Maa ei ole niin surkeassa jamassa kuin täällä
uutisoidaan.
Venäjästä ja venäläisistä kerrotaan lännen uutisoinneissa valheita?
58
101
Vastaukset 58
- Anonyymi00001
Miksiköhän valtava määrä venäläisiä pyrkii parhaillaankin epätoivoisesti pois maasta jonnekin naapurimaihin, tai muualle Eurooppaan?
- Anonyymi00003
Suhteessa ei enempää kuin suomalaiset käy
Etelänmatkoilla. - Anonyymi00020
Anonyymi00003 kirjoitti:
Etelänmatkoilla.Lomamatkailu on ihan eri asia kuin lähteä pakoon diktatuurihallintoa.
- Anonyymi00023
Anonyymi00003 kirjoitti:
Etelänmatkoilla.HAH,HAH,HAH!!! Eivät matkusta lomalle, vaan pois Putinin hullusta Venäjän maasta!
Kuka tuollaisessa tuholaisen maassa viitsii asua,ei kukaan järkevä ihminen!
Sieltä jo sodan alussa pakeni tuhansia ihmisiä muille maille ja yhä enemmän pakenee! Kuka hullussa diktattorin ahdistavasa maassa viitsii elää!
Lisäksi on sukulaiskansansa kotimaan tuhooja, roistomainen tappaja!
Kuka tuollaisessa maassa viitsi asua! Vain sellaiset ihmiset, joilla ei ole mahdollisiuutta lähteä, ikävä kyllä!!!! - Anonyymi00039
Putin panee kohta rajat tukkoon jopa Afhanistaniin. Ja muualle he eivät ole tervetulleita.
- Anonyymi00045
Minä kerron.
Koska putiniaaninen suorittaa julkisen version 30m kokosesta, ww3-LKPstaan. Siksi
Noista 10m allokoidaan tukholman profetiaan.
Eikä ämmiintynyt osa venälöispojuista älyä sotavoimansa olevam se voittava osapuoli, eikä häviävä. Eikä omia välistävetäviä turhake ilmari nurmisiaan mikään isänmaallisuus oikeadti edes kiinnosta. Ja näin rullaavat ulkomaille; imeäkseen taas vähän toistensa meloja
Näin tuo menee - Anonyymi00049
Anonyymi00003 kirjoitti:
Etelänmatkoilla.Tuo on sikäli totta, että Suomesta tehdään yli yön kestäviä ulkomaanmatkoja 1,7 miljoonaa vastaten 1/3 väestöstä. Venäjältä 30 miljoonaa vastaten 1/5 väestöstä.
Suhde muuttuu, jos katsotaan yli kuukauden kestäviä matkoja. - Anonyymi00051
Anonyymi00049 kirjoitti:
Tuo on sikäli totta, että Suomesta tehdään yli yön kestäviä ulkomaanmatkoja 1,7 miljoonaa vastaten 1/3 väestöstä. Venäjältä 30 miljoonaa vastaten 1/5 väestöstä.
Suhde muuttuu, jos katsotaan yli kuukauden kestäviä matkoja.Suhde muuttuu todella paljon jos verrataan matkalle lähtevien ja palaavien määrää...
- Anonyymi00054
Anonyymi00049 kirjoitti:
Tuo on sikäli totta, että Suomesta tehdään yli yön kestäviä ulkomaanmatkoja 1,7 miljoonaa vastaten 1/3 väestöstä. Venäjältä 30 miljoonaa vastaten 1/5 väestöstä.
Suhde muuttuu, jos katsotaan yli kuukauden kestäviä matkoja.Tukholman idioottiprofetiasta jatkuvasti vammaileva vajakki ei ole vieläkään vastannut kysymykseeni, että millaisella aikakoneella ne Neuvostoliiton sotilaat menevät Persiaan?
Kuten siinä roskaprofetiassa ennustetaan tapahtuvan. Valtiosta jota ei enää ole olemassa ei voi mennä toiseen valtioon jota ei myöskään ole enää olemassa ilman aikakonetta.
Joten kerrohan nyt vihdoin idioottiroskaan uskova idiootti että millainen se aikokone mahtaakaan olla? - Anonyymi00060
Anonyymi00054 kirjoitti:
Tukholman idioottiprofetiasta jatkuvasti vammaileva vajakki ei ole vieläkään vastannut kysymykseeni, että millaisella aikakoneella ne Neuvostoliiton sotilaat menevät Persiaan?
Kuten siinä roskaprofetiassa ennustetaan tapahtuvan. Valtiosta jota ei enää ole olemassa ei voi mennä toiseen valtioon jota ei myöskään ole enää olemassa ilman aikakonetta.
Joten kerrohan nyt vihdoin idioottiroskaan uskova idiootti että millainen se aikokone mahtaakaan olla?Kuten kerroin jo.
Päättele - jos sinulta löytyy aivot.
Vastaus on jopa helppo jos olet opiskellut yhdestä seuraavista: LSEssä, OxBridgessä, tai Harvardissa.
Minä olen - Anonyymi00064
Anonyymi00060 kirjoitti:
Kuten kerroin jo.
Päättele - jos sinulta löytyy aivot.
Vastaus on jopa helppo jos olet opiskellut yhdestä seuraavista: LSEssä, OxBridgessä, tai Harvardissa.
Minä olen"Minä olen"
Miksi tämä ei näy mitenkään sinun teksteissä?
- Anonyymi00002
Sotarikollinen terroristinen roistovaltio, jota johtaa kansainvälisesti etsintäkuulutettu sotarikollinen, veriden diktaattori ja moraaliton murhaaja. Läpimätä sontaläjä täynnä sivistymättömiä ja raakalaismaisia barbaareja. Valheen ja saatanallisen pahuuden valtakunta.
- Anonyymi00005
Kuulostat psykopaatimmalta kuin saatat itse irvokkuuksissasi edes uskoakaan.
Presidenttisi el stupidokin arvostaa venäläisiäsi; hänhän jopa RAKASTAA heitä.
Ajat muuttuivat jo; pitäisiköhän sinun siis alkaa nyt pakata ne matkalaukkusikin jo, jos noin pahasti vanne kerta päätäsi puristaa?
Voi muttaa vaikka suoraan Ukrainaan; eturintamaan ryssiä "tappamaan" - Anonyymi00006
Eiköhän Usa hoida Putinin pois listoilta.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Näyttikö USAn toiminta Putlerin vierailulla Alaskssa sinusta tuolta?
Perseestäkö sinäkin olet syntynyt noin tyhmänä? - Anonyymi00012
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ajat muuttuivat jo; pitäisiköhän sinun siis alkaa nyt pakata ne matkalaukkusikin jo, jos noin pahasti vanne kerta päätäsi puristaa?
Voi muttaa vaikka suoraan Ukrainaan; eturintamaan ryssiä "tappamaan"Taas putinaZi valehtelee törkeästi, mutta eiväthän ryzzänkätyrit koskaan muuta tee kuin levittävät törkeitä valheita.
Presidenttimme, joka ei siis ole sinun presidenttisi eli et ole suomalainen vaan sontaryzzä, ei sanonut rakastavansa venäläisiä. Hän sanoi että arvostaa venäläistä kulttuuria. Olenhan minäkin Dostojevskia ja Gogolia lukenut ja arvostan hyvää kirjallisuutta, mutta moraalittomia roistoja eli venäläisiä en arvosta. - Anonyymi00014
Anonyymi00005 kirjoitti:
Voi muttaa vaikka suoraan Ukrainaan; eturintamaan ryssiä "tappamaan"Mixi Igori Pietarista et ole sotimassa itse. Puten puolesta
Anonyymi00005 kirjoitti:
Voi muttaa vaikka suoraan Ukrainaan; eturintamaan ryssiä "tappamaan"Olisi mukava lukea sinun määritelmäsi Venäjästä.
Mitäs jos sinä kuvailisit Venäjää ja sen parhaita puolia?
Mitäs jos analysoisit vaikkapa sen hallintoa, demokratian tilaa ja sananvapautta?- Anonyymi00028
Anonyymi00005 kirjoitti:
Voi muttaa vaikka suoraan Ukrainaan; eturintamaan ryssiä "tappamaan"Venäläiset ovat tuhoajia ja tappajia! Ei ole mitään mieltä mennä tapattamaan oman kansansa miehiä ja tuhoamaan sukulaiskansansa kotimaata oikein roistomaisesti!
Putin näyttää tuon oikean luontonsa monin kerroin! On tapattanut oman maansa kansalaisia pelkästään heidänm mielipiteittensä vuoksi! Eivät halunneet Putinin hyökkäävänm sukulaiskansan maalle tuhotöihin! Tämän mielipiteensä vuoksi menettivät henkenaä kuin suuret rikolliset!
Eikä heitä edes tuomittu,vaan tapettiiin Putinin käskystä sumeilematta!
Kuinka viitsitte tuollaisessa barbaarisssa maassa enää asuakaan!
Sivistystä tuossa maassa ei ole vielä nähty! Raakaa tuhoa ja tappamista!
Tuo Ukrainan tuhokin osoitaa jo Putinin sivistyksen puutettta ja alkukantaisuutta! - Anonyymi00029
Anonyymi00009 kirjoitti:
Näyttikö USAn toiminta Putlerin vierailulla Alaskssa sinusta tuolta?
Perseestäkö sinäkin olet syntynyt noin tyhmänä?Trump on niin tyhmä, että ei osaa tehdä itse kunnon päätöksiä, vaan on ollut Putinin mielipiteen vallassa!
Toivottavasti on jo tullut sen verran järkiinsä, että on huomannut Putinin roistomaisuuden ja alkukantaisuuden!!!
Sivistyneet ihmiset kyllä tuollaisen roistomaisuuden tuomitsevat, mitä Putin harrastaa Ukrainassa!
Oli tuo´ roisto Suomeakin alistamassa, Mutta onneksi ehdimme NATOON! Tuota roistoa ei Suomessa kaivata! - Anonyymi00030
Anonyymi00012 kirjoitti:
Taas putinaZi valehtelee törkeästi, mutta eiväthän ryzzänkätyrit koskaan muuta tee kuin levittävät törkeitä valheita.
Presidenttimme, joka ei siis ole sinun presidenttisi eli et ole suomalainen vaan sontaryzzä, ei sanonut rakastavansa venäläisiä. Hän sanoi että arvostaa venäläistä kulttuuria. Olenhan minäkin Dostojevskia ja Gogolia lukenut ja arvostan hyvää kirjallisuutta, mutta moraalittomia roistoja eli venäläisiä en arvosta.Kuka tuollaista paskamaata, tuholaista voisi enää koskaan arvostaa! Kun ei ollut enää muuta maata tuhota, niin ainoan NATOTTOMAN maan otti tuo roisto kohteekseen, Ukraina joutui tuon roiston tuhotyön kohteeksi!
Ihmettelen, että me olemme olleet yhteistyössä tuollaisen roistomaan kanssa!
Toivottavasti emme ikinä enää, ainakaan nykyisten hallitusherrojen vallassa ollessa, ole missään yhteistoiminnassa!
Rajat kiinni lopullisesti!!! Ei tuolta ole tulossa muuta kuin pelkkää roistomaisuutta!
Ei ihme,mettä kaikki,jotka kynnelle kykenevät lähtemään Ven
jältä, muuttavat pois sivistyneemmille alueille ja ennen kaikkea pois tuon sotahulun Putinin maasta! - Anonyymi00035
Anonyymi00012 kirjoitti:
Taas putinaZi valehtelee törkeästi, mutta eiväthän ryzzänkätyrit koskaan muuta tee kuin levittävät törkeitä valheita.
Presidenttimme, joka ei siis ole sinun presidenttisi eli et ole suomalainen vaan sontaryzzä, ei sanonut rakastavansa venäläisiä. Hän sanoi että arvostaa venäläistä kulttuuria. Olenhan minäkin Dostojevskia ja Gogolia lukenut ja arvostan hyvää kirjallisuutta, mutta moraalittomia roistoja eli venäläisiä en arvosta.StupiDonnaa en ole äänestänyt. Ei ole presidenttini siis. Eikä siitä tampiosta minulle myöskään sellaista koskasn tule.
Minulla on yksi ainut äänioikeus. Ja sen anmoin, annan ja tulen antamasn vain ja ainoastaan Tukholman Profetian todelliselle kansanjohtajalle, eli Ari Puheloiselle.
Minä en tykkää siitä kielestään. Voit pitää ihan kaikki ryssäsi, puolestani. Ynnä rasvata stuoidon tavoin anaalisi sekä rääkyä rakastavas venäläisiänne päivät pitkär kun valuvat femakko-siviiliämmien päälle kuten ukroloissa. Yks hailee - Anonyymi00036
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mixi Igori Pietarista et ole sotimassa itse. Puten puolesta
Koska lienen masilman huonoin sotimaan. Eikä minulla ole passiaan/viisumia Pietareihisi.
Mutta oravankorvan voin kyllä käydä veskiin pyöräyttääs ja pyyhkiä omitautuneesti, ettem joudu taas kalsarwitani niitte rusketusjäljkien töhden alkaa manuaaliswsti pesemään
Hävettää myöntää, mutta välillähän noinkin käy. Ainakin itselleni - Anonyymi00040
Anonyymi00006 kirjoitti:
Heti kun päästään eräästä maanpetturisra eroon.
- Anonyymi00041
Anonyymi00028 kirjoitti:
Venäläiset ovat tuhoajia ja tappajia! Ei ole mitään mieltä mennä tapattamaan oman kansansa miehiä ja tuhoamaan sukulaiskansansa kotimaata oikein roistomaisesti!
Putin näyttää tuon oikean luontonsa monin kerroin! On tapattanut oman maansa kansalaisia pelkästään heidänm mielipiteittensä vuoksi! Eivät halunneet Putinin hyökkäävänm sukulaiskansan maalle tuhotöihin! Tämän mielipiteensä vuoksi menettivät henkenaä kuin suuret rikolliset!
Eikä heitä edes tuomittu,vaan tapettiiin Putinin käskystä sumeilematta!
Kuinka viitsitte tuollaisessa barbaarisssa maassa enää asuakaan!
Sivistystä tuossa maassa ei ole vielä nähty! Raakaa tuhoa ja tappamista!
Tuo Ukrainan tuhokin osoitaa jo Putinin sivistyksen puutettta ja alkukantaisuutta!"Sivistystä tuossa maassa ei ole vielä nähty! Raakaa tuhoa ja tappamista!"
Tämäkö on sitten teistä jvirkaintoisists sit jtk vitun sivistynyttä, häh:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1ff723fe-8f34-453c-8f56-b661c5878d84
Onko teistä hiton nartuista yksikään oölut sotatoimialueen eturintamalla näkees kui äärettömän arvokas tuollainen lääkäri on jopa komppaniatasolla, kun sitä helvetin murkulaa tai dronea lentää pleksiin? Tai luotia, tai miinaa, tai veistä, tai loukkaantumisua jne. Miksi viette kansalta sen parhaat pois; nämä, joita suomalaiet tarttee tukholman profetias enemmän kuin mitään muuta?
Saatanan tyhmää toimintaa.
Olette tyhmiä. Kaikki. Koko puolustuskoneisto, koko kansa koko vitun ihmiskuntain; ihan kaikki pelkkiä turhakepettymyksiä.
"Putinin sivistyksen puutettta ja alkukantaisuutta!"
Ja meilläkö muka varaa..
Koskimäki suolataan jotta WEFkakistokratia vois jatkaa Suomentuhoomistaan jne. Pelkkää paskaa.
...inun on oikeastaan ihan turha koko Suomen tilannetta tiiettekö seuratakaan, kun tulee iham pää kipeäksi jo kaikista näistä jonestownloppuun johtavista strat virheitänne.
On kuin sokeita; hqkkaaitte päänne seinään, vaikka suorat täsmäsiirrot oisin ETUkäteen puolen vuosiKYTÄkin verran sönköttänyt jo.
Se Ari Puheloinen valtion johtoon. HETI.
Eikä hältä kysytä tahtooko. 15min päiväkäsky riittää kyllä kompetenttiin ylipäällikkötason valtionjohtoon. Ennen kun hiton ryssäs ampuu sitä prkl Someroa!!!
Ennen. Älyyttekö
- Anonyymi00004
Ei varmaan mutta lähetäänkö tankkaamaan autot??
- Anonyymi00017
Krimin ja Moskovassa ja Pietarissa ym myydään ei oota ja kilometrien jonot. Venäläiset itse lähettänyt nettiin ja Putte itse tvssä myönsit tämän. Ja polttoaine pula pahenee ja koittavat tuoda ulkomailta...mm Marokkosta Vladivostokin satamaan. Ei onnistu Igori Pietarista ropakanta tännepäin
- Anonyymi00007
Anohan on sillä ihan innoissaan ollut. Eipä ole kai edes visiitille Suomeen palannut.. että ehkä on Suomellakin nyt hiukan peiliin kattomisen paikka tässä, miten täs onkaan nyt oikein tullutkaan toimittua.
Sitäpaitsi.. Anolla on paikallisrakastajatar; nuorempi ,timmimpi, kuumempi, seksikkäämpi - ja taitavampikin.
Ano kulkee putlerinsa jalanjälkissä, naisasioissaan. Ei tee lainkaan väärin, itseasiassa hylätessään sen läskin psykonarskunsa, vielä.- Anonyymi00024
Eihän Ano voi poiketa Suomessa kun sillä on raskaat rikossyytteet niskassa. Törkeä kirjanpitorikos ja törkeä velallisen epärehellisyys.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Eihän Ano voi poiketa Suomessa kun sillä on raskaat rikossyytteet niskassa. Törkeä kirjanpitorikos ja törkeä velallisen epärehellisyys.
Siis tyypillinen venäjämielinen putinisti eli moraaliton roisto.
- Anonyymi00031
Voi, VOI!! Ano on niin velkainen Suomessa, että hänen on pakko olla Venäjällä, jotta ei joudu velkavankeuteen! Kyllä hänen om nyt teeskeneltävä onnellisuuta Venäjällä, vaikka kuinka kotimaata kaipaisi!
Naurattaa koko Ano!! Tuollainen joutaa hyvin olla Putinin tykönä!! Varsinkin, kun sieltä alkuperäiset venäläiset pakenevat Putinin roistomaisuutta muille maille! - Anonyymi00042
Anonyymi00024 kirjoitti:
Hyvä et on, leivottuina tai ei.
Nyt. Espanjalaispepun rei'iälle tarjos jst se ei voi kieltäytyä. Suomi pyyhkii velkansa ym syytteet/vainot veke, sillä ehdolla et pallukka toimii sen ylipäällikkö Ari Puheloisen dildogaattina venäjän suuntaan Tukholman Profetian aikana. Eli Suomi tekeekim siittä juntista vielä Venäjän suurlähettiläänsä. Näin toimii strateginen flip the script'i, jolla aletasn luoda Suomelle reaali etua. WEF-joukkoitsaroittumisten sijaan
Koska rys luottavat Anoshkaansa. Ja Ano voi valkopestä Suomalaisia tuon armahtamisensa jälkeen vilpiytömästi ryssyköitänne.
Sillä tilanne on nyt se, et Suomi tarttee HYVIN paljon sitä valkoista maalia, päällensä. Eikä se voi olla täl erää enää haaleaa, eikä laimeetaka. Vaan Ari P'isen äärikompetenssi (talous, sodankäynti, diplomatia) käyttöön, ja kansa sisällissodista yhtenäiseksi sun tzun hovineidot -kurinpalautusperiaatteita hyödyntäen.
Tahdoin väen nousevan sekopäisyydestään oma-aloitteisesti takas kristinuskoon ja maalaisjärjenköyttöön, mut se ei valit siihen ilman sotilasjunttaa ja rajuinta kurinpalautusta enää ehdi.
Vaihtoehto 2 on nykyinen lentorata ja WEF-induktoitu suomalaisten aito sukupuutto - Anonyymi00056
Anonyymi00042 kirjoitti:
Hyvä et on, leivottuina tai ei.
Nyt. Espanjalaispepun rei'iälle tarjos jst se ei voi kieltäytyä. Suomi pyyhkii velkansa ym syytteet/vainot veke, sillä ehdolla et pallukka toimii sen ylipäällikkö Ari Puheloisen dildogaattina venäjän suuntaan Tukholman Profetian aikana. Eli Suomi tekeekim siittä juntista vielä Venäjän suurlähettiläänsä. Näin toimii strateginen flip the script'i, jolla aletasn luoda Suomelle reaali etua. WEF-joukkoitsaroittumisten sijaan
Koska rys luottavat Anoshkaansa. Ja Ano voi valkopestä Suomalaisia tuon armahtamisensa jälkeen vilpiytömästi ryssyköitänne.
Sillä tilanne on nyt se, et Suomi tarttee HYVIN paljon sitä valkoista maalia, päällensä. Eikä se voi olla täl erää enää haaleaa, eikä laimeetaka. Vaan Ari P'isen äärikompetenssi (talous, sodankäynti, diplomatia) käyttöön, ja kansa sisällissodista yhtenäiseksi sun tzun hovineidot -kurinpalautusperiaatteita hyödyntäen.
Tahdoin väen nousevan sekopäisyydestään oma-aloitteisesti takas kristinuskoon ja maalaisjärjenköyttöön, mut se ei valit siihen ilman sotilasjunttaa ja rajuinta kurinpalautusta enää ehdi.
Vaihtoehto 2 on nykyinen lentorata ja WEF-induktoitu suomalaisten aito sukupuuttoTukholman profetian mukaan Neuvostoliiton sotilaan menevät Persiaan?
Kerrohan nyt idioottiroskaan uskova vammailija vihdoinkin että millä aikakoneella tämä siirtymä tapahtuu?
Sotilaat valtiosta jota ei enää ole menevät valtioon jota ei enää ole? Vain aivokuollut ääliö voisi uskoa jotain noin idioottimaisen typerää. - Anonyymi00059
Anonyymi00056 kirjoitti:
Tukholman profetian mukaan Neuvostoliiton sotilaan menevät Persiaan?
Kerrohan nyt idioottiroskaan uskova vammailija vihdoinkin että millä aikakoneella tämä siirtymä tapahtuu?
Sotilaat valtiosta jota ei enää ole menevät valtioon jota ei enää ole? Vain aivokuollut ääliö voisi uskoa jotain noin idioottimaisen typerää.Mars ala-asteen suus saippualla -pesulle siitä
- Anonyymi00008
Putinin Venäjä on paradiisi maan päällä. Todellinen maidon ja hunajan maa, jossa jokaisesta pidetään rakastavasti hyvää huolta.
Kiitos Putin!
Kiitos Jeesus!
Ja eläköön se pieni ero joka näiden miesten välillä on - jo on?- Anonyymi00015
Totta! Kuraisessa juoksuhaudassa Ukrainan eturintamalla venäläiset sotilaat ylistävät kilvan jumalaansa Putinia kaikesta ihanuudesta jonka heille järjesti. Oi Suuri Pyhä Putin Jumalamme, miten ihanaa onkaan kuolla puolestasi, emme voisi elämältä mitään muuta pyytää!
- Anonyymi00032
Et oo tosissas!!! Lienee jutussasi runsaasti sarkasmia! HAH, HAH,HAH,HAH!!!!!!!
Jeesus ei itse tappanut ketään, hän vain tuli tapetuksi!!
Putin on tapoanut lukuisia kansalaisiaan turhan vuoksi ja tullee tapetuksi itsekin, mutta syystä! - Anonyymi00043
Anonyymi00032 kirjoitti:
Et oo tosissas!!! Lienee jutussasi runsaasti sarkasmia! HAH, HAH,HAH,HAH!!!!!!!
Jeesus ei itse tappanut ketään, hän vain tuli tapetuksi!!
Putin on tapoanut lukuisia kansalaisiaan turhan vuoksi ja tullee tapetuksi itsekin, mutta syystä!"tullee tapetuksi itsekin, mutta syystä!"
Paljon myöhemmin. Suomen nykyvaltionjihdolla.. toisin ..koko Suomi kerkii Tuonelaan ekana.
Minä kirjoitin näistä niin paljon kuin suinkaan vaan jaksoin naputella. Kaikki nauroi. Kaikki, paitsi 2 johtajaa sieltä Valtionkonttorista jtk uskoivat edes puolittain Sanaa. He, joittenka tykö Riikka minut lähetti. Mutta sanoivat etteivät hyödynnä antamaani ilman Riikan lupaa. Joten tämäkin hieno hanke jäi parinsadan kilon taskibilis-nappikaupaksi, vaiks sillä piti maksaa valtionvelka poies ja rahoittaa Jaakkolaa tos sodas niin ettei hälle ulkkomailta sanella suomalaisten uhrasmista niitten TurPo vakuutuksenaan.
...en jaksa enää edes valittaa...
Olen valittanut niiiiiiiiiin pitkään jo. Ja aivan täysin kuuroille korville ja sokeille mielille
:((
Olen väsynyt. Pettynytkin toki. Mutta mitä väsyneinkin jo
- Anonyymi00011
Ei niin. Kaikki on vielä paljon surkeammassa jamassa, varsinkin putlerin sota.
Kuunnelkaa mitä Venäjän sotapropagandistit sanovat (YouTube-kanava Russian media monitor).
Jos Venäjällä menisi hyvin ei olisi tarvetta vaatia ydinaseiskuja Ukrainaan sekä muualle Eurooppaan, myös Suomeen.- Anonyymi00018
Joo täällä ropakantaa. . Muuten Igori mixi et ole rintamalla itse ja taistele Puten puolesta. Vastaileppas ku kysytään
- Anonyymi00019
Moni asia on federatiivisella Venäjällä hoidettu paremmin kuin lännessä, kuten esim. luonnonsuojelu.
Kolmasosalla venäläisistä ei ole luontoa saastuttavat vesivessaa vaan puucee pihan perällä. Käytännössä siis liki kaikilla maaseudulla asuvilla on puucee tai jokin pusikko, mihin tehdä tarpeensa.
Tämä perinne periytyy jo supervalta Neuvostoliiton ajalta.
Jätevedet ovat suuri ympäristön ja vesistöjen saastuttaa. Siksi venäläiset sotilaat veivät vessanpöntöt pois Ukrainasta alueilta, jotka he olivat vapauttaneet natseista ja siten myös luonnon saastutuksesta. - Anonyymi00021
Niinpä, sinäkin saat täyden palkan (kaaleina ja lanttuina) trollauksestasi. 🤭🤣🤣🤣
- Anonyymi00022
Totta. Venäjä ei ole niin surkeassa jamassa kuin täällä uutisoidaan, vaan vielä paljon paljon surkeammassa jamassa.
Eihän täällä oikeasti edes tiedetä miten kurjasti Venäjällä menee kun sieltä ei saada mitään luotettavia uutisia. Venäjällä kaikki valehtelevat aina kaikesta.
Kun siitä miten surkeasti siellä tosiaan menee tihkuu sensuurin läpi korkeintaan 10 % totuuksia, niin jo siitä voi päätellä että siellä menee hirvittävän huonosti. - Anonyymi00033
Hyvä esimerkki on kun täällä uutisoidaan että
moottoriöljy on noussut 40%.Täälläkin varmaan
noussut öljynhinnan nousun takia.Mitä se siellä
tuntuu kun palkat nousee noin 10% vuodessa.
Suomessa nousee noin 1,5% vuodessa.Täysin
mitättömiä asioita nostetaan esiin. - Anonyymi00034
Eilen uutisoitiin että raha pakenee nyt venäläispankeista jne...Ja täällä heti naureskeltiin kurjuutta..
Kas tänää uutisoidaankin sitten seuraavaa -
"Eurooppalaiset hamstraavat nyt käteistä
Huoli sodasta ja yllättävistä hätätilanteista on saanut ihmiset hamstraamaan käteistä."
:D :D- Anonyymi00047
Turvautuvat rahaan, natoon, kakistokraatteihin, läpinäkyviin taikakoteloihinsa jossa taikakoteloissaan pitäisi olla aivot mutteihan kysees ollutkaan taikaboksi vasn lasikuutio, jne
Kaikki tämä koska on hylätty normaali maalaisjärjenköyttö. Ja kristinusko.
Siks Suommella on läpimätä,äärimaanpetokseölinen valtionjohtokin. Ja kans-aöaiset on hekin villiintyneet jo keenereitäkin pahemmiksi valkoisiksi manneiksi.
Ei näin..
Ei - todellakaan - NÄIN
- Anonyymi00038
Se on aina ollut surkeassa jamassa ja pysyy. He ovat hylänneet ihmisyyden.
- Anonyymi00046
Miksi siis jopa Putin on myöntänyt, että Venäjän taloudella menee huonosti?
- Anonyymi00048
Valheen Valtakuntia. Molemmat. FIN&RUS.
Kumpi yltää nopeammin totuudellisuuden reaaliarvostamiseen, voittaa - Anonyymi00050
Venäjän lätti on kuin sikalan paskomisnurkka.
- Anonyymi00052
Nehän esitetään joskus ihan ihmisinäkin.
- Anonyymi00053
Eurostoliitto ja meidän lahtari politikot vaativat mätä vale uutisointia venäjän vihaansa ,mutta ressukat joutuvat vielä nöyrtymään surkeasti❤️🇷🇺🇷🇺🇷🇺👍
- Anonyymi00057
Sarkasmi ei aina mene kaikille perille.
- Anonyymi00062
Onko putlerin trollikoiran mossessa bensaa tänään? 😂
- Anonyymi00058
Ei niin, se on paljon pahemmassa jamassa🤣😂🤣
- Anonyymi00061
Hei avaaja! Eikös olekin mukavaa, kun tänne voi esittää ihan mitä väitteitä tahansa, kun ei tarvitse todistaa väitteitään mitenkään??
- Anonyymi00063
On outoa kuinka Suomi on merkittävästikin jopa neuvostoliittolaisempi= ryssempi kuin nykypäivän "ryssä" eli Venäjä itse.
Mutta. Minkäs teet
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?212094Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko711090- 132928
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.138710- 54636
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv94617Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan93565- 12557
Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v11553- 65551
Jokin ei täsmää
Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi298536Toivotko vielä viestiä
Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.43526- 42525
Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas27492Kuka kaipaa T m?
Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota36480- 115466
Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä51447- 58437
- 70435
- 41434