Tuli huomattu yks outo juttu. Tunnun hengästyvän aika nopeasti kun lenkkeilen ulkona, mutta kun juoksin edes takaisin huonetta jopa nopeammalla tahdilla, en tuntunut hengästyvän ollenkaan niin, että alkaisi tuntua epämukavalta. Itseasiassa koko homma tuntu paljon mukavalta, jopa rentouttavalta. Voiko tällein polttaa rasvaa/kehittää kuntoa ja onko mitään tietoa miksi se tuntuu helpommalta sisätilassa kuin ulkona?
Hengästyn kun juoksen ulkona, mutta en sisällä?
5
365
Vastaukset
- öouytd
juokset ulkona paljon kovempaa, kuin sisällä, vaikka ei siltä tunnukaan. Harvalla on sisällä edes sitä vertaa tilaa, että voisi päästä hölkkävauhtiin -ellet sitten asusta linnassa!
Kokeile sisällä/kuntosalilla juoksumatolla. Ja sen jälkeen jos vielä samaa mieltä, niin yksi syy saatta olla lievä rasitus astma, joka ulkoilmalla saattaa haitata enemmän kuin sisällä.
Muuten tuossa ei ole ideaa.- Vauhti puuttuu
Juoksin pari vuotta sitten kotona sisällä 15,2 metrin radalla 9.1 km treenin. Harjoittelin kaarrejuoksua yhtä kisaa varten. Luulin juoksevani noin 6 min/km vauhtia, koska aika haipakkaa ne pyödänkulmat ja oviaukot vastaan tulivat tuolla kapealla radalla. Sitten kun olin tuon 1 h 20 min juossut, niin mitasin radan ja sain vauhdikseni noin 9 min/km, eli suunilleen sama vauhti kun ulkona kävellessä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711549
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361166- 491002
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html186875- 39769
- 49740
- 60658
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244532630- 119624
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp77568