Ikää on 73 vuotta. Ylittänyt jo venäläisten miesten keski-iän. Tuleeko noutaja, vai auttavatko miljardisijoitukset eliniän pidentämisen tutkimukseen Putinin yli 100-vuotiaaksi?
Milloin Putin kuolee?
78
153
Vastaukset
- Anonyymi00001
Veikkaanpa että sinä kuolet sitä ennen.
- Anonyymi00008
Osui ja upposi 😂
- Anonyymi00002
Puolen vuoden sisällä.
- Anonyymi00052UUSI
Sinkö😂😂😂😂
- Anonyymi00003
Kymmeniä vuosia vielä porskuuttaa.
- Anonyymi00010
Botoksiposki muumioidaan ja käy sitten kiinalaisella tekoälyllä
- Anonyymi00004
Putin ei ole tuhonnut terveyttään vodkalla ja tupakoimalla, joten ei mitään hätää.
- Anonyymi00005
Putin tullaan teloittamaan omien toimesta.
- Anonyymi00015
Mistä tiedät. Ootko joku Kremlin maksettu homoagentti.
- Anonyymi00019UUSI
Mutta Puten vesipää paisuu ja sen kyllä huomaa ja se halkeaa. Ja sehän on Puten suvun vitsaus ja jakomielitautinen. Puten alkuperäinen nimi on Rasputin. Ja ku se meni FSB duuniin niin poisti RAS pois ja jäi jäljelle Putin. On suoraa sukua sille jakomielisairaalle papille RASPUTIN . Ja pian sen vesipää halkeaa.
Niin, mutta entäpä sen koirien k*sitolpan mittaisen PUUTARHATONTUN geeniperimä?.
Se nääs "sanelee" suurimman osan elinkaarestas.
- Anonyymi00006
Putinille käy samoin kun Ceausesckulle.
- Anonyymi00007
Mussolinille?
- Anonyymi00009
Martti J. Kari tuli mieleen, hartaasti odotti kaikkea pahaa Venäjälle/Putinille, monille palstan natomiehille suuri pohjattoman viisauden kaivo, elimistö ei kestänyt kovaa odotusta ja kuoli ennen Putinia/Venäjän kaatumista.
- Anonyymi00036UUSI
Hyvä että kuoli sekin kusipää, harmi ettei elänyt niin pitkään että sai todistaa Venäjän voittoa sodassa.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Hyvä että kuoli sekin kusipää, harmi ettei elänyt niin pitkään että sai todistaa Venäjän voittoa sodassa.
Mitä hemmetin voittoa?
😂😂😂 - Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Mitä hemmetin voittoa?
😂😂😂Ai, et seuraa sodan tapahtumia, meneekö sulla suurin osa aivokapasiteetista Putinin seuraamiseen? Sinun tilanne on hankala, kun on lusikalla annettu niin ei voi kapustalla ottaa.
Anonyymi00036 kirjoitti:
Hyvä että kuoli sekin kusipää, harmi ettei elänyt niin pitkään että sai todistaa Venäjän voittoa sodassa.
Odotapa vain niin näet ensi huhtikuussa, että "kusipäitä" on suomalaisista yli 99 %. 😎
Anonyymi00042 kirjoitti:
Ai, et seuraa sodan tapahtumia, meneekö sulla suurin osa aivokapasiteetista Putinin seuraamiseen? Sinun tilanne on hankala, kun on lusikalla annettu niin ei voi kapustalla ottaa.
Mistäs sinä niitä seuraat kun noin hienoa Venäjän pärjäämistä näet? Viihdytä meitä kertomalla suosikkilähteesi. 🍿
- Anonyymi00011
Martti J Kari nimenomaan sanoi kirjassaan pitävänsä venäjän kansasta. Älä valehtele täällä. Hallitukset ovat olleet kriminaaleja jo yli 100 vuotta venäjällä ja neuvostoliitossa. Siitä on suuri yksimielisyys lähes koko maapallolla.
- Anonyymi00018UUSI
Martti J. Karilla oli taipumus puhella kovin sekavia, epäjohdonmukaisia ja keskenään ristiriidassa olevia asioita ...sai juttunsa joidenkin korvaan kuulostamaan järkeviltä.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Martti J. Karilla oli taipumus puhella kovin sekavia, epäjohdonmukaisia ja keskenään ristiriidassa olevia asioita ...sai juttunsa joidenkin korvaan kuulostamaan järkeviltä.
Mitä muuta voi puhua kun kyse on Venäjästä umpisekavasta maasta jonka touhuissa ei ole järjen häivää.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Martti J. Karilla oli taipumus puhella kovin sekavia, epäjohdonmukaisia ja keskenään ristiriidassa olevia asioita ...sai juttunsa joidenkin korvaan kuulostamaan järkeviltä.
HEVONPASKAA, govnojed!.
- Anonyymi00050UUSI
Aivan. Kuinka moni kansalainen, tavallinen, on sodan aloittanut? Ei yksikään. Syy sotiin johtuu noista päättäjistä, jotka on järjestään psykopaattisia hulluja. Normaalit ihmiset ei edes hae noihin toimiin. Toki kansat on osasyyllisiä, mutta vaihtoehtoja on vähän, mitä äänestää. Ei tarvitse kuin katsoa tämän maan päättäjien tasoa, hulluja kaikki.
Anonyymi00050 kirjoitti:
Aivan. Kuinka moni kansalainen, tavallinen, on sodan aloittanut? Ei yksikään. Syy sotiin johtuu noista päättäjistä, jotka on järjestään psykopaattisia hulluja. Normaalit ihmiset ei edes hae noihin toimiin. Toki kansat on osasyyllisiä, mutta vaihtoehtoja on vähän, mitä äänestää. Ei tarvitse kuin katsoa tämän maan päättäjien tasoa, hulluja kaikki.
Jutuissasi on melkoinen sisäinen ristiriita, joka selittynee uskonnolla. Sinun mukaasi ihmiset eivät siis edes halua vaikuttaa itseään koskeviin asioihin, mikä on täyttä skeidaa.
>Toki kansat on osasyyllisiä, mutta vaihtoehtoja on vähän, mitä äänestää.
En ymmärrä, mitä lisävaihtoehtoja Suomessa vielä tarvittaisiin. Länsimaiden vihaajillekin on omat puolueensa, jotka saavat toimia täysin vapaasti. Eikä kukaan voi määrätä ketään äänestämään niin tai näin.- Anonyymi00055UUSI
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Jutuissasi on melkoinen sisäinen ristiriita, joka selittynee uskonnolla. Sinun mukaasi ihmiset eivät siis edes halua vaikuttaa itseään koskeviin asioihin, mikä on täyttä skeidaa.
>Toki kansat on osasyyllisiä, mutta vaihtoehtoja on vähän, mitä äänestää.
En ymmärrä, mitä lisävaihtoehtoja Suomessa vielä tarvittaisiin. Länsimaiden vihaajillekin on omat puolueensa, jotka saavat toimia täysin vapaasti. Eikä kukaan voi määrätä ketään äänestämään niin tai näin.Missä tuossa tekstissä mainittiin tai edes viitattiin uskontoon?
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mitä muuta voi puhua kun kyse on Venäjästä umpisekavasta maasta jonka touhuissa ei ole järjen häivää.
Kommunismi, ystävä hyvä, myös P-Koreassa.
Vaihtoehdot: tottele tai ammutaan/50 vuotta kasvatusleirillä.
Mitä itse valitsisit? Mä tottelisin😄
- Anonyymi00012
Jos menee normaalisti niin ammutaan jossain lähitulevaisuudessa. Edes kidutuskuolema ei tuo takaisin satoja tuhansia vainajia mitä on hänen politiikastaan johtunut.
- Anonyymi00013
On se säälittävä kääpiö tuo Putin, paskaisen Kremlin uumenissa. Lakeijat siellä kolhoosihuoran kääpiösurkimuksen kanssa. Näyttäisi nyt Trump kaapin paikkaa. Pelkureita saastaryssät. Naurattaa kuvat lehdissä puttiinista sotilasasussa. Ihan kuin pridekulkueen paskareiän kenraali.
- Anonyymi00016UUSI
Kyllä venäläiset jo itsekin alkaa ymmärtää minkälainen kuspää heidän maan johdossa on.
- Anonyymi00017UUSI
Jos Putin kuolee, niin Suomi tuhotaan hyvin nopeasti senjälkeen, kuten suurin osa eurooppaa, sillä Pution on ainoana onnistunut jarruttamaan duuman kiihkomielisimpiä sota-intoilijoita. Vastaavaa henkilöä ei euroopassa sitten olekaan, vaan kaikki päättäjät ovat enemmän tai vähemmän sotahulluja, koska tietävät, että sota ei tule heitä koskemaan, vaan kansaa, aivan kuten Ukrainassakin. Toivotaan siis Putinille pitkää ikää, sillä siitä riippuu kauanko Suomi on olemassa.
- Anonyymi00022UUSI
Hevonpaskaa tiltu, sun jutuissa ei ole järjen häivää.
- Anonyymi00040UUSI
Jos elät, kremlingrammari, täällä Suomessa ... et tule näkemään sitä episodia. Siitä pitävät huolen muut, kuin viranomaistahot.
Suurin osa Eurooppaa tuhotaan, mutta sota ei koske sen päättäjiä? Onpa pimeää "järkeilyä". 🤪
- Anonyymi00020UUSI
Putin sairasta munuais vikaa. Kusi menee päähän ja sen takia on pää paisunut kuin vesipää. Ja sehän on mongolien sekajätteen jälkeläisiä
- Anonyymi00021UUSI
Hej Igori Pietarista vastaileppas ku kysytään: miltä tuntuu olla rusnya ja tietäen että et ole Euroopalaisia ja kuulu Eurooppaan vaan olette mongolien sekajätteen jälkeläisiä?? Vastaileppas nyt tänne päin siitä Igor Pietarista
- Anonyymi00023UUSI
'Koska Putin kuolee'.....
Me kaikki mennään kehdosta hautaan.- Anonyymi00026UUSI
Leninkin jatkaa muumiona ja esiintyy edelleen.
- Anonyymi00025UUSI
Natohuorien ja Halla-ahojen olisi syytä olla huolissaan Putinin tilasta, koska hän on todella pitkämielinen ja harkitseva....toivoa pitkää ikää.
Siellä ei kaikki todellakaan ole näin suvaitsevaisia.- Anonyymi00030UUSI
Suvaitsevaisuus Venäjän kansalta Putinia kohtaan on todellakin loppumassa.
Vain typerät tiltut Suomesta on enää Putinin puolella.
Tälläkin videolla Venäläinen ihailee Euroopaan siisteyttä ja korkeaa tasoa, Putin on koko ikänsä valehdellut että Eurooppa mätänee elää köyhyydessä ja kaikkea muuta paskaa.
Nyt kun venäläinen pääsee itse Eurooppaan hän tajuaa että sille on valehdeltu koko elämä.
https://youtube.com/shorts/SXrNVLkr8D8?is=--cq6z6Xqtpu71kB - Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Suvaitsevaisuus Venäjän kansalta Putinia kohtaan on todellakin loppumassa.
Vain typerät tiltut Suomesta on enää Putinin puolella.
Tälläkin videolla Venäläinen ihailee Euroopaan siisteyttä ja korkeaa tasoa, Putin on koko ikänsä valehdellut että Eurooppa mätänee elää köyhyydessä ja kaikkea muuta paskaa.
Nyt kun venäläinen pääsee itse Eurooppaan hän tajuaa että sille on valehdeltu koko elämä.
https://youtube.com/shorts/SXrNVLkr8D8?is=--cq6z6Xqtpu71kBKerro lisää...joskus on viihdyttävää kokea brutaalia disinformaatiota.
Natohuora on satuolento ja Halla-ahojakin löytyy maasta vain 273. Me normaalit toivomme Volodkalle lyhyttä ikää ja paljon kipuja.
- Anonyymi00027UUSI
Isänsä eli 88 vuotiaaksi, äitinsä eli 86 vuotiaaksi.
- Anonyymi00046UUSI
Mutta kuinka vanhaksi elää Putte?
- Anonyymi00028UUSI
Kuoli tai ei.Sodan kulkuun tuskin vaikuttaa. Venäjä on 460 miljoonainen kansakunta joka ei tule antautumana Euroopalle.
- Anonyymi00031UUSI
Vähän Venäjän lisää?
Venäjällä on 140 miljoona asukasta. - Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Vähän Venäjän lisää?
Venäjällä on 140 miljoona asukasta.Se riittää.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Vähän Venäjän lisää?
Venäjällä on 140 miljoona asukasta.Laskelmaan onkin lisätty historiallisia edesmenneitä asukkaita.
Ei kukaan ole missään vaatinut Venäjän antautumista. Tarkistutapa lääkityksesi, vaikka se tuskin auttaa siihen että koulu ei sinua kiinnostanut.
- Anonyymi00029UUSI
Nytkö tiltun mielestä eurooppa on valloittamassa Venäjää.
Onko teille kaikille tehty lobotomia, kahteen kertaan? - Anonyymi00035UUSI
Kyllä sekin aika tulee, mutta älä pidätä hengitystäsi että siihen sota Ukrainassa loppuisi.
- Anonyymi00038UUSI
Niinhän ne Venäjällä sanoo että maata on johtanut 26 vuotta rikolliskopla joka on nyt ajanut maan umpikujaan.
Venäjällä ei muuta keinoa ole selvitä kun täydellinen puhdistus maan johdossa.
Sotimalla ei Venäjää korjata. Fatsi kuoli 73 vuotiaana.☠️
Että semmosta.🇷🇺🎖🎈🧨🏴☠️- Anonyymi00041UUSI
Toivottavasti kuolee pian sillä hän on vastuussa miljoonien ihmisten kuolemasta turhalla sodallaan. Hän ei antsaitse elää kun on jääräpäinen sotahullu äijä. Maailmaan tulisi rauha jos häntä ei enään olisi.
- Anonyymi00043UUSI
Sinä et pysty vaikuttamaan mitenkään Putinin elinvuosiin, jopa oman elämäsi pituuteen vaikutuksesi on rajallinen.
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Sinä et pysty vaikuttamaan mitenkään Putinin elinvuosiin, jopa oman elämäsi pituuteen vaikutuksesi on rajallinen.
Niin mutta Venäjällä on jo suuri joukko joka siihen haluaa vaikuttaa, toivottavasti onnistuvat lopulta.
- Anonyymi00045UUSI
Putin elää ikuisesti meidän suomalaisten mielessä rauhaa rakastavana Isä Aurinkoisena.
Tajuutteko?
Rakkaudella, Janus - Anonyymi00047UUSI
Huomaa tämänkin saitin tasosta, millä aivokapasiteetilla natohuora elää ja ajattelee.
- Anonyymi00049UUSI
Ei Igor, ne olette te joilla ei riitä aivokapasiteetti muuhun kuin tyhjään uhoamiseen ja sotakiiman ylläpitämiseen.
Aivan. Koska natohuora on mielikuvitusolento, sillä ei ole aivokapasiteettia lainkaan.
- Anonyymi00057UUSI
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Aivan. Koska natohuora on mielikuvitusolento, sillä ei ole aivokapasiteettia lainkaan.
Kirjoittajan erottaa kyllä, yhtään rehellistä kommenttia en ole nähnyt.
Nato kannattajakin voisi olla myös rehellinen, mutta ei ainakaan palstalla. Anonyymi00057 kirjoitti:
Kirjoittajan erottaa kyllä, yhtään rehellistä kommenttia en ole nähnyt.
Nato kannattajakin voisi olla myös rehellinen, mutta ei ainakaan palstalla.Voisin kuvitella herääväni hikisenä painajaiseen, jossa putinatsi kehuu viestejäni rehellisiksi. En usko että sellaista koskaan tapahtuu – ei tämä sentään niin vakavaa ole.
Tai ei oikeastaan vakavaa ollenkaan, vaan aika hupaisaa. 😁
- Anonyymi00048UUSI
Elää ikuisesti ja järki pelaa, kun saa Trumpilta reseptit.
Kun Kalsarinmyrkyttäjä alkaa tarvita radikaaleja keinoja eikä pysty siinä tilanteessa hoitamaan tehtäviään kuin kaksoisolennoilla, voi olla että yhtäkkiä ketään ei enää kiinnostakaan hänen elinaikansa pidentäminen.
- Anonyymi00058UUSI
Mitä sinä huolehdit Putinin elinajasta, vai odotatko salamurhaa, kuten globalistien piirissä tapana on?
Rajallista mietiskelyä, eikä tajuta sitä, että Putin on ehdottoman oikeudenmukainen ja hillitty.
Tilalle ei ainakaan tule hillitympää menoa, se on varma. Anonyymi00058 kirjoitti:
Mitä sinä huolehdit Putinin elinajasta, vai odotatko salamurhaa, kuten globalistien piirissä tapana on?
Rajallista mietiskelyä, eikä tajuta sitä, että Putin on ehdottoman oikeudenmukainen ja hillitty.
Tilalle ei ainakaan tule hillitympää menoa, se on varma.Olet varma myös siitä että Maa on niin 6000 vuotta vanha ja evoluutio Saatanan huijaus, eikös vain?
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Mitä sinä huolehdit Putinin elinajasta, vai odotatko salamurhaa, kuten globalistien piirissä tapana on?
Rajallista mietiskelyä, eikä tajuta sitä, että Putin on ehdottoman oikeudenmukainen ja hillitty.
Tilalle ei ainakaan tule hillitympää menoa, se on varma.Venäläiset ainakin odottaa kovasti että joku päästää Putinin päiviltä.
- Anonyymi00062UUSI
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Olet varma myös siitä että Maa on niin 6000 vuotta vanha ja evoluutio Saatanan huijaus, eikös vain?
Pistäpä pääsi välillä kylmään suihkuun, tai ämpäriin.
- Anonyymi00051UUSI
Ehkä noin 30 päästä🤔
- Anonyymi00053UUSI
Kohta Putin lentää kurkien kanssa....
- Anonyymi00059UUSI
Venäläiset odottaa kovasti joutsenlampea, kaikki puhuu vain joutsenlammesta.
Mitähän se tarkalleen ottaen sitten tarkoittaa en ihan täysin ymmärrä.- Anonyymi00063UUSI
Ymmärrä nyt vain 🙂.
- Anonyymi00061UUSI
Oishan siinä satoja tuhansia ihmishenkiä säästynyt, jos ei olisi ikinä syntynytkään. Joten parasta että kuolee mahdollisimman pian.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 53720
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32663ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492