Veto loppui kun seinään. Moottori käy mutta auto ei liiku. Vaihteiden kytkeminen onnistuu helposti ilman kytkimen painamista. Kytkimen painamisella ei ole vaikutusta mihinkään ja poljin tuntuu ylhäältä löysältä.
Onko tämä selvä kytkinrikko vai onko vetoakseli tai vaihteet hajalla? Kytkin oli ollut kauan töksähtävästi pureva ja ryömittäminen vaikeaa.
kytkinkö
11
5563
Vastaukset
- Näillä auto merkeillä
Jos kytkin on ollut töksähtelevä ja ryömittäminen vaikeaa. Sitten se on varmasti vauhtipyörän ja nelospytyn välistä kampiakseli poikki. Antamallasi autotiedoilla emme varmaankaan voi antaa varvempaa tietoa.
Joten liitämme kysymyksesi pikkujoulu ohjelmaan. - kyllä
riippuen autosta joko kytkinvaijeri poikki tai jos
hydraulinen välitys putki puhki ja/tai kytkinneste loppu.- kyllä
että joisaain automerkeissä (mm. Fiat Uno) kytkimen
vetohaarukka (kytkmen päässä) oli herkkä murtumaan ja oireet juuri nuo.
- mielestäni
joko kytkinlevyn keskiö irronnut tai kytkinakseli poikki, veikkaan ensimmäistä.
- palat
irronneet. Näin kävi minulle.
palat kirjoitti:
irronneet. Näin kävi minulle.
haarukka, vaijeri tai nestejuttu se ei ole.
Menee kytkimen avaukseksi.
Kerro sitten mitä löytyi ja myös mikä auto kyseessä; ei ole tullut vastaan mokomaa koskaan.- ja yksi
sitroen kirjoitti:
Kerro sitten mitä löytyi ja myös mikä auto kyseessä; ei ole tullut vastaan mokomaa koskaan.merkki on Saab 99
- ketju
ja yksi kirjoitti:
merkki on Saab 99
jolla voima siirretään kytkimeltä vaihteistoon?
- vaihessa
ketju kirjoitti:
jolla voima siirretään kytkimeltä vaihteistoon?
korvattiin välipyörästö ketjulla, mutta se ei ole ongelma vaan kytkinakseli, josta poori pettää hammaspyörän päästä tai sitten se akseli katkeaa
- petti?
sitroen kirjoitti:
Kerro sitten mitä löytyi ja myös mikä auto kyseessä; ei ole tullut vastaan mokomaa koskaan.Auto on Micra -91. Korjaamo tarttunee hommiin tällä viikolla. Kytkintä epäilivät mutta sen näkee sitten.
- petti?
petti? kirjoitti:
Auto on Micra -91. Korjaamo tarttunee hommiin tällä viikolla. Kytkintä epäilivät mutta sen näkee sitten.
Kytkinlevyn ulkokehä oli irronnut keskiöstä, siitä jossa on ne jouset ja jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä313527- 1231399
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111331- 711048
- 581041
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1871026olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26967Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38941Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67920Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78875