Olette likipitäen ainoita, jotka näkevät asioiden todellisen laidan.
Turkilla ei ole mitään asiaan EU:hun.
Hyvä Itävalta!!!
7
393
Vastaukset
- Erkki, turmion merkki
Kiitos Itävältä. Enemmistö eurooppalaisista vastustaa Turkin EU-jäsenyyttä, mutta ainoastaan yhdellä valtiolla on munaa toimia.
"...asioiden todellinen laita ". Mitä tarkoitat?? Vastakkain ovat erilaisuuden ymmärtäminen
ja salliminen tai konflikti!!
vom- abcd
Hatunnosto Itävallalle!!! Joku uskaltaa sentään sanoa suoraan.
- Hertha
Itävaltalaisilla lienee puistattava muisto 1500- ja 1600-luvuilta, jolloin turkkilaiset pääsivät parikin kertaa aivan Wienin porteille "laajentumispyrkimyksissään".
Lienee verrattavissa suomalaisten "venäläisvihaan". - epes
Hertha kirjoitti:
Itävaltalaisilla lienee puistattava muisto 1500- ja 1600-luvuilta, jolloin turkkilaiset pääsivät parikin kertaa aivan Wienin porteille "laajentumispyrkimyksissään".
Lienee verrattavissa suomalaisten "venäläisvihaan".pelkästään vihasta ,vaan kyllä silkasta rahasta ja äänienemmistöstä, Turkilla on nimittäin äänienemmistö ,jos se suhteutetaan väkilukuun,tästä johtuen he pääsevät jyräämään , mihin suuntaan eu:ta viedään ja todennäköisesti Turkki on pitkään nettoSAAJA..... kukas sen maksaa ja mistä kaikesta se on pois !!!(vertauskuvallisesti) Elikä oletko valmis antamaan minulle palkanlisää(tasaamaan tulot), jos minä tienaan sinua vähemmän ja minulla ei ole samaa elintasoa kuin sinulla...JA sinä olet tehnyt kovasti töitä saavutuksesi eteen ja minä olen vain "lorvinut"...kyllä sinua ottas pattiin..tämä esimerkki ei nyt koske Suomen sisäistä verotusta, vaan suoraa tukea esim Turkille...vaikka Suomessakin asiat ovat rempallaan...no otetaan esim. kuntien ahdinko.Minun mielestäni meidän pitäisi hoitaa ensin oma "hiekkalaatikko" niinkuin monien muidenkin nettomaksumaiden.
- vuoden
epes kirjoitti:
pelkästään vihasta ,vaan kyllä silkasta rahasta ja äänienemmistöstä, Turkilla on nimittäin äänienemmistö ,jos se suhteutetaan väkilukuun,tästä johtuen he pääsevät jyräämään , mihin suuntaan eu:ta viedään ja todennäköisesti Turkki on pitkään nettoSAAJA..... kukas sen maksaa ja mistä kaikesta se on pois !!!(vertauskuvallisesti) Elikä oletko valmis antamaan minulle palkanlisää(tasaamaan tulot), jos minä tienaan sinua vähemmän ja minulla ei ole samaa elintasoa kuin sinulla...JA sinä olet tehnyt kovasti töitä saavutuksesi eteen ja minä olen vain "lorvinut"...kyllä sinua ottas pattiin..tämä esimerkki ei nyt koske Suomen sisäistä verotusta, vaan suoraa tukea esim Turkille...vaikka Suomessakin asiat ovat rempallaan...no otetaan esim. kuntien ahdinko.Minun mielestäni meidän pitäisi hoitaa ensin oma "hiekkalaatikko" niinkuin monien muidenkin nettomaksumaiden.
päästä ei ole järjestelmä joka takaa sinulle se eläken maksua ja takaa turvallisuudesi,
- nyt
sanotaan? Itävalta lopulta perääntyi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560