Ette usko, mutta joskus takavuosina täällä oli älyllistäkin elämää.
Oksettavan typerä palsta
7
871
Vastaukset
- Antsux
Joo... tää paikka oli vähän niinku vaikea sanaristikko: että mitähän mä tuohon ja tuohon keksisin. Välillä heitti homman äkäisenä sikseen ja ajatteli että ei koskaan enää, mutta kohta huomasi taas istuvansa sen ääressä.
Sitten kävi niin että naisväki haihtui ja kundit jäi kirjoittelemaan monologejaan. Seuraavaksi pitäisi "feminismi" vaihtaa muotoon "lähiökuppila", niin saataisiin sisältö vastaamaan otsikkoa. - Kiito-Orava
Juuh kyllähän täällä josku on vedetty pitkät ja kiivaat ketjut aiheesta jos toisesta.
Itte luulen, että aiheet loppuivat jossain vaiheessa. ..sen verran mitä olen aikaisempia juttuja katsonut, niin palsta on selkeästi älyllistynyt ja siistiytynyt, kertookohan se jostakin..??
- Sanonpahan
Sinun kannattaa näyttää esimerkkiä ja kirjoittaa joku säkenöivän älyllinen kirjoitus tälle palstalle. Siitä se lähtee.
- jorojukka-kukka
Näistä minä tykkään.
- yks plika vaa
eihä täne kirjoitele..... ku pari tyhmä sovakoa........
:/Sinulle: Ei koskaan kukaan epäile omaa älyään - aina vain toisten.
Mietipä sitä niin, uskon sinun tajuavan mitä se tarkoittaa.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2902727- 2011044
- 66907
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti150856- 61737
- 56690
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?19612- 51565
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?55519- 55515