Amerikkalaiset taivaalla!

OsulanKioski

3

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OsulanKioski

      Aina täälläkin on höpötetty että amerikkalaiset ovat pelkuereita! mutta muistakaa kenraali Pattonin kuuluisat sanat.

      "I believe in the old and sound rule that an ounce of sweat will save a gallon of blood. "

      Tykkimiehet rehkivät ja hikoilevat jonka tuloksena vihollinen vuotaa verta.

      • USA on käynyt sotia enimmäkseen oman mantereensa ulkopuolella; jenkit (sic!) eivät ole taistelleet kotiseudustaan. Yhdysvaltalaisista neljänneksellä on saksalaiset juuret; englantilaiset juuret omaavia on vähemmän; iso-britannialaisia on kyllä enemmän. Halsti kirjoittaa muistelmissaan, että II maailmansodan päättyessä Ranskassa piileksi puoli miljoonaa amerikkalaista rintamakarkuria. Motiivi on aika tärkeä asia sotahommissa; ajatellaan vaikka toisen polven siirtolaista jonka pitäisi lähteä valtameren taakse sotimaan vanhempiensa kansaa vastaan... Charles Bukowski kirjoitti:

        "TOINEN MAAILMANSOTA

        koska fakta on keinotekoista fiktiota
        kutsukaamme tätä fiktioksi joten kiltit pojat ja tytöt, voimme
        rauhoittua

        olin friscossa keikaripaikassa järvineen tai lampineen ikkunasta
        näkyi se kultainen silta eikä eloni ollut ollenkaan hassumpaa
        minulla riitti juotavaa melkein koko ajan

        kirjoitin isäukolleni losiin saat valmistella tarinaa
        vittumaisille naapureille siitä että poikasi ei lähde teidän
        sotaanne

        ilman sotaa edellistä sotaa sinua ei olisi
        en olisi tavannut äitiäsi ja sinua ei olisi syntynyt
        POIKA, ISÄNMAASI ON SODASSA!!!!

        se fakta että olen syntynyt sodan seurauksena
        ei tunnu minusta järkevältä syyltä luoda lisäseurauksia

        menin ulos ja otin kunnon kännin

        ---"

        Motivaatiottomuus paistaa läpi; Bukowski oli kyllä oikeastaan ensimmäisen polven siirtolainen, syntynyt Saksassa.

        Tapasivatkohan Bukowski ja Vonnegut?


      • Balao
        Sologdin kirjoitti:

        USA on käynyt sotia enimmäkseen oman mantereensa ulkopuolella; jenkit (sic!) eivät ole taistelleet kotiseudustaan. Yhdysvaltalaisista neljänneksellä on saksalaiset juuret; englantilaiset juuret omaavia on vähemmän; iso-britannialaisia on kyllä enemmän. Halsti kirjoittaa muistelmissaan, että II maailmansodan päättyessä Ranskassa piileksi puoli miljoonaa amerikkalaista rintamakarkuria. Motiivi on aika tärkeä asia sotahommissa; ajatellaan vaikka toisen polven siirtolaista jonka pitäisi lähteä valtameren taakse sotimaan vanhempiensa kansaa vastaan... Charles Bukowski kirjoitti:

        "TOINEN MAAILMANSOTA

        koska fakta on keinotekoista fiktiota
        kutsukaamme tätä fiktioksi joten kiltit pojat ja tytöt, voimme
        rauhoittua

        olin friscossa keikaripaikassa järvineen tai lampineen ikkunasta
        näkyi se kultainen silta eikä eloni ollut ollenkaan hassumpaa
        minulla riitti juotavaa melkein koko ajan

        kirjoitin isäukolleni losiin saat valmistella tarinaa
        vittumaisille naapureille siitä että poikasi ei lähde teidän
        sotaanne

        ilman sotaa edellistä sotaa sinua ei olisi
        en olisi tavannut äitiäsi ja sinua ei olisi syntynyt
        POIKA, ISÄNMAASI ON SODASSA!!!!

        se fakta että olen syntynyt sodan seurauksena
        ei tunnu minusta järkevältä syyltä luoda lisäseurauksia

        menin ulos ja otin kunnon kännin

        ---"

        Motivaatiottomuus paistaa läpi; Bukowski oli kyllä oikeastaan ensimmäisen polven siirtolainen, syntynyt Saksassa.

        Tapasivatkohan Bukowski ja Vonnegut?

        Jos jenkit olivat tuollaista paskasakkia kuin väität, niin miten selität Bastognen kaltaiset tilanteet tai Pattonin nopean etenemisen?

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Charles_Bukowski
        "Toisen maailmansodan aikana Bukowski pidätettiin epäiltynä kutsuntojen pakoilemisesta. "

        Todella luotettava lähde. Tuon äijän sepustuksiin kukaan tervejärkinen ei usko.

        Vähän samaa tasoa Sven Hasselin kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe