Kerran sinkku, aina sinkku.

Sinkku jo syntyessäänkin.

Ei ole tuohon vastaan väittämistä.
1292
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 12

Vanhimmat

Yksin tänne tullaan ja yksin täältä lähdetään. Kannattaa pitää huoli, että lähtee oikeaan paikkaan.

1Äänestä
  • Totta toinen puoli, mut monen sinkun tuomio on tällainen.

Äänestä

Ihan hyvin on vielä mahdollisuuksia maailmassa on aika paljon populaatiota… ja eikun valitsemaan, käymään eri paikoissa joskos se sulle parhain henkilö tulisi vastaan.🤗

Äänestä

Mielikuvilla on merkitystä ja uskolla hyvään. Onnekas löytää ja epäonninen pettyy.

Äänestä

Sinkku, sinkumpi sinkuin, para, parempi ja paras. Siinä jokaiselle jotain, miksi itsensä kokee enemmin, ei eniten?

Äänestä
  • Sinkkuna on ihan parasta olla. En ole varma edes siitäkään, haluanko enää koskaan edes uutta ikäistäni ystävää! En koe mitään tarvetta jakaa asioitani tai ajatuksiani kenenkään kanssa ja tykkään liikkua yksin! Ainoat ihmiset joiden kanssa haluan aikaani viettää ovat omat lähisukulaiseni!

Äänestä

On tuohon elämänkaareen muutakin mahtunut, näyttänee kuitenkin siltä ettei parinmuodostus tule kuulumaan loppusuoran harrasteisiin :)

Äänestä

Niin mutta totta on tuokin elämä on kokonaisuudessaankin arpapeliä.

Äänestä

Mutta mä en tiedä, mutta mulla tulee sinkusta, niin mieleen vähän sellanen yksinkertanen.

Äänestä

No niih.. taidan kuulua kastiin sinkku jo syntyessäänkin. Valitettavasti olen joutunut parisuhteilemaan kolme viidesosaa elämästäni.

Nykyään olen hyvinkin tyytyväinen jonkinlaiseen sinkkustatukseen. En suurin surminkaan lähtisi perinteiseen parisuhteeseen kunkaan kanssa.

Tapailusuhde on ok. Voin sitoutua siihen aina treffipäiviksi ja muutoin elää kuin perheellinen sinkku. Varsinkin kun minua on siunattu mitä parhaimmalla tapailupartnerilla.

Moni ei edes laske minua sinkuksi juurikin tapailusuhteeni takia, mutta samapa tuon. Itse lasken itseni osa-aikasinkuksi, tai jotain...

Äänestä

Minä en alistu valmiiksi pureskeltuihin juttuihin. Sorry.

Äänestä

No jos tarjolla on vain sellaista suhdetta mikä syö sinua sisältäpäin, on fiksuakin olla sinkku aina.

Itselläkin se mitä tahdon kumppanista tuo lopulta pa.kaa fiilistä, niin että pistän poikki, niin sama olla ilman.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Sinkku jo syntyessäänkin.

Ei ole tuohon vastaan väittämistä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu