No niin, nyt Tytti Tuppurainan suhmuroi Hitas-asunnollaan

Anonyymi-ap

Missä SDP - siellä rötös ja suhmurointi.

Susanne Päivärinta kysyy viestipalvelu X:ssä seuraavasti:

– Miten perustelette Hitas-hommelinne hyväosaisena Tytti Tuppurainen ja Eveliina Heinäluoma? Onko tämä ”Kaiken voi tehdä reilummin”- osastoa vai oliko ”Otatte köyhiltä ja annatte rikkaille” -osastoa?

Hänen edustajatoverinsa Timo Heinonen ihmettelee myös.

– Miksi he eivät näistä luovu? Olisi reilumpaa antaa tällaiset asunnot heille, jotka niitä aidosti tarvitsevat ja joille ne on tarkoitettu.

Tuppurainen ja hänen miehensä, eduskunnan hallintojohtaja Pertti Rauhio taas omistavat 117-neliöisen Hitas-viisiön Ruoholahdessa, vaikka Tuppurainen on valittu eduskuntaan Oulun vaalipiiristä ja hänen kotipaikkansa on Oulu.

Tuppurainen vielä nostaa eduskunnalta Hitas-asunnon perusteella verotonta kulukorvausta 1809 euroa kuukaudessa.


terv, se kokoomuslainen

100

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Tytti tekee kaiken reilummin, sämpylävaras …

      • Anonyymi00004

        Tytti otti vain nälkäänsä.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Tytti otti vain nälkäänsä.

        Niin, köyhähän se on.


      • Anonyymi00027

        Aloitus on osa persujen trollitehtaan kampanjaa.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Tytti otti vain nälkäänsä.

        Sämpylät sujahti buffet pöydästä tottuneesti kassiin, toki otti vain nälkäänsä.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Sämpylät sujahti buffet pöydästä tottuneesti kassiin, toki otti vain nälkäänsä.

        Onhan Lii Anderssonkin kehoittanut että nälkäänsä saa varastaa.


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Onhan Lii Anderssonkin kehoittanut että nälkäänsä saa varastaa.

        Ota että käsi tottuu sanoi demari lapsellensa.


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Aloitus on osa persujen trollitehtaan kampanjaa.

        Noin tyhmä sinä olet, vassu.


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Onhan Lii Anderssonkin kehoittanut että nälkäänsä saa varastaa.

        Ja Minja Koskelan mielestä terveenkään ei ole pakko tehdä töitä.


      • Anonyymi00066
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Aloitus on osa persujen trollitehtaan kampanjaa.

        Eli he saivat Tytin toimimaan väärin?


      • Anonyymi00095
        Anonyymi00044 kirjoitti:

        Ja Minja Koskelan mielestä terveenkään ei ole pakko tehdä töitä.

        Ja toisinpäin, kenénkään ei ole pakko elätää toista, tervettä!


    • Anonyymi00002

      Millä tavoin HITAS.asunnon omistajat ottavat köyhiltä ja antavat rikkaille?

      Onko kokoomuslaisista tullut kommunisteja?

      • Anonyymi00003

        Kysy Eveliinalta?


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Kysy Eveliinalta?

        Siinä toinen hyväkäs tämän riikinkukon lisäksi, eivätkä liene ainoat.


      • Anonyymi00034

        Et näköjään ymmärtä, joten lukases ensin hitas-kämppien idea, keille ne oli oikeasti tarkoitettu. Kirjottele sit lisää, kun olet tuon idean selvittänyt.


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Et näköjään ymmärtä, joten lukases ensin hitas-kämppien idea, keille ne oli oikeasti tarkoitettu. Kirjottele sit lisää, kun olet tuon idean selvittänyt.

        On nää demarit kyllä sikoja ihmisiksi.


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Kysy Eveliinalta?

        Ei mikään järjen riemuvoitto sekään.


    • Anonyymi00006

      Luulisi näitä hitas-kämppiä riittävät kaikille halukkaille, sillä kokonainen kerrostalo-kompleksi -- siis Uusi -- on tyjillään Tapanilassa
      T. haans.

      • Anonyymi00018

        Kokoomuslaiset ovat liian köyhiä ostamaan niitä. Niinpä työssäkäyvien demarien on se tehtävä.


    • Anonyymi00007

      Demareiden ahneudella ei ole rajaa.

      • Anonyymi00009

        Hoitaa asuntoja on tyhjillään ja kuka vaan voi niitä ostaa ja joitain o laitettu vuokralle. Säännöt ovat sellaiset ja kansanedustajilla on kulukorvaukset jos koti on kaukana ja on viisainta hankkia asunto Hesasta.
        Pari kuuluisaa Persua vuokrasivat kimpassa saunan jotta saisivat kulukorvaukset ja siitä tuli aika nolo keissi.


      • Anonyymi00017

        Piilo-porvareita.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Hoitaa asuntoja on tyhjillään ja kuka vaan voi niitä ostaa ja joitain o laitettu vuokralle. Säännöt ovat sellaiset ja kansanedustajilla on kulukorvaukset jos koti on kaukana ja on viisainta hankkia asunto Hesasta.
        Pari kuuluisaa Persua vuokrasivat kimpassa saunan jotta saisivat kulukorvaukset ja siitä tuli aika nolo keissi.

        Kaikki demut ei kuseta mutta naiset johtaa demareissa kusettajina.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Hoitaa asuntoja on tyhjillään ja kuka vaan voi niitä ostaa ja joitain o laitettu vuokralle. Säännöt ovat sellaiset ja kansanedustajilla on kulukorvaukset jos koti on kaukana ja on viisainta hankkia asunto Hesasta.
        Pari kuuluisaa Persua vuokrasivat kimpassa saunan jotta saisivat kulukorvaukset ja siitä tuli aika nolo keissi.

        Persut ovatkin köyhempiä kun demarit, niille kelpaa jaettu saunakin.


      • Anonyymi00048

        Käsi aina toisen taskulla.


    • Anonyymi00010

      Hihii, monesko avaus asiasta?
      Persu kuvitteli osuvansa kultasuoneen, mutta tyhmyydeltään ei ymmärrä koko asiaa.

      • Anonyymi00035

        Joo, hyvä että tulee monta avausta. Täällä ei pysty demareitten rikoksia lakasemaan maton alle. Että hahhaa vaan sulle.

        Duurroisto suurisuurumilus Tuppurainen, Heinäluomat, on kovilla siittiöillä saatu roistopentu aikaseksi.


    • Anonyymi00011

      Väyryseltä sovellettua oppia, oli metrin mökki lapissa jossain, siitä nosti vuosikymmenet kulukorvaukset, kansa silti äänesteli paavon megarikkaaksi, kun sekin semmoinen ketku öyhöttäjä osasi..

      • Anonyymi00019

        Väyrysen talo paloi ja kun uutta rakennettiin, asuivat kotipaikallaan tosiaan jalasmökissä.

        Siinähän ei oikeasti ollut mitään kummallista, väärää tai laitonta.

        Melko tyhmiä on tuollaisten uunojen ja gekkosten jutut. Jostain syystä ne eivät koskaan kohdistu kokoomukseen, josta voi päätellä, mistä tuollaisten juttumiesten rahoitus tulee. Ja kun sisältökin on samaa kuin mitä Päivärinta ja Heinonen jauhavat sosiaalisessa mediassa. Aina kun palstoille leviää jotain SDP:n haukkumista, niin kas, puheet ovat Heinosen suusta.

        Melko surkeaa on suomalaisen oikeiston politikointi. Pelkkää vastustajan mustamaalaamista ja kaikessa omassa toiminnassa pelkkää valehtelua ja epäonnistumista.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Väyrysen talo paloi ja kun uutta rakennettiin, asuivat kotipaikallaan tosiaan jalasmökissä.

        Siinähän ei oikeasti ollut mitään kummallista, väärää tai laitonta.

        Melko tyhmiä on tuollaisten uunojen ja gekkosten jutut. Jostain syystä ne eivät koskaan kohdistu kokoomukseen, josta voi päätellä, mistä tuollaisten juttumiesten rahoitus tulee. Ja kun sisältökin on samaa kuin mitä Päivärinta ja Heinonen jauhavat sosiaalisessa mediassa. Aina kun palstoille leviää jotain SDP:n haukkumista, niin kas, puheet ovat Heinosen suusta.

        Melko surkeaa on suomalaisen oikeiston politikointi. Pelkkää vastustajan mustamaalaamista ja kaikessa omassa toiminnassa pelkkää valehtelua ja epäonnistumista.

        Jos Päivärinta ei olisi tuonut tätä esiin niin eihän kansa tietäisi. Hyvä Päivärintä.


    • Anonyymi00013

      Hyvä kun kokkarit toi tämän esiin.

      • Anonyymi00064

        Totuus ei pala tulessakaan!!!!!


    • Anonyymi00014

      eikös tu ole jo varastamista ja rikos ..jos ei edes asu niin miten sille maksetaa 1800 euroa kuukaudessa poliisitutkintaa sdp..

      jaa muttakin ne poliisikki omistaa niitä ja supo poliisitkin nnin eihän korppi korpin silmää noki,,

      onko valtakunnan syyttäjä'lläkin siellä hitas asuntoja ,, jos ei ole tutkinta pyyntö valtakunnan syyttäjällee

      • Anonyymi00023

        Kas, kokoomustrolli ei taas kerran osaa suomea. Venäjä on uunojen ja gekkosten äidinkieli.

        Menehän tekemään rikosilmoitus, "kansanmies".


    • Anonyymi00015

      Tytti Töpperö vauhdissa.

    • Anonyymi00016

      Tytti saa taas lunta tupaan.

      • Anonyymi00024

        Näköjään. Kaikelaiset sekavat oikeistohörhöt ovat vähän väliä hänen kimpussaan.

        Pitääkin muistaa äänestää Tyttiä.


      • Anonyymi00071
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Näköjään. Kaikelaiset sekavat oikeistohörhöt ovat vähän väliä hänen kimpussaan.

        Pitääkin muistaa äänestää Tyttiä.

        Olenkin pitkään miettinyt, että millainen idiootti Tyttiä äänestää… ja nyt sain vastauksen. Kiitos siitä!


      • Anonyymi00078
        Anonyymi00071 kirjoitti:

        Olenkin pitkään miettinyt, että millainen idiootti Tyttiä äänestää… ja nyt sain vastauksen. Kiitos siitä!

        Kyllä niitä demareissa riittää.


    • Anonyymi00022

      Missä Kokoomus ja PS siellä rikos ja suhmurointi!!
      Nimenomaan Kokoomus ja PS on sellaisia että otetaan köyhiltä ja annetaan rikkaille!
      Joten lopeta se vääristely ja toisten syyttely kun ite ootte syyllisiä kaikkeen pahaan!

      • Anonyymi00026

        Lopeta paskanpuhuminen ! Lipposen hallitus leikkasi kaikista eniten. Opiskelijoilta, työttömiltä, eläkeläisiltä, ja vieläpä lapsilisistä.

        Tiedot löytyvät Eduskunnan sivustoilta, muuta kuin selamaamaan.


      • Anonyymi00032

        Mihin pahaan, ettei olisi vain mielikuvitusta.


      • Anonyymi00072
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Lopeta paskanpuhuminen ! Lipposen hallitus leikkasi kaikista eniten. Opiskelijoilta, työttömiltä, eläkeläisiltä, ja vieläpä lapsilisistä.

        Tiedot löytyvät Eduskunnan sivustoilta, muuta kuin selamaamaan.

        Ei se osaa… se on demu. 🤷‍♂️


    • Anonyymi00025

      On nuo ahneita sikoja nuo demarit.

    • Anonyymi00033

      Demarit on itse sitä eliittiä, jonka suosimisesta persuja syyttävät, esiintyvät köyhinä ja ryöstettyinä 😭😭😭😭

    • Anonyymi00037

      Asiaa asiaa!

    • Anonyymi00038

      Päivärinta ei ole ensimmäinen puolueeton toimittaja, josta on tullut puolueellinen poliitikko. Uskottava virallinen media.

    • Anonyymi00041

      Kokoomus voittaa vaalit.

    • Anonyymi00042

      Se on vaan reilua......

    • Anonyymi00045

      Hyviä aiheita ottaa esiin ennen vaaleja, kun Tytti taas haukkuu nykyhallitusta köyhien kyykyttämisestä.

    • Anonyymi00046

      Mistä tää 1809 euroa kuukaudessa tulee?
      Mihin toi perustuu?
      Kulukorvaus mistä?

      • Anonyymi00050

        Kulukorvaus maksetaan automaattisesti tilille,tarvi sitä tai ei.Jos näillä kansanhuijareilla on oikea koti muualla kuin stadissa,he saa sen.


      • Anonyymi00068
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Kulukorvaus maksetaan automaattisesti tilille,tarvi sitä tai ei.Jos näillä kansanhuijareilla on oikea koti muualla kuin stadissa,he saa sen.

        eikös 115 neliön hitas asunto merinäköalalla ole jo ihan oikea koti kun siellä asuu myös Tytin aviomies, molemmat töissä helsingissä samassa rakennuksessa eduskuntatalossa.

        Selkeää tukien väärinkäyttöä. Työttömienkin pitää olla valmiita muuttamaan työn perässä.


      • Anonyymi00081
        Anonyymi00068 kirjoitti:

        eikös 115 neliön hitas asunto merinäköalalla ole jo ihan oikea koti kun siellä asuu myös Tytin aviomies, molemmat töissä helsingissä samassa rakennuksessa eduskuntatalossa.

        Selkeää tukien väärinkäyttöä. Työttömienkin pitää olla valmiita muuttamaan työn perässä.

        Miksi MINÄ EN SAA 1809 euroa kuukaudessa
        koska teen töitä, opiskelen,
        maksan laskut ja veroja?

        Kulukorvaus, indeed.
        Tarvitsen.


    • Anonyymi00049

      Palstademarit haluaa jankuttaa vaan persuista.

      • Anonyymi00065

        Tiedätkö miksi? Selvästi pelkäävät persujen jytkyä, kun persuministerit osaavat tehdä oikeita esityksiä. Räkyttämällä ja haukkumalla aamusta iltaan yrittävät aivopestä ihmisiä uskomaan itseään. He eivät muuta osaa kuin räkyttää. Jotkut hölmöimmöt menevät lankaan ja virlä tuota muinaisjäännöstä äänestävät. Tai vasemmiston ja vihreiden naisenergiaa. Hui kauhistus noitakin naisia. Hiukan tuo aivopesun yritys muistuttaa venäläisten lasten kouluopetusta.


    • Anonyymi00051

      Tytin mies on Rauhio joka hoitelee näitä eduskunnan " korvausasioita"......

      • Anonyymi00082

        Miten sopivasti.
        Heitä yhdistää tietyt teemat ja henkisyys.


    • Anonyymi00054
    • Anonyymi00055

      Ketjun aloitus on tyypillistä porvari propagandaa ilman linkkejä esitettyihin väitteisiin.

    • Anonyymi00057

      Ketjun aloittaja keskustelee itsensä kanssa.

    • Anonyymi00058

      Mitenkähä demareilta onnistuisi hallituksessa rikkaiden rangaistusverotus?

      • Anonyymi00067

        Rikkaat maksavat veroja liikaakin Suomessa. Ja monta pummia joutuvat elättämään. Jos olisin rikas, niin kyllä häipyisin Suomesta jo noitten kateellisten urputuksen vuoksi. Paljon on tainnut jo häipyäkin.


    • Anonyymi00059

      Kokoomus Päivärinta pelkää putoavansa eduskunnasta ensi vuoden eduskuntavaaleissa joten suoltaa porvaripropagandaansa.

      • Anonyymi00069

        Ei putoa Päivärinta!!! On hyvä, että kaivaa asioita esille asiota! Näyttää olevan monta omaneduntavoittelijaa Eduskunassa!!


    • Anonyymi00062

      Onhan tuo hyvä, että joku ostaa asuntoja, niin eivät jää tyhjilleen.

    • Anonyymi00073

      Asunnon voi ostaa jos on siihen varaa. Näkyy niissä omistajissa olevan myös Romakkaniemi ja Kangasharju, vai unohditko mainita ?

    • Anonyymi00074

      Tytti nyt maalaa huuliaankin liikaa.

    • Anonyymi00075

      No, demareita en äänestä.

    • Anonyymi00077

      Tytti on painunu maan alle.

    • Anonyymi00079

      Tämmöiset tapaukset tulisi käsitellä julkisesti ja varmennetuin faktoin .

      • Anonyymi00085

        Eikös tämä ole ihan julkista keskustelua, sinäkin anonyymisti kommentoit tätä julkista keskustelua.


      • Anonyymi00086

        Koko suomi näkee sun ja meidän muiden kommentit, miksi tämä ei olisi jo julkista ja toimittajat kuten Susanne Päivärinta ovat jo tarkistaneet kaikki faktat.


    • Anonyymi00083

      Eliitti-demarit vie köyhiltä asunnot.

    • Anonyymi00084

      Aikooko Tytti järjestää maanantaina tiedotustilaisuuden jossa kertoo jättävänsä politiikan. Toivottavasti tajuaa sen tehdä.

      Tytti, ota Sofia mukaan, voitte molemmat poistua kuvioista.

      • Anonyymi00087

        Lähtölaskenta on alkanut...kello käy...


    • Anonyymi00088

      Millä ihmeen kieroudella lähes kaikki Hitas-asunnot ovat päätyneet hyvätuloisillke demareille.

    • Anonyymi00089

      Demareita ottaa päähän....heheheee.

    • Anonyymi00090

      Ettei unohtuisi.

    • Anonyymi00091

      Ylös vaan.

    • Anonyymi00092

      Entäs kiusaamiskohu, paska pakkautuu monesti samoihin piireihin.

    • Anonyymi00093

      Tytillä yksi vaihtoehto: eroa eduskunnasta ja jättää puolueen

    • Anonyymi00097

      Tää sopii aina...

    • Anonyymi00098

      Hitas demarit käärii hyvät voitot, kun järjestelmä sattumalta purettiin.🤔

    • Anonyymi00099

      tytti töppö....

    • Anonyymi00100
      UUSI

      Voi kakka!!

    • Anonyymi00101
      UUSI

      Tuttilaisen kannattaa pitää kotipaikka kaukana kotoa kulukorvauksen saamiseksi nälkäänsä. Väykälläkin oli hyvin tuottava jalasmökki.

    • UUSI

      Meillä Hämeessä asutaan Hitas-asunnoissa.🏚🦥🐢🐌

    • Anonyymi00102
      UUSI

      Suuri osa poliitikoista täyttä p****sakkia.

    • Anonyymi00104
      UUSI

      Kasakka ottaa kaiken minkä irti saa.

      • Anonyymi00111
        UUSI

        ja sossu ottaa


    • Anonyymi00105
      UUSI

      Se on suhmuran Sandra.

      • Anonyymi00106
        UUSI

        Poliittisesta suojatyöpaikasta nauttiva aviomieskään ei näytä kauas puusta putoavan.


    • Anonyymi00107
      UUSI

      Tätä riittää demareissa.

    • Anonyymi00108
      UUSI

      Huijareita kaikki demarit.

    • Anonyymi00109
      UUSI

      Että avaus kyrsii demareita........

    • Anonyymi00110
      UUSI

      Tytti on sika.

    • Anonyymi00112
      UUSI

      Kysyin tekoälyltä:
      onko rikollista varakkaan omistaa Hitas asunto?

      Ei ole rikollista eikä laitonta, että varakas henkilö omistaa Hitas-asunnon.

      Hitas-järjestelmässä ei yleensä ole ollut tulorajoja tai varallisuusrajoja. Jos henkilö on hankkinut asunnon järjestelmän sääntöjen mukaisesti, omistaminen on täysin laillista riippumatta siitä, kuinka varakas hän myöhemmin on tai oli ostohetkellä.

      Keskustelua asiasta käydään kuitenkin usein oikeudenmukaisuuden näkökulmasta. Jotkut katsovat, että säännellyt ja tavallista edullisemmat asunnot pitäisi kohdistaa pienituloisemmille kotitalouksille. Toiset taas korostavat, että Hitas-järjestelmän tarkoituksena oli tarjota kohtuuhintaista omistusasumista laajalle joukolle asukkaita, ei ainoastaan pienituloisille.

      Koska Hitas on ollut Helsinkin luoma järjestelmä, sen käyttöä säätelevät kaupungin asettamat ehdot. Jos nämä ehdot täyttyvät, asunnon omistaminen ei ole rikos.

    • Anonyymi00113
      UUSI

      Ylös vaan......

    • Anonyymi00114
      UUSI

      Eduskunnasta Sdp:n broileri Heinäluomalla sekä tyttärellä samasta puolueesta heilläkin useita Hitas-asuntoja.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe