole muuttunut, sama ryöstävä roistovaltio.

        Putin ja venäjä on menettämässä kaikki entisen Neuvostovenäjän alistamat alueet lännelle. Tämä on syy miksi putinin venäjä hyökkää naapurimaihin. Putinin tarkoitus on alistaa kaikki maat ja kansat.

        Ongelma vain on se ethä käytännössä kaikki venäjän naapurikansat hakeutuvat länteen koska putinin venäjän käytös on mitä on. Tämän voi jokainen todeta. Ja jos ja kun ne liittyvät vapaaseen länteen, kaatuu venäjä siihen paikkaan ja putin on loppuelämän tekosistaan vankilassa. Tässä syy miksi putin taistelee viimeiseen hengenvetoon kuten Hitler. Täysi ääliö.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Täyttä schaissea kuten Mainilan laukaukset. Tuo putinin tekosyiden määrä on naurettavan typerä. Natseja, fasisteja, EUn ja lännen salalitto, Nato ei saa tulla lähemmäksi venäjän ulkopuolella, länsi aloitti vallanvaihdon Ukrainassa, venäjänkielisten syrjiminen, Krim on historisllinen osa venäjää ja sitten myös Itä Ukraina kun vesi loppui Krimiltä....täyttä schaissea alusta loppuun ja kuvaa vain sitä mitä venäjä juuri nyt Ukrainassa tekee.

        Putin haluaa varastaa Ukrainan maametallit kuten Nikkelikaivoksen Suomelta. Mikään ei ole muuttunut, sama ryöstävä roistovaltio.

        Putin ja venäjä on menettämässä kaikki entisen Neuvostovenäjän alistamat alueet lännelle. Tämä on syy miksi putinin venäjä hyökkää naapurimaihin. Putinin tarkoitus on alistaa kaikki maat ja kansat.

        Ongelma vain on se ethä käytännössä kaikki venäjän naapurikansat hakeutuvat länteen koska putinin venäjän käytös on mitä on. Tämän voi jokainen todeta. Ja jos ja kun ne liittyvät vapaaseen länteen, kaatuu venäjä siihen paikkaan ja putin on loppuelämän tekosistaan vankilassa. Tässä syy miksi putin taistelee viimeiseen hengenvetoon kuten Hitler. Täysi ääliö.

        Tuo on suurimmaksi osaksi täyttä totta.

        Sodassa ei ole kysymys venäläisten auttamisesta, koska siihähän on tapatettu eniten venäläisiä sitten Stalinin aikojen. Eikä siinä ole kyse mistään natseista, joita on paljon enemmän Venäjällä, jossa uusnatsijärjestöt toimivat vapaasti ja käyvät jopa kouluissa kertomassa oppilaille miten vankeja kidutetaan.

        Kyse on vain ja ainoastaan tyylipuhtaasta imperialistisesta valloitussodasta. Suuruudenhullu tsaari Putler haluaa palauttaa Venäjän vanhoja rajoja ja liittää naapurivaltioita osaksi Venäjän uutta imperiumia. Näin hän on itsekin puheissaan lipsauttanut, samoissa puheissa joissa hän kiisti Ukrainan olevan valtio.

        Putlerin puheiden mukaan mitään Ukrainaa ei ole edes olemassa, vaan se on vain osa Venäjää täynnä venäläisiä. Tästä sodassa on kysymys. Ukrainaa ei ole.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Tuo on suurimmaksi osaksi täyttä totta.

        Sodassa ei ole kysymys venäläisten auttamisesta, koska siihähän on tapatettu eniten venäläisiä sitten Stalinin aikojen. Eikä siinä ole kyse mistään natseista, joita on paljon enemmän Venäjällä, jossa uusnatsijärjestöt toimivat vapaasti ja käyvät jopa kouluissa kertomassa oppilaille miten vankeja kidutetaan.

        Kyse on vain ja ainoastaan tyylipuhtaasta imperialistisesta valloitussodasta. Suuruudenhullu tsaari Putler haluaa palauttaa Venäjän vanhoja rajoja ja liittää naapurivaltioita osaksi Venäjän uutta imperiumia. Näin hän on itsekin puheissaan lipsauttanut, samoissa puheissa joissa hän kiisti Ukrainan olevan valtio.

        Putlerin puheiden mukaan mitään Ukrainaa ei ole edes olemassa, vaan se on vain osa Venäjää täynnä venäläisiä. Tästä sodassa on kysymys. Ukrainaa ei ole.

        EU vakuutti ja lupasi jotain ukrainalle, EU on syyllinen kaikkiin sotiin. WW123


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Täyttä schaissea kuten Mainilan laukaukset. Tuo putinin tekosyiden määrä on naurettavan typerä. Natseja, fasisteja, EUn ja lännen salalitto, Nato ei saa tulla lähemmäksi venäjän ulkopuolella, länsi aloitti vallanvaihdon Ukrainassa, venäjänkielisten syrjiminen, Krim on historisllinen osa venäjää ja sitten myös Itä Ukraina kun vesi loppui Krimiltä....täyttä schaissea alusta loppuun ja kuvaa vain sitä mitä venäjä juuri nyt Ukrainassa tekee.

        Putin haluaa varastaa Ukrainan maametallit kuten Nikkelikaivoksen Suomelta. Mikään ei ole muuttunut, sama ryöstävä roistovaltio.

        Putin ja venäjä on menettämässä kaikki entisen Neuvostovenäjän alistamat alueet lännelle. Tämä on syy miksi putinin venäjä hyökkää naapurimaihin. Putinin tarkoitus on alistaa kaikki maat ja kansat.

        Ongelma vain on se ethä käytännössä kaikki venäjän naapurikansat hakeutuvat länteen koska putinin venäjän käytös on mitä on. Tämän voi jokainen todeta. Ja jos ja kun ne liittyvät vapaaseen länteen, kaatuu venäjä siihen paikkaan ja putin on loppuelämän tekosistaan vankilassa. Tässä syy miksi putin taistelee viimeiseen hengenvetoon kuten Hitler. Täysi ääliö.

        Moni säälii sinua koska NATO aivopesu on tuhonnut kykysi ymmärtaa luettua tekstiä.
        Toivon että sentään ymmärrät Suomen lain sisällön ,sen luettuasi että et ryhdy terroristien tukijaksi.


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Täyttä schaissea kuten Mainilan laukaukset. Tuo putinin tekosyiden määrä on naurettavan typerä. Natseja, fasisteja, EUn ja lännen salalitto, Nato ei saa tulla lähemmäksi venäjän ulkopuolella, länsi aloitti vallanvaihdon Ukrainassa, venäjänkielisten syrjiminen, Krim on historisllinen osa venäjää ja sitten myös Itä Ukraina kun vesi loppui Krimiltä....täyttä schaissea alusta loppuun ja kuvaa vain sitä mitä venäjä juuri nyt Ukrainassa tekee.

        Putin haluaa varastaa Ukrainan maametallit kuten Nikkelikaivoksen Suomelta. Mikään ei ole muuttunut, sama ryöstävä roistovaltio.

        Putin ja venäjä on menettämässä kaikki entisen Neuvostovenäjän alistamat alueet lännelle. Tämä on syy miksi putinin venäjä hyökkää naapurimaihin. Putinin tarkoitus on alistaa kaikki maat ja kansat.

        Ongelma vain on se ethä käytännössä kaikki venäjän naapurikansat hakeutuvat länteen koska putinin venäjän käytös on mitä on. Tämän voi jokainen todeta. Ja jos ja kun ne liittyvät vapaaseen länteen, kaatuu venäjä siihen paikkaan ja putin on loppuelämän tekosistaan vankilassa. Tässä syy miksi putin taistelee viimeiseen hengenvetoon kuten Hitler. Täysi ääliö.

        Lloyd Austin julisti Kiovassa keväällä 2023 ; NATOn tavoite on tuhota Venäjä valtiona siten että se ei kykene enää puolustamaan omia etujaan ja turvallisuuttaan.


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        EU vakuutti ja lupasi jotain ukrainalle, EU on syyllinen kaikkiin sotiin. WW123

        Tuossa on paljon perää.


    • Anonyymi00002

      Saapihan venäläisetkin kärsiä nyttemmin omasta syystään.
      Rauhan tulo on riipivaien vain Putista ja taustajoukoistaan.

      • Anonyymi00006

        NATO ja EU estää rauhan neuvottelut Ukrainan ja Venäjän kesken.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        NATO ja EU estää rauhan neuvottelut Ukrainan ja Venäjän kesken.

        Mitkä ihmeen neuvottelut? Putler juuri tyrmäsi täysin kaikki esitykset rauhanneuvotteluista ja sanoi ettei ole mitään aikeita neuvotella mistään, vaan haluaa vain jatkaa sotaa.


      • Anonyymi00034

        Oletko tosiaan noin ulkona kaikista asioista, joku sanoisi tyhmäksi sinua?


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        NATO ja EU estää rauhan neuvottelut Ukrainan ja Venäjän kesken.

        Tuo on totta joka sana.


    • Anonyymi00003

      Voivoi miten väsyneitä vanhoja valheita ryzzänaZi taas kierrättää. Yrittäisitte nyt edes onnettomat tumpelot, eihän kukaan täysjärkinen täällä usko Kremlin sontavalheita.

      Venäläiset ja heidän agitaattorinsa siellä kaiken sotimisen ja tappamisen aloittivat, aivan kuten nämä ovat itse haastatteluissa myöhemmin myöntäneet.

      • Anonyymi00008

        Etkö osaa lukea vaiko onko luetun ymmärryksessä jotain ongelmia, Kiovan AZON natsien suorittama Odessan verilöyly sytytti Ukrainan sisällissodan, ei kukaan muu.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Etkö osaa lukea vaiko onko luetun ymmärryksessä jotain ongelmia, Kiovan AZON natsien suorittama Odessan verilöyly sytytti Ukrainan sisällissodan, ei kukaan muu.

        Vitsipalsta on tuolla toisaalla, mutta kiitos hyvistä nauruista joka tapauksessa, ryzzänaZi.

        Etkö itse osaa lukea, vai etkö vain kykene ymmärtämään mitään tästä: Kukaan täysjärkinen täällä ei usko Kremlin sontavalheita joita sinä kierrätät.


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Etkö osaa lukea vaiko onko luetun ymmärryksessä jotain ongelmia, Kiovan AZON natsien suorittama Odessan verilöyly sytytti Ukrainan sisällissodan, ei kukaan muu.

        Koska en ollut paikalla, totuutta on vaikea hahmottaa. Kokemuksesta tiedän ryssän puhuvan pelkkää paskaa, joten kukahan aloitti ja mitä.


      • Anonyymi00040

        NATOtrollit elää valheella ja valheessa.


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Vitsipalsta on tuolla toisaalla, mutta kiitos hyvistä nauruista joka tapauksessa, ryzzänaZi.

        Etkö itse osaa lukea, vai etkö vain kykene ymmärtämään mitään tästä: Kukaan täysjärkinen täällä ei usko Kremlin sontavalheita joita sinä kierrätät.

        Totuus ei pala tulessakaan , NATO niilolle se on vaikea ymmärtää.


    • Anonyymi00005

      Kremlin diktaattorit ovat 100 prosenttisen syyllisiä sopimusrikkomuksiin, ja sotarikoksiin Ukrainassa.

      • Anonyymi00010

        Moni muukin on100% syyllinen kuten Zelensky ja korruptoitunut sotarikollinen AZOV terroristien johtama Ukraina, ei yksin NATOmaat.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Moni muukin on100% syyllinen kuten Zelensky ja korruptoitunut sotarikollinen AZOV terroristien johtama Ukraina, ei yksin NATOmaat.

        Syyllinen? Kalsarimyrkyttäjä Putler Pieni on kansainvälisesti etsintäkuulutettu sotarikollinen. Halveksittu moraaliton roisto joka ei ole tervetullut mihinkään sivistysmaiden kokouksiin.

        Zelensky ei ole etsintäkuulutettu sotarikollinen, vaan arvostettu valtionjohtaja, joka on urheasti puolustanut maataan moraalittomia barbaareja vastaan. On parhaillaankin tervetullut vieras sivistysmaiden eri kokouksiin.

        Revipä siitä ryzzänaZi.


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Moni muukin on100% syyllinen kuten Zelensky ja korruptoitunut sotarikollinen AZOV terroristien johtama Ukraina, ei yksin NATOmaat.

        Tuo on osin totta.


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Syyllinen? Kalsarimyrkyttäjä Putler Pieni on kansainvälisesti etsintäkuulutettu sotarikollinen. Halveksittu moraaliton roisto joka ei ole tervetullut mihinkään sivistysmaiden kokouksiin.

        Zelensky ei ole etsintäkuulutettu sotarikollinen, vaan arvostettu valtionjohtaja, joka on urheasti puolustanut maataan moraalittomia barbaareja vastaan. On parhaillaankin tervetullut vieras sivistysmaiden eri kokouksiin.

        Revipä siitä ryzzänaZi.

        Vain kaltaisesi tollot NATOtrollit haluavat arvostaa sotarikollista Ukrainan AZOV terroristia Zelenskyä , joka Suomiaseilla siviilejä surmaa Ukrainan naisia ja lapsia.


    • Anonyymi00007

      Rusnyat on vaan rusnya ja kohta tulevat tähän kirjoittaa.. ku ovat saanneet rehua kaukalosta ja uusin voimin. Katotaan jos vastaa ku kysytään: miltä tuntuu olla rusnya ja tietäen että et ole Euroopalaisia ja kuulu Eurooppaan? Ja olikos ja saitko kyllixi rehua kaukalosta?

      • Mummos on rusnya.🎃


      • Anonyymi00011
        Demokrates kirjoitti:

        Mummos on rusnya.🎃

        Monella Ukrainalaisella on


    • Ja kansa kärsii.🇺🇦
      - Veikko Vennamo -

    • Anonyymi00015

      Putinatsit räksyttää ja karavaani kulkee.

      Kerrohan putinatsi, onko Krimillä bensaa? Onko Pietarin taivaalla vain outoja sääilmiöitä, vain johtuuko se paksu musta savu jostain muusta?

    • Anonyymi00021

      Venäläiset ovat vain barbaarisia ali- ihmisiä jotka eivät osaa elää rauhassa. Osaavat vain tappaa ja tuhota.

      • Anonyymi00022

        Tuo on totta joka sana, valitettavasti.

        Harmi että meillä pitää olla niin paska naapuri. Sotarikollinen terroristinen roistovaltio täynnä moraalittomia ja sivistymättömiä barbaareja, jotka ihailevat vain sotaa ja tappamista.


    • Anonyymi00023

      Vuoteen 2014 saakka Ukraina valitsi itse johtonsa vaaleilla, mutta sitten lännen masinoima VALLANKAAPPAUS lopetti demokratian, joten sen taustalla olevan LÄNNEN JOHTAJAT ovat tapahtumiin.
      Ukraina huijattiin, kuten koko EU, mukaan ryöstöretkelle Venäjälle.
      Myöhemmin mukaan saatiin yhä lisää länsimaita.
      Kaikki ovat joutuneet pettymään Venäjän uskomattoman torjuntavoiman edessä kun ryöstösaalis jää saamatta.
      Raskaimmin on kärsunyt Ukrainan kansa ja sen kärsimysten ei anneta loppua vieläkään.

      • Anonyymi00024

        P.o. lännen johtajat ovat syyllisiä tapahtumiin.


      • Anonyymi00029

        Jessus millaista pascapuhetta Sergei taas vääntää💩


      • Anonyymi00030

        Kukaan ei missään vaiheessa ollut hyökkäämässä Venäjälle. FAKTA.

        RyzzänaZit eivät ikinä ymmärrä että typerät valheetkin kannattaisi pitää edes jossain uskottavuuden rajoissa, eikä suoltaa ala-arvoisen luokatonta sontaa.


    • Anonyymi00025

      Ukrot sen aloitti EU:n ja Naton tuella. Ei unohdeta Obamaa ja Bideniä ...

      • Anonyymi00027

        😂😂😂


      • Anonyymi00031

        Ai nekö olivat EU:n ja Naton panssarikolonnat, jotka 4 vuotta sitten ylittivät valtionrajan ja hyökkäsivät Ukrainaan? Ja Obama ja Biden olivat siellä mukana?

        Niinkö se tosiaan oli?


    • Anonyymi00026

      Psykoosi on vakava mielenterveyden tila, jossa ihmisen todellisuudentaju häiriintyy. Henkilö ei välttämättä pysty erottamaan, mikä on totta ja mikä ei. 🧠
      Tyypillisiä psykoosin oireita
      👁️ Aistiharhat (hallusinaatiot)
      Näkee, kuulee tai tuntee asioita, joita ei oikeasti ole — yleisimmin ääniä.
      💭 Harhaluulot (deluusiot)
      Vahvoja uskomuksia, jotka eivät pidä paikkaansa (esim. että joku vainoaa tai tarkkailee).
      🧩 Sekava ajattelu ja puhe
      Ajatus voi katkeilla tai olla vaikeasti ymmärrettävää.
      😶 Poikkeava käytös tai tunneilmaisu
      Vetäytyminen, outo käyttäytyminen tai tunteiden latistuminen.
      Miltä psykoosi voi tuntua?
      Ihmiselle itselleen kokemus voi olla:
      pelottava 😨
      hämmentävä
      hyvin todentuntuinen
      joskus myös euforinen tai merkityksellinen
      Psykoosin syitä
      Psykoosi ei ole yksi sairaus, vaan oirekokonaisuus. Se voi liittyä esimerkiksi:
      🧠 Skitsofrenia
      🌧️ vaikea masennus tai mania (kaksisuuntainen mielialahäiriö)
      💤 univaje tai voimakas stressi
      🍺 päihteet (esim. alkoholi, amfetamiini, kannabis)
      🤒 jotkin neurologiset tai somaattiset sairaudet
      Voiko psykoosista parantua?
      Kyllä. ❤️
      Useimmat psykoosit ovat hoidettavissa, erityisesti jos hoito aloitetaan varhain.
      Hoitoon kuuluu yleensä:
      💊 psykoosilääkitys
      🗣️ keskusteluhoito ja tuki
      🏥 joskus sairaalahoito akuutissa vaiheessa

    • Anonyymi00028

      Ukrainan kansa itse syyllinen jos valitsee johtajikseen ja päättäjikseen kyvyttömiä ja munattomia nilittäjiä jotka ei edes maanpuolustus tehtävissä onnistu. Antaa vittu vuodesta toiseen toisen valtion hillua alueellaan.

      • Anonyymi00035

        Onneksi tämä toinen valtio Venäjä kärsii tappion.


    • Anonyymi00044

      sotahan ei soyimalla lopu, tabvaraa v ain tyuhoutuu, ihmisiäja taloja.

      milloinkahan tämäkin sota: juutalaiset vastaan loppuu, ei varmaan enää tällä vuosituhannerlla.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe