Lisäetu miehenä olemisesta!

Antsux

Voi heittää netissä kaiken kansan nähtäville oman hintansa, kuten eräässä viestiketjussa tuli hiljattain tehtyä.

Ja ainoa palaute joka tulee, on tyly tiedotus, että kysyntää olisi Metsäkedolle tai Pöyhöselle, mutta ei Antsuxille.

Tämä on todellista vapautta, MIEHEN vapautta! Kaikille on sanomattakin selvää, että puheet hinnasta ja kaupanteosta ovat jonninjoutavaa jorinaa, koska eihän yksikään mies missään tapauksessa ole myynnissä mihinkään hintaan. Mutta annas olla, jos joku nainen esittäisi keskustelussa oman hintalappunsa! Ostajat tunkisivat käpälöimään ja sovittelemaan, viimeistä käyttöpäivää kyselemään ja takuuehtoja selvittelemään. Ajatus naisesta kaupan kohteena on niin paljon realistisempi, tässä maailmassa, tänä aikana.

27

1276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kommentista huvittunut

      Luulisin, että kaikki miehet olisivat mielellään ainakin seksin ollessa kyseessä kaupan...ongelma on vain siinä, että naiset ei halua ostaa miehiä koska 1) emme ole seksin orjia ja 2) osaamme arvostaa ihmisiä ja tiedämme ettei ihmistä voi ostaa.

      • Kamasaksa

        Ilmeisesti ihmistä voi naistenkin mielestä silti myydä, koska seksin myyjät ovat enimmäkseen naisia.


      • mariamagda

        mutta jospa seksin ostamisessakin on vain kysymys samasta asiasta kuin muissakin pahoissa teoissa. Jos nainen saisi` ostaa seksiä, eikä sitä tuomittaisi, niin se varmaan lisääntyisi joidenkin/vastaavien kuin miesten piireissä, samalla tavoin kuin juominen, tupakointi ym vielä kauheammat jutut.

        Mutta ehkä naiset yleensä tosiaan ymmärtävät paremmin ihmisyyden ja seksin oston ällöttävyyden, koska ihan itse henkilökohtaisesti tämän yrityksen kohteeksi jatkuvasti joutuvat.

        Parashan paheissa tietenkin on, että niitä ei tekisi kukaan.


      • Antsux
        mariamagda kirjoitti:

        mutta jospa seksin ostamisessakin on vain kysymys samasta asiasta kuin muissakin pahoissa teoissa. Jos nainen saisi` ostaa seksiä, eikä sitä tuomittaisi, niin se varmaan lisääntyisi joidenkin/vastaavien kuin miesten piireissä, samalla tavoin kuin juominen, tupakointi ym vielä kauheammat jutut.

        Mutta ehkä naiset yleensä tosiaan ymmärtävät paremmin ihmisyyden ja seksin oston ällöttävyyden, koska ihan itse henkilökohtaisesti tämän yrityksen kohteeksi jatkuvasti joutuvat.

        Parashan paheissa tietenkin on, että niitä ei tekisi kukaan.

        Sanaakaan en seksistä sanonut (ennen kuin nyt), mutta kaikki kommentit tuntuvat käsittelevän SITÄ.


      • Mariella..
        Antsux kirjoitti:

        Sanaakaan en seksistä sanonut (ennen kuin nyt), mutta kaikki kommentit tuntuvat käsittelevän SITÄ.

        oman hintani, 150 E.


      • Antsux
        Mariella.. kirjoitti:

        oman hintani, 150 E.

        Reipasta! Varmaan ainakin siivouksen ja ikkunanpesun teettäisin... isossa talossa siihen normaali työpäivä menisi. Diili?


      • Jack
        Mariella.. kirjoitti:

        oman hintani, 150 E.

        Kuuluuko niidenkin tyhjentäminen samaan hintaan kuin lastenhuoneen siivoaminen?


      • Mariella...
        Antsux kirjoitti:

        Reipasta! Varmaan ainakin siivouksen ja ikkunanpesun teettäisin... isossa talossa siihen normaali työpäivä menisi. Diili?

        Entä lumityöt? Löytyykö lumikola itseltä? Ja mikä parasta, se piilopullo sieltä takaa?

        Mariella


      • Mariella...
        Jack kirjoitti:

        Kuuluuko niidenkin tyhjentäminen samaan hintaan kuin lastenhuoneen siivoaminen?

        en ole maininnut siivouksesta ja aina vaan sitä.


      • Antsux
        Mariella... kirjoitti:

        Entä lumityöt? Löytyykö lumikola itseltä? Ja mikä parasta, se piilopullo sieltä takaa?

        Mariella

        Oho. Hinta olisi sataviiskymppiä ja aiot siivota talon, pestä ikkunat ja olet vielä menossa lumitöihinkin? Nyt täytyy sanoa että yksikään ammattilainen ei ole vielä pystynyt moista pakettia tarjoamaan - kerrohan tässä vaiheessa ly-tunnuksesi niin katsotaan jatkuuko juttu.


      • Mariella...
        Antsux kirjoitti:

        Oho. Hinta olisi sataviiskymppiä ja aiot siivota talon, pestä ikkunat ja olet vielä menossa lumitöihinkin? Nyt täytyy sanoa että yksikään ammattilainen ei ole vielä pystynyt moista pakettia tarjoamaan - kerrohan tässä vaiheessa ly-tunnuksesi niin katsotaan jatkuuko juttu.

        Sanaakaan en siivouksesta sanonut, mutta kaikki kommentit tuntuvat käsittelevän SITÅ.


      • Antsux
        Mariella... kirjoitti:

        Sanaakaan en siivouksesta sanonut, mutta kaikki kommentit tuntuvat käsittelevän SITÅ.

        Mikäs tuo otsikko SiivousSirpa sitten oli?

        Siivous on sitä mitä Antsu tarvitsee. Tiskit ja pyykit osaan hoidella koneeseen itsekin ja metsätyöhön ja halontekoon minulla on pätevyys. Ai niin onhan se ruoanlaitto... sen varmaan tekisit toiminimellä Mariellanami?


      • Mariella...
        Antsux kirjoitti:

        Mikäs tuo otsikko SiivousSirpa sitten oli?

        Siivous on sitä mitä Antsu tarvitsee. Tiskit ja pyykit osaan hoidella koneeseen itsekin ja metsätyöhön ja halontekoon minulla on pätevyys. Ai niin onhan se ruoanlaitto... sen varmaan tekisit toiminimellä Mariellanami?

        sinä pyysit minua siivoamaan omia sotkujasi. Hoitele itse sotkusi, älä minulle niistä ruikuta.

        Nuo kaksi olivat miesten ennakkoluuloja Mariellasta.


      • Antsux
        Mariella... kirjoitti:

        sinä pyysit minua siivoamaan omia sotkujasi. Hoitele itse sotkusi, älä minulle niistä ruikuta.

        Nuo kaksi olivat miesten ennakkoluuloja Mariellasta.

        Jos siihen 150 euron hintaan ei saa siivousta, niin MITÄ sillä sitten saa? Terapiaako?


      • Mariella...
        Antsux kirjoitti:

        Jos siihen 150 euron hintaan ei saa siivousta, niin MITÄ sillä sitten saa? Terapiaako?

        Ehkä terapia tekisi hyvää, jos ei keksi naiselle muuta työtä kuin siivoustyötä.


      • Antsux
        Mariella... kirjoitti:

        Ehkä terapia tekisi hyvää, jos ei keksi naiselle muuta työtä kuin siivoustyötä.

        Päivää! Ehdin koneelle vasta nyt - siivoojan ollessa talossa minulla ei yksinkertaisesti pokka riitä pelkkään tietsikalla istumiseen, mutta nyt hän poistui.

        No niin. Vaikuttaa siltä ettei Mariella ole kovin innokas siivooja. Ja toisaalta: juuri nyt kämppä on tip top. Eipä tainnut kysyntä ja tarjonta kohdata. 150 euroa terapiasta - ensi kuulemalta melkoinen summa. Sisältyisikö siihen ne lumityöt?


      • Mariella...
        Antsux kirjoitti:

        Päivää! Ehdin koneelle vasta nyt - siivoojan ollessa talossa minulla ei yksinkertaisesti pokka riitä pelkkään tietsikalla istumiseen, mutta nyt hän poistui.

        No niin. Vaikuttaa siltä ettei Mariella ole kovin innokas siivooja. Ja toisaalta: juuri nyt kämppä on tip top. Eipä tainnut kysyntä ja tarjonta kohdata. 150 euroa terapiasta - ensi kuulemalta melkoinen summa. Sisältyisikö siihen ne lumityöt?

        myös siltä, ettei Antsux ole innokas siivooja.

        Luulen, että hoitojakso olisi aika pitkä ennenkuin kalloosi saataisiin mahtumaan, ettei nainen ole siivoukone.
        Lumityöt menee siinä sivussa, onneksi tulee kesä!


      • Antsux
        Mariella... kirjoitti:

        myös siltä, ettei Antsux ole innokas siivooja.

        Luulen, että hoitojakso olisi aika pitkä ennenkuin kalloosi saataisiin mahtumaan, ettei nainen ole siivoukone.
        Lumityöt menee siinä sivussa, onneksi tulee kesä!

        Olet kiusallisen oikeassa: en siivoa lystikseni, mutta arvostan siisteyttä. Sille en mahda mitään, että siivous on naisvaltainen ala ja minunkin sisäkköni on nainen. "Antsux hakee miespuolista siivoojaa" olisi tasa-arvolain vastainen työpaikkailmoitus.

        Nainen on siivouskone varmasti tasan yhtä paljon kuin ihminen yleensä on kone.

        Yhteenvetoni on, että Mariellan saisi 150 eurolla, mutta työhön hän ei tarttuisi. Ehkä hän katselisi Emmerdalea ja kuivattelisi kynsilakkaansa? En pitäisi hankintaa hintansa väärtinä.


      • Mariella...
        Antsux kirjoitti:

        Olet kiusallisen oikeassa: en siivoa lystikseni, mutta arvostan siisteyttä. Sille en mahda mitään, että siivous on naisvaltainen ala ja minunkin sisäkköni on nainen. "Antsux hakee miespuolista siivoojaa" olisi tasa-arvolain vastainen työpaikkailmoitus.

        Nainen on siivouskone varmasti tasan yhtä paljon kuin ihminen yleensä on kone.

        Yhteenvetoni on, että Mariellan saisi 150 eurolla, mutta työhön hän ei tarttuisi. Ehkä hän katselisi Emmerdalea ja kuivattelisi kynsilakkaansa? En pitäisi hankintaa hintansa väärtinä.

        Lumityöt eivät sinun mielestäsi siis ole töitä. Eikä terapian anto. Ok. Onneksi kaikki eivät ole samaa mieltä.
        En käytä kynsilakkaa.


      • ketju :)
        Mariella... kirjoitti:

        Lumityöt eivät sinun mielestäsi siis ole töitä. Eikä terapian anto. Ok. Onneksi kaikki eivät ole samaa mieltä.
        En käytä kynsilakkaa.

        Mariella vei kyllä 10-0 pisteet.


      • Antsux
        ketju :) kirjoitti:

        Mariella vei kyllä 10-0 pisteet.

        Allekirjoitan kaiken! Ja nainen niskan päällä... vas-tus-ta-ma-ton-ta!


      • Antsux
        Mariella... kirjoitti:

        Lumityöt eivät sinun mielestäsi siis ole töitä. Eikä terapian anto. Ok. Onneksi kaikki eivät ole samaa mieltä.
        En käytä kynsilakkaa.

        Emme näköjään malta lopettaa.

        Asiakas (Antsux) ei tunne olevansa lumityö- tai terapiapalvelujen tarpeessa. Onko tällä asialla merkitystä Mariellan Kola & Kallonkutistus Ky:n harjoittaessa markkinointiaan?


      • Mariella...
        Antsux kirjoitti:

        Emme näköjään malta lopettaa.

        Asiakas (Antsux) ei tunne olevansa lumityö- tai terapiapalvelujen tarpeessa. Onko tällä asialla merkitystä Mariellan Kola & Kallonkutistus Ky:n harjoittaessa markkinointiaan?

        kun kerran haluat.

        Tota... oikea hullukaan ei huomaa olevansa hullu.

        Olit muuten aloituksessasi väärässä, vaikka ilmoitin hintani, kukaan ei ole tullut kähmimään minua. Ainoastaan Antsux innokkaana jatkaa, vaikkei palveluilleni tunne tarvetta.


    • tyydyttynyt

      Olen ostanut miehen kolmasti 120 euron tuntitaksalla. Kannattaa naiset kokeilla.

      • maksoi tuon 120 € mutta laskuttiko hän myös aineista:)


      • Kurre_Orava
        epikuros kirjoitti:

        maksoi tuon 120 € mutta laskuttiko hän myös aineista:)

        Nii juu ja entäs pientarvikelisä?


      • Kurre_Orava kirjoitti:

        Nii juu ja entäs pientarvikelisä?

        oli unohtua se. Direktiivin mukaiseti.
        1. s-koko
        2. L
        3. XL
        4. XXXL
        5. voi hitto
        EU:n tai jonkin muun määritelmän mukaan mutta saa olla varovainen ettei riko kartellilakeja.
        Lisäksi puolipäiväraha ja km-kunstnnusket.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 54
      741
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      673
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      564
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe