mikä hitto näitä hengenmiehiä vaivaa?

herra yksilön vapaus

yksi perkele umpikapitalisesta amerikasta haluaa hallituksensa lahtaavan kansan valitseman kommunistipresidentin jossain Jumalan selän takana sijaitsevassa öljymaassa ja täältä kotimaasta löytyy oma kahjonsa, joka haluaa ottaa oikeuden omiin ja kavereidensa käsiin näiltä "sosiaalidemokraattis-porvarillis-maalaisliittolaishapannaamoilta". perkele kun pistää vihaksi. ihan sama vaikka ihannoidaan jotain kapinallisia meksikossa tai jotain checuevaraa mutta vaaleilla valittujen hapannaamojen, vaikka millaisia pölkkypäitä olisivatkin, pitää antaa hallita vaalikauden loppuun asti. ne on nääs äänestäjät palleilleen valinneet. ei taida pappismies paljon demokratiasta tietää. demokratia on sitä, että kansa päättää. ja suomessa kansa päättää äänestämällä haluaako se kommunistien hallitsevan itseään vaiko näiden hapannaamojen mutta yhtä kaikki; me elämme sivistysvaltiossa, emme meksikon zapatistialueella. sivistysvaltiossa ei kaiveta aseita esiin, pistetä piikkilankoja kylien ympärille ja pystytetä kylttejä, joissa lukee; täällä "kansa" hallitsee. suomessa kansa ottaa laillisesti tulevaisuutensa omiin käsiinsä. aika sitten näyttää oliko se tulevaisuudenpätkä taas hintansa väärti.

http://www.tiedonantaja.fi/muitaaiheita.php?juttu=050826me07

9

466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!!!

      suomen kansa ei selvästikkään ole tarpeeksi suvaitsevainen hyväksymään kommunismia,vaikka parhaaksi se meille työläisille olisi!!

      • herra yksilön vapaus

        vittu meikäläinen kolmetoistavuotiaasta asti sormenpäät ruvella töitä paiskineena voin kertoa sulle mitä työmies EI kaipaa. niitä on ainakin kaksi asiaa; toinen on verottaja, joka vie työmiehen liksasta leijonanosan muka "pyörittääkseen oikeudenmukaista yhteiskuntaa" ja toinen on kommunisti, joka veisi sen jäljelle jääneen osan pyörittääkseen "tovereitten tasa-arvoista yhteiskuntaa".

        kyllä saatana jos maailmassa olisi oikeudenmukaisuutta, suomi olisi kuin amerikka; meikäkin voisi talon ympärille virittää natolankaa ja ampua laillisella aseella jokaisen pihalle luvatta pyrkivän kommunistin ilman pelkoa edesvastuusta.

        äläkä ota tätä ihan vitsinä. suomi on hyvä maa elää mutta täältä puuttuu yksilön oikeus päättää itse omista asioistaan ja täältä puuttuu yksilön laillinen oikeus puolustaa itseään, perhettään ja omaisuuttaan.

        mutta maailma muuttuu ja suomalainen sen mukana.


      • !!!!!!!!!
        herra yksilön vapaus kirjoitti:

        vittu meikäläinen kolmetoistavuotiaasta asti sormenpäät ruvella töitä paiskineena voin kertoa sulle mitä työmies EI kaipaa. niitä on ainakin kaksi asiaa; toinen on verottaja, joka vie työmiehen liksasta leijonanosan muka "pyörittääkseen oikeudenmukaista yhteiskuntaa" ja toinen on kommunisti, joka veisi sen jäljelle jääneen osan pyörittääkseen "tovereitten tasa-arvoista yhteiskuntaa".

        kyllä saatana jos maailmassa olisi oikeudenmukaisuutta, suomi olisi kuin amerikka; meikäkin voisi talon ympärille virittää natolankaa ja ampua laillisella aseella jokaisen pihalle luvatta pyrkivän kommunistin ilman pelkoa edesvastuusta.

        äläkä ota tätä ihan vitsinä. suomi on hyvä maa elää mutta täältä puuttuu yksilön oikeus päättää itse omista asioistaan ja täältä puuttuu yksilön laillinen oikeus puolustaa itseään, perhettään ja omaisuuttaan.

        mutta maailma muuttuu ja suomalainen sen mukana.

        "EI kaipaa. niitä on ainakin kaksi asiaa; toinen on verottaja, joka vie työmiehen liksasta leijonanosan muka "pyörittääkseen oikeudenmukaista yhteiskuntaa" ja toinen on kommunisti, joka veisi sen jäljelle jääneen osan pyörittääkseen "tovereitten tasa-arvoista yhteiskuntaa""

        Kommunismi perustuu kollektiivi talouteen,valtio pyritään hävittämään..


      • älkää valittako
        !!!!!!!!! kirjoitti:

        "EI kaipaa. niitä on ainakin kaksi asiaa; toinen on verottaja, joka vie työmiehen liksasta leijonanosan muka "pyörittääkseen oikeudenmukaista yhteiskuntaa" ja toinen on kommunisti, joka veisi sen jäljelle jääneen osan pyörittääkseen "tovereitten tasa-arvoista yhteiskuntaa""

        Kommunismi perustuu kollektiivi talouteen,valtio pyritään hävittämään..

        verotuksesta, liittykää http://www.iloisetveronmaksajat.org/tiedotteet.shtml


    • puheenvuoro

      "suomessa kansa ottaa laillisesti tulevaisuutensa omiin käsiinsä."

      Käsittääkseni kansa on jo ottanut laillisesti tulevaisuutensa omiin käsiinsä tässä valtakunnassa, jossa kansaa edustaa valtiopäiville kokoontunut eduskunta.

      • piättää

        maan niin perusteellisesti kansan eduks, optioita myöten, nih.

        "Pohjoismainen hyvivointimalli, joka lopetetaan, siinä markkinataloutta jossa yhteiskunta ja demokratia mukana, tää mikä nyt tulee on jotain ihan muuta, uusliberalistista yhtiövaltaa vailla demokratiaa. Vanhassa hyvinvointisysteemissä oli demokratiaa mukana sen verran, että politiikot pystyivät vielä päättämäänkin jotain, tässä uudessa mikä nyt on tulossa, politiikoilla ei ole valtaa nimeksikään, raha päättää ja politiikot tottelee, ihan sama mikä on puolueen nimi."

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000002&conference=664&posting=22000000010916896


      • puheenvuoro
        piättää kirjoitti:

        maan niin perusteellisesti kansan eduks, optioita myöten, nih.

        "Pohjoismainen hyvivointimalli, joka lopetetaan, siinä markkinataloutta jossa yhteiskunta ja demokratia mukana, tää mikä nyt tulee on jotain ihan muuta, uusliberalistista yhtiövaltaa vailla demokratiaa. Vanhassa hyvinvointisysteemissä oli demokratiaa mukana sen verran, että politiikot pystyivät vielä päättämäänkin jotain, tässä uudessa mikä nyt on tulossa, politiikoilla ei ole valtaa nimeksikään, raha päättää ja politiikot tottelee, ihan sama mikä on puolueen nimi."

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000002&conference=664&posting=22000000010916896

        Jännä juttu, että kansa kuitenkin äänestää samoja edustajia istumaan Arkadianmäelle kerta kerran jälkeen siten, että jotkut istuvat siellä jopa vuosikymmeniä.

        Oiskohan niin, että se kertoo tyytyväisyydestä nykytilaan. Kansa kun on tämä jakamaton kokonaisuus eikä suinkaan muutama nykymenoon epätyytyväinen yksilö. Vaaleissa kansa on puhunut ja sillä sipuli.


      • herra yksilön vapaus

        tuota minä vähän takaa ajoinkin. ei sitä aina kykene ilmaisemaan itseään niin selkeästi. suomessa kansa ottaa säännöllisin väliajoin vaaleissa oikeuden omiin kouriinsa. näin pitää ollakin, meni sitten taas kerran syteen tai saveen.

        tätähän se kommunismikin kai on; sitä, että kansa päättää ketkä sitä hallitsevat. ei se nimittäin tosiaankaan ole demokratiaa, että muutamat (näin taisit kirjoitella alempana) itseensä -ja järjestelmään pettyneet yksilöt hamuavat jotain itselleen sopivampaa järjestelmää muiden kustannuksella. ei sellaista järjestelmää nimittäin ole eikä tule, jossa kaikilla on kivaa ja kaikki tekee mitä lystää. kun joku jotain saa, se on joltain pois. mutta sitähän elämä on aina ollutkin; kilpailua. minusta se pitää mielen virkeenä ja kropan kunnossa.


    • Tee ystävänpalvelus ja puhu selkokielellä!! Verbaalitaiteilijoita meillä on jo enemmän kuin
      tarpeeksi!! Vastaisin mielelläni jos ymmärtäisin kysymyksesi!!!
      vom

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe