Porvarit juhulii vaalivoittuaan mutta ei juhuli kauaa
Kansa nousee kapinaan ja potkasee rötösherroja perseelle
Katotaan perkele kuka viimeksi nauraa
Törkiää hommaa
5
339
Vastaukset
- kajahtaa
jatka samaan malliin
- Nurppi
Taas on näköjään lisätty avohoitopaikkoja, sääli.
- tietokoneen???
Kalevihan sanoi aikaisemmin että hän ei osta mitään amerikalaisiin liittyvää laitetta!
- kalevin
tietokoneessa on mitään amerikkalaisiin erityisesti liittyvää, ei ole minunkaan koneessa!
Olet ollut Kalevi Nurmela Kokkolasta kunnallispoliitiikassakin mukana. Kysymykseni?
Hoitelitko puheenvuorojasi samalla tyylillä huutaen kuin eilen Kansanradiossa YLE:ssä!!!
Juontaja pisti pelin poikki, koska kävit hellankoukkuakin kuumempana.
En jaksa uskoa, että jälkivennamolaisuudella, PS olisi Suomessa enää isompaa kannatusta.
Tunnistin vuodatuksestasi "koivistokonklaavisi"!
Vaaleissa kansa on sanonut sanansa - nyt katellaan seuraavan hallituksen toimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282068Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991