Noin 600 000 hesalaista ei halunnut osallistua pride-marssiin

Anonyymi-ap

se kertoo kaiken...hahhaaaa.

103

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Aivan totta.....mahtavaa...

      • Anonyymi00002

        Samoin ajattelen minäkin


      • Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Samoin ajattelen minäkin

        Miksi sinäkin ajattelet "Aivan totta.....mahtavaa..."
        eikö sinulla ÄÄLIÖLLÄ ole omaa mieltä ?!


      • Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Miksi sinäkin ajattelet "Aivan totta.....mahtavaa..."
        eikö sinulla ÄÄLIÖLLÄ ole omaa mieltä ?!

        Vaikutat mielettömältä🤯


      • Anonyymi00034
        UUSI

        Vain noin 30 osallistui vastamielenisoitukseen. Teitä priden vastustajia on tosi vähän. Mutta ulina on kova.


      • Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Samoin ajattelen minäkin

        Olen helsinkiläinen. En osallistunut prideen, koska olen sairas ja väsynyt. En jaksa marssia helteessä. Mutta olisin kyllä osallistunut jos olisin jaksanut. Eli aloittajan laskutapa, että poisjääneet eivåt halunneet osallistua on ihan väärä.


      • Anonyymi00048
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Vain noin 30 osallistui vastamielenisoitukseen. Teitä priden vastustajia on tosi vähän. Mutta ulina on kova.

        Oletko todellakin niin yksinkertainen että kuvittelet että me muut, tavalliset kansalaiset joilla on omaa elämää olisimme jonkun pedo-priden kannattajia koska emme osallistuneet mihinkään "vastamielenosoitukseen"?? Tajuatko miten lapsellista tuo on, me emme ole mitään teinejä joilla on aikaa ravata jossain "mielenosoituksissa" .

        Suurin osa meistä on myös teitä hyvin paljon vanhempia joten me kyllä tiedämme poliittiset vaikutukset pikku kerhonne taustalla.


      • Anonyymi00049
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Olen helsinkiläinen. En osallistunut prideen, koska olen sairas ja väsynyt. En jaksa marssia helteessä. Mutta olisin kyllä osallistunut jos olisin jaksanut. Eli aloittajan laskutapa, että poisjääneet eivåt halunneet osallistua on ihan väärä.

        Pidät lasten groomaamista ja pään sekoittamista transhöpinoillä ok juttuna? Haluat nostaa homot eli miehet jalustalle aina vain uudestaan. Eikö yhtään hävetä?


      • Anonyymi00100
        UUSI
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        Oletko todellakin niin yksinkertainen että kuvittelet että me muut, tavalliset kansalaiset joilla on omaa elämää olisimme jonkun pedo-priden kannattajia koska emme osallistuneet mihinkään "vastamielenosoitukseen"?? Tajuatko miten lapsellista tuo on, me emme ole mitään teinejä joilla on aikaa ravata jossain "mielenosoituksissa" .

        Suurin osa meistä on myös teitä hyvin paljon vanhempia joten me kyllä tiedämme poliittiset vaikutukset pikku kerhonne taustalla.

        Nyt on asiaa, hyvä.


      • Anonyymi00101
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Vain noin 30 osallistui vastamielenisoitukseen. Teitä priden vastustajia on tosi vähän. Mutta ulina on kova.

        Meitä vastustajia on suurin osa Suomessa.


    • Anonyymi00003

      jeee.....

    • Anonyymi00004

      Noin 1,3 miljoonaa pääkaupunkiseudun asukasta ei halunnut osallistua pride-marssia vastustavaan anti-pride -mielenosoitukseen. Vain noin 30 osallistui.

      Buahaha!!!

      • Anonyymi00008

        Vastamielenosoittajia on suviseuroissa Kauhavalla noin 100 000.


      • Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Vastamielenosoittajia on suviseuroissa Kauhavalla noin 100 000.

        Kaatavat taas vaunujensa vessojen sisällöt lähimpään järveen, että sellaista porukkaa lestat.


      • Anonyymi00021
        UUSI

        Narrit naurattaa.


      • Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Kaatavat taas vaunujensa vessojen sisällöt lähimpään järveen, että sellaista porukkaa lestat.

        Ja nusasevat toisiaan asuntovaunuissaan.


      • Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Vastamielenosoittajia on suviseuroissa Kauhavalla noin 100 000.

        Ne vanhoillispedofiilit eivät edusta edes 2 % suomalaisista. Onneksi.


      • Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Ne vanhoillispedofiilit eivät edusta edes 2 % suomalaisista. Onneksi.

        Setalaisia on vielä vähemmän.


      • Anonyymi00069
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Ja nusasevat toisiaan asuntovaunuissaan.

        Niin pitääkin ku eivät oo mitään sateenkaarihomoja.


      • Anonyymi00076
        UUSI
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Setalaisia on vielä vähemmän.

        Tuolla yhdellä ainoalla Pride-marssilla oli 100 000 osallistujaa ja niitä järjestetään myös muissa kaupungeissa ympäri Suomea.


    • Anonyymi00007

      Kuulun niihin ei edes ole viikkoon voinut mennä evl-kirkkoon kirkollisveroista huolimatta, kun maturumba jyllää irstaana Turun arkkipiispasta lähtien.

    • Anonyymi00009

      Ehkä haistoivat vasempien kieroilun ,ja politikoinnin ?

      • Anonyymi00017
        UUSI

        Sinähän sitä teet 😅😂🤣😅😂🤣


    • Anonyymi00011
      UUSI

      Pride on sairaus.

      • Anonyymi00015
        UUSI

        Musiikkifestarit on saituutta. Tuhota nyt luontoa ja aikaa sen takia siis.


      • Anonyymi00019
        UUSI

        Ei vaan Persuus


      • Anonyymi00022
        UUSI

        Kultti....


      • Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Ei vaan Persuus

        Kyllä vaan
        slangisanani selitys unohtui

        2026-06-27 22:04:05
        UUSI Persuus
        Sana persuus on suomen kielen arkikielinen tai lievästi alatyylinen ilmaus, joka tarkoittaa takapuolta tai ahteria. Poliittisessa kontekstissa tai keskustelussa se ei ole virallinen termi, mutta se voi liittyä Suomen Sosialidemokraattiseen Puolueeseen (demareihin) esimerkiksi seuraavilla tavoilla:

        Poliittinen retoriikka ja puhekieli: Julkisessa tai sosiaalisen median keskustelussa sanaa saatetaan käyttää kuvaannollisesti, kun arvostellaan puolueen politiikkaa tai sen seurauksia (esimerkiksi väittämällä jonkin päätöksen menevän "päin persuusta").

        Sana-assosiaatiot ja väärinkäsitykset: Sana muistuttaa äänteellisesti perussuomalaisista käytettyä puhekielistä nimitystä "persut". Demarit ja perussuomalaiset ovat kaksi eri puoluetta, jotka ovat usein poliittisia vastustajia. Keskusteluissa puolueiden linjaeroista tai vaaliväittelyistä nämä käsitteet saattavat esiintyä rinnakkain, tai sanoilla voidaan tehdä tietoista sanaleikkiä.


      • Anonyymi00070
        UUSI

        pride=punikki


      • Anonyymi00099
        UUSI
        Anonyymi00070 kirjoitti:

        pride=punikki

        Miksi vihaat suomalaisia noin paljon?


    • Anonyymi00012
      UUSI

      se kertoo kaiken...hahhaaaa.

      Tuska festarit takana -e n mennyt

      • Anonyymi00013
        UUSI

        Aivan totta.....mahtavaa...


        Festarit on luonnon h..........tuhontaa...........


    • Anonyymi00014
      UUSI

      Kaikki olivat hengessä mukana, paitsi perpanssit.

      • Anonyymi00027
        UUSI

        Minusta näytti p....,ja pelottavilta.
        Politisoitunutta, palestiinaliputuskin sen paljasti.

        Samaa sakkia prideissä,elokapinoissa ja kaikissa Vassarimiekkareissa.


      • Anonyymi00028
        UUSI

        Kaikki?
        Eipä ollu edes Hesasta " kaikki'.


    • UUSI

      Liian hapokasta.🥺
      Ei jaksa.🥺

    • Anonyymi00029
      UUSI

      Minusta näytti p....,ja pelottavilta.
      Politisoitunutta, palestiinaliputuskin sen paljasti.

      Tuska-festarit, paskanjauhanta kuuluu kotiini asti

      • Anonyymi00051
        UUSI

        No pride-seta-woke sekopäät ovatkin allyja terroryhmien kanssa. Ei kai tämä ole enää kenellekkään uutinen.


    • Anonyymi00030
      UUSI

      Eikö yle tai joku media että tulis 100000 ;))) tähän höpö juttuun taas sen näki ettei pitänyt paikkaansa kuten ylen gallupit yleensä perussuomalaiset jyrää ensi vaaleissa ja TÄMMÖISET HÖPÖTYKSET KIELLETÄÄN LAILLA, PRIDE JA SETA POIS KOULUISTA!

      • Anonyymi00042
        UUSI

        Perussuomalaiset saavat ensi vaaleissa ansaitsemansa rökäletappion ja turpasaunan, kaikkien petostensa ja valheidensa jälkeen.

        Marginaaliset lahkolaiskahjot ja öyhötyspersut eivät kiellä täällä mitään.

        "Eiköhän se nyt ole niin, että Suomen koulut päättävät ketä siellä vierailee ja Seta on järjestö siinä kuin muutkin ja toimii tärkeällä asialla." - pääministeri Petteri Orpo


      • Anonyymi00071
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Perussuomalaiset saavat ensi vaaleissa ansaitsemansa rökäletappion ja turpasaunan, kaikkien petostensa ja valheidensa jälkeen.

        Marginaaliset lahkolaiskahjot ja öyhötyspersut eivät kiellä täällä mitään.

        "Eiköhän se nyt ole niin, että Suomen koulut päättävät ketä siellä vierailee ja Seta on järjestö siinä kuin muutkin ja toimii tärkeällä asialla." - pääministeri Petteri Orpo

        "Seta on punikkijärjestö siinä kuin muutkin ja toimii törkeällä asialla."


      • Anonyymi00077
        UUSI
        Anonyymi00071 kirjoitti:

        "Seta on punikkijärjestö siinä kuin muutkin ja toimii törkeällä asialla."

        Kokoomuksen pääministeri Orpo siis kannattaa punikkijärjestöä?
        Kummallista...


    • Anonyymi00031
      UUSI

      Kun kalifaatti on valmis, niin sitten ei marssi enää yksikään, eikö Islamissa muka ole mitään hyvää?

      Onhan siinä, vanha kunnon keski-aika on täällä taas!

      • Anonyymi00043
        UUSI

        Kristofasistit ja muut öyhötyspersut löysivät yhteisen sävelen muslimien kanssa, raivoisan homovihan.


      • Anonyymi00057
        UUSI
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Kristofasistit ja muut öyhötyspersut löysivät yhteisen sävelen muslimien kanssa, raivoisan homovihan.

        homoviha eli miesviha..enpä usko. Miehethän varsinkin homot ovat koko ajan etuoikeutetussa asemassa esim naisiin nähden.


      • Anonyymi00072
        UUSI
        Anonyymi00057 kirjoitti:

        homoviha eli miesviha..enpä usko. Miehethän varsinkin homot ovat koko ajan etuoikeutetussa asemassa esim naisiin nähden.

        Ei pijä paikkaansa. Naiset ja varsinkin sateenkaarit istuu pankin päällä.


    • Anonyymi00032
      UUSI

      Vähän tuntuu, ettei näiden pridellä rahastavien mielestä kukaan saa olla muuta kuin sateenkaarinuori. Muut on blokattu, niin kuin laitavasemmistossa tapana - jos et kuulu meihin niin olet vihollinen.
      S...tanan suvakit, sanoisi Kekkonen..

      • Anonyymi00044
        UUSI

        Ei tunnu vähääkään ja olet paitsi valehtelija myös idiootti.


      • Anonyymi00053
        UUSI
        Anonyymi00044 kirjoitti:

        Ei tunnu vähääkään ja olet paitsi valehtelija myös idiootti.

        Miksi haukut heti jos joku kertoo oman mielipiteensä? Tajuatko että tuo teille opetetty tyyli ei auta. Olette vähemmistö, helkkarin äänekäs sellainen mutta ette koskaan tule saamaan enemmistön tukea ihan sama miten tuota teidän syöpäänne rummutetaan medioissa.


      • Anonyymi00078
        UUSI
        Anonyymi00053 kirjoitti:

        Miksi haukut heti jos joku kertoo oman mielipiteensä? Tajuatko että tuo teille opetetty tyyli ei auta. Olette vähemmistö, helkkarin äänekäs sellainen mutta ette koskaan tule saamaan enemmistön tukea ihan sama miten tuota teidän syöpäänne rummutetaan medioissa.

        Sorry, mutta te homojenvihaajat täällä olette pieni vähemmistö.


      • Anonyymi00094
        UUSI
        Anonyymi00078 kirjoitti:

        Sorry, mutta te homojenvihaajat täällä olette pieni vähemmistö.

        Vihaajat varmaan on, mutta toistaiseksi heterot on se enemmistö. Eikä erityisongelmat jaksa kiinnostaa. On muutakin ajateltavaa. Eikö lääketieteen pitänyt hoitaa niin fyysiset kuin psyykkiset ongelmat ilman yleisöä?


    • Anonyymi00033
      UUSI

      Mitenkä avaaja on tuollaisiin lukuihin päätynyt ja onko mihinkään paraatiin tai juhlaan koskaan osallistun kuin murto-osa Helsingin väestöstä?
      Et ole kyllä mikään logiikan ymmärtäjä ja terävin kynä.

    • Anonyymi00035
      UUSI

      100 000 osallistujaa, onko koskaan ollut mitään suurempaa kokoontumista Helsingissä?

    • Anonyymi00037
      UUSI

      Mikä siinä pridessä niin kauheesti raavaita miehiä pelottaa??

      • Anonyymi00038
        UUSI

        Ei kai mikään, eikös se nykyään ole kuitenkin poliittisesti suuntautunut liike, eli oikeastaan monille jo siksi ei mieluinen, mielestäni politiikkaa ei saisi sekoittaa mihinkään, ei urheiluun, ei taiteeseen, tieteeseen, eikä edes seksuaalisuuteen, pois kaikki sellainen niistä, kaikkein pitää mahtua saman lipun alle, ilman mitään väriä.

        Ymmärsitkö?


      • Anonyymi00039
        UUSI

        Lähinnä tunnen myötätuntoa näitä nuoria kohtaan, jotka viedään mukaan tällaiseen politisoituneeseen liikkeeseen, heidän pitäisi saada olla vapaita sellaisesta aivopesusta. Nämä nuoret vielä etsivät identiteettiään, ennen nuoret saivat olla vapaita, ei ollut aivopesua, jossain vaiheessa asiat olivat tasapainossa, joskus 20-40 vuotta sitten. itse olin nuori 80-luvulla, ja kyllä me nuoret oltiin silloin jotenkin vahvempia, meitä ei oltu aivopesty, osasimme nauttia elämästämme, silloin oli jo homotouhua musiikissakin, niitä samoja biisejä siellä Pridessä tänäänkin soitettiin, kuin silloinkin, Pet Shop Boysia, Bronskie Beattia, sun muutakin, hyvää musaa, eikä minua haittaa ollenkaan, vaikka laulaisivat homonkin elämästä. Kasari olikin olikin ihmisen (teinin) parasta aikaa, harmi, että ajat muuttuu.


      • Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Ei kai mikään, eikös se nykyään ole kuitenkin poliittisesti suuntautunut liike, eli oikeastaan monille jo siksi ei mieluinen, mielestäni politiikkaa ei saisi sekoittaa mihinkään, ei urheiluun, ei taiteeseen, tieteeseen, eikä edes seksuaalisuuteen, pois kaikki sellainen niistä, kaikkein pitää mahtua saman lipun alle, ilman mitään väriä.

        Ymmärsitkö?

        Vapaus, tasa-arvo, ihmisoikeudet ja yhdenvertaisuus ovat tollojen mielestä poliittisia liikkeitä.

        Täysjärkisten mielestä ne ovat demokraattisen oikeusvaltion kulmakiviä, joiden varaan demokraattinen yhteiskunta rakentuu.

        https://ruotuvaki.fi/-/pride-muistuttaa-miksi-puolustamme-suomea


      • Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Vapaus, tasa-arvo, ihmisoikeudet ja yhdenvertaisuus ovat tollojen mielestä poliittisia liikkeitä.

        Täysjärkisten mielestä ne ovat demokraattisen oikeusvaltion kulmakiviä, joiden varaan demokraattinen yhteiskunta rakentuu.

        https://ruotuvaki.fi/-/pride-muistuttaa-miksi-puolustamme-suomea

        Vihreät, ja vasemmisto eivät siis mielestäsi ole poliittisia liikkeitä, nehän ovat ottaneet Priden omakseen, ja ilmeisesti eivät halua muita rinnalleen, näin olen sen ymmärtänyt, kun olen joidenkin homojenkin juttuja kuunnellut, että eivät halua olla niiden puolueiden kannattajia, ja siksi jättävät marssin väliin.

        Miten niin Suomessa ei ole muka vapautta, tasa-arvoa, ihmisoikeuksia, tai yhdenvertaisuutta homoilla, voitko kertoa esimerkkejä siitä, miten nämä eivät muka toteudu nykypäivän Suomessa, en itse oikein heti keksi mitään, persujen Tynkkynenkin on homo, en ole kuullut hänen väittäneen, että homoilla ei muka olisi tasa-arvoa, ihmisoikeuksia, tai yhdenvertaisuutta Suomessa, ja Sebu nyt aivan varmasti homona osaisi sanoa, mikä oikein mättää?


      • Anonyymi00054
        UUSI
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Vapaus, tasa-arvo, ihmisoikeudet ja yhdenvertaisuus ovat tollojen mielestä poliittisia liikkeitä.

        Täysjärkisten mielestä ne ovat demokraattisen oikeusvaltion kulmakiviä, joiden varaan demokraattinen yhteiskunta rakentuu.

        https://ruotuvaki.fi/-/pride-muistuttaa-miksi-puolustamme-suomea

        Ainoa asia missä tasa-arvo ei vieläkään toteudu on naisten ja lasten oikeudet. Homoilla eli MIEHILLÄ ei ole KOSKAAN ollut tasa-arvo ongelmia.

        Se että ruotuväkikin on uponnut tähän woke-sontaan kertoo vain sitä että jostain syystä Suomessa edelleen ajetaan tätä ideologista paskaa vaikka monissa muissa maissa sitä jo poistetaan. oh em gee, minkököhän takia.


      • Anonyymi00059
        UUSI
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        Ainoa asia missä tasa-arvo ei vieläkään toteudu on naisten ja lasten oikeudet. Homoilla eli MIEHILLÄ ei ole KOSKAAN ollut tasa-arvo ongelmia.

        Se että ruotuväkikin on uponnut tähän woke-sontaan kertoo vain sitä että jostain syystä Suomessa edelleen ajetaan tätä ideologista paskaa vaikka monissa muissa maissa sitä jo poistetaan. oh em gee, minkököhän takia.

        Anna jotain esimerkkejä asioista, jotka eivät täällä Suomessa toteudu, kiinnostaisi kovasti, koska itse ainakin koen, että moni asia on jo niin hyvin, ettei niitä enää juurikaan paremmiksi edes saa. Olen kuunnellut esim. lesbonaista Youtubessa, enkä muista hänen maininneen mitään suurempia epäkohtia elämässään, eikä maininnut asioita, jotka pitäisi muuttaa, ainoastaan hän on esittänyt kritiikkiä Pridea kohtaan, juuri sen politisoitumisen takia, ja muutenkin kertonut siitä, ettei nuorena ymmärtänyt mihin lähti mukaan, kun kipuili silloin oman identiteettinsä kanssa, kuten aika monet nuoret kamppailevatkin. Hänet johdatettiin tavallaan harhaan, ja hän katuu silloisia päätöksiään.


      • Anonyymi00063
        UUSI
        Anonyymi00059 kirjoitti:

        Anna jotain esimerkkejä asioista, jotka eivät täällä Suomessa toteudu, kiinnostaisi kovasti, koska itse ainakin koen, että moni asia on jo niin hyvin, ettei niitä enää juurikaan paremmiksi edes saa. Olen kuunnellut esim. lesbonaista Youtubessa, enkä muista hänen maininneen mitään suurempia epäkohtia elämässään, eikä maininnut asioita, jotka pitäisi muuttaa, ainoastaan hän on esittänyt kritiikkiä Pridea kohtaan, juuri sen politisoitumisen takia, ja muutenkin kertonut siitä, ettei nuorena ymmärtänyt mihin lähti mukaan, kun kipuili silloin oman identiteettinsä kanssa, kuten aika monet nuoret kamppailevatkin. Hänet johdatettiin tavallaan harhaan, ja hän katuu silloisia päätöksiään.

        Jokainen voi mennä vaikka Saudi-Arabiaan tutkimaan homojenkin ihmisoikeuksia, voi tulla ikävä takaisin tänne Suomeen, asiathan eivät ole koskaan tarpeeksi hyvin, jos on kovin nuori, ja naiivi.


      • Anonyymi00073
        UUSI

        Järjen kato se pelottaa. Hullut voi olla arvaamattomia...


      • Anonyymi00074
        UUSI
        Anonyymi00063 kirjoitti:

        Jokainen voi mennä vaikka Saudi-Arabiaan tutkimaan homojenkin ihmisoikeuksia, voi tulla ikävä takaisin tänne Suomeen, asiathan eivät ole koskaan tarpeeksi hyvin, jos on kovin nuori, ja naiivi.

        Luulen että nämä rääkyjät kyllä tietävät vaikka saudien menosta. Ei niitä kiinnosta, oma maa pitää saada paskottua ja ohjelmoinnin mukaan muokattua. Näitä voi pitää pikku solttuina vähän synkemässä kuviossa eivätkä pikku pirpanat edes tajua että tulevat vain hyväksikäytetyiksi. Osa varmasti kasvaa aikuiseksi jossain välissä mutta osa jää ikuisesti tuolle asteelle- loppumattomaan "tasa-arvo" sotaan suomalaisia vastaan.


      • Anonyymi00082
        UUSI
        Anonyymi00059 kirjoitti:

        Anna jotain esimerkkejä asioista, jotka eivät täällä Suomessa toteudu, kiinnostaisi kovasti, koska itse ainakin koen, että moni asia on jo niin hyvin, ettei niitä enää juurikaan paremmiksi edes saa. Olen kuunnellut esim. lesbonaista Youtubessa, enkä muista hänen maininneen mitään suurempia epäkohtia elämässään, eikä maininnut asioita, jotka pitäisi muuttaa, ainoastaan hän on esittänyt kritiikkiä Pridea kohtaan, juuri sen politisoitumisen takia, ja muutenkin kertonut siitä, ettei nuorena ymmärtänyt mihin lähti mukaan, kun kipuili silloin oman identiteettinsä kanssa, kuten aika monet nuoret kamppailevatkin. Hänet johdatettiin tavallaan harhaan, ja hän katuu silloisia päätöksiään.

        Kai tiedät että noin kolmasosa seksuaalivähemmistöihin kuuluvista kokee elämänsä aikana väkivaltaa suuntautumisensa vuoksi. Paljon suurempi osa, reilusti yli puolet kokee henkistä väkivaltaa eli haukkumista, törkeää solvaamista ja vakavaa uhkailua.

        Pikkupaikkakunnilla yleinen asenneilmapiiri on usein että homot pitää hakata heteroiksi. Yleensä vähemmistöön kuuluvalla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin muuttaa muualle.

        Jokaisella ihmisellä pitää olla oikeus olla vapaasti oma itsensä, ilman että sen vuoksi haukutaan ja pahoinpidellään. Homoilla ei ole tätä oikeutta.


      • Anonyymi00090
        UUSI
        Anonyymi00082 kirjoitti:

        Kai tiedät että noin kolmasosa seksuaalivähemmistöihin kuuluvista kokee elämänsä aikana väkivaltaa suuntautumisensa vuoksi. Paljon suurempi osa, reilusti yli puolet kokee henkistä väkivaltaa eli haukkumista, törkeää solvaamista ja vakavaa uhkailua.

        Pikkupaikkakunnilla yleinen asenneilmapiiri on usein että homot pitää hakata heteroiksi. Yleensä vähemmistöön kuuluvalla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin muuttaa muualle.

        Jokaisella ihmisellä pitää olla oikeus olla vapaasti oma itsensä, ilman että sen vuoksi haukutaan ja pahoinpidellään. Homoilla ei ole tätä oikeutta.

        Eiköhän ne jotain ikävää koe heterotkin. Ja normot kakikki siinä missä epänormotkin. Noilla sitten ratsastetaan.


      • Anonyymi00091
        UUSI
        Anonyymi00063 kirjoitti:

        Jokainen voi mennä vaikka Saudi-Arabiaan tutkimaan homojenkin ihmisoikeuksia, voi tulla ikävä takaisin tänne Suomeen, asiathan eivät ole koskaan tarpeeksi hyvin, jos on kovin nuori, ja naiivi.

        Kaikki vasemmistoväritteiset liikkeet vetoaa nuoriin. Nuorille uusi ja muutos on luonnollista, siihen on hyvä iskeä. Opiskelijastatus on suosittu.


      • Anonyymi00092
        UUSI
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Vapaus, tasa-arvo, ihmisoikeudet ja yhdenvertaisuus ovat tollojen mielestä poliittisia liikkeitä.

        Täysjärkisten mielestä ne ovat demokraattisen oikeusvaltion kulmakiviä, joiden varaan demokraattinen yhteiskunta rakentuu.

        https://ruotuvaki.fi/-/pride-muistuttaa-miksi-puolustamme-suomea

        Vasemmistolaisen Priden varaan ei demokraattista yhteiskuntaa rakenneta. Semmoisessa kun voi olla jopa oikeistolaisia, mikä on hyvin haitallista vasemmistolle ja vesittää sen diktatuurin.


      • Anonyymi00096
        UUSI

        Ne ei tunnu olevan ihan todellisuudessa kiinni. Hörhöilyä.


      • Anonyymi00103
        UUSI
        Anonyymi00082 kirjoitti:

        Kai tiedät että noin kolmasosa seksuaalivähemmistöihin kuuluvista kokee elämänsä aikana väkivaltaa suuntautumisensa vuoksi. Paljon suurempi osa, reilusti yli puolet kokee henkistä väkivaltaa eli haukkumista, törkeää solvaamista ja vakavaa uhkailua.

        Pikkupaikkakunnilla yleinen asenneilmapiiri on usein että homot pitää hakata heteroiksi. Yleensä vähemmistöön kuuluvalla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin muuttaa muualle.

        Jokaisella ihmisellä pitää olla oikeus olla vapaasti oma itsensä, ilman että sen vuoksi haukutaan ja pahoinpidellään. Homoilla ei ole tätä oikeutta.

        Yleensäkin, miksi sitä omaa homoutta pitää hieroa kenenkään naamalle? Eihän homous tai muukaan suuntaus näy ihmisessä päälle päin. Nämä joita aina "ahdistellaan" voivat miettiä olisiko siinä omassa käytöksessä ehkä jotain muutettavaa?
        Toisekseen, naiset kyllä kokevat enemmän väkivaltaa kuin homot eli miehet.

        Homoilla on ollut tässä maassa samat oikeudet kuin muillakin ihmisillä, ihmisiä kun ovat? Itse asiassa vielä paremmat kun ovat miehiä. Sinäkin taapero voisi lopettaa sen jenkkilarppaamisen maassa missä on ensimmäisenä ollut kaikki oikeudet kaikille (paitsi naisille lol)


      • Anonyymi00105
        UUSI
        Anonyymi00082 kirjoitti:

        Kai tiedät että noin kolmasosa seksuaalivähemmistöihin kuuluvista kokee elämänsä aikana väkivaltaa suuntautumisensa vuoksi. Paljon suurempi osa, reilusti yli puolet kokee henkistä väkivaltaa eli haukkumista, törkeää solvaamista ja vakavaa uhkailua.

        Pikkupaikkakunnilla yleinen asenneilmapiiri on usein että homot pitää hakata heteroiksi. Yleensä vähemmistöön kuuluvalla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin muuttaa muualle.

        Jokaisella ihmisellä pitää olla oikeus olla vapaasti oma itsensä, ilman että sen vuoksi haukutaan ja pahoinpidellään. Homoilla ei ole tätä oikeutta.

        Niin, on koulukiusaamista, on rikollisuutta, miten voimme poistaa nekin kokonaan, marssimalla?

        Yhteiskunnassa on lait näitä ilmiöitä vastaan, ihmisistä on hankalaa tehdä mitään enkeleitä.

        Mitä yhteiskunnan pitäisi vielä tehdä, kerro parannuskeinoja, itse näkisin, että kaikki ovat jo aika hyvin käytössä, koulujärjestelmän pitäisi sivistää meitä olemaan ihmisiksi, vaikka ihmisellä on myös ns pimeä puoli, luuletko, että tämä "pimeä puoli" voidaan kokonaan jotenkin poistaa, miten, voitko sen kertoa, sitähän on yritetty vasta 10 000 vuotta?

        Vaadit siis mahdottomia, että ihmisistä pitäisi tehdä enkeleitä toisilleen, sitä yrittivät jo hipitkin aikoinaan. Lainsäädäntöä on siis rukattu niin pitkälle, kun se on vain mahdollista, ettei ns. pimeä puoli saisi jalansijaa yhteiskunnassamme.

        Eivät julkihomot pahemmin ole ainakaan valittaneet kohtelustaan, vaikkapa joku persujen Tynkkynen, eivät ole ehdottaneet miten homojen asemaa pitäisi parantaa, luulisi, että olisivat kokoajan siitäkin kertomassa, mutta vaikuttavat hyvin tyytyväiseltä homoutensa kanssa elämiseen.

        Kannattaa varmaan muuttaa pois pikkupaikkakunnalta, jos siellä on liian junttimaista elää. Emme voi muuttaa muita, voimme muuttaa vaan itsemme, tai muuttaa pois paikoista, joissa meitä ei hyväksytä. Aika moni julkkishomo tuli kaapista ulos joskus 1990-luvun lopulla, kuten vaikkapa hevilaulaja Rob Halford, olen lukenut hänen elämänkertansa, jossa hän kertoo paljonkin homoudestaankin, miten vaikeaa oli olla homo 40-50 vuotta sitten, nykyisin asia on jo hyvin paljon paremmin.


      • Anonyymi00106
        UUSI
        Anonyymi00105 kirjoitti:

        Niin, on koulukiusaamista, on rikollisuutta, miten voimme poistaa nekin kokonaan, marssimalla?

        Yhteiskunnassa on lait näitä ilmiöitä vastaan, ihmisistä on hankalaa tehdä mitään enkeleitä.

        Mitä yhteiskunnan pitäisi vielä tehdä, kerro parannuskeinoja, itse näkisin, että kaikki ovat jo aika hyvin käytössä, koulujärjestelmän pitäisi sivistää meitä olemaan ihmisiksi, vaikka ihmisellä on myös ns pimeä puoli, luuletko, että tämä "pimeä puoli" voidaan kokonaan jotenkin poistaa, miten, voitko sen kertoa, sitähän on yritetty vasta 10 000 vuotta?

        Vaadit siis mahdottomia, että ihmisistä pitäisi tehdä enkeleitä toisilleen, sitä yrittivät jo hipitkin aikoinaan. Lainsäädäntöä on siis rukattu niin pitkälle, kun se on vain mahdollista, ettei ns. pimeä puoli saisi jalansijaa yhteiskunnassamme.

        Eivät julkihomot pahemmin ole ainakaan valittaneet kohtelustaan, vaikkapa joku persujen Tynkkynen, eivät ole ehdottaneet miten homojen asemaa pitäisi parantaa, luulisi, että olisivat kokoajan siitäkin kertomassa, mutta vaikuttavat hyvin tyytyväiseltä homoutensa kanssa elämiseen.

        Kannattaa varmaan muuttaa pois pikkupaikkakunnalta, jos siellä on liian junttimaista elää. Emme voi muuttaa muita, voimme muuttaa vaan itsemme, tai muuttaa pois paikoista, joissa meitä ei hyväksytä. Aika moni julkkishomo tuli kaapista ulos joskus 1990-luvun lopulla, kuten vaikkapa hevilaulaja Rob Halford, olen lukenut hänen elämänkertansa, jossa hän kertoo paljonkin homoudestaankin, miten vaikeaa oli olla homo 40-50 vuotta sitten, nykyisin asia on jo hyvin paljon paremmin.

        Mikään ei oikeastaan ole etuoikeutetumpi nykyajan maailmassa kuin homo tai miespuolinen transit. Naisena kuvottaa kuunnellä näiden vikinää "epätasa-arvosta" ja oikeuksista. Mutta kuten on huomattu, iso osa niistä on narskuja joten eivät huomaa miten kaikkia muitakin kiusataan heidän ympärillään, ja varsinkin naisia yhä vähätellään. Mutta hei, homojen oikeudet yeah.


      • Anonyymi00109
        UUSI
        Anonyymi00106 kirjoitti:

        Mikään ei oikeastaan ole etuoikeutetumpi nykyajan maailmassa kuin homo tai miespuolinen transit. Naisena kuvottaa kuunnellä näiden vikinää "epätasa-arvosta" ja oikeuksista. Mutta kuten on huomattu, iso osa niistä on narskuja joten eivät huomaa miten kaikkia muitakin kiusataan heidän ympärillään, ja varsinkin naisia yhä vähätellään. Mutta hei, homojen oikeudet yeah.

        Koko elämäni on ollut täynnä naisia, on tytärkin, eivät ole koskaan kuitenkaan tuollaisesta mitään maininneet, joten ihmettelen kyllä noita juttujasi hieman.

        Miehisyydessä on omat haastavat puolensa, ja naiseudessakin omansa, maailma on kova paikka edelleenkin, vaikka paljon helpompi kuitenkin, kuin vielä 100 vuotta sitten.

        Itse olen sitä mieltä, että haasteet kasvattavat vain luonnetta, tekevät ihmisestä vahvemman, sanotaan, että hyvät ajat tekevät ihmisistä heikkoja, ja huonot ajat taas vahvoja.


    • Anonyymi00040
      UUSI

      Ihan sama. Me Tampereella jakseta moisesta välittää......kukin on kukin....en puutu itsekkään toisten elämään.

    • Anonyymi00046
      UUSI

      Helsinkiläistä, ei hesalaista..

      • Anonyymi00089
        UUSI

        Hesuleita. Hesuleita Hesabadista.


    • Anonyymi00055
      UUSI

      Suurin osa näistä etuoikeutetuista seta-öyhöistä ovat teinejä. Ovat koko elämänsä asuneet maassa jossa homoja tuutataan mediassa esille ja vähän palvotaankin. Silti nämä penskat suu vaahdossa mesoavat jostain "puuttuvista oikeuksista" ? Mitä ihmettä näiltä miehenpuolikkailta on puuttunut tässä maassa? Kunnon homobuumikin alkoi jo 2000-luvun alusta, nämä aktivistit eivät olleet vielä syntyneetkään silloin. Itse keski-ikäisenä ei vain jaksaisi näiden kakaroiden möyhöämistä asioista joista eivät tiedä mitään.

      • Anonyymi00060
        UUSI

        Ja vihreät ja vasemmisto haluavat heistä vain äänestäjiä, sen takia ne ovat vallanneet Priden, nuoria voi vielä hämätä, jotka eivät ymmärrä elämästä riittävästi.


      • Anonyymi00067
        UUSI
        Anonyymi00060 kirjoitti:

        Ja vihreät ja vasemmisto haluavat heistä vain äänestäjiä, sen takia ne ovat vallanneet Priden, nuoria voi vielä hämätä, jotka eivät ymmärrä elämästä riittävästi.

        Näinpä. Huomaa noiden "aktivistien" kiihkeistä massapostaamisista että ovat jotain kakaroita, teinejä. Huomaa etteivät tajua asioiden syvempiä merkityksiä ja esim liikkeensä historiaa, eivät luultavasti edes osaa etsiä sitä. Näille syötetään kaikki valmiina siihen tyhjään koppaan ja sitten on hyvä lähteä "vaatimaan oikeuksia" tavallisen kansan keskelle.
        Kovin huonoksi on suomalainen nuorten aines mennyt. Luulisi että olisi edes jonkinlaista resistenssiä kaikelle höpölle ja aivopesulle. Minusta kaiken aloitti 2000-luvulla alkanut "sinä olet tähti" buumi. Silloin leivottiin sen ajan lapsista ja nuorista kaiken maailman neroja ja tähtiä, oli niitä lapsitähti ohjelmia, muistatteko? Noh, nykyään meillä on "tähtinä" itseään muita parempina pitävää sateenkaariporukkaa jotka käyttäytyvät kuin kultissa.


      • Anonyymi00075
        UUSI
        Anonyymi00067 kirjoitti:

        Näinpä. Huomaa noiden "aktivistien" kiihkeistä massapostaamisista että ovat jotain kakaroita, teinejä. Huomaa etteivät tajua asioiden syvempiä merkityksiä ja esim liikkeensä historiaa, eivät luultavasti edes osaa etsiä sitä. Näille syötetään kaikki valmiina siihen tyhjään koppaan ja sitten on hyvä lähteä "vaatimaan oikeuksia" tavallisen kansan keskelle.
        Kovin huonoksi on suomalainen nuorten aines mennyt. Luulisi että olisi edes jonkinlaista resistenssiä kaikelle höpölle ja aivopesulle. Minusta kaiken aloitti 2000-luvulla alkanut "sinä olet tähti" buumi. Silloin leivottiin sen ajan lapsista ja nuorista kaiken maailman neroja ja tähtiä, oli niitä lapsitähti ohjelmia, muistatteko? Noh, nykyään meillä on "tähtinä" itseään muita parempina pitävää sateenkaariporukkaa jotka käyttäytyvät kuin kultissa.

        Niin, se vaan on usein se nuoruus, ja hölmöys, ei kai sitä voi vaatia ihmiseltä liikoja, jos ei ole oikein mitään elämänkokemustakaan mistään, lähdetään aivottomana jonkin porukan mukaan, ja porukassahan se tyhmyys aina tiivistyy. Nykymaailmassa ei enää viisailta kysytä yhtään mitään, vaan mennään aivottomana minne sattuu.

        Onneksi kaikki ajat muuttuu, ei tämäkään sekoilu ikuisesti kestä.


      • Anonyymi00081
        UUSI
        Anonyymi00067 kirjoitti:

        Näinpä. Huomaa noiden "aktivistien" kiihkeistä massapostaamisista että ovat jotain kakaroita, teinejä. Huomaa etteivät tajua asioiden syvempiä merkityksiä ja esim liikkeensä historiaa, eivät luultavasti edes osaa etsiä sitä. Näille syötetään kaikki valmiina siihen tyhjään koppaan ja sitten on hyvä lähteä "vaatimaan oikeuksia" tavallisen kansan keskelle.
        Kovin huonoksi on suomalainen nuorten aines mennyt. Luulisi että olisi edes jonkinlaista resistenssiä kaikelle höpölle ja aivopesulle. Minusta kaiken aloitti 2000-luvulla alkanut "sinä olet tähti" buumi. Silloin leivottiin sen ajan lapsista ja nuorista kaiken maailman neroja ja tähtiä, oli niitä lapsitähti ohjelmia, muistatteko? Noh, nykyään meillä on "tähtinä" itseään muita parempina pitävää sateenkaariporukkaa jotka käyttäytyvät kuin kultissa.

        Lapsia on kai kasvatettu liikaa pumpulissa, mikä tekee lapsesta heikon, ja manipuloitavissa olevan, suojellaan aivan liikaa, lapsi ei pääse kokeilemaan rajojaan, oppimaan miten ihminen selviytyy tässä kuitenkin aika kovassa maailmassa. Tuloksena on sitten harhailevia nuoria, jotka eivät tunne itseään ollenkaan, menevät mukaan kaikenlaisiin humputuksiinkin, mikä Pridekin tänä päivänä valitettavasti on, ei ollenkaan sen alkuperäistä tarkoitusta vastaava, oikeastaan aika harmiton tapahtuma, eikä mikään aivopesukoneisto.

        Oma tyttärenikin oli teini-iässä lesbotouhuissa mukana, mutta jätti sitten sen taakseen, pohdimmekin, että kyseessä taitaa olla vain ohi menevä vaihe, ja niin se olikin, nuorena on ihan normaalia kokeilla kaikenlaista, siinähän sitä oppii, ja saa kokemuksiakin, ihan normaalia, ja tervettä.


      • Anonyymi00083
        UUSI
        Anonyymi00075 kirjoitti:

        Niin, se vaan on usein se nuoruus, ja hölmöys, ei kai sitä voi vaatia ihmiseltä liikoja, jos ei ole oikein mitään elämänkokemustakaan mistään, lähdetään aivottomana jonkin porukan mukaan, ja porukassahan se tyhmyys aina tiivistyy. Nykymaailmassa ei enää viisailta kysytä yhtään mitään, vaan mennään aivottomana minne sattuu.

        Onneksi kaikki ajat muuttuu, ei tämäkään sekoilu ikuisesti kestä.

        Turha kuvitella että seksuaalivähemmistöt katoaisivat jonnekin. Tietty osuus väestöstä on aina homoja ja tulee aina olemaan, täysin riippumatta siitä onko jotain Setaa tai Prideä.

        Vasenkätiset eivät kadonneet mihinkään, vaikka heitä yritettiin takavuosina pakottaa oikeakätisiksi. Homot eivät katoa mihinkään vaikka Pride loppuisi.


      • Anonyymi00086
        UUSI
        Anonyymi00083 kirjoitti:

        Turha kuvitella että seksuaalivähemmistöt katoaisivat jonnekin. Tietty osuus väestöstä on aina homoja ja tulee aina olemaan, täysin riippumatta siitä onko jotain Setaa tai Prideä.

        Vasenkätiset eivät kadonneet mihinkään, vaikka heitä yritettiin takavuosina pakottaa oikeakätisiksi. Homot eivät katoa mihinkään vaikka Pride loppuisi.

        Onko joku vaatinut sitten, että niiden pitäisi kadota johonkin?

        Oletko ihan sinut itsesi kanssa, kun niin kovasti vaahtoat, ja suutut?

        Itsetuntemus on yksi niitä asioita, joita ihmisten pitäisi harjoittaa erittäin paljon, nykyihmiset eivät oikein tunnu enää ymmärtävän itsetuntemisesta mitään, Kreikassakin oli portin päällä viisaus kauan sitten, jossa luki yksinkertaisesti, "Tunne itsesi!".

        Mene ja tiedä, on toinen viisaus, joka tarkoittaa yksinkertaisesti sitä, että täytyy hankkia kokemuksia, jotta voisi tulla viisaaksi.

        Aina kannattaisi miettiä sitä, onko oikeasti sellainen, kuin on, vaiko leikisti, onko vaan alkanut uskomaan muiden väitteitä itsestäsi?

        Silloin, kun aidosti tuntee itsensä, ei ole oikeastaan mitään väliä sillä, mitä muut sinusta väittävät, tai mitä muut haluavat sinun olevan, olet juuri sellainen, kuin olet, ja et välitä mistään, mitä muut sinusta sanovat, etkä sinä koskaan edes suutu siitä, vaan naurat ihmisten mielipiteille, ja jutuille itsestäsi, siitä tunnistaakin ihmisen, joka todellakin tuntee itsensä.

        Nykyään ulkopuolelta yritetään aivan liikaa manipuloida meitä, lähinnä ideologisista motiiveista, halutaan kannattajia ideologioille, mielestäni ne ovat roskaa, pelkkää yritystä keksiä pyörää uudelleen, tuloksena on vain surkeita apupyöriä, jotka nekin hajoavat heti kunnon rytäkässä, sanoisin ihmisille, että älkää lähtekö niiden mukaan, vaan pysykää itsenäisinä ajattelijoina.


      • Anonyymi00087
        UUSI
        Anonyymi00083 kirjoitti:

        Turha kuvitella että seksuaalivähemmistöt katoaisivat jonnekin. Tietty osuus väestöstä on aina homoja ja tulee aina olemaan, täysin riippumatta siitä onko jotain Setaa tai Prideä.

        Vasenkätiset eivät kadonneet mihinkään, vaikka heitä yritettiin takavuosina pakottaa oikeakätisiksi. Homot eivät katoa mihinkään vaikka Pride loppuisi.

        Mutta miksi siitä pitää tehdä yleisöasia. Vasenkäisyyskin hoidettiin muulla tavoin. Tosin senkin yhteydessä saatiin syypääksi kirkko ja konservatiivisuus ja oikeisto, tietenkin.


      • Anonyymi00088
        UUSI
        Anonyymi00083 kirjoitti:

        Turha kuvitella että seksuaalivähemmistöt katoaisivat jonnekin. Tietty osuus väestöstä on aina homoja ja tulee aina olemaan, täysin riippumatta siitä onko jotain Setaa tai Prideä.

        Vasenkätiset eivät kadonneet mihinkään, vaikka heitä yritettiin takavuosina pakottaa oikeakätisiksi. Homot eivät katoa mihinkään vaikka Pride loppuisi.

        Mutta jos joku haluaa ns. eheytyä, eikä ommella itselleen tekovärkkejä, miksi se ei saisi sitä tehdä? Se yritetään saada kielletyksi, mikä puuttuu yksilön vapauteen.


    • Anonyymi00056
      UUSI

      En tiedä hesalaisista , mutta Stadin tai Helsingin väkeä taisi olla noista 100000 vain 10%. Loput oli landelta , eli noi ”hesalaiset”…..

    • Anonyymi00058
      UUSI

      Anti-Prideen osallistui 0.0001 % suomalaisista😂

      • Anonyymi00061
        UUSI

        Niin, ja sillä on merkitystä..? Suurinta osaa kansasta ei KIINNOSTA teidän marssit ja vastamarssit ja allyilyt. Mistä IHMEESTÄ olette saaneet päähänne että jos ei osallistu johonkin vastamarsseihin on muka teidän puolelalle?? Onko teillä tosiaan noin kieroutunut asioiden katsontatapa?


      • Anonyymi00062
        UUSI

        Saaneen vielä huomauttaa, Suomi ei ole jenkkilä. Täällä ei marssita joka hellvetin asian takia. Te tietenkin harrastatte tuota, olettehan kopioineen nämä jenkkilän yliopistoilta lähteneet "liikkeet" koukkuineen päivineen.


      • Anonyymi00065
        UUSI
        Anonyymi00061 kirjoitti:

        Niin, ja sillä on merkitystä..? Suurinta osaa kansasta ei KIINNOSTA teidän marssit ja vastamarssit ja allyilyt. Mistä IHMEESTÄ olette saaneet päähänne että jos ei osallistu johonkin vastamarsseihin on muka teidän puolelalle?? Onko teillä tosiaan noin kieroutunut asioiden katsontatapa?

        Älä välitä kyllä normi porukka noi tietää antaa täällä noiden ulista suurin osa suomessa vielä järjissään se on helsinki turku ja tampere näitä vajakkeja.


    • Anonyymi00064
      UUSI

      Viddu vähemmistö pride porukka odottaa muun hetero porukan heidän ylistämistä,menkööt takaisin komeron perälle jos ei yhteisolo kelpaa.

    • Anonyymi00066
      UUSI

      >>Noin 600 000 hesalaista ei halunnut osallistua pride-marssiin

      Värikkäisiin kanansulkiin ja höyheniin pukeutunut Pride-väki ei antanut tämän tosiasian häiritä juhlaansa. He väittivät oikopäät, että Prideen osallistui 100.000 henkeä.

      Poliisin ilmavalvonnan avulla tekemän arvion mukaan Prideen "osallistui muutamia kymmeni tyhansia" ihmisiä. Ei siis olla lähelläkään sataatuhatta.

      Lopettakaa se naurettaviin kanansulkiin ja kumipukuihin pukeutuminen. Ja kertokaa edes joskus ihan todellisia osanottajamääriä.

      • Anonyymi00068
        UUSI

        Itsekin mietin samaa. En jaksa uskoa että joku setalaisten sekosirkus vetäisi porukkaa yhtä paljon kuin kunnon keikka tai festarit. Osa varmasti oli tuolla taas pällistelemässä hihhuleiden menoa mutta ei varmana mihinkään satoihin tuhansiin päästy.


      • Anonyymi00080
        UUSI

        Tuo satatuhatta osallistujaa oli kylläkin poliisin arvio ja se kerrottiin uutisisssa.

        "Poliisin arvion mukaan osallistujia on noin 100 000."


      • Anonyymi00085
        UUSI
        Anonyymi00080 kirjoitti:

        Tuo satatuhatta osallistujaa oli kylläkin poliisin arvio ja se kerrottiin uutisisssa.

        "Poliisin arvion mukaan osallistujia on noin 100 000."

        Ympäri maata tullut. Ja onhan nyt turistiaika muutenkin.


      • Anonyymi00097
        UUSI
        Anonyymi00068 kirjoitti:

        Itsekin mietin samaa. En jaksa uskoa että joku setalaisten sekosirkus vetäisi porukkaa yhtä paljon kuin kunnon keikka tai festarit. Osa varmasti oli tuolla taas pällistelemässä hihhuleiden menoa mutta ei varmana mihinkään satoihin tuhansiin päästy.

        Seksi on noille tärkeää. Mikä muu liikuttaisikaan millekään marssille.


    • Anonyymi00084
      UUSI

      Haastattelujen perusteella kulkue tuntuu olevan jonkinlaista traumaterapiaa, ja jokaisella oma syynsä.

      Usein mainittu tasa-arvon puuttuminen, mitä ihmettä se on? Tai ihmisoikeudet? Nehän on laeissa ollut jo kauan. Eikä näille ole mennyt perille? Onko tämä joku lukutaidon puutteen ilmennys? Miten noita asioita saavutetaan seksuaalisella toiminnalla olis se mitä tahansa?

      Oli miten oli kellekin, politiikan väline se on, vasemmistopolitiikan.

      Islamin shariaa on turha kuvitella minkään yleisömarssin ylittävän. Islam mieluummin surmaa vastustajat, tai surmauttaa itsensä kuin antaa lännen vaikuttaa shariaansa.

      • Anonyymi00093
        UUSI

        Minäkin haluaisin kovasti tietää, mitä ne homojen oikeudet, jotka eivät täällä Suomessa toteudu, oikein ovat, mutta mitään vastausta ei taida koskaan tulla?

        Eikö nämä ihmiset jo siitä itsekin ala tajuamaan, että taitavat olla ihan pihalla?

        Aivopestyt eivät ilmeisesti kykene tajuamaan tulleensa aivopestyiksi, vaikka kuinka sanoisi, että etkö ollenkaan huomaa olevasi aivopesty?

        Vaikka kuinka järkevästi, ja loogisesti sen hänelle kertoisit, niin ei mene perille, ja sitten suututaan vielä, vaikka toinen vaan yrittää auttaa näkemään todellisuuden sellaisena, kuin se on.

        Islamin, ja vihervasemmiston suhde onkin suorastaan surkuhupaisa, Islam haluaa hävittää koko Priden, ja homotkin, ja silti ollaan niin kieli ruskeana senkin perässä, ehkä halutaan heistäkin niitä äänestäjiä, vaikka koko yhtälö on täysin järjettömän absurdi, ja täysin vielä itsetuhoinenkin. Ja nykyihmisen pitäisi sitten olla paljon fiksumpikin, kuin koskaan aiemmin.


    • Anonyymi00098
      UUSI

      Shame on you faggots. Leave kids alone.

    • Anonyymi00102
      UUSI

      En osallistunut, mutta olin katsojana.

      Ihanaa elää maassa joss on vapaus toimia ja demokratia.

    • Anonyymi00104
      UUSI

      Ihanko itse kävit kysymässä?

    • Anonyymi00107
      UUSI

      98% suomalaisista ei osallistunut wokemarssille.

    • Anonyymi00108
      UUSI

      Loistavaa!

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe