Tuli huomattu yks outo juttu. Tunnun hengästyvän aika nopeasti kun lenkkeilen ulkona, mutta kun juoksin edes takaisin huonetta jopa nopeammalla tahdilla, en tuntunut hengästyvän ollenkaan niin, että alkaisi tuntua epämukavalta. Itseasiassa koko homma tuntu paljon mukavalta, jopa rentouttavalta. Voiko tällein polttaa rasvaa/kehittää kuntoa ja onko mitään tietoa miksi se tuntuu helpommalta sisätilassa kuin ulkona?
Vastaukset 5
- öouytd
juokset ulkona paljon kovempaa, kuin sisällä, vaikka ei siltä tunnukaan. Harvalla on sisällä edes sitä vertaa tilaa, että voisi päästä hölkkävauhtiin -ellet sitten asusta linnassa!
Kokeile sisällä/kuntosalilla juoksumatolla. Ja sen jälkeen jos vielä samaa mieltä, niin yksi syy saatta olla lievä rasitus astma, joka ulkoilmalla saattaa haitata enemmän kuin sisällä.
Muuten tuossa ei ole ideaa.- Vauhti puuttuu
Juoksin pari vuotta sitten kotona sisällä 15,2 metrin radalla 9.1 km treenin. Harjoittelin kaarrejuoksua yhtä kisaa varten. Luulin juoksevani noin 6 min/km vauhtia, koska aika haipakkaa ne pyödänkulmat ja oviaukot vastaan tulivat tuolla kapealla radalla. Sitten kun olin tuon 1 h 20 min juossut, niin mitasin radan ja sain vauhdikseni noin 9 min/km, eli suunilleen sama vauhti kun ulkona kävellessä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri531358- 84919
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi44747Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40730Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus271672- 48553
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,179521" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied61516- 43509
Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l110497