Lyrica vai Xanor ?

bentso121

Xanoria olen käyttänyt ahdistukseen mutta lueskelin että lyrica aiheuttaa myös hyvänolontunnetta ja siihen ei jää koukkuun, eli onko lyrica hyvä korvaus xanorille poistamaan ahdistuksen. eli tuleeko lyricasta hyvä ja leppoisa olo ?

8

1562

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hermokipuun

Käytän Lyricaa tarvittaessa hermokipuun. Joskus joudun ottamaan useampana päivänä peräkkäin, välillä menee viikko-pari että en tarvitse ottaa. Ei aiheuta mulle mitään sen kummempaa oloa, väsyttää vaan. Jos illalla otan niin en meinaa aamulla jaksaa herätä normaaliaikaan. Kipuun toki auttaa. Neurologi jopa käski ottaa päivittäin, olipa kipuja tai ei. Tuon väsymyksen takia en ota muuta kuin kovahkoon kipuun. Ei minua ole tämä lääke koukuttanut mitenkään tällä käytöllä.

• shanodin

itse olen käyttänyt about kaikkea, uusimpana kokeiluna kyseinen lyrica. enpä ole mitään erikoisia "hyvänolon" tuntemuksia saanut. ehkä annostus ei ole riittävä kun vielä iltaisin joutuu rauhoitaavia popsimaan :( Supriumia söin aiemmin, oli todella toimiva mutta kuukautiset jäivät pois ja järjetön hiustenlähtö, että se siitä sitten.

Kannattaa kokeilla lyricaa, toimii usein ainakin ahdistuneisuushäiriöön, ja on ehdottomasti parempi kuin bentsot, vaikka bentsot kivoja onkin :) mitään ei menetä jos kokeilee, on vaan muistaakseni aika tyyristä lystiä.

• Anonyymi

Yhtä aikaa käytettynä loppuu kaikki pelot kuin seinään. 11 vuotta käyttänyt molempia.

• Anonyymi

Lyrica on äärimmäisen koukuttava, kerta riittää. Siitä pääsee eroon parin viikon vieroituksella.

• Anonyymi

koukku varma hyvät ns.kuivakännit tulee ja hyvä olo. noh mähän söin 300mg.pari vko n.1200-1900mg pvä .paska ei tullut 8pvän kun uumettus tulee näistä ja hirvee maha kivut.lansilla sairallaan ensi avun kautta teholle 4pvä. ja osastolle 3vko.sit paksusuoli pätkäsivät jäi jotain 25cm jäljelle,avain pussi tilalle. paskat puoli vuottasen kautta, ennen kun saivat normiksi. et semmonen lääke ja viekkarit iha hirveet.t narkkari 42vuotta olen ollut. x äään popsin kans aikoinaan 2v.kesti viekkarit vaik.oli10mg pamit ja tramil 200mg.et silleen.

• Anonyymi

Tietty on olemassa muitakin bentsoja, mutta jos on vain nuo 2 vaihtoehtoa nii Lyrica on parempi jos ahdistus ei tule pelkkinä kohtauksina. Xanor on melko lyhytvaikutteinen bentso.

• Anonyymi

Oli kummatkin. Xanor 2mg x 3 Lyrica 300mg x 3... Oli 20v ja pakottivat purkuun. Lyrican sain pois, mutta Xanoria en. Nämä kummatkin ahdistukseen niin se olo kun lopettaa. Änkytät ja vapiset.

• Anonyymi

Hella tai Bossch.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60