taistelevatko palstan Venäjä-mieliset trollinpaskat Venäjän puolella suomalaisia vastaan?
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Ei niistä rahjuksista taistelemaan ole, mutta toki olisivat suutelemassa miehittäjän saappaat puhtaiksi.
- Anonyymi00002
Eihän ne uskaltanut mennä edes Puhokseen .
- Anonyymi00003
Itse en taistele kummankaan puolelesta. Olen totuuden puolella. Itse olen määrätietoisesti vastustanut Kiovan laitonta vallankaappausta, Ukrainan sotaa, sotapropagandaa, tilanteen eskaloimista ja kaikkea valehtelemista. Tämä tilanne on teidän itsenne aiheuttama ja saatte sotia keskenänne.
Kerro: mitä kaikkea Venäjällä tai Venäjän toimissa vastustat? Epäilen nimittäin, että et oikeasti mitään.
- Anonyymi00004
Kremlin peesaajat otetaan turvasäilöön, etteivät pääse "partisaaneiksi" tuhotöitä tekemään.
Avonaisessa yhteiskunnassa ovat vielä saaneet vapaasti kannattaa sotaa, vieläpä omalla nimellään, mutta olojen kriisiytyessä tilanne muuttuu.- Anonyymi00006
Siitä vaan mutta teidän omien tyhmyyksien takia aiheutettuihin sotiin en osallistu. Te taidatte olla niitä jotka uhoaa, mutta kun tosipaikka on niin olette ensimmäisenä juoksemassa karkuun.
- Anonyymi00007
Entä jos sitä saa mitä tilaa.Kaaduinko turhaan Suomen takia 1941
- Anonyymi00008
Ei se tänne hyökkää. Voi hyvä lapsonen sinun juttuja.
- Anonyymi00010
Juuri tämä!
- Anonyymi00009
Johanneksen ilmestys luku 21. (Ilm. 21)
1. Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
2. Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
3. Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
4. ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
5. Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".
6. Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.
7. Joka voittaa, on tämän perivä, ja minä olen oleva hänen Jumalansa, ja hän on oleva minun poikani.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?212154Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko741275- 132938
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.142727- 54656
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv95642- 13577
Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan93575Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v11573- 65551
Jokin ei täsmää
Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi298546Toivotko vielä viestiä
Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.44539- 42525
Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas28498Kuka kaipaa T m?
Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota36490- 121475
- 76473
Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä51457- 41444
- 58437