moi,
koneeseen iski ilmeisesti jokin virus. security systemmin ikoni on alapalkissa ja pyytää asentamaan koko ajan ohjelmaa sisään ja skannaamaan koneen availee ilmeisesti myös nettisivuja itsekseen. en ole ladannut ohjelmaa koneelleni,koska epäilen virusta,mutta millä ohjelmalla saan sen pois? mulla on avast.
tiedosta kiitollinen.
security system spyware-VIRUS?
7
347
Vastaukset
- ööööh..
"Go to safe mode and try removing that software from add/remove program.
You can go to the safe mode by pressing F8 continuously during system start up.
After removing run Ccleaner and clean your registries.
Now Run Malwarebytes and deep scan your PC.
Now restart.
Your PC will be back to normal."
Eli koneen käynnistys vikasietotilaan F8-nappi pohjassa koko ajan, ja "valitse käytettävät ohjelmat"-kautta poista.
Sen jälkeen CCleanerilla rekisterin puhdistus, ja sitten Malwarebytes:illa ajo.
(Tuon yksi monista ohjeista)
http://www.google.fi/search?hl=fi&q=remove security system&btnG=Hae&meta=lr=- moi22
voisitko kertoa mulle vielä että minne mun mentävä kun oon vikasietotilassa ja mitä mun pitää sieltä poistaa? siis mistä pääsen tuohon valitse käytettävät ohjelmat? ja mitä siis poistan? ajanko ccleanerin vikasietotilassa? ja onko tuo malwarebytes ccleanerilla vai eri ohjelma? jos,niin mistä saan sen?
kiitos jo etukäteen! - moitaas
moi,voisitko neuvoo vielä pikkasen,eli kun viansietotilassa,minne menen jotta löydän valitse käytettävät ohjelmat? mitä poistan? ajanko ccleanerin viansietotilassa ja mistä löytyy tuo malwarebytes? onko se eri ohjelma?
avast poista?
klikkaa hiiren oikealla sen kuvakkeen päällä ja ominaisuuksista näet polu, ja kirjoita se ylös, käynnistä vikasietotilaan ja poista se.- ....
haittaohjelmia...
- ohjelmasta
.... kirjoitti:
haittaohjelmia...
Haittaohjelmat on yleisnimi:
http://www.mbnet.fi/nettijatkot/2009/01/tietoturvaohjelmat/ - Lisää tai poista
ohjelmasta kirjoitti:
Haittaohjelmat on yleisnimi:
http://www.mbnet.fi/nettijatkot/2009/01/tietoturvaohjelmat/Menet Ohjauspaneeliin, Lisää tai poista sovelluksia, poistat SecuritySystemin, jos löytyy.
Malwarebytes'in Anti Malware on oma ohjelmansa, ei sisälly CCleaneriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367569Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361843Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251840- 911603
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791525Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28800- 31749
- 241717