Diili-ohjelman päätuomari Hjallis Harkimo antoi kylmää kyytiä Jethro Rostedtille maanantai-illan jaksossa.
Turkulainen supliikkimies sai kovaa kritiikkiä siitä, että suu käy, mutta tulosta ei synny.
- Sä et oo mikään maailman terävin jätkä, Hjallis tokaisi.
- Kyllä mä oon hiukan yrittäny kuunnella, puolustautui Jethro.
- Miten niin hiukan? Miten sä ajattelet, että se riittää?
- No, on se tähän asti riittänyt.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1745774
Ei uskoisi Harkimoa suomenruotsalaiseksi, on niin suorapuheinen jäbä. Sanoo just, mitä ajattelee, eikä se ole mitään hymistelyä. Aika karski ja suoraselkäinen mies.
Diili: Hjallis ryöpytti Jethroa
6
112
Vastaukset
- iiiiiiikkkkkkk,.,.,
saatanan ruma
- perusteella
Ei kovin fiksua. Kukapa pärställeen mitään voi.
Hjallis luulee aivan liikoja itsestään. Ihme kyllä tämä alaleuaton ja puhevikainen sössöttäjä ja sammakko saa sentään rahan voimalla naisia, joita ei muuten varmuudella saisi.
- joopa...
mutta erehdyin, kun sinäkin arvostelet ihmisen ulkonäköä, joka on todella sivistymättömyyden osoitus.
Jokainen meistä on saanut sellaisen habituksen, mitä on, eikä sille mitään voi. - Ex-kaveris
Joo niin se vaan on iiro että ainoa mitä sulla on kateus. Oot köyhä ja tyhmä kyllä se tääl tiedossa on
turha pelle, mee pois
- sössöttäjä
jhallis on tuollaanen sössöttäjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.3510634- 425622
- 435173
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk2033911- 483628
- 133563
- 313076
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise832959- 452728
- 562633