Jenkit syytävät kuoleman saksalaisten niskaan Euroopassa.
http://www.youtube.com/watch?v=7x13uGSD-5k
Vaikka ei aina osunut niin housut varmana menivät saksalaisilta pesuun.
Amerikkalaiset taivaalla!
3
196
Vastaukset
- OsulanKioski
Aina täälläkin on höpötetty että amerikkalaiset ovat pelkuereita! mutta muistakaa kenraali Pattonin kuuluisat sanat.
"I believe in the old and sound rule that an ounce of sweat will save a gallon of blood. "
Tykkimiehet rehkivät ja hikoilevat jonka tuloksena vihollinen vuotaa verta.USA on käynyt sotia enimmäkseen oman mantereensa ulkopuolella; jenkit (sic!) eivät ole taistelleet kotiseudustaan. Yhdysvaltalaisista neljänneksellä on saksalaiset juuret; englantilaiset juuret omaavia on vähemmän; iso-britannialaisia on kyllä enemmän. Halsti kirjoittaa muistelmissaan, että II maailmansodan päättyessä Ranskassa piileksi puoli miljoonaa amerikkalaista rintamakarkuria. Motiivi on aika tärkeä asia sotahommissa; ajatellaan vaikka toisen polven siirtolaista jonka pitäisi lähteä valtameren taakse sotimaan vanhempiensa kansaa vastaan... Charles Bukowski kirjoitti:
"TOINEN MAAILMANSOTA
koska fakta on keinotekoista fiktiota
kutsukaamme tätä fiktioksi joten kiltit pojat ja tytöt, voimme
rauhoittua
olin friscossa keikaripaikassa järvineen tai lampineen ikkunasta
näkyi se kultainen silta eikä eloni ollut ollenkaan hassumpaa
minulla riitti juotavaa melkein koko ajan
kirjoitin isäukolleni losiin saat valmistella tarinaa
vittumaisille naapureille siitä että poikasi ei lähde teidän
sotaanne
ilman sotaa edellistä sotaa sinua ei olisi
en olisi tavannut äitiäsi ja sinua ei olisi syntynyt
POIKA, ISÄNMAASI ON SODASSA!!!!
se fakta että olen syntynyt sodan seurauksena
ei tunnu minusta järkevältä syyltä luoda lisäseurauksia
menin ulos ja otin kunnon kännin
---"
Motivaatiottomuus paistaa läpi; Bukowski oli kyllä oikeastaan ensimmäisen polven siirtolainen, syntynyt Saksassa.
Tapasivatkohan Bukowski ja Vonnegut?- Balao
Sologdin kirjoitti:
USA on käynyt sotia enimmäkseen oman mantereensa ulkopuolella; jenkit (sic!) eivät ole taistelleet kotiseudustaan. Yhdysvaltalaisista neljänneksellä on saksalaiset juuret; englantilaiset juuret omaavia on vähemmän; iso-britannialaisia on kyllä enemmän. Halsti kirjoittaa muistelmissaan, että II maailmansodan päättyessä Ranskassa piileksi puoli miljoonaa amerikkalaista rintamakarkuria. Motiivi on aika tärkeä asia sotahommissa; ajatellaan vaikka toisen polven siirtolaista jonka pitäisi lähteä valtameren taakse sotimaan vanhempiensa kansaa vastaan... Charles Bukowski kirjoitti:
"TOINEN MAAILMANSOTA
koska fakta on keinotekoista fiktiota
kutsukaamme tätä fiktioksi joten kiltit pojat ja tytöt, voimme
rauhoittua
olin friscossa keikaripaikassa järvineen tai lampineen ikkunasta
näkyi se kultainen silta eikä eloni ollut ollenkaan hassumpaa
minulla riitti juotavaa melkein koko ajan
kirjoitin isäukolleni losiin saat valmistella tarinaa
vittumaisille naapureille siitä että poikasi ei lähde teidän
sotaanne
ilman sotaa edellistä sotaa sinua ei olisi
en olisi tavannut äitiäsi ja sinua ei olisi syntynyt
POIKA, ISÄNMAASI ON SODASSA!!!!
se fakta että olen syntynyt sodan seurauksena
ei tunnu minusta järkevältä syyltä luoda lisäseurauksia
menin ulos ja otin kunnon kännin
---"
Motivaatiottomuus paistaa läpi; Bukowski oli kyllä oikeastaan ensimmäisen polven siirtolainen, syntynyt Saksassa.
Tapasivatkohan Bukowski ja Vonnegut?Jos jenkit olivat tuollaista paskasakkia kuin väität, niin miten selität Bastognen kaltaiset tilanteet tai Pattonin nopean etenemisen?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Charles_Bukowski
"Toisen maailmansodan aikana Bukowski pidätettiin epäiltynä kutsuntojen pakoilemisesta. "
Todella luotettava lähde. Tuon äijän sepustuksiin kukaan tervejärkinen ei usko.
Vähän samaa tasoa Sven Hasselin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560