Älä lataa mitään finnish.toggle.com:sta!
http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t534452
Sama varoitus koskee myös tuota finnish.ircfast.comia!!!
Varokaa
5
931
Vastaukset
- ...............
Wanha, täällä on aikoja sitten tuo sanottu, sekä yhessä asiantuntevassa foorumissa...
- hfbgtvd
ja typerä asenne asialliseen viestiin.
Kuvitteletko kaikkien alkaneen käymään täällä S24 sivustolla samaan aikaan sinun kanssa ja seuranneen yhtä tiiviisti tapahtumia?
On erittäin hyvä, että joku aika-ajoin muistuttaa noiden kahden sivuston haitallisuudesta. Täälläkin tietotekniikka-palstalla usein kehotetaan lataamaan ko. sivuilta.
Aloittajalle täyskymppi! hfbgtvd kirjoitti:
ja typerä asenne asialliseen viestiin.
Kuvitteletko kaikkien alkaneen käymään täällä S24 sivustolla samaan aikaan sinun kanssa ja seuranneen yhtä tiiviisti tapahtumia?
On erittäin hyvä, että joku aika-ajoin muistuttaa noiden kahden sivuston haitallisuudesta. Täälläkin tietotekniikka-palstalla usein kehotetaan lataamaan ko. sivuilta.
Aloittajalle täyskymppi!kirjoitettu!
esim se miksi kysytään samoja asioita, johtunee siitä, että henkilöllä on muutakin elämää kuin netissä roikkuminen. eihän sitä voi tietää, että joku on joskus kysynyt samaa, jos on muutakin elämää.- höyhen_sarja
harrastelijakirurgi kirjoitti:
kirjoitettu!
esim se miksi kysytään samoja asioita, johtunee siitä, että henkilöllä on muutakin elämää kuin netissä roikkuminen. eihän sitä voi tietää, että joku on joskus kysynyt samaa, jos on muutakin elämää.Voisikos joku kertoo mikä on noiden sivujen ongelma. Olen itse niistä ladannut mutta alan kyllä varoo jos siihen siis on jokin selkee syy.
Olisin kiitollinen jos syyn kuulisin. - se että
höyhen_sarja kirjoitti:
Voisikos joku kertoo mikä on noiden sivujen ongelma. Olen itse niistä ladannut mutta alan kyllä varoo jos siihen siis on jokin selkee syy.
Olisin kiitollinen jos syyn kuulisin.useinmiten sieltä tulee virus/viruksia mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1739933Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523275Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483041- 632764
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012135- 1142093
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251963Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä641576Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121326Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221286