Lyrica vai Xanor ?

bentso121

Xanoria olen käyttänyt ahdistukseen mutta lueskelin että lyrica aiheuttaa myös hyvänolontunnetta ja siihen ei jää koukkuun, eli onko lyrica hyvä korvaus xanorille poistamaan ahdistuksen. eli tuleeko lyricasta hyvä ja leppoisa olo ?

8

1714

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hermokipuun

Käytän Lyricaa tarvittaessa hermokipuun. Joskus joudun ottamaan useampana päivänä peräkkäin, välillä menee viikko-pari että en tarvitse ottaa. Ei aiheuta mulle mitään sen kummempaa oloa, väsyttää vaan. Jos illalla otan niin en meinaa aamulla jaksaa herätä normaaliaikaan. Kipuun toki auttaa. Neurologi jopa käski ottaa päivittäin, olipa kipuja tai ei. Tuon väsymyksen takia en ota muuta kuin kovahkoon kipuun. Ei minua ole tämä lääke koukuttanut mitenkään tällä käytöllä.

• shanodin

itse olen käyttänyt about kaikkea, uusimpana kokeiluna kyseinen lyrica. enpä ole mitään erikoisia "hyvänolon" tuntemuksia saanut. ehkä annostus ei ole riittävä kun vielä iltaisin joutuu rauhoitaavia popsimaan :( Supriumia söin aiemmin, oli todella toimiva mutta kuukautiset jäivät pois ja järjetön hiustenlähtö, että se siitä sitten.

Kannattaa kokeilla lyricaa, toimii usein ainakin ahdistuneisuushäiriöön, ja on ehdottomasti parempi kuin bentsot, vaikka bentsot kivoja onkin :) mitään ei menetä jos kokeilee, on vaan muistaakseni aika tyyristä lystiä.

• Anonyymi

Yhtä aikaa käytettynä loppuu kaikki pelot kuin seinään. 11 vuotta käyttänyt molempia.

• Anonyymi

Lyrica on äärimmäisen koukuttava, kerta riittää. Siitä pääsee eroon parin viikon vieroituksella.

• Anonyymi

koukku varma hyvät ns.kuivakännit tulee ja hyvä olo. noh mähän söin 300mg.pari vko n.1200-1900mg pvä .paska ei tullut 8pvän kun uumettus tulee näistä ja hirvee maha kivut.lansilla sairallaan ensi avun kautta teholle 4pvä. ja osastolle 3vko.sit paksusuoli pätkäsivät jäi jotain 25cm jäljelle,avain pussi tilalle. paskat puoli vuottasen kautta, ennen kun saivat normiksi. et semmonen lääke ja viekkarit iha hirveet.t narkkari 42vuotta olen ollut. x äään popsin kans aikoinaan 2v.kesti viekkarit vaik.oli10mg pamit ja tramil 200mg.et silleen.

• Anonyymi

Tietty on olemassa muitakin bentsoja, mutta jos on vain nuo 2 vaihtoehtoa nii Lyrica on parempi jos ahdistus ei tule pelkkinä kohtauksina. Xanor on melko lyhytvaikutteinen bentso.

• Anonyymi

Oli kummatkin. Xanor 2mg x 3 Lyrica 300mg x 3... Oli 20v ja pakottivat purkuun. Lyrican sain pois, mutta Xanoria en. Nämä kummatkin ahdistukseen niin se olo kun lopettaa. Änkytät ja vapiset.

• Anonyymi

Hella tai Bossch.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      257
      15231
    2. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      125
      10156
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      108
      9371
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      23
      7109
    5. 182
      6547
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      176
      6228
    7. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      33
      5622
    8. Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella

Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole
      Maailman menoa
      47
      4806
    9. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      25
      1806
    10. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      151
      1707
    Aihe