Miesten viimeinen ase: islam

Feminatsi

Miehet ovat häviämässä sukupuolten sodan kaikkialla länsimaissa. Heillä on kuitenkin yksi toivo jäljellä: islam. Siirtämällä Eurooppaan riittävästi väestöä patriarkaalisista kulttuureista miehet toivovat kääntävänsä tasapainon uudelleen edukseen. Eurooppalainen mies on jopa tarvittaessa valmis itse kääntymään islamiin, jos muuta keinoa ei ole.

Tämä ei ole mitään uutta. Sukupuolten sota on kestänyt koko ihmiskunnan historian ajan, ja sillä voi olla vain yksi voittaja. Suuri loppukamppailu lähestyy.

14

1059

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä kristittynäkin voi vaatia naista pitämään turpansa kiinni, kun mies puhuu;D

      • Feminatsi

        Ainakaan evankelis-luterilaisen kirkon taholta tuskin on merkittävää miesvastarintaa tiedossa. Alankomaissa naisteologit vaativat jo Jumalattaren uskontoa Jumalan sijaan.


      • Feminatsi kirjoitti:

        Ainakaan evankelis-luterilaisen kirkon taholta tuskin on merkittävää miesvastarintaa tiedossa. Alankomaissa naisteologit vaativat jo Jumalattaren uskontoa Jumalan sijaan.

        tai ainakaan ei hyväksy kristittyt


      • crocoodiile
        Feminatsi kirjoitti:

        Ainakaan evankelis-luterilaisen kirkon taholta tuskin on merkittävää miesvastarintaa tiedossa. Alankomaissa naisteologit vaativat jo Jumalattaren uskontoa Jumalan sijaan.

        Nolasi ensimmäisen kerran jo silloin kun hyväksyi naispappeuden.
        Aina ärsyttää kuunnella jotakin ämmää kirkossa, ei pahalla. Huono päivä vaan.


      • Hertha
        crocoodiile kirjoitti:

        Nolasi ensimmäisen kerran jo silloin kun hyväksyi naispappeuden.
        Aina ärsyttää kuunnella jotakin ämmää kirkossa, ei pahalla. Huono päivä vaan.

        se kirkossakäynti.


      • crocoodiile
        Hertha kirjoitti:

        se kirkossakäynti.

        Kyllähän sen tosiaan voisi jättää joskus väliin, inhottava vain luopua kivasta perinteestä.


      • crocoodiile
        Hertha kirjoitti:

        se kirkossakäynti.

        Aika hyvin jos olet voinut vastata viestiini, jonka tänään kirjoitin, niin 4.8.2002 klo 04.45 :D


      • Hertha
        crocoodiile kirjoitti:

        Aika hyvin jos olet voinut vastata viestiini, jonka tänään kirjoitin, niin 4.8.2002 klo 04.45 :D

        Kyllä, on jotain outoa.

        Muistan aivan selvästi, että 4.8. klo 4.45 en ollut vielä hereillä.

        Muuten meidän naisten maagisuutta ei sovi vähätellä. Eikä naispappien sanan voimaa.


      • crocoodiile
        Hertha kirjoitti:

        Kyllä, on jotain outoa.

        Muistan aivan selvästi, että 4.8. klo 4.45 en ollut vielä hereillä.

        Muuten meidän naisten maagisuutta ei sovi vähätellä. Eikä naispappien sanan voimaa.

        Hyväksyt siis naispappeuden, vaikka Raamattu selkeästi sanoo "nainen vaietkoon seurakunnassa" ja että mies on paimen?


      • Hertha
        crocoodiile kirjoitti:

        Hyväksyt siis naispappeuden, vaikka Raamattu selkeästi sanoo "nainen vaietkoon seurakunnassa" ja että mies on paimen?

        Juutalaisnaiset eivät saaneet puhua synagoogassa. Onko sinusta kovin outoa, jos myös eräässä juutalaisuuden lahkossa, joka myöhemmin eriytyi eri uskonnoksi, muistutettiin naisia olemaan hiljaa uskovien kokouksissa? Eivät ihmiset perinteistä yhtäkkiä pääse irti. Ei tämä kysymys liity pappeuteen (tai paimenvirkaan) vaan kyse on yksinkertaisesti siitä, että ollaan hiljaa. Siis puhumatta. Proosallista, vai?

        ---

        Raamatussa sanotaan selkeästi hyvin paljonkin, ja onkin kiintoisaa kuulla, miten pitkälle olet päässyt noiden ohjeiden, neuvojen ja käskyjen noudattamisessa.


      • crocoodiile
        Hertha kirjoitti:

        Juutalaisnaiset eivät saaneet puhua synagoogassa. Onko sinusta kovin outoa, jos myös eräässä juutalaisuuden lahkossa, joka myöhemmin eriytyi eri uskonnoksi, muistutettiin naisia olemaan hiljaa uskovien kokouksissa? Eivät ihmiset perinteistä yhtäkkiä pääse irti. Ei tämä kysymys liity pappeuteen (tai paimenvirkaan) vaan kyse on yksinkertaisesti siitä, että ollaan hiljaa. Siis puhumatta. Proosallista, vai?

        ---

        Raamatussa sanotaan selkeästi hyvin paljonkin, ja onkin kiintoisaa kuulla, miten pitkälle olet päässyt noiden ohjeiden, neuvojen ja käskyjen noudattamisessa.

        Se mainittakoon heti ensimmäiseksi.

        Mitä omituista tuossa on jos uskovaiset noudattavat Raamattua, ei mielestäni mitään :D
        Jos he sivuttavat tuon lauseen "nainen vaietkoon seurakunnassa", on sama jos he sivuuttavat muitakin asioita, esim. hyväksyvät homouden vaikka sehän on Jumalan mukaan kauhistus!

        On se vaan jännä kuinka sairas ja läpimätä feminismi on, he onnistuvat kyllä tuhoamaan monien ihmisen pyhimmän auktoriteetin, eli itse kristinuskon. Sairasta.


      • Hertha
        crocoodiile kirjoitti:

        Se mainittakoon heti ensimmäiseksi.

        Mitä omituista tuossa on jos uskovaiset noudattavat Raamattua, ei mielestäni mitään :D
        Jos he sivuttavat tuon lauseen "nainen vaietkoon seurakunnassa", on sama jos he sivuuttavat muitakin asioita, esim. hyväksyvät homouden vaikka sehän on Jumalan mukaan kauhistus!

        On se vaan jännä kuinka sairas ja läpimätä feminismi on, he onnistuvat kyllä tuhoamaan monien ihmisen pyhimmän auktoriteetin, eli itse kristinuskon. Sairasta.

        Miten itse noudattaisit kirjakokoelmaa, jonka eri kirjat ovat about 1000 vuoden ajalta?

        Sas se.


    • Sepi

      Tuskin koskaan olen saanut lukea mitään yhtä epätoivoista ja sairasta tekstiä. Voi Voi sentään. Mainitse yksi asia, josta sinä tiedät jotakin,,siis ihan oikeasti, etkä vain luule tietäväsi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1025
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      30
      611
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe