Xanoria olen käyttänyt ahdistukseen mutta lueskelin että lyrica aiheuttaa myös hyvänolontunnetta ja siihen ei jää koukkuun, eli onko lyrica hyvä korvaus xanorille poistamaan ahdistuksen. eli tuleeko lyricasta hyvä ja leppoisa olo ?
Lyrica vai Xanor ?
8
1319
Vastaukset
- hermokipuun
Käytän Lyricaa tarvittaessa hermokipuun. Joskus joudun ottamaan useampana päivänä peräkkäin, välillä menee viikko-pari että en tarvitse ottaa. Ei aiheuta mulle mitään sen kummempaa oloa, väsyttää vaan. Jos illalla otan niin en meinaa aamulla jaksaa herätä normaaliaikaan. Kipuun toki auttaa. Neurologi jopa käski ottaa päivittäin, olipa kipuja tai ei. Tuon väsymyksen takia en ota muuta kuin kovahkoon kipuun. Ei minua ole tämä lääke koukuttanut mitenkään tällä käytöllä.
- shanodin
itse olen käyttänyt about kaikkea, uusimpana kokeiluna kyseinen lyrica. enpä ole mitään erikoisia "hyvänolon" tuntemuksia saanut. ehkä annostus ei ole riittävä kun vielä iltaisin joutuu rauhoitaavia popsimaan :( Supriumia söin aiemmin, oli todella toimiva mutta kuukautiset jäivät pois ja järjetön hiustenlähtö, että se siitä sitten.
Kannattaa kokeilla lyricaa, toimii usein ainakin ahdistuneisuushäiriöön, ja on ehdottomasti parempi kuin bentsot, vaikka bentsot kivoja onkin :) mitään ei menetä jos kokeilee, on vaan muistaakseni aika tyyristä lystiä. - Anonyymi
Yhtä aikaa käytettynä loppuu kaikki pelot kuin seinään. 11 vuotta käyttänyt molempia.
- Anonyymi
Lyrica on äärimmäisen koukuttava, kerta riittää. Siitä pääsee eroon parin viikon vieroituksella.
- Anonyymi
koukku varma hyvät ns.kuivakännit tulee ja hyvä olo. noh mähän söin 300mg.pari vko n.1200-1900mg pvä .paska ei tullut 8pvän kun uumettus tulee näistä ja hirvee maha kivut.lansilla sairallaan ensi avun kautta teholle 4pvä. ja osastolle 3vko.sit paksusuoli pätkäsivät jäi jotain 25cm jäljelle,avain pussi tilalle. paskat puoli vuottasen kautta, ennen kun saivat normiksi. et semmonen lääke ja viekkarit iha hirveet.t narkkari 42vuotta olen ollut. x äään popsin kans aikoinaan 2v.kesti viekkarit vaik.oli10mg pamit ja tramil 200mg.et silleen.
- Anonyymi
Tietty on olemassa muitakin bentsoja, mutta jos on vain nuo 2 vaihtoehtoa nii Lyrica on parempi jos ahdistus ei tule pelkkinä kohtauksina. Xanor on melko lyhytvaikutteinen bentso.
- Anonyymi
Oli kummatkin. Xanor 2mg x 3 Lyrica 300mg x 3... Oli 20v ja pakottivat purkuun. Lyrican sain pois, mutta Xanoria en. Nämä kummatkin ahdistukseen niin se olo kun lopettaa. Änkytät ja vapiset.
- Anonyymi
Hella tai Bossch.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458470Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462378Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272210- 361822
- 951748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811717Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai201138Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081133Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531015