Presidenttiehdokkaat Lahti ja Kallis..

..näyttävät epäilevän ihmisen evoluutiota alemmista eläimistä.. ja lisäksi Arto Lahti uskoo myös astrologiaan ja muutenkin humbuugeihin kallellaan.

http://www.skepsis.fi/lehti/2005/2005-4jarv.html

"Väitteen ihmiset ovat kehittyneet aiemmista eläinlajeista, kuten esimerkiksi apinoista todennäköisyyteen Kallis vastasi – kuten olettaa saattoikin – ”väärin.” Lax ja Soini vastasivat diplomaattisen viisaasti ”en osaa sanoa”. Lahden vastaus oli ”väärin tai en osaa sanoa”. Hänen mukaansa Raamatun luomiskertomuksen ja tieteen käsityksen välillä ei ole ristiriitaa. ”Geneettisesti kaikki luodut ovat sukua keskenään, mutta luomakunta on paljon muutakin kuin genetiikkaa. Uskon, että luonnon järjestelmä on paljon nerokkaampi kuin osaamme edes aavistaa.”

"Lahdelle tuttuja olivat kiropraktikon palvelut, akupunktio ja luontaistuotteet."

"Paranormaaleihin ilmiöihin uskoi vain ehdokas Lahti."

HS blogissa

http://blogit.helsinginsanomat.fi/tiede/?p=65

Gröhn kertoo Arto Lahden omassa kirjassaan tunnustavan uskoaan astrologiaan:

Kysymys: “Uskotko astrologiaan?”
Arto Lahti: “Kyllä. En osaa selittää miten. Siinä on kuitenkin hyvin johdonmukaisia piirteitä. Kysymyksessä on tietämätön alue. Me ihmiset olemme aikamme lapsia ja syntymä kenties lataa meidät jollakin erikoisella tavalla. Toki elämä sitten hioo ja muokkaa ihmistä.”

8

741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karjula

      Todella hienoa. Jälleen yksi syy lisää äänestää Lahtea.

      • kunhan se on joku muu kuin Halonen

        Ylen vaalikone ehdotti minulle:
        1.Lax
        2.Hautala
        3.Kallis

        Valtapuolueet piti perää
        (ja minä räjähdin epäuskoiseen nauruun).


      • MrKAT kirjoitti:

        kunhan se on joku muu kuin Halonen

        Ylen vaalikone ehdotti minulle:
        1.Lax
        2.Hautala
        3.Kallis

        Valtapuolueet piti perää
        (ja minä räjähdin epäuskoiseen nauruun).

        Allekirjoittaneelle tuli Ylen kyselyssä riviksi samansuuntaisesti

        1.    Hautala, Heidi    Vihr.    
        2.    Lax, Henrik    RKP    
        3.    Niinistö, Sauli Kok.

        Hautala vastaili lähimmäksi omiani myös muilla vaalikoneilla, kun taas Halonen näytti jäävän etäisimmäksi - jopa Kallis oli edellä kaikilla vaalikoneilla...

        Hautalaa nostaa allekirjoittaneen osalta eniten hänen halunsa karsia presidentin valtaoikeuksia.

        Meillä on näköjään hyvin vallanhimoinen presidentti tällä hetkellä.


      • One Way or Another..

        Oletko aivan looginen. Miksi et samantien voisi myös uskoa että Suomi ei tarvitse presitenttiä, eikä hallitusta, puhumattakaan eduskunnasta.
        Sinun Jumalasi pystyisi yksinään hallitsemaan pientä Suomea ihan kevyesti ja ilman yhteiskuntaa jäytäviä hallinnollisia kuluja..


      • Karjula
        MrKAT kirjoitti:

        kunhan se on joku muu kuin Halonen

        Ylen vaalikone ehdotti minulle:
        1.Lax
        2.Hautala
        3.Kallis

        Valtapuolueet piti perää
        (ja minä räjähdin epäuskoiseen nauruun).

        Pahalta vaan näyttää, että Halonen ryssii tiensä jatkokaudelle. Voisi noita vastaehdokkaita olla muutama vähempi kun nyt kaikki Halosen vastustajien äänet jakautuu liikaa.


      • King Gustav IVA
        Karjula kirjoitti:

        Pahalta vaan näyttää, että Halonen ryssii tiensä jatkokaudelle. Voisi noita vastaehdokkaita olla muutama vähempi kun nyt kaikki Halosen vastustajien äänet jakautuu liikaa.

        Harmi että Halosen vastaehdokkaat on kaikki niin nössöjä.
        Hautalassa tuntuisi olevan ruutia mutta hänellä ei taida olla mahdollisuuksia joten menen sittenkin Halosen taakse.


    • En Jävel

      Onkohan presitentti-ehdokkaiden joukossa ketään jolla ei olisi jonkunlaiseen mystiikkaan uskomisen taustaa??
      Jos ei, niin jatkokysymys: voiko Aku Ankkaa äänestää?
      Kovasti näyttää presitentti-ehdokkaiden käsitykset todellisuudesta olevan sumeat, ketä tässä voi äänestää kun mustaa hevosta ei ole mahdollisuus putkahtaa esiin mistään päin.

    • PekkaPakana

      Enpä ole Lahden kanssa monessa muussakaan asiassa samaa mieltä, mutta ääneni saa kumminkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      228
      5745
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      142
      3438
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2539
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2446
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2032
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1596
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1591
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1453
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1260
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1121
    Aihe