Nasse kadonnut?

???????????

Mihin se pissaliisa nimeltä Nas-se on kadonnut?

14

844

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei se

      meitä hylkää. Näin ainakin itse uskon.

      Nasse on kumminkin tämän palstan henki ;)

      • jospa.

        Nasse on aloittanut joogan ja sillä on vaan paikat vähän jumissa?

        Jos näin on päässyt tapahtumaan, niin suosittelen protskuu ja vitamiineeja (paljon) jotta kroppa palautuu. Tosin, 23 vuotiaalla Nassella on kyllä suht kondiksessa vielä tuo aineenvaihdunta :)


    • kalastaja–eemeli

      on menskut? Ollaan pari päivää ilman ja odotellaan. Kyllä ne säät siitä paranee.

      • mukavan.

        kuuloinen vaihtoehto. (valitsen tuon)

        Jospa Nasse ilmojen parantuessa tulee omana säteilevänä itsenään taas seuraamme?

        Nasse..voimia kaikilta palstalaisilta :)


      • kalastaja–eemeli
        mukavan. kirjoitti:

        kuuloinen vaihtoehto. (valitsen tuon)

        Jospa Nasse ilmojen parantuessa tulee omana säteilevänä itsenään taas seuraamme?

        Nasse..voimia kaikilta palstalaisilta :)

        Juo Nasu punkkua ettet kuivu! ; ))


      • tohdinko
        kalastaja–eemeli kirjoitti:

        Juo Nasu punkkua ettet kuivu! ; ))

        tuohon nyt mitään sanomaan :)


      • kalastaja–eemeli
        tohdinko kirjoitti:

        tuohon nyt mitään sanomaan :)

        vaikka tsekkaamaan pohjatulppa aika-ajoin. : D : D : D


      • mun.
        kalastaja–eemeli kirjoitti:

        vaikka tsekkaamaan pohjatulppa aika-ajoin. : D : D : D

        niin tehdä? En usko että tarvii, mutta jos tulppa jää jumiin niin tulen siitä huomauttamaan ;)


      • noista
        kalastaja–eemeli kirjoitti:

        vaikka tsekkaamaan pohjatulppa aika-ajoin. : D : D : D

        "hilloviikoista" mieleen.

        Kuiduthan soljuvasti jeesaa pöperön pilkkoontumista ja näin auttaa peräsuolta kuona-aineiden siirtämisessä osaltaan. Esim. näkkäri on on erittäin hyvä kuitujen lähde.
        Toivon että Nassella ei ainakaan tämän suhteen ole ongelmia ja että kakka tulee normaalisti. Meinaa kuitujen syömättä jättäminen on peräsuolelle erittäin ikävää.


      • noista kirjoitti:

        "hilloviikoista" mieleen.

        Kuiduthan soljuvasti jeesaa pöperön pilkkoontumista ja näin auttaa peräsuolta kuona-aineiden siirtämisessä osaltaan. Esim. näkkäri on on erittäin hyvä kuitujen lähde.
        Toivon että Nassella ei ainakaan tämän suhteen ole ongelmia ja että kakka tulee normaalisti. Meinaa kuitujen syömättä jättäminen on peräsuolelle erittäin ikävää.

        Saattaisikohan ihan vain yksinkertaisesti olla, että joillakin meistä on myös oikea elämä, jossa myös riittää puuhaa?


      • Miten pitkän ketjun?
        noista kirjoitti:

        "hilloviikoista" mieleen.

        Kuiduthan soljuvasti jeesaa pöperön pilkkoontumista ja näin auttaa peräsuolta kuona-aineiden siirtämisessä osaltaan. Esim. näkkäri on on erittäin hyvä kuitujen lähde.
        Toivon että Nassella ei ainakaan tämän suhteen ole ongelmia ja että kakka tulee normaalisti. Meinaa kuitujen syömättä jättäminen on peräsuolelle erittäin ikävää.

        Sitä jaksaakin kirjoittaa keskenään jos on uskonnosta wiboja saava multinikkipersoona ;)


    • JA TULLUT USKOON SIINÄ OLISI TEILLE ATEISTEILLE AIKAMOINEN POMMI,

      • geego

        Nasse kadonnut.


    • nassefanit

      Kirkuvat idolinsa perään :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe