Hyvää pääsiäistä kaikille!

jorojukka-kukka

Rannalla on kivaa... ;)

29

1161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • x-ripa

...maltoit tänne tulla.

Pääsiäistä vaan sinullekin!

• monte666

tuu takaisin ja pian, alkaa olla ikävä :)

• jorojukka-kukka

Toistaiseksi loma jatkuu... Olen niin pitkään tehnyt työtä ilman lomia, että pidän nyt rästit yhteen pötköön.

• x-ripa
        jorojukka-kukka kirjoitti:

Toistaiseksi loma jatkuu... Olen niin pitkään tehnyt työtä ilman lomia, että pidän nyt rästit yhteen pötköön.

Kyllähän se täällä postailu työstä käy.

Nautihan vielä jäljelläolevastakin lomasta.

• ..mutta mitä ihmettä teet rannalla, keräätkö pulloja vai tervaatko venettä..??

• P.e.p.e.

Ethän ole narsisti?

• jorojukka-kukka

Lomalla olokin on jo narsismia......? Suosittelen sinullekin lomaa, jos noin koville ottaa.

:D

• ...

Sinulle ja kaikille muillekin palstalaisille. Ja myös Merikukka-jukalle joka kotiutui etelän lämmöstä! :)

• Raipe

Rantakelejä odotellessa...

• Sontija

Haistakaa pasha - näin pääsiäisen kunniaksi!

• oikein..

ikävää pääsiäistä kaikille tasapuolisesti! :)

• kaikille.

Hiljaista on.

• manna gryn
    • exNut-tu

Ihana nauttia neljästä vapaapäivästä =) ja pääsiäisestä!!

• jorojukka-kukka

Mitenkäs opiskelut sujuvat? Rankkaa?

No onneksi neljä lomapäivää piristi.

• Jep, niinpä taitaa olla. Hieman kitkerä kommenttini johtuu siitä, ettei lomailuun ole juuri nyt aikaa. Pidä hauskaa.

• jorojukka-kukka

Usein taas itse olet ollut lomalla ja minä täällä huikkailen... "Vuoroin vieraissa", hauskoja sanontoja. Loma jatkuu! Työn iloa sinulle!

• Kiito-Orava

Se on pääsiäinen siitä vekkulia aikaa, että minnasirnöt sun muut jöjukatkin saavat munaa suuhun.

• monte666

mikä varmaan monia miehiä ärsyttääkin paljon :)

• Kiito-Orava
        monte666 kirjoitti:

mikä varmaan monia miehiä ärsyttääkin paljon :)

Saattaapi jotakuta ärsyttääkin. Mustan/ruskean munan suussaan muljuttaminen kertoo ainakin minulle jotakin ko. naisesta.

Ainaskin suosittelen hänelle HIV-testiä ja itte en enää uskaltaisi koskea.

Son muuten se HIV samoin kuin muutkin sukupuolitaudit mitä suurimmassa määrin itse aiheutettuja. Minen tajua miksi niitäkin parannellaan veronmaksajien varoilla. Ken nussii niin kantakoon seuraukset.

• monte666
        Kiito-Orava kirjoitti:

Saattaapi jotakuta ärsyttääkin. Mustan/ruskean munan suussaan muljuttaminen kertoo ainakin minulle jotakin ko. naisesta.

Son muuten se HIV samoin kuin muutkin sukupuolitaudit mitä suurimmassa määrin itse aiheutettuja. Minen tajua miksi niitäkin parannellaan veronmaksajien varoilla. Ken nussii niin kantakoon seuraukset.

eräs maalari kehuskeli sillä, että hänellä oli samaan aikaan kolme sukupuolitautia. en tiedä johtuiko tinnerin haistelusta, tarve kehuskella moisella asialla.

• Kiito-Orava
        monte666 kirjoitti:

eräs maalari kehuskeli sillä, että hänellä oli samaan aikaan kolme sukupuolitautia. en tiedä johtuiko tinnerin haistelusta, tarve kehuskella moisella asialla.

Niinpä niin. Aikoinaan kun ajettiin rahtia venäjälle niin rekkamiehet sanoivat, että AIDS on paha, muut paranee antibioteeilla.

Silloin Venäjän liikenteessä olleen veturin tunnisti siitä, että kuskin ovessa on korkokengän koron jättämä jälki.

Venäläisnaisen yleisin sukunimi oli Satu ja sukunimi Markka...

Venäläisnainen tuli raskaaksi rahtimiehelle ja isänsä kysyi nimeä, tyttö totesi notta se luki auton kyljessä se oli Kauko Kiito...

• monte666
        Kiito-Orava kirjoitti:

Niinpä niin. Aikoinaan kun ajettiin rahtia venäjälle niin rekkamiehet sanoivat, että AIDS on paha, muut paranee antibioteeilla.

Silloin Venäjän liikenteessä olleen veturin tunnisti siitä, että kuskin ovessa on korkokengän koron jättämä jälki.

Venäläisnaisen yleisin sukunimi oli Satu ja sukunimi Markka...

Venäläisnainen tuli raskaaksi rahtimiehelle ja isänsä kysyi nimeä, tyttö totesi notta se luki auton kyljessä se oli Kauko Kiito...

tavaraa, olin siellä hommissa. olet varmaan käynyt entisessä intunmontussa :)

• Kiito-Orava
        monte666 kirjoitti:

tavaraa, olin siellä hommissa. olet varmaan käynyt entisessä intunmontussa :)

Elintarvikkeita, lähinnä hedelmiä yms. thermotransport tavaraa vienyt inttuun paljonkin. :)

• exNuttu
        Kiito-Orava kirjoitti:

Suklaamunien syönti yhtäkkiä vaihtuki HIV vaaraksi ;))

• monte666
        exNuttu kirjoitti:

Suklaamunien syönti yhtäkkiä vaihtuki HIV vaaraksi ;))

en voinut olla mainitsematta munan väriä, se kun tuntuu olevan joskus miehille kova paikka, siis se ruskea. väri

• kaikille säädyille.

Hieman pistää pohtimaan kun väitetään pääsiäisenä noidat lentävät luudalla Kyöpelin vuorolle, että onko heillä lentolupa-asiat kunnossa?

Entisenä purjelentäjänä tullee mieleen seuraavat turvallisuutta edistävät asiat.
      1. lentolupakirja ja tarkistuslento
      2. luudan tyyppihyväksyntä
      3. mittarilentokelpoisuus Huom! yölentoa
      4. eläimen kuljetus ohjaamotilassa (kissa)
      5. GPS-paikannuslaite ja transponderi?

Haluan vain painottaa sitä, että lentäminen on upea harraste, mutta turvallisuudesta ei sitten poiketa tuumaakaan :)

• että..

haista paska! Mutta näin pääsiäisen kunniaksi sanon että haistahan pasha. :)

• jorojukka-kukka

Sinulla ei silmä näe mukavaa päivää. Sääli sinällään!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      90
      2727
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      201
      1044
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      66
      907
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      856
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      61
      737
    6. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      56
      690
    7. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      19
      612
    8. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      51
      565
    9. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      55
      519
    10. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      515
    Aihe