Opamoxia syöny unettomuuteen, se ei enää tehonnut, niin mulle annettiin Levozin 25 mg 1-2 kpl iltasin.
No joo, eilen otin illalla ekan satsin, eli 25 mg, puoleentoista tuntiin ei vaikutusta, muuta ku pönttö sekasin, sit otin toisen, että sais nukuttuu, niin siitä muutaman tunnin kuluttua sain unen päästä kiinni.. Nooh, sitten sain nukuttua jonkun 4-5 h. Hehheh..
nyt on ihan kamala olo, tuntuu, että älykkyysosamäärä on nollissa, ahdistaa entistä enemmän, tämä on ihan hirveätä.miksei tästä olotilasta kerrottu, että voi tällasta tulla. tämä on siis ihan oikeasti ihan hirvittävä lääke, enkä haluaisi todellakaan enää ottaa tuota.
Suuta kuivasi illalla ja nenä meni tukkoon, en oikeasti pystynyt hengittämään kunnolla. Sydän tykytti kauheeta vauhtia, huimasi...
Nyt on vaikeuksia "nähdä", sekava olo arggghh..
Lääkäri sanoi, että ottaisin illalla nyt vain sitten puolikkaan, eli 12.5mg ja kokeilisin sillä unta. Niinpä niin, kokeile ja kokeile..
Ja että Opamoxin voisi ottaa myös, 15mg.
Tämä menee ihan kauheaksi lääkkeitten popsimiseksi, mikähän unilääke olisi parempi??
Olen nainen, ja aika nuori vielä.
kommentoikaa!!
Aion sanoa lääkärille, etten oikeasti uskalla enää ottaa tätä lääkettä.. kommentoikaa muut, et uskallanko vaiko en..
Levozin unettomuuteen
17
10674
Vastaukset
- jos..
ehdottaisit melatoniinia? Itselläni ei siitä kokemusta, mutta olen lukenut siitä. Entä onko sinulla masennusta? Remeron auttaa uneen ja on masennuslääke myös. Opamoxia en suosittele.
- sdfghjk
Mulla meni aikoinaan unettomuuteen muutaman päivän 100mg sitten nostettiin 200mg 1-2h ennen nukkumaan käymistä. Eka aamu oli aika rankka. Suuta kuivasi niin, että piti juoda koko ajan. Väsytti mielettömästi jalat eivän meinanneet kantaa. Muutaman vuorokauden kuluttua oireet lievenivät. Nukutuksi en saanut kuin 2-5h/vrk (no parempi sekin kuin aiempi tilanne, jossa en nukkunut lainkaan). Käytin lääkettä alle puoli vuotta. Lopetin, koska lääke vei seksihalut, heikensi potenssia ja orgasmit katosivat kokonaan. Lisäksi lääke vaikutti jotenkin persoonaani ja en tuntenut olevan oma itseni.
Nykyisin mulla menee seroquel 400mg ja imovane 7,5mg yöksi. Saan nukuttua kohtalaisesti ja painonnousun lisäksi ei ole sivuvaikutuksia.- ...........
Ai niin, opamox menee mullakin tarvittaessa.
- lääkäri.
noita myrkkyjä on määrännyt.Minä sain kerran niitä ja on kyllä kamalin lääke mitä olen kokeillut,jos olis ollut työpäivä en olisi kyllä töihin päässyt onneksi oli vapaapäivä seuraavana päivänä.Sehän on psykoosilääke,kaikkea paskaa sitä ihmisille määrätään jos kysymys on vain unettomuudesta,pyydä nukahtamislääkettä,mutta pidä joskus välipäiviä,ettei tule tavaksi.Remeronkin on parempi vaihtoehto,tämä on minun mielipiteeni,kun kuulenkin sanan Levozin näen punaista niin karsea kokemus se minulle oli.
- mimma00
Minäkin pelkään tätä lääkettä-
Nyt minä yritän ensi yönä unta pienemmällä annoksella (12.5mg)..
Oireeni tuosta 50 mg ovat aivan järkyttävät, nyt ovat jopa huulet turvoksissa ja tunnottomat. Lääkäri sanoi, että lääke ei välttämättä sovi minulle ja että tuo oli liian iso annos. Tuntuu aika kauhealta tämä lääke. Siksi pienennetään tuo annos ja nyt kokeillaan sitten josko tuolla sais unen. Ihmettelen kyllä et miten pienemmällä annoksella vois saada unen jos ei isollakaan saanut, mutta katsotaan kuinka käy..
On masennusta ilmassa, siihen syön Sepramia. - nuku, nukkumatti
mimma00 kirjoitti:
Minäkin pelkään tätä lääkettä-
Nyt minä yritän ensi yönä unta pienemmällä annoksella (12.5mg)..
Oireeni tuosta 50 mg ovat aivan järkyttävät, nyt ovat jopa huulet turvoksissa ja tunnottomat. Lääkäri sanoi, että lääke ei välttämättä sovi minulle ja että tuo oli liian iso annos. Tuntuu aika kauhealta tämä lääke. Siksi pienennetään tuo annos ja nyt kokeillaan sitten josko tuolla sais unen. Ihmettelen kyllä et miten pienemmällä annoksella vois saada unen jos ei isollakaan saanut, mutta katsotaan kuinka käy..
On masennusta ilmassa, siihen syön Sepramia.hei, sanon tämän ihan ammattilaisena. levozin on ihn helvetin hyvä rauhoittava- unta antava lääke silloin kun sitä käytetään oikein. sen petollisuus piilee siinä, että se vaikuttaa hyvin yksilöllisesti. joku nukkuu hyvät unet 5 mg toinen tarvii 100 mg ja sama pätee seuraavaan aamuun.toinen ei huomaa mitään,toiselle tulee tolkuttomat haittavakutukset.
viisautta olisi ottaa annos jo pari tuntia ennen nukkumaan menoa,mikäli annos riittämätön, lisää vasta seuraavana iltana, ei kesken yön, koska silloin paska-aamu varma.
muistettava ja ymmärettävä, että levozin ei ole se lääke jolla lähdetään hakemaan fiilareita tai muuta kivaa,loppupelissä nozi on psykoosilääke joka sedatoi l. väsyttää.
- uskaltaa
Levozin on hyvä unilääke mutta se ei yksistään auta jos on myös vaikeuksia nukahtaa. Itse syön 200mg levozinia ja 40mg tenoxia. Minullakin on kuvaamasi kaltaisia haittavaikutuksia kuten nenän tukkoisuus, suun kuivuminen ja alussa oli myös tokkuraisuutta käyttöä seuraavana päivänä joka tosin hävisi pitempään käytettyäni. Kannattaisi ehkä kysyä lääkäriltä nukahtamislääkettä levozinin rinnalle. Täytyy sitten muistaa että levozin rupeaa vaikuttamaan 1,5-2h tunnin päästä ottamisesta kun taas nukahtamislääkkeet n. puolen tunnin päästä, joten niitä ei kannata ihan samaan aikaan ottaa.
- Nimetön
Olen nyt käyttänyt muutaman yön annoksella 10 mg ja saan nukuttua eli toimii eivätkä sivuoireet ole niin ikäviä kuin aluksi 25 mg:n annoksella (suu kuivui totaalisesti, aamutokkura).
- psyk80
Mulle määrätty 20mg tenoxia ja 1-4 tbl 50mg levozin lääkettä ja mulle ainakin sopii mutta sehän on niin yksilöllistä
- pahojalääkkeitä
Noilla lääkkeillä pilaa vaan elämänsä(levozin, bentsot) . Koomaan ne vetää mutta unta, oikeaa virkistävää, kuupan toiminnalle tärkeää ne ei anna
- ates
On ollut unettomuutta koko ikäni, joka on 61v. MIKÄÄN ei ole auttanut, joten kokeillaan levozinia, eka yön jälkeen olo ihan täyttä helvettiä. En tiedä jos tää jatkuu mitä teen? Ehkä lopullisen ratkaisun, en tosin vielä.
- Toivoaonyhä
Levozin ei mielestäni ole oikein unilääke. Toki voi sopikin. Onko sinulla muita oireita kuin unettomuus. Minulla todettiin masennus, lääkkeeksi Venlafaxin, unettomuuteen tarv Stinoct. Hyvin ovat auttaneet.
- Anonyymi
Mä syön olantsapiinia 5mg unettomuuteen. Tarvittaessa voi ottaa 10mg. Ketipinoriakin syön. Ketipinorissa en ole huomannut pahoja sivuvaikutuksia. Olantsapiinista saan seuraavana päivänä heikotus-/ahdistuskohtauksia. Nyt otan vain 2,5mg ja Ketipinoria 150 mg, niin nukun jotenkuten, mutta ei niin huonoa oloa jos otan olaa enempi.
- Anonyymi
Ketipinoria käyttänyt ystäväni lihoi 2 vuoden aikana 41 kiloa ja ei syönyt mitään mättö ruokaa eikä suklaita.
- Anonyymi
Melatoniini ei auta minuun.,vaikka söis purkillisen, niin ei mitään teho minulle
- Anonyymi
Mulle sanoi lääkäri että levari on otettava esim 20 aikaan jos haluaa nukkumaan esim 22 jälkeen.
- Anonyymi
Levari on levozin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302245
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261958Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121489Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121337Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17967
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752