seksuaalinen häirintä

kaupan kassaneiti

Onko mielestänne seksuaalista häirintää jos asiakkaat kyselevät että lähtisitkö luokseni naimaan taikka haluatko munaa työpäivän jälkeen?
Entä jos asiakas taputtelee takamukselle tai halailee ja silittelee rintamuksesta aivan yllättäen.Onko tämä normaalia?.Minun työpaikallani on.
KERRON TYÖPAIKKANI kunhan olen saanut hiukan kommetteja tähän viestiketjuun.

19

1344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M.A

      Tietysti on.Ja härkeimmästä päästä.Työpaikkaa et saa lain mukaan kertoa,mutta ota yhteyttä viranomaisiin ja tee rikosilmoitus noista miehistä.Kauppiaalla on varmaan kameravalvonta.

      • kassaneiti...........

        Rikosilmoitus ei tule kyseeseen sillä poliisit ovat yleensä äärimmäisissäkin tilanteissa vain ohjanneet asiakkaan ulos,vaikka olen sanonut että asiakas yritti esim. työntää kättään väkisin pikkuhousujeni sisälle, ja saatuani estettyä tämän hän on ryhtynyt väkivaltaiseksi.


      • Kaaleppi
        kassaneiti........... kirjoitti:

        Rikosilmoitus ei tule kyseeseen sillä poliisit ovat yleensä äärimmäisissäkin tilanteissa vain ohjanneet asiakkaan ulos,vaikka olen sanonut että asiakas yritti esim. työntää kättään väkisin pikkuhousujeni sisälle, ja saatuani estettyä tämän hän on ryhtynyt väkivaltaiseksi.

        tuntuu olevan joko saamaton tai välinpitämätön. Oletko kertonut hänelle? Ei tuollaista pidä sietää. Kyllä on poliisien asenteissa korjattavaa.


      • faza1
        kassaneiti........... kirjoitti:

        Rikosilmoitus ei tule kyseeseen sillä poliisit ovat yleensä äärimmäisissäkin tilanteissa vain ohjanneet asiakkaan ulos,vaikka olen sanonut että asiakas yritti esim. työntää kättään väkisin pikkuhousujeni sisälle, ja saatuani estettyä tämän hän on ryhtynyt väkivaltaiseksi.

        anteeksi en haluaisi vähätellä mutta miten istut siellä tiskin takana jos asiakkaat pääsee pikkuhousuihin käsiksi? Tuntuu jotenkin mahdottomalta noin normaalisti.


      • Kaaleppi
        faza1 kirjoitti:

        anteeksi en haluaisi vähätellä mutta miten istut siellä tiskin takana jos asiakkaat pääsee pikkuhousuihin käsiksi? Tuntuu jotenkin mahdottomalta noin normaalisti.

        varsinkin pienemmissä valintamyymälöissä henkilökunta tekee kaikkea, prkaa pakkauksia, asettelee ne hyllyille ja ovat kassalla. Jos et siis sattunut tietämään.


      • valintamyymälöissä
        faza1 kirjoitti:

        anteeksi en haluaisi vähätellä mutta miten istut siellä tiskin takana jos asiakkaat pääsee pikkuhousuihin käsiksi? Tuntuu jotenkin mahdottomalta noin normaalisti.

        työntekijät tekevät kaikkea. Purkavat tavarat, laittavat hyllyihin ja ovat kassalla.


      • asiakkaan silmin
        faza1 kirjoitti:

        anteeksi en haluaisi vähätellä mutta miten istut siellä tiskin takana jos asiakkaat pääsee pikkuhousuihin käsiksi? Tuntuu jotenkin mahdottomalta noin normaalisti.

        Jos kaupassa liikkuessaan pitää silmät auki, niin voi huomata että usein kassaneidit myös liikkuvat myymälässä mm. järjestellen hyllyjä. Eivätkä suinkaan istu koko työaikaa tiskin takana.


      • saanti nyky yhteiskunnassa

        hyväntahtoisesta flirttailusta tehty ansaitsemis keino,ja feministien tapa kostaa.Jos olet feministejä mielistelevä tossukka,niin mieti kuka voittaa ehdottava ,olisko se feministi ämmä.


    • jonnevaan

      Kyllähän tuollaista tietyillä aloilla on enempi kuin toisilla.Mieti jotain näppärää millä voit nolata tuollaisten ehdottelijat ja pyllyjen taputtelijat!Jotain ärsyttäää ja nolaavaa jonka sanot KOVAAN ääneen!

    • mutta kun

      Taitaa olla omia fantasioitasi. Ei ole tuollaista meno edes pornokaupassa.

      • Raipe

        Yhdellä J:llä alkavalla nimimerkillä oli tässä kuukausia sitten vähän samanhenkisiä aloituksia.
        Ei nyt ihan pikkuhousutasoa, mutta kuitenkin...


      • niin tylsää
        Raipe kirjoitti:

        Yhdellä J:llä alkavalla nimimerkillä oli tässä kuukausia sitten vähän samanhenkisiä aloituksia.
        Ei nyt ihan pikkuhousutasoa, mutta kuitenkin...

        Kumma kun ei itse koskaan osu paikalle näkemään näitä ahdistelutapauksia.

        Kaupan kassajonossa en edelläni olevaa hipelöitsijää kauan katselisi. Äijälle tulisi nopea lähtö. Jos ei muuten, niin siksi, että haluan vuorollani päästä kassalle ilman että kaiken maailman avohoitopotilaat notkuvat tietäni tukkimassa.


      • TÄSSÄ TULEE
        niin tylsää kirjoitti:

        Kumma kun ei itse koskaan osu paikalle näkemään näitä ahdistelutapauksia.

        Kaupan kassajonossa en edelläni olevaa hipelöitsijää kauan katselisi. Äijälle tulisi nopea lähtö. Jos ei muuten, niin siksi, että haluan vuorollani päästä kassalle ilman että kaiken maailman avohoitopotilaat notkuvat tietäni tukkimassa.

        Oikeasti olen mies ja portsari.


      • TÄSSÄ TULEE kirjoitti:

        Oikeasti olen mies ja portsari.

        Suomessa ei telaketjufemakot puolusta miehiä, jotka kieltäytyvät viattomien kanssasisarten ehdotuksista. SINÄ olet sovinistinen sika, kun pihtaat. Lisäksi olet pinnallinen, jos kyseessä on ollu L-kokoa suurempi rai ruma nainen.Olet myös ammattitaitoinen vätys, kun et ole ymmärtänyt palveluammatin sisältöä "asiakas on aina oikeassa". Luonnollisesti, kun olet mies, olet myös juopporetku, naistenhakkaaja, pettäjä ja wc-istuimen ylös jättäjä. Toivottavasti opit tästä, ettei tässä maassa ole oikeuksia miehillä etkä tule toisten huijaamaan viattomia telaketjufemakkoja tuollaisilla perättömillä kertomuksilla. OIKEAT kaupankassat joutuvat juuri tuollaisten SIKOJEN ahdistelun kohteeksi. Kun nämä viattomat sisaret menevät sitten rentoutumaan viinilasilliselle ravintolaan, niin eikö siellä sitten sovinistisika ala valittamaan perättömistä asioista. sehän on ainoastaan viehkeää kun sisar telaketjufemakko osoittaa miehelle mielenkiintoa.:D


      • .................
        TÄSSÄ TULEE kirjoitti:

        Oikeasti olen mies ja portsari.

        Kun miettii millaisia asiakkaita kun portsarien työpaikoilla paljon pyörii, niin en pitäisi lainkaan hämmästyttävänä vaikka millaista ahdistelua joutuisi kohtaamaan. Ja väärinhän se ehdottomasti on jos sellaista tapahtuu.


    • yksinkertainen

      seksuaalista häirintää.

    • ole seksuaalista

      häirintää.

      Saahan sitä nyt ihminen kysyä lajitoveriltaan, että maistuisko seksi. Ei siinä mitään pahaa ole.

    • x-ripa

      Is that you?

      Mutta asiasta kolmanteen, kyllä tuossa seksuaalisen härismentin tunnusmerkistö täyttyy ihan selkeästi.

      • Raipe

        Samaa minäkin pohdiskelin, että J:llä oli toistuvasti noita samantyyppisiä viestejä aiemmin. Härismenttiä tai ei, ainakin tiukkaa fantasiaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe