Huhuu? Vastaajaaaaaaa....!!!

Missä olet?

Ei ole mitään kirjoitusta muutamaan tuntiin. Oletko kunnossa?

15

1480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hohhoijakkaati

      Vastaaja karkotti Koletan palstalta ja paineli itse perään melkein heti kun tajusi ettei suosikki ole läsnä. Pian täällä voi jo puhua asiaakin kun molemmat hörhöt ovat muualla mellastamassa.

      • Koleta

        Oletteko kaivannut minua?

        Palstan taso on ainakin laskenut huomattavasti siitä kun lähdin. Mistäköhän se johtuu...


      • sinulla oli
        Koleta kirjoitti:

        Oletteko kaivannut minua?

        Palstan taso on ainakin laskenut huomattavasti siitä kun lähdin. Mistäköhän se johtuu...

        kivaa hassuttelija_s24fi:n kanssa.


      • Koleta
        sinulla oli kirjoitti:

        kivaa hassuttelija_s24fi:n kanssa.

        Tulee ikävä niitä aikoja.

        Mutta aikansa kutakin. Ei aina voi vain pitää hauskaa. Jouduin hylkäämään Vastaajan. Ilmeisesti se edelleen sinnittelee. Olin kyllä toivonut että routa tai kettu olisi korjannut sen pois kärsimästä. Tiedän että syyllistyin heitteillejättöön mutta en hennonnut viedä saunan taakse vaan päästin vapaaksi luontoon.


    • Rustaaja [X]

      Vastaaja on viimein kuollut Tsernobylin ydinsäteilyyn.

      Vastaaja oli vain kateellinen Tsernolle, kun sillä ei itsellä oikein säteillyt.

      • on ongelma

        Hän ei tajunnut edes labrapalautuksissa mitä V.I.R.H.E.M.A.R.G.I.N.A.A.L.I.L.L.A ilmoitetaan :D. Yhdisti sen eräänlaiseen kuuluisaan lausahdukseen, joka kuului näin:
        KUN VÄHEMMÄN PÄÄSTÖJÄ AIHEUTTAVA KORVATAAN ENEMMÄN PÄÄSTÖJÄ AIHEUTTAVALLA..........??


      • Höh
        on ongelma kirjoitti:

        Hän ei tajunnut edes labrapalautuksissa mitä V.I.R.H.E.M.A.R.G.I.N.A.A.L.I.L.L.A ilmoitetaan :D. Yhdisti sen eräänlaiseen kuuluisaan lausahdukseen, joka kuului näin:
        KUN VÄHEMMÄN PÄÄSTÖJÄ AIHEUTTAVA KORVATAAN ENEMMÄN PÄÄSTÖJÄ AIHEUTTAVALLA..........??

        http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtopic.php?p=213578#213578


      • opetanko minä sinua?

      • suus nyt
        on ongelma kirjoitti:

        Hän ei tajunnut edes labrapalautuksissa mitä V.I.R.H.E.M.A.R.G.I.N.A.A.L.I.L.L.A ilmoitetaan :D. Yhdisti sen eräänlaiseen kuuluisaan lausahdukseen, joka kuului näin:
        KUN VÄHEMMÄN PÄÄSTÖJÄ AIHEUTTAVA KORVATAAN ENEMMÄN PÄÄSTÖJÄ AIHEUTTAVALLA..........??

        paljastui

        http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtopic.php?p=213583#213583


      • oot!
        opetanko minä sinua? kirjoitti:

        Lähdetään ensin yksinkertaisimmista virhemarginaaleista, jookos? Yhteen, vähennys. siirrytään sitten tulo ja osamäärä.

        kato ny vähän mitä siellä lukee!


      • Miihkali73_s24fi

      • mikä on
        Miihkali73_s24fi kirjoitti:

        Viikon parasta löylytystä. Heehehee :DDDD

        tutkimuksen virhemarginaali


      • Tri Watson
        suus nyt kirjoitti:

        paljastui

        http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtopic.php?p=213583#213583

        Ihmisille, jotka haluavat vain loukata ja vahingoittaa toisia, käy lopulta itselleen huonosti. Heidän elämänsä täytyy olla täynnä salai-
        suuksia, jotka kalvavat heidän mieltään ja joista he haluavat vaieta.


      • salai
        Tri Watson kirjoitti:

        Ihmisille, jotka haluavat vain loukata ja vahingoittaa toisia, käy lopulta itselleen huonosti. Heidän elämänsä täytyy olla täynnä salai-
        suuksia, jotka kalvavat heidän mieltään ja joista he haluavat vaieta.

        Ilmeisesti näillä fani-sivuilla huhuillaan Vastaajaa turhaan; hän viihtynee nykyisin paremmin Tiede-lehden foorumilla, missä hänen asiantuntemukselleen annetaan suuri arvo.

        Tietystihän on MAHDOLLISTA, että kaksi edellä olevaa viestiä olisivatkin kyseisen nimimerkin kirjoittamia.

        Tältä foorumilta on muuten kadonnut omituisesti osa Vastaajan viestejä, joihin löytyy enää viittauksia muiden keskustelijoiden vastauksista ja linkeistä.

        Tämä on tietysti hyvin valitettavaa, koska hän on tunnetusti tarkka siitä, ettei hänen tekstiään missään tapauksessa siteerata väärin. Nyt jäämme toisen käden tiedon varaan hänen oikeista sanoistaan.

        Voisikohan sheriffit selvittää, minne ovat kadonneet mm. vastaajan viestit, joissa käytettiin osuvia ilmauksia "Molotovin kitaan" ja "ENEMMÄN PÄÄSTÖJÄ AIHEUTAVALLA"?


    • Jos hällä aivoissa löi 24h-oikosulkuun kun näki kassalla uusimman Avun "kuudes ydinvoimala pakko rakentaa" otsikon. ;)

      No, Vastaajalle täältä tervehdy-terveisiä
      lähettää MrKAT

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe