..näyttävät epäilevän ihmisen evoluutiota alemmista eläimistä.. ja lisäksi Arto Lahti uskoo myös astrologiaan ja muutenkin humbuugeihin kallellaan.
http://www.skepsis.fi/lehti/2005/2005-4jarv.html
"Väitteen ihmiset ovat kehittyneet aiemmista eläinlajeista, kuten esimerkiksi apinoista todennäköisyyteen Kallis vastasi – kuten olettaa saattoikin – ”väärin.” Lax ja Soini vastasivat diplomaattisen viisaasti ”en osaa sanoa”. Lahden vastaus oli ”väärin tai en osaa sanoa”. Hänen mukaansa Raamatun luomiskertomuksen ja tieteen käsityksen välillä ei ole ristiriitaa. ”Geneettisesti kaikki luodut ovat sukua keskenään, mutta luomakunta on paljon muutakin kuin genetiikkaa. Uskon, että luonnon järjestelmä on paljon nerokkaampi kuin osaamme edes aavistaa.”
"Lahdelle tuttuja olivat kiropraktikon palvelut, akupunktio ja luontaistuotteet."
"Paranormaaleihin ilmiöihin uskoi vain ehdokas Lahti."
HS blogissa
http://blogit.helsinginsanomat.fi/tiede/?p=65
Gröhn kertoo Arto Lahden omassa kirjassaan tunnustavan uskoaan astrologiaan:
Kysymys: “Uskotko astrologiaan?”
Arto Lahti: “Kyllä. En osaa selittää miten. Siinä on kuitenkin hyvin johdonmukaisia piirteitä. Kysymyksessä on tietämätön alue. Me ihmiset olemme aikamme lapsia ja syntymä kenties lataa meidät jollakin erikoisella tavalla. Toki elämä sitten hioo ja muokkaa ihmistä.”
Presidenttiehdokkaat Lahti ja Kallis..
8
754
Vastaukset
- Karjula
Todella hienoa. Jälleen yksi syy lisää äänestää Lahtea.
kunhan se on joku muu kuin Halonen
Ylen vaalikone ehdotti minulle:
1.Lax
2.Hautala
3.Kallis
Valtapuolueet piti perää
(ja minä räjähdin epäuskoiseen nauruun).MrKAT kirjoitti:
1.Lax
2.Hautala
3.Kallis
Valtapuolueet piti perää
(ja minä räjähdin epäuskoiseen nauruun).Allekirjoittaneelle tuli Ylen kyselyssä riviksi samansuuntaisesti
1. Hautala, Heidi Vihr.
2. Lax, Henrik RKP
3. Niinistö, Sauli Kok.
Hautala vastaili lähimmäksi omiani myös muilla vaalikoneilla, kun taas Halonen näytti jäävän etäisimmäksi - jopa Kallis oli edellä kaikilla vaalikoneilla...
Hautalaa nostaa allekirjoittaneen osalta eniten hänen halunsa karsia presidentin valtaoikeuksia.
Meillä on näköjään hyvin vallanhimoinen presidentti tällä hetkellä.- One Way or Another..
Oletko aivan looginen. Miksi et samantien voisi myös uskoa että Suomi ei tarvitse presitenttiä, eikä hallitusta, puhumattakaan eduskunnasta.
Sinun Jumalasi pystyisi yksinään hallitsemaan pientä Suomea ihan kevyesti ja ilman yhteiskuntaa jäytäviä hallinnollisia kuluja.. - Karjula
MrKAT kirjoitti:
1.Lax
2.Hautala
3.Kallis
Valtapuolueet piti perää
(ja minä räjähdin epäuskoiseen nauruun).Pahalta vaan näyttää, että Halonen ryssii tiensä jatkokaudelle. Voisi noita vastaehdokkaita olla muutama vähempi kun nyt kaikki Halosen vastustajien äänet jakautuu liikaa.
- King Gustav IVA
Karjula kirjoitti:
Pahalta vaan näyttää, että Halonen ryssii tiensä jatkokaudelle. Voisi noita vastaehdokkaita olla muutama vähempi kun nyt kaikki Halosen vastustajien äänet jakautuu liikaa.
Harmi että Halosen vastaehdokkaat on kaikki niin nössöjä.
Hautalassa tuntuisi olevan ruutia mutta hänellä ei taida olla mahdollisuuksia joten menen sittenkin Halosen taakse.
- En Jävel
Onkohan presitentti-ehdokkaiden joukossa ketään jolla ei olisi jonkunlaiseen mystiikkaan uskomisen taustaa??
Jos ei, niin jatkokysymys: voiko Aku Ankkaa äänestää?
Kovasti näyttää presitentti-ehdokkaiden käsitykset todellisuudesta olevan sumeat, ketä tässä voi äänestää kun mustaa hevosta ei ole mahdollisuus putkahtaa esiin mistään päin. - PekkaPakana
Enpä ole Lahden kanssa monessa muussakaan asiassa samaa mieltä, mutta ääneni saa kumminkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437958
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 684453
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363223Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483116Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella472788Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262735- 372493
- 412056
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807