Hyvä Itävalta!!!

FrtV

Olette likipitäen ainoita, jotka näkevät asioiden todellisen laidan.

Turkilla ei ole mitään asiaan EU:hun.

7

393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erkki, turmion merkki

      Kiitos Itävältä. Enemmistö eurooppalaisista vastustaa Turkin EU-jäsenyyttä, mutta ainoastaan yhdellä valtiolla on munaa toimia.

    • "...asioiden todellinen laita ". Mitä tarkoitat?? Vastakkain ovat erilaisuuden ymmärtäminen
      ja salliminen tai konflikti!!
      vom

    • abcd

      Hatunnosto Itävallalle!!! Joku uskaltaa sentään sanoa suoraan.

      • Hertha

        Itävaltalaisilla lienee puistattava muisto 1500- ja 1600-luvuilta, jolloin turkkilaiset pääsivät parikin kertaa aivan Wienin porteille "laajentumispyrkimyksissään".

        Lienee verrattavissa suomalaisten "venäläisvihaan".


      • epes
        Hertha kirjoitti:

        Itävaltalaisilla lienee puistattava muisto 1500- ja 1600-luvuilta, jolloin turkkilaiset pääsivät parikin kertaa aivan Wienin porteille "laajentumispyrkimyksissään".

        Lienee verrattavissa suomalaisten "venäläisvihaan".

        pelkästään vihasta ,vaan kyllä silkasta rahasta ja äänienemmistöstä, Turkilla on nimittäin äänienemmistö ,jos se suhteutetaan väkilukuun,tästä johtuen he pääsevät jyräämään , mihin suuntaan eu:ta viedään ja todennäköisesti Turkki on pitkään nettoSAAJA..... kukas sen maksaa ja mistä kaikesta se on pois !!!(vertauskuvallisesti) Elikä oletko valmis antamaan minulle palkanlisää(tasaamaan tulot), jos minä tienaan sinua vähemmän ja minulla ei ole samaa elintasoa kuin sinulla...JA sinä olet tehnyt kovasti töitä saavutuksesi eteen ja minä olen vain "lorvinut"...kyllä sinua ottas pattiin..tämä esimerkki ei nyt koske Suomen sisäistä verotusta, vaan suoraa tukea esim Turkille...vaikka Suomessakin asiat ovat rempallaan...no otetaan esim. kuntien ahdinko.Minun mielestäni meidän pitäisi hoitaa ensin oma "hiekkalaatikko" niinkuin monien muidenkin nettomaksumaiden.


      • vuoden
        epes kirjoitti:

        pelkästään vihasta ,vaan kyllä silkasta rahasta ja äänienemmistöstä, Turkilla on nimittäin äänienemmistö ,jos se suhteutetaan väkilukuun,tästä johtuen he pääsevät jyräämään , mihin suuntaan eu:ta viedään ja todennäköisesti Turkki on pitkään nettoSAAJA..... kukas sen maksaa ja mistä kaikesta se on pois !!!(vertauskuvallisesti) Elikä oletko valmis antamaan minulle palkanlisää(tasaamaan tulot), jos minä tienaan sinua vähemmän ja minulla ei ole samaa elintasoa kuin sinulla...JA sinä olet tehnyt kovasti töitä saavutuksesi eteen ja minä olen vain "lorvinut"...kyllä sinua ottas pattiin..tämä esimerkki ei nyt koske Suomen sisäistä verotusta, vaan suoraa tukea esim Turkille...vaikka Suomessakin asiat ovat rempallaan...no otetaan esim. kuntien ahdinko.Minun mielestäni meidän pitäisi hoitaa ensin oma "hiekkalaatikko" niinkuin monien muidenkin nettomaksumaiden.

        päästä ei ole järjestelmä joka takaa sinulle se eläken maksua ja takaa turvallisuudesi,


    • nyt

      sanotaan? Itävalta lopulta perääntyi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe