Kiihkovastustajilla on ihmeellinen logiikka. Heidän mielestään järjestön pitäisi maksaa jäsenilleen eikä päinvastoin. Miten sellainen järjestö pysyisi pystyssä? Jos änkyrä kuuluu esim. urheiluseuraan, niin hänen mielestään seuran pitää maksaa hänelle ja muille jäsenille jäsenmaksua. Onko omituisempaa kuultu? Suomi maksaa lukuisille kansainvälisille järjestöille jäsenmaksua, eikä saa vastinetta läheskään niin paljon kuin EU:sta. Suomi maksaa myös enemmän vapaaehtoista kehitysapua kuin EU:n jäsenmaksua. Tiedoksi vastustajille: tällaista se maailman meno on. Valtioilla on lukuisia erilaisia maksuvelvoitteita maansa ulkopuolelle ja se koskee kaikkia valtioita. "Elämä on kallista". Valtiot eivät elä eristyksissä, vaan monenlaisissa suhteissa toisiinsa. Kyllä valtioiden päättäjillä on järkeä, uskokaa vaan. Eivät he huvikseen kylvä rahaa pois. On varmasti laskettu, että toiminta on kannattavaa. Uskon ehdottomasti enemmän päättäjien viisauteen ja harkintakykyyn kuin tämän palstan ammattiruikuttajiin.
Vastaukset 8
- SANOTTU
Kerrankin joku takoi järkeä päähän näille valittajille.
- Monologia, jos
ei juttu muuten luista..
- talollinen
Monologia, jos kirjoitti:
ei juttu muuten luista..
EU:n kannattajia on tällä palstalla satoja.
- populisti
Mitä sieltä on saatu !!! ??? Perk,,,, hel,,, junioni vai juninniili !! Mitä sieltä on saatu .??? Hel,,, tyhjänpäiväisiä direktiivejä ! Puusaunankin kieltävät kohta. Helv,,,tomppeli. Kyllä on typeryyttä puolustaa mokomaa kyhäelmää ,,joka ei kauan pystyssä pysy. Sinne liukenee myntit,,,eikä takaisn tule ,,senttiäkkään !
- talollinen
...sinut.
- talollinen
Samoin jotkut ajattelevat, että kansanedustaja ei edusta esivaltaa, vaan häntä itseään. Millaista itsekkyyttä! Kyllä pitäisi olla sen verran kunnioitusta EU:n auktoriteetteja kohtaan.
EU kannattaa aina. - riittaliisa
Kysymys on siitä, mitä tuolla rahalla saadaan. En minäkään maksa urheiluseuran jäsenmaksua vain saadakseni maksaa sitä. En myöskään maksa urheiluseuran jäsenmaksua sillä perusteella, että maksan myös ompeluseuran jäsenmaksua.
Mitä sellaista EU antaa jäsenmaksun vastineeksi, jota emme olisi voineet saada pysyttäytymällä ETA -ratkaisussa? Ainoa minulle mieleen tuleva asia on euro, jota ilmankin olisimme naapureidemme tapaan tulleet mainiosti toimeen.
Norja tukee reilussa kymmenessä EUn jäsenvaltiossa investointi- ja kehitysprojekteja 226,8 miljoonalla eurolla joka vuosi vuoteen 2009 saakka. Eli Norja maksaa sisämarkkinoille pääsystä vain noin puolet siitä mitä Suomi. pitää pystyssä, mitä hyvää sieltä muka saadaan lähinnä sieltä tulee tyhmiä direktiivejä.
Mitä tulee kehitysapuun se sentään on tähdätty auttamiseen ja vaikkei olisi niin tuo logiikka onhan pahempiakin menoja on aika huono.
Nieminen varasti enemmän kuin minä älkää mua syyttäkö.
Minkä takia tulisi muka tavallisen veronmaksajen kuin minä tukea turhanpäiväistä byrokraatia, ja sitä että byroktaateille maksetaan siitä että laativat turhia direktiivejä ja maksaa sellaisten ihmisten välistä vedot joille maksetaan kyseenalaisesta työstä moninkertaisesti enemmän kuin minulle.
Ja pienviljelijöille maksan kyllä mieluusti maataloustukea mutta miksi sitä tulisi maksaa Björn Wahlroosille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.301219- 67859
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,42793P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓146648Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss279625- 91619
- 45592
Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?36541- 52536
Et siis halua
enää nähdä minua? Lupaan sitten pysyä pois. Ja jos vahingossa satutaan samaan paikkaan voit uskoa että en sitä tahallani47520