Pojalla on monivaihteinen Atala polkupyörä.Vaihteisto ei kestä,monenlaista remppaa on takana.(raju käyttäjä :-D )Voisiko tuollaisen vaihdepyörän rempata ihan karvalakkimalliseksi 1-3 vaihteiseksi sillä runko on hyvä.
Atala
8
4307
Vastaukset
- niin se on
kannattaa, muistelen markka aikaan Shimanon napavaihteen maksaneen toistatonnia plus työ ja pinnat ja ketju.
- tollo
OIKEASTA pyöräliikkeestä tai korjaamosta. Kaikki on periaatteessa mahdollista. Napavaihteessa tuskin järkeä, yksi voi jopa olla realistinen vaihtoehto.
- Anonyymi
Itselläni on ATALA Clever 8.1 man sähköpyörä.
Olen nyt ajanut sillä 5045 km.
Ei minkäänlaista ongelmaa..., siis ei mitään..
Käy kuin Sveitsiläinen kello.
Voin lämpimästi suositella. 🚲👍- Anonyymi
Onko yhtä hyvä kuin Fitnord?
- Anonyymi
Voit harkita sinkulaksi laittamista. Rataspakan tilalle yksi sinkularatas ja spacerit ja vaihtaja veks. Muttavaatii ketjukiristimen ja mahdollisesti ja eturattaan uusiminen.
Aloittajan viesti on 19v. takaa, joten eikähän tuo ole jo hänelle "selvinnyt" mitä tekee pyörän suhteen.
Hyvin mahdollisesti kyseistä pyörää ei enään välttämättä ole olemassakaan...- Anonyymi
santtu_1975X kirjoitti:
Aloittajan viesti on 19v. takaa, joten eikähän tuo ole jo hänelle "selvinnyt" mitä tekee pyörän suhteen.
Hyvin mahdollisesti kyseistä pyörää ei enään välttämättä ole olemassakaan...Miksei olisi? Vasta noin reilu 20v ikäinen ja runkokin oli mieleinen. Se on pyörän tärkein komponentti. Paljon vanhempiakin pyöriä näkee liikenteessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei olisi? Vasta noin reilu 20v ikäinen ja runkokin oli mieleinen. Se on pyörän tärkein komponentti. Paljon vanhempiakin pyöriä näkee liikenteessä.
Vanhoja pyöriä on liikenteessä. Esim. minulla on reilut 27 vuotta vanha 21-vaihteiden pyörä ja ajomatkat yleensä 100-150 km viikossa, kerran reilusti yli 200. Tämän kestän tavoite on 2000 km eli vielä muutama viikko. Shimano Alivio on oikeasti hyvä vaihteisto, on alkuperäiset vaihtajat käytössä eikä niitä ole tarvinnut edes säätää kertaakaan. Lisäksi en ole kertaakaan käyttänyt sitä huollossa vaan olen tehnyt kaiken itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242531Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492140Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261982Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o141820Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581578Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121112Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181099- 55960
- 63945
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2908