Käväisin täällä karavaanarit-palstalla edellisen kerran n. vuosi sitten. Samanlaista päätöntä tarinaa edelleen.
Kiitos vaan, tämä riittikin tällä kertaa. Kurkataan taas vuoden päästä. Kiitos ja näkemiin...
Vuosi sitten
11
752
Vastaukset
- tämä on provo
palsta. Ja katelisien palsta.
- täällä
karavaanarit kirjoittele, huomasin.
- tosiaankaan
koska sinäkin ilahdutat karavanaiheisella kirjoituksellasi.
- olenhan nykyisin
tosiaankaan kirjoitti:
koska sinäkin ilahdutat karavanaiheisella kirjoituksellasi.
...vain entinen karavaanari. Arvaatko miksi?
- varaa....
olenhan nykyisin kirjoitti:
...vain entinen karavaanari. Arvaatko miksi?
ostaa Volvoa ja Kabea, niin siihen loppui karavaanarius.
- varaa ja varaa
varaa.... kirjoitti:
ostaa Volvoa ja Kabea, niin siihen loppui karavaanarius.
Sillä hinnalla, jonka sinä maksat kopistasi ja Volvostasi, minä saan luxus-talon maaseudulta. Näitten ylläpito sitten vaatiikin fyffeä runsaasti. Fyffeä vakuutuksiin, polttoaineisiin, leirintämaksuihin, veroihin, renkaisiin ja sitten myydessä se fyffe onkin kadonnut taivaan tuuliin.
Sitä paitsi, minulla oli matkailuauto. Siihenkin upposi rahaa saatanasti ja takkiin tuli myydessä, hinta putoaa rajusti.
Kiitos vaan, vetele vaan ihan rauhassa koppias Volvosi perässä, EN OLE KATEELLINEN!
Sitten vielä tämä palsta - paskakirjoituksia täynnä!
Sinäkin, itseäsi täällä kehut Volvoillasi ja rahoillasi. Vaikka rahoitusyhtiö Volvosi ja kusen hajuisen koppisi omistaakin ;) varaa ja varaa kirjoitti:
Sillä hinnalla, jonka sinä maksat kopistasi ja Volvostasi, minä saan luxus-talon maaseudulta. Näitten ylläpito sitten vaatiikin fyffeä runsaasti. Fyffeä vakuutuksiin, polttoaineisiin, leirintämaksuihin, veroihin, renkaisiin ja sitten myydessä se fyffe onkin kadonnut taivaan tuuliin.
Sitä paitsi, minulla oli matkailuauto. Siihenkin upposi rahaa saatanasti ja takkiin tuli myydessä, hinta putoaa rajusti.
Kiitos vaan, vetele vaan ihan rauhassa koppias Volvosi perässä, EN OLE KATEELLINEN!
Sitten vielä tämä palsta - paskakirjoituksia täynnä!
Sinäkin, itseäsi täällä kehut Volvoillasi ja rahoillasi. Vaikka rahoitusyhtiö Volvosi ja kusen hajuisen koppisi omistaakin ;)Tekstistäsi hieman huokuu tyytymättömyytesi valintaasi kohtaan ja kateus karavaanariveljien vaikkakin kalliiseen, niin kuitenkin tyydyttävämpään harrastukseen.
On sitäpaitsi turhaa arvuutella kulkimiemme omistajaa, ainakin itselläni pyöräilevän mökin omistaja näppäilee juuri tätä tekstiä. Jos joku joutuu hankintaansa rahoittamaan ei senkään pitäisi olla kenenkään muun arvosteltavissa, ainakaan jos velvoitteistaan selviää eikä saata niitä muiden maksettaviksi. Siivouksesta ja siitä pissin hajusta vastaa myös jokainen itse mieltymystensä mukaan joten sekään ei sinulle kuulu.
Taidat kuitenkin olla sen verran pököpää jotta pysy vaan siellä homeisessa luxus-talossasi jossain sikalan tunkion vierellä maaseudulla. Karavaanarina sentään olisi mahdollisuus koppinsa siirtämiseen aina tuulen yläpuolelle, eikä kiinteistövero rasittaisi.
Kun näitä provoja tänne palstalle heittelet tee ne hieman fiksummin, ettei provokaation yritys heti paista läpi vaan mielipide edes hetken vaikuttaisi todelta!- ei provo
karva.naamari kirjoitti:
Tekstistäsi hieman huokuu tyytymättömyytesi valintaasi kohtaan ja kateus karavaanariveljien vaikkakin kalliiseen, niin kuitenkin tyydyttävämpään harrastukseen.
On sitäpaitsi turhaa arvuutella kulkimiemme omistajaa, ainakin itselläni pyöräilevän mökin omistaja näppäilee juuri tätä tekstiä. Jos joku joutuu hankintaansa rahoittamaan ei senkään pitäisi olla kenenkään muun arvosteltavissa, ainakaan jos velvoitteistaan selviää eikä saata niitä muiden maksettaviksi. Siivouksesta ja siitä pissin hajusta vastaa myös jokainen itse mieltymystensä mukaan joten sekään ei sinulle kuulu.
Taidat kuitenkin olla sen verran pököpää jotta pysy vaan siellä homeisessa luxus-talossasi jossain sikalan tunkion vierellä maaseudulla. Karavaanarina sentään olisi mahdollisuus koppinsa siirtämiseen aina tuulen yläpuolelle, eikä kiinteistövero rasittaisi.
Kun näitä provoja tänne palstalle heittelet tee ne hieman fiksummin, ettei provokaation yritys heti paista läpi vaan mielipide edes hetken vaikuttaisi todelta!Juu, olen ollut karavaanari n.27 vuotta. Jospa et alkaisi pitämään minulle aiheesta esitelmiä.
"...eikä kiinteistövero rasittaisi...."
Kiinteistöveroni on 170 eur/v. Ei paha, tuolla hinnalla rahoitin karavaanarina ollessani yhden reissun. Jos se on sinusta paha, niin voi voi...
"Taidat kuitenkin olla sen verran pököpää jotta pysy vaan siellä homeisessa luxus-talossasi jossain sikalan tunkion vierellä maaseudulla."
Maaseutuasuntoni lähellä EI OLE maanviljelystä eikä karjataloutta. Myöskään pakokaasuja sinne ei pääse, koska olen todellakin maaseudulla eikä, mikä parasta, karavaanarien möykkää!!
"...Karavaanarina sentään olisi mahdollisuus koppinsa siirtämiseen aina tuulen yläpuolelle..."
Ihan vaan tiedoksesi, olen siirrellyt koppiani aika monta sataa tuhatta kilometriä eri puolille erilaisia tuulia, vaan en siirrä enää. Aika aikaansa kutakin, nyt pysyn paikallani.
Muuten, luitko aloitukseni? Aika paljon on jutut menneet viistoon, eli möykkä alkoi sieltä tännepäin, en ole provoillut alunperinkään. Totesin vain tämän palstan laatua, ettei se ole muuttunut miksikään. Joku ystävällinen karavaanarikumppanisi kera sinun aloititte ja minä jatkoin...
Että ei kaikki ole kirjoitettu provoilumielessä. Nyt jätän teidät kinastelemaan näistä palstan tuiki tärkeistä asioista. Tärkeitä kinastelun kohteita teillä tuntuu riittävän, kuten ilmaiset kausipaikat, puskaparkit, veden hinta Lapissa, itsenne kehuskelu, toisten "köyhempien" aliarvostus, provoksi epäily, haiseeko kusi vai ei, jätevesien lorottelu, alkoholistikaravaanareiden puolustelusta puhumattakaan...
Eli summa summarum, tärkeätä on!
Itse viihdyn nytkin vallan lokoisasti täällä maaseudun rauhassa...
Onnea ja menestystä "mukaville tarinatuokioille" täällä suoli24:n karavaanaripalstalle... - ei provo
ei provo kirjoitti:
Juu, olen ollut karavaanari n.27 vuotta. Jospa et alkaisi pitämään minulle aiheesta esitelmiä.
Kiinteistöveroni on 170 eur/v. Ei paha, tuolla hinnalla rahoitin karavaanarina ollessani yhden reissun. Jos se on sinusta paha, niin voi voi...
"Taidat kuitenkin olla sen verran pököpää jotta pysy vaan siellä homeisessa luxus-talossasi jossain sikalan tunkion vierellä maaseudulla."
Maaseutuasuntoni lähellä EI OLE maanviljelystä eikä karjataloutta. Myöskään pakokaasuja sinne ei pääse, koska olen todellakin maaseudulla eikä, mikä parasta, karavaanarien möykkää!!
"...Karavaanarina sentään olisi mahdollisuus koppinsa siirtämiseen aina tuulen yläpuolelle..."
Ihan vaan tiedoksesi, olen siirrellyt koppiani aika monta sataa tuhatta kilometriä eri puolille erilaisia tuulia, vaan en siirrä enää. Aika aikaansa kutakin, nyt pysyn paikallani.
Muuten, luitko aloitukseni? Aika paljon on jutut menneet viistoon, eli möykkä alkoi sieltä tännepäin, en ole provoillut alunperinkään. Totesin vain tämän palstan laatua, ettei se ole muuttunut miksikään. Joku ystävällinen karavaanarikumppanisi kera sinun aloititte ja minä jatkoin...
Että ei kaikki ole kirjoitettu provoilumielessä. Nyt jätän teidät kinastelemaan näistä palstan tuiki tärkeistä asioista. Tärkeitä kinastelun kohteita teillä tuntuu riittävän, kuten ilmaiset kausipaikat, puskaparkit, veden hinta Lapissa, itsenne kehuskelu, toisten "köyhempien" aliarvostus, provoksi epäily, haiseeko kusi vai ei, jätevesien lorottelu, alkoholistikaravaanareiden puolustelusta puhumattakaan...
Onnea ja menestystä "mukaville tarinatuokioille" täällä suoli24:n karavaanaripalstalle...Liitänpä tähän vielä linkin siitä, minkälaista tämän palstan jutut on:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=591&posting=22000000029608917
Tärkeää, asiallista, huomaavaista toista kohtaan, ystävällistä jutustelua karavaanarikavereiden kesken...?
Voi voi ja VOI VOI!!! - ennen...
karva.naamari kirjoitti:
Tekstistäsi hieman huokuu tyytymättömyytesi valintaasi kohtaan ja kateus karavaanariveljien vaikkakin kalliiseen, niin kuitenkin tyydyttävämpään harrastukseen.
Kun näitä provoja tänne palstalle heittelet tee ne hieman fiksummin, ettei provokaation yritys heti paista läpi vaan mielipide edes hetken vaikuttaisi todelta!arvostin karva.naamarin kirjoituksia, nyt tuli riman alitus!
>Taidat kuitenkin olla sen verran pököpää jotta pysy vaan siellä homeisessa luxus-talossasi jossain sikalan tunkion vierellä maaseudulla. Karavaanarina sentään olisi mahdollisuus koppinsa siirtämiseen aina tuulen yläpuolelle, eikä kiinteistövero rasittaisi.<
Mikä tuli kun alennuit palstan keskimääräistä alemmalle tasolle? - kuittaatko?
ei provo kirjoitti:
Juu, olen ollut karavaanari n.27 vuotta. Jospa et alkaisi pitämään minulle aiheesta esitelmiä.
Onnea ja menestystä "mukaville tarinatuokioille" täällä suoli24:n karavaanaripalstalle...Vai eikö kantti riitä asioiden oikaisuun tai edes jonkinmuotoiseen anteeksipyyntöön?
Oletko SINÄ AINA OIKEASSA vai oletko mies joka ei ole sanojensa takana? Tai jonka ei tarvitse olla sanojensa takana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1528913Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492649- 482427
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282427Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961833- 971827
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231723Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä451259Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136