on siis kumpaa sukupuolta jumala on, sillä Jumala loi feminismin.
feminismin perusteesihän
20
881
Vastaukset
kun loi Aatamin ensin.
Sai olla hetken aikaa rauhassa ja miettiä.
Sen jälkeen luotiin Eeva ja alkoi keskustelu tasa-arvosta:D- aatos
"Sen jälkeen luotiin Eeva ja alkoi keskustelu tasa-arvosta"
saanut olla hetken aikaa rauhassa ja miettiä? - aatos
aatos kirjoitti:
"Sen jälkeen luotiin Eeva ja alkoi keskustelu tasa-arvosta"
saanut olla hetken aikaa rauhassa ja miettiä?nihilismin mukaan jumalaa ei ole (käsite siitä on), niin että ehkäpä sitä ei silloin vielä ollutkaan. siis ennen Aatamia. se ei tarkoita, että aatami ja jumala olisivat sama juttu, tietenkään.
- Hertha
Minä kannatan sitä toista luomiskertomusta.
Hertha kirjoitti:
Minä kannatan sitä toista luomiskertomusta.
se kuuluisa "lentävä spagettihirviö" jota eräs jenkki käyttää puheissaan ja kirjotuksissaan?
- Hertha
epikuros kirjoitti:
se kuuluisa "lentävä spagettihirviö" jota eräs jenkki käyttää puheissaan ja kirjotuksissaan?
Kyllä ne löytyvät 1. Mooseksen kirjasta molemmat.
- aatos
epikuros kirjoitti:
se kuuluisa "lentävä spagettihirviö" jota eräs jenkki käyttää puheissaan ja kirjotuksissaan?
siis _kuvakseen_ ei itsekseen.
- mez-o
Taitaa olla niin että koko luomiskertomus pitäisi laittaa uusiksi koska: Aatami Y erkaantui X-Eevasta eikä päin vastoin.
- Soh-vi
Hertha kirjoitti:
Minä kannatan sitä toista luomiskertomusta.
.. Lilithia? Tunnen huonosti raamattua, mutta nuorena femuporukassa muistelen lukeneeni toisesta, vähemmän tunnetusta luomiskertomuksesta. Siinä Jumala loi (juutalaisen?) tekstitulkinnan mukaan miehen ja naisen samalla kertaa samasta maan tomusta, Aatamin ja Lilithin.
Lilith oli itsenäinen, vahva ja kaukana nöyrästä, ei sopinut machomiesten pyhiin ympyröihin. Tarvittiin Eeva. Lilith mustattiin jonkinlaiseksi demoniksi. Asetun tämän luomiskertomuksen kannalle vakaasti, ei haittaa, vaikkei tähän löydy tukea linkeistä tilastolliseen vuosikirjaan, VATTin tutkimuksiin tai Iltasanomien pikku-uutisiin (olikos vielä niitä muita suosittuja lähteitä?). - aatos
Soh-vi kirjoitti:
.. Lilithia? Tunnen huonosti raamattua, mutta nuorena femuporukassa muistelen lukeneeni toisesta, vähemmän tunnetusta luomiskertomuksesta. Siinä Jumala loi (juutalaisen?) tekstitulkinnan mukaan miehen ja naisen samalla kertaa samasta maan tomusta, Aatamin ja Lilithin.
Lilith oli itsenäinen, vahva ja kaukana nöyrästä, ei sopinut machomiesten pyhiin ympyröihin. Tarvittiin Eeva. Lilith mustattiin jonkinlaiseksi demoniksi. Asetun tämän luomiskertomuksen kannalle vakaasti, ei haittaa, vaikkei tähän löydy tukea linkeistä tilastolliseen vuosikirjaan, VATTin tutkimuksiin tai Iltasanomien pikku-uutisiin (olikos vielä niitä muita suosittuja lähteitä?).en itsekään muista legendaa, mutta Lilith varmaan oli niin vittumainen, ettei kukaan halunnut leikkiä sen kanssa.
- gazpacho
"Jumala loi feminismin."
Väärin - kyllä se wanha vihtahousu taisi olla asialla tässä(kin) tapauksessa, kuten vanha lorukin tietää kertoa ;P
Nainen on kehto nainen on hauta, nainen on voimakas magneetti rauta. Nainen on kylmä nainen on kuuma, nainen on miehelle viettelys huuma. Nainen on kärsimys nainen on risti, piru sen miehelle piinaksi pisti.- aatos
perinteisesti niin, että jumala kuitenkin loi vihtahousun. tulipa sitten samalla luoneeksi sen ajatuksetkin.
- Hertha
Höpöhöpö.
Minä ainakin olen ihminen, enkä mikään kuoppa tai viehe.
Typerää, vanhanaikaista demonisointia. - xxx
aatos kirjoitti:
perinteisesti niin, että jumala kuitenkin loi vihtahousun. tulipa sitten samalla luoneeksi sen ajatuksetkin.
Miksi helkutissa Jumala loi sovinistin.
- Hertha
epikuros kirjoitti:
maailma ei ole paratiisi.
No joko luit ne luomiskertomukset?
- mariamagda
xxx kirjoitti:
Miksi helkutissa Jumala loi sovinistin.
eikä Jumala joka sen sovinistin loi.
- aatos
mariamagda kirjoitti:
eikä Jumala joka sen sovinistin loi.
pitäisi olla paha, joka on jumalaa mahtavampi.
- on vain
aatos kirjoitti:
pitäisi olla paha, joka on jumalaa mahtavampi.
feministi
- aatos
on vain kirjoitti:
feministi
jaa. mitenni? ensin tietenkin ratkaiset sen ongelman onko saatana ylipäänsä paha, ja millä argumenteilla. sitten teet saman feministille.
paha on käsite päässäsi. ei pahaa ole olemassakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 54741
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32673ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175564Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492