Tuli huomattu yks outo juttu. Tunnun hengästyvän aika nopeasti kun lenkkeilen ulkona, mutta kun juoksin edes takaisin huonetta jopa nopeammalla tahdilla, en tuntunut hengästyvän ollenkaan niin, että alkaisi tuntua epämukavalta. Itseasiassa koko homma tuntu paljon mukavalta, jopa rentouttavalta. Voiko tällein polttaa rasvaa/kehittää kuntoa ja onko mitään tietoa miksi se tuntuu helpommalta sisätilassa kuin ulkona?
Hengästyn kun juoksen ulkona, mutta en sisällä?
5
343
Vastaukset
- öouytd
juokset ulkona paljon kovempaa, kuin sisällä, vaikka ei siltä tunnukaan. Harvalla on sisällä edes sitä vertaa tilaa, että voisi päästä hölkkävauhtiin -ellet sitten asusta linnassa!
Kokeile sisällä/kuntosalilla juoksumatolla. Ja sen jälkeen jos vielä samaa mieltä, niin yksi syy saatta olla lievä rasitus astma, joka ulkoilmalla saattaa haitata enemmän kuin sisällä.
Muuten tuossa ei ole ideaa.- Vauhti puuttuu
Juoksin pari vuotta sitten kotona sisällä 15,2 metrin radalla 9.1 km treenin. Harjoittelin kaarrejuoksua yhtä kisaa varten. Luulin juoksevani noin 6 min/km vauhtia, koska aika haipakkaa ne pyödänkulmat ja oviaukot vastaan tulivat tuolla kapealla radalla. Sitten kun olin tuon 1 h 20 min juossut, niin mitasin radan ja sain vauhdikseni noin 9 min/km, eli suunilleen sama vauhti kun ulkona kävellessä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294