Pankkeja ollaan viimevuosituhannella ryöstetty tiskin asiakas puolelta. -Nyt taitaa olla toisinpäin. Asioidessani Nordea pankissa,- talletin omalle tililleni rahaa ,josta virkailija ei antanut kuittia!! -Myöhemmin huomasin,että virkailija oli vähentänyt tililtäni kyseisen summan. Hmm - Oliskohan virkaa tekevä henkilö ennenkin harrastanut kyseistä huijausta.-Huomasin virkailijan teennäisen hymyn - olen pahoillani!! HERÄTKÄÄ IHMISET - TEIDÄT YRITETÄÄN RYÖSTÄÄ JO PANKISSA.
NORDEAN - UUSI POLITIIKKA?
6
533
Vastaukset
- asiakas
kyllähän pankki ryöstää kansaa jo muutenkin.Ihan vihaksi pistää ja tulosta pitäs niidenkin kuulemma takoa.Kansa takos tulosta sanomalla irti suhteensa pankkeihin.Mutta mitää nää tyhmät ihmiset tekee velkaa vaan!ja korot huimat.
Valitettava tuo tapaus, selvisikö se millään tavalla??kehenkään ei tänä päivänä pidä eikä voi luottaa enää.On myös kokemusta.- Nimetön
Selvisihän tuo Nordean virkailijan yritys pelata omaan pussiin,-voi olla että oli vahinko. Tilanteessa oli kuitenkin huomioitavaa se - ettei virkailija antanut kuittia tapahtumasta ollenkaan,kuten olisi pitänyt antaa!! -Ainakin aikaisemmin kuitin olen saanut tilillepanostani.
Olkaapa tarkkana hyvät ihmiset - mihin allekirjoituksenne oikeasti laitatte!!Tarkastakaa - onko kyskymyksessä pano vai otto!! Nimetön kirjoitti:
Selvisihän tuo Nordean virkailijan yritys pelata omaan pussiin,-voi olla että oli vahinko. Tilanteessa oli kuitenkin huomioitavaa se - ettei virkailija antanut kuittia tapahtumasta ollenkaan,kuten olisi pitänyt antaa!! -Ainakin aikaisemmin kuitin olen saanut tilillepanostani.
Olkaapa tarkkana hyvät ihmiset - mihin allekirjoituksenne oikeasti laitatte!!Tarkastakaa - onko kyskymyksessä pano vai otto!!kysytään aina tarviinko kuitin? En tarvii joten en saa sitä.kaikki on toiminut hyvin!
- Nimetön
Hei
Kiitoksia vastauksesta, mutta kyseinen juttusi ei ole ihan tähän aiheeseen liittyvä!!
Tietysti tuokin on tärkeää tietää ja tuosta tulisikin jo aloittaa aivan uusi puheenaihe.
-Aihe voisi olla rahanpesu tai pätkätyöt!!
Laitappa vireille, jos on kokemusta.
Suurinosa omalle tileille tallettavista / nostavista ihmisistä on tavallisia duunareita,jotka on todennäköisesti joutunu myymään omaisuutta. -(esim.pankin koronkiskonnan takia)
- ahneus huipussaan
Pankkihan muuten varastaa meiltä tavallisilta ihmisiltä jo siinä, että kun otat rahaa automaatilta ja haluat siitä tositteen niin joudut Nordeassa maksamaan 0,40 €/nosto. Vanhaa rahaa siis 2,40 mk, siis siitä, että itse hoidat noston alusta loppuun, palvelet siis itseäsi. Sitten muuten se paperi on sellaista, josta teksti häviää ajan myötä pois.Turhasta maksan siis. P..keleen hyvä bisnes pankille!
Jos sulla on Solo, jolla maksat itse laskusi ja haluat kuitit niistä maksat joka helkkarin laskusta myös sen 0,40€.
Se 40 senttiä on paljon köyhälle ihmiselle. Niin rikkaillahan on tietty omat pankkiedut, tuskin maksavat mitään palveluistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 646257
- 635639
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1284635- 573919
- 143825
- 323239
- 693021
- 592866
- 762647
- 471970