Voi heittää netissä kaiken kansan nähtäville oman hintansa, kuten eräässä viestiketjussa tuli hiljattain tehtyä.
Ja ainoa palaute joka tulee, on tyly tiedotus, että kysyntää olisi Metsäkedolle tai Pöyhöselle, mutta ei Antsuxille.
Tämä on todellista vapautta, MIEHEN vapautta! Kaikille on sanomattakin selvää, että puheet hinnasta ja kaupanteosta ovat jonninjoutavaa jorinaa, koska eihän yksikään mies missään tapauksessa ole myynnissä mihinkään hintaan. Mutta annas olla, jos joku nainen esittäisi keskustelussa oman hintalappunsa! Ostajat tunkisivat käpälöimään ja sovittelemaan, viimeistä käyttöpäivää kyselemään ja takuuehtoja selvittelemään. Ajatus naisesta kaupan kohteena on niin paljon realistisempi, tässä maailmassa, tänä aikana.
Lisäetu miehenä olemisesta!
27
1276
Vastaukset
- Kommentista huvittunut
Luulisin, että kaikki miehet olisivat mielellään ainakin seksin ollessa kyseessä kaupan...ongelma on vain siinä, että naiset ei halua ostaa miehiä koska 1) emme ole seksin orjia ja 2) osaamme arvostaa ihmisiä ja tiedämme ettei ihmistä voi ostaa.
- Kamasaksa
Ilmeisesti ihmistä voi naistenkin mielestä silti myydä, koska seksin myyjät ovat enimmäkseen naisia.
- mariamagda
mutta jospa seksin ostamisessakin on vain kysymys samasta asiasta kuin muissakin pahoissa teoissa. Jos nainen saisi` ostaa seksiä, eikä sitä tuomittaisi, niin se varmaan lisääntyisi joidenkin/vastaavien kuin miesten piireissä, samalla tavoin kuin juominen, tupakointi ym vielä kauheammat jutut.
Mutta ehkä naiset yleensä tosiaan ymmärtävät paremmin ihmisyyden ja seksin oston ällöttävyyden, koska ihan itse henkilökohtaisesti tämän yrityksen kohteeksi jatkuvasti joutuvat.
Parashan paheissa tietenkin on, että niitä ei tekisi kukaan. - Antsux
mariamagda kirjoitti:
mutta jospa seksin ostamisessakin on vain kysymys samasta asiasta kuin muissakin pahoissa teoissa. Jos nainen saisi` ostaa seksiä, eikä sitä tuomittaisi, niin se varmaan lisääntyisi joidenkin/vastaavien kuin miesten piireissä, samalla tavoin kuin juominen, tupakointi ym vielä kauheammat jutut.
Mutta ehkä naiset yleensä tosiaan ymmärtävät paremmin ihmisyyden ja seksin oston ällöttävyyden, koska ihan itse henkilökohtaisesti tämän yrityksen kohteeksi jatkuvasti joutuvat.
Parashan paheissa tietenkin on, että niitä ei tekisi kukaan.Sanaakaan en seksistä sanonut (ennen kuin nyt), mutta kaikki kommentit tuntuvat käsittelevän SITÄ.
- Mariella..
Antsux kirjoitti:
Sanaakaan en seksistä sanonut (ennen kuin nyt), mutta kaikki kommentit tuntuvat käsittelevän SITÄ.
oman hintani, 150 E.
- Antsux
Mariella.. kirjoitti:
oman hintani, 150 E.
Reipasta! Varmaan ainakin siivouksen ja ikkunanpesun teettäisin... isossa talossa siihen normaali työpäivä menisi. Diili?
- Jack
Mariella.. kirjoitti:
oman hintani, 150 E.
Kuuluuko niidenkin tyhjentäminen samaan hintaan kuin lastenhuoneen siivoaminen?
- Mariella...
Antsux kirjoitti:
Reipasta! Varmaan ainakin siivouksen ja ikkunanpesun teettäisin... isossa talossa siihen normaali työpäivä menisi. Diili?
Entä lumityöt? Löytyykö lumikola itseltä? Ja mikä parasta, se piilopullo sieltä takaa?
Mariella - Mariella...
Jack kirjoitti:
Kuuluuko niidenkin tyhjentäminen samaan hintaan kuin lastenhuoneen siivoaminen?
en ole maininnut siivouksesta ja aina vaan sitä.
- Antsux
Mariella... kirjoitti:
Entä lumityöt? Löytyykö lumikola itseltä? Ja mikä parasta, se piilopullo sieltä takaa?
MariellaOho. Hinta olisi sataviiskymppiä ja aiot siivota talon, pestä ikkunat ja olet vielä menossa lumitöihinkin? Nyt täytyy sanoa että yksikään ammattilainen ei ole vielä pystynyt moista pakettia tarjoamaan - kerrohan tässä vaiheessa ly-tunnuksesi niin katsotaan jatkuuko juttu.
- Mariella...
Antsux kirjoitti:
Oho. Hinta olisi sataviiskymppiä ja aiot siivota talon, pestä ikkunat ja olet vielä menossa lumitöihinkin? Nyt täytyy sanoa että yksikään ammattilainen ei ole vielä pystynyt moista pakettia tarjoamaan - kerrohan tässä vaiheessa ly-tunnuksesi niin katsotaan jatkuuko juttu.
Sanaakaan en siivouksesta sanonut, mutta kaikki kommentit tuntuvat käsittelevän SITÅ.
- Antsux
Mariella... kirjoitti:
Sanaakaan en siivouksesta sanonut, mutta kaikki kommentit tuntuvat käsittelevän SITÅ.
Mikäs tuo otsikko SiivousSirpa sitten oli?
Siivous on sitä mitä Antsu tarvitsee. Tiskit ja pyykit osaan hoidella koneeseen itsekin ja metsätyöhön ja halontekoon minulla on pätevyys. Ai niin onhan se ruoanlaitto... sen varmaan tekisit toiminimellä Mariellanami? - Mariella...
Antsux kirjoitti:
Mikäs tuo otsikko SiivousSirpa sitten oli?
Siivous on sitä mitä Antsu tarvitsee. Tiskit ja pyykit osaan hoidella koneeseen itsekin ja metsätyöhön ja halontekoon minulla on pätevyys. Ai niin onhan se ruoanlaitto... sen varmaan tekisit toiminimellä Mariellanami?sinä pyysit minua siivoamaan omia sotkujasi. Hoitele itse sotkusi, älä minulle niistä ruikuta.
Nuo kaksi olivat miesten ennakkoluuloja Mariellasta. - Antsux
Mariella... kirjoitti:
sinä pyysit minua siivoamaan omia sotkujasi. Hoitele itse sotkusi, älä minulle niistä ruikuta.
Nuo kaksi olivat miesten ennakkoluuloja Mariellasta.Jos siihen 150 euron hintaan ei saa siivousta, niin MITÄ sillä sitten saa? Terapiaako?
- Mariella...
Antsux kirjoitti:
Jos siihen 150 euron hintaan ei saa siivousta, niin MITÄ sillä sitten saa? Terapiaako?
Ehkä terapia tekisi hyvää, jos ei keksi naiselle muuta työtä kuin siivoustyötä.
- Antsux
Mariella... kirjoitti:
Ehkä terapia tekisi hyvää, jos ei keksi naiselle muuta työtä kuin siivoustyötä.
Päivää! Ehdin koneelle vasta nyt - siivoojan ollessa talossa minulla ei yksinkertaisesti pokka riitä pelkkään tietsikalla istumiseen, mutta nyt hän poistui.
No niin. Vaikuttaa siltä ettei Mariella ole kovin innokas siivooja. Ja toisaalta: juuri nyt kämppä on tip top. Eipä tainnut kysyntä ja tarjonta kohdata. 150 euroa terapiasta - ensi kuulemalta melkoinen summa. Sisältyisikö siihen ne lumityöt? - Mariella...
Antsux kirjoitti:
Päivää! Ehdin koneelle vasta nyt - siivoojan ollessa talossa minulla ei yksinkertaisesti pokka riitä pelkkään tietsikalla istumiseen, mutta nyt hän poistui.
No niin. Vaikuttaa siltä ettei Mariella ole kovin innokas siivooja. Ja toisaalta: juuri nyt kämppä on tip top. Eipä tainnut kysyntä ja tarjonta kohdata. 150 euroa terapiasta - ensi kuulemalta melkoinen summa. Sisältyisikö siihen ne lumityöt?myös siltä, ettei Antsux ole innokas siivooja.
Luulen, että hoitojakso olisi aika pitkä ennenkuin kalloosi saataisiin mahtumaan, ettei nainen ole siivoukone.
Lumityöt menee siinä sivussa, onneksi tulee kesä! - Antsux
Mariella... kirjoitti:
myös siltä, ettei Antsux ole innokas siivooja.
Luulen, että hoitojakso olisi aika pitkä ennenkuin kalloosi saataisiin mahtumaan, ettei nainen ole siivoukone.
Lumityöt menee siinä sivussa, onneksi tulee kesä!Olet kiusallisen oikeassa: en siivoa lystikseni, mutta arvostan siisteyttä. Sille en mahda mitään, että siivous on naisvaltainen ala ja minunkin sisäkköni on nainen. "Antsux hakee miespuolista siivoojaa" olisi tasa-arvolain vastainen työpaikkailmoitus.
Nainen on siivouskone varmasti tasan yhtä paljon kuin ihminen yleensä on kone.
Yhteenvetoni on, että Mariellan saisi 150 eurolla, mutta työhön hän ei tarttuisi. Ehkä hän katselisi Emmerdalea ja kuivattelisi kynsilakkaansa? En pitäisi hankintaa hintansa väärtinä. - Mariella...
Antsux kirjoitti:
Olet kiusallisen oikeassa: en siivoa lystikseni, mutta arvostan siisteyttä. Sille en mahda mitään, että siivous on naisvaltainen ala ja minunkin sisäkköni on nainen. "Antsux hakee miespuolista siivoojaa" olisi tasa-arvolain vastainen työpaikkailmoitus.
Nainen on siivouskone varmasti tasan yhtä paljon kuin ihminen yleensä on kone.
Yhteenvetoni on, että Mariellan saisi 150 eurolla, mutta työhön hän ei tarttuisi. Ehkä hän katselisi Emmerdalea ja kuivattelisi kynsilakkaansa? En pitäisi hankintaa hintansa väärtinä.Lumityöt eivät sinun mielestäsi siis ole töitä. Eikä terapian anto. Ok. Onneksi kaikki eivät ole samaa mieltä.
En käytä kynsilakkaa. - ketju :)
Mariella... kirjoitti:
Lumityöt eivät sinun mielestäsi siis ole töitä. Eikä terapian anto. Ok. Onneksi kaikki eivät ole samaa mieltä.
En käytä kynsilakkaa.Mariella vei kyllä 10-0 pisteet.
- Antsux
ketju :) kirjoitti:
Mariella vei kyllä 10-0 pisteet.
Allekirjoitan kaiken! Ja nainen niskan päällä... vas-tus-ta-ma-ton-ta!
- Antsux
Mariella... kirjoitti:
Lumityöt eivät sinun mielestäsi siis ole töitä. Eikä terapian anto. Ok. Onneksi kaikki eivät ole samaa mieltä.
En käytä kynsilakkaa.Emme näköjään malta lopettaa.
Asiakas (Antsux) ei tunne olevansa lumityö- tai terapiapalvelujen tarpeessa. Onko tällä asialla merkitystä Mariellan Kola & Kallonkutistus Ky:n harjoittaessa markkinointiaan? - Mariella...
Antsux kirjoitti:
Emme näköjään malta lopettaa.
Asiakas (Antsux) ei tunne olevansa lumityö- tai terapiapalvelujen tarpeessa. Onko tällä asialla merkitystä Mariellan Kola & Kallonkutistus Ky:n harjoittaessa markkinointiaan?kun kerran haluat.
Tota... oikea hullukaan ei huomaa olevansa hullu.
Olit muuten aloituksessasi väärässä, vaikka ilmoitin hintani, kukaan ei ole tullut kähmimään minua. Ainoastaan Antsux innokkaana jatkaa, vaikkei palveluilleni tunne tarvetta.
- tyydyttynyt
Olen ostanut miehen kolmasti 120 euron tuntitaksalla. Kannattaa naiset kokeilla.
- Kurre_Orava
epikuros kirjoitti:
maksoi tuon 120 € mutta laskuttiko hän myös aineista:)
Nii juu ja entäs pientarvikelisä?
Kurre_Orava kirjoitti:
Nii juu ja entäs pientarvikelisä?
oli unohtua se. Direktiivin mukaiseti.
1. s-koko
2. L
3. XL
4. XXXL
5. voi hitto
EU:n tai jonkin muun määritelmän mukaan mutta saa olla varovainen ettei riko kartellilakeja.
Lisäksi puolipäiväraha ja km-kunstnnusket.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 54741
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32673ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175564Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492